Hei mihin ihmeeseen yhteystieto-ketjut on hävinny??
Missä yhteystieto-ketjut?
15
180
Vastaukset
- 7+11
Poistettu, en kyllä ymmärrä miksi :l
- 14+5
ylläpito poisti tuntemattomasta syystä
- mutikainen m
Joku nipottaja varmaan teki niistä valituksen. On täältä muitakin aiheetta poistettu.
- Sunder
Tästä siis uusi.
Itsehän olen ihan Turusta ja 28v - hyödytön juttu
ihan sama, ei siitä mitään hyötyö ollut
- Seuranhaku kielletty
Seuranhakuviestien lähettäminen palstalle on kielletty. Tämä palsta on tarkoitettu yksinäisyydestä keskustelemiseen, seuran hakua varten on deitti ja joukko Suomi24:n ulkopuolisia palveluja. Käyttäkää siis niitä hyväksenne, jos tahdotte uusia kavereita tai seurustelukumppanin.
- ...
mee muualle jos ei seuranhaku viestit miellytä.
- 2+12
Onhan myös tuo kirjeenvaihtopalsta sekä teatteri/konsertti/urheilu ym seuranhakupalstat jotka löytyy tuolta ajanvietteestä.
- 1+1=2
... kirjoitti:
mee muualle jos ei seuranhaku viestit miellytä.
Mene itse muualle, jos tahdot etsiä seuraa.
- ei toimi tasan
Suomi24 ylläpidossa on aika "vajaata väkeä".
Ketjuja poistetaan ihan randomilla.
Johtuu tosin osittain siitä että on niin paljon vajaita käyttäjiä että joistakin jutuista tehdään miljoona "asiaton"-ilmoitusta vaikka ei olisi yhtään asiattomuutta sanottu ja sitten toisia juttuja ei saada millään pois vaikka olisivat sairaudessaan omaa luokkaansa.... - Ownerofalonelyheart
Eipä noista deiteistä tunnu yksinäisiä ihmisiä löytyvän.
- Contakto
Hmm, ainakin eräässä yhteystieto-ketjussa oli palstan nimeltämainitsemattoman vakiovieraan viestejä sekä häneen kohdistuvaa "kritiikkiä", joten voi olla, ylläpito on poistanut koko ketjun näiden viestien sijaan.
Vähän harmihan tuo on että koko ketjut postetaan muutaman tai yhdenkin asiattoman viestin ansiosta, mutta käsittääkseni se on melko yleinen toimintatapa täällä suomi24:ssa.
- tyttönen-
No voi hitsin vitsi..just piti vastata yhdelle sieltä ketjusta ja nyt sitä ketjua ei oo missään! Ihan älytöntä touhua, kyllä harmittaa..
- ..........
Sen sitä saa, kun ilmoituksia jätetään lukematta sääntöjä tai piittaamatta niiden asettamista rajoitteista...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202222Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742163Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä332016Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471406- 741356
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56822Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8761- 52743
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33734