YRITYKSILLÄ TARKOITIN NOKIAMISSIOTA JA VASTAAVIA,

Mohikaani_27

en missään nimessä tavallisia yrittäjiä. Miksi pitää aina ymmärtää väärin, vaikka asiayhteys oli tässäkin selkeästi Nokiamissioon ?

* Täällä on puhuttu kiusan tekemisestä tänäänkin, ja tämä, että ymmärretään tahallaan väärin, on ilkeyttä ja kiusan tekoa, jos mikä !

9

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leahimn(ei kirj.)

Ompas siulla herkkä hipiä tänään.

• 1.Tim.2:5

Kiusauksesta puheen ollen:

* Mohikaani_2723.1.2012 10:20
      * Älä pidä muita jumaiai minun rinnallani. Vain Jeesus on Jumala"

Jaakobin kirje:
      1:13 Älköön kukaan, kiusauksessa ollessaan, sanoko: "Jumala minua kiusaa"; sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän ketään kiusaa.

• Mohikaani_27

* Olenko syyttänyt Jumalaa, ei Hän minua kiusaa, vaan siunaa. Täällä vaan palstalla on Mohikaanin " ammatti" kiusaajat, ja miksi tuolalisia Raamatun kohtia tähän asiaan siteeraat. Ei niissä mitään vikaa ole, mutta sinun ajatusmaailmassasi on jotain vialla, ei kukaan ole puhunut sellaista, että nuo siteeraukset sopisvat ollenkaan tähän asiaan.

• 1.Tim.2:5

Mohikaani:
        "Vain Jeesus on Jumala"

Sanot, että vain Jeesus on Jumala!
        Le roi est mort, vive le roi!

Raamattu sanoo:
        "Jumala ei ole pahan kiusattavissa"

Raamattu sanoo:
        Markuksen evankeliumi:
        1:13 Ja hän oli erämaassa neljäkymmentä päivää, ja saatana kiusasi häntä, ja hän oli petojen seassa; ja enkelit tekivät hänelle palvelusta.

Jumala sanoo:
        "Älköön kukaan, kiusauksessa ollessaan, sanoko: "Jumala minua kiusaa"; sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän ketään kiusaa. "

Jumala sanoo:

Raamattu sanoo, että Saatana kiusasi Jeesusta!

Sinