Pääministerin ilmoitus
Pääministeri Jyrki Katainen antaa ilmoituksen eduskunnalle hallituksen politiikasta vuonna 2012 ja keskeisimmistä eduskunnalle annettavista esityksistä. Suora lähetys eduskunnasta.
Pääministeri Jyrki Kataisen ilmoitus TV1 klo 12
33
142
Vastaukset
- Kukkaruukku
Saa nähdä pääseekö sinne alholiongelmaiselle voi tulla vaikka kaatuminen.
- Itsehän sanot
Hyvänen aika, onko sinulla kukkaruukussa viinat, josta ryyppäät, kun muiden silmät välttää.
- Katkaisuhoitaja
Itsehän sanot kirjoitti:
Hyvänen aika, onko sinulla kukkaruukussa viinat, josta ryyppäät, kun muiden silmät välttää.
Onkos Katainen todellakin deekiksellä vaikka kunnon poikana olen pitänyt?
Ei ole ihan vielä miehen mittoihin ehtinyt, kerkeääköhän milloinkaan? - Usk. isoäiti
Ei olisi toivonut, että viinapiru ottaa pojan noin valtaansa. Onkohan nytkään selvinpäin, niistä kun ei tiedä.
- Itsehän sanoit
Itsehän sanot kirjoitti:
Hyvänen aika. Olen seurannut kirjoitteluasi ja huomannut että ne eivät liity millään tavalla edelliseen kirjoitukseen. Ilmeisesti pitkälle kehittynyt juoppohulluus saa sinut uskomaan että vastaat asiallisesti kirjoitukseen tai sitten luetun ymmärtäminen on todella hakusessa.
- Nuorisotyöntekijä
Ei olisi pitänyt viinaa pojalle antaa, onneksi ei suuremmin alkanut tapella.
- Itsehän epäilit
Itsehän sanoit kirjoitti:
Hyvänen aika. Olen seurannut kirjoitteluasi ja huomannut että ne eivät liity millään tavalla edelliseen kirjoitukseen. Ilmeisesti pitkälle kehittynyt juoppohulluus saa sinut uskomaan että vastaat asiallisesti kirjoitukseen tai sitten luetun ymmärtäminen on todella hakusessa.
Hyvänen aika, osaatko peräti kirjoittaa.
- Työläisdokaaja
Onko herroilla omat alkoholistiparantolat?
- Varakas holisti
Työläisdokaaja kirjoitti:
Onko herroilla omat alkoholistiparantolat?
Onhan meillä ilokaasuhoitolat ja muut paremmat keinot kuin köyhillä. Teillä köyhillä kai ladotaan turpa täyteen Antabusta, otetaan Sorbusta ja oksennetaan.
- Utelias työläinen
Lähtiköhän ulukomaille ryyppäämään ettei metia olis niskassa?
- itse et osaa
Itsehän epäilit kirjoitti:
Hyvänen aika, osaatko peräti kirjoittaa.
Lue edeltä ja päättele itse jos äly antaa perään.
- Bimbo administration
.
Bimbo administraatio äyskii Köyhille :)
. - :((
Luotatteko Bilderberg Käteiseen? Minä en ainakaa luota!
- :((
Bilderberg-ryhmän tavaoite on tehdä maailmaa yksi maailman hallitus!
- Yle teitää
Ylen uutistenlukijakin kutsui aamulla Käteiseksi.
- Kiitos, Katainen
Tässä Kataisessa on valtiomies aineista. Ryhdikäs puhe.
- Hyvinvoiva utelias
Oliko kännissä kun puhuu hyvinvointiyhteiskunnasta vaikka kaikki merkit viittaavat ihan muuhun.
Erittäin yksinkertainen tyyppi. - Känni-Käteinen
Minkä valtion? Saksan pankkien?
- :D
Hyppää hemmo avantoon, niin heräät! Toihan on täys kusettaja!
- Vanha holisti
Hyvinvoiva utelias kirjoitti:
Oliko kännissä kun puhuu hyvinvointiyhteiskunnasta vaikka kaikki merkit viittaavat ihan muuhun.
Erittäin yksinkertainen tyyppi.Ei vaikuta viinamäen mieheltä, Vapaavuori saattaa ryyppyveikko ollakin.
- JKLK
AINA VOI PUHUA! MUTTA NE TEOT ON SITTEN ERI ASIA!! KATAINEN JA URPILAINEN SUOMEN TUHOOJAT!
- :((
Kun katsoo tuota kusettaja Käteistä tekisi mieli viedä saunan taakse ja laittaa muutama niskalaukaus!
http://www.youtube.com/watch?v=2OMAv8zmItY
http://www.youtube.com/watch?v=BEC4NpEdHaQ
http://www.youtube.com/watch?v=5wmtZehfBCM
(katsokaa nämä ja miettikää Käteisen linjaa!) - keskustelkaa jo
En voi mitään sille, mutta kun kuulen kataisen pitämässä jotakin imoitustilaisuutta, puhetta ym. niin heti tulee mieleen, että tuota kaveria ei voita ottaa todesta. Hänestä huokuu esiin jotakin hyvin epäuskottavaa, epärehellistä. Hän virnuilee, hymyilee usein kohdissa, joissa ei ole mitään hymyilemistä. Tämä antaa heti vaikuteman, että puhe on vilppiä.
Eikö puolue jo tajua, että tämä ei ole enää puolueen edun mukaista. Mitähän keksivät sitten syyksi kun kannatuslukemat ovat pohjilla.- Et usko itsekkään
Hyvänen aika, väitätkö, että sinut ottaisi joku todesta
- velka veli otet....
....no otetaanpa hiemna rauhallisemmin.
pilterberkit ei suomen velkataakkaa ratkaise. suomen valtionvelan on aiheuttaneet monet haliituspuolueet ...mone vuosikymmenne aikana.
turha on ketään enää syyttää.! - Suomen etu
Hyvä, että Katainen on pääministeri.
- AIvan sopiva:.!1%#?+
.
Joku täytyy olla se uhrattava
.
- Olen sitä mieltä,
että Suomella on hyvä pääministeri.
- maalaispoika oon
Yksinkertainen maalaispoika Katainen höynäytetty täysin Brysselissä.
- Kukas sanoikaan:.??
maalaispoika oon kirjoitti:
Yksinkertainen maalaispoika Katainen höynäytetty täysin Brysselissä.
.
että "Me tienataan tällä" (Kreikan velkakriisi)
Valtavia kykyjä
. - Harmittaako
Kukas sanoikaan:.?? kirjoitti:
.
että "Me tienataan tällä" (Kreikan velkakriisi)
Valtavia kykyjä
.No on siitä ehditty saada 12 milj. euroa korkotuloja. Toisaalta
Suomessa työttömyys on pikemminkin laskenut, vaikka pidettiin mahdollisena
työtömyyden kasvua.
Oikeaa politiikkaa ja sekös harmittaa sinua.
- lähinnä
huomiota kiinnitti tyhjät istuimet, missä nämä "kansanedustajat olivat...? Ja lisäksi osa porukasta piti omia torikokouksiaan kuuntelematta juuri lainkaan puheita. Lisäksi kännykkäpelit/tekstiviestit olivat kiinnostavia ym.
- tähän kaikki jyrkii
Pääministeri
- kaikkein ylin Suomessa
- päätöksenteossa käyttää ylintä päätösvaltaa
- toimii koko kansan valtuuttamana ilman rajoituksia
- päättää presidentin vallankäytöstä
liika on aina liikaa, vallanjaossakin.
Kansan valitsemat edustajat, muista puolueista, ilmaa kuulemistilaisuuksissa.
Suosii mielistelijöitä joille antaa päätösvaltaa omien etujen toteuttamiseksi.
Naisille myös (tasa-arvoisesti) ministerin jakkaroita joiden tehtävien täyttämiseen ei löydy osaamista.
Tälläiseltä näkemykseltä ei voi välttyä näin kateellisena ihmisenä jonka omat etunäkökohdat eivät ole millään lailla toteutuneet myönteisesti.
Psykologista osaamista? Koulutus tälle alalle??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462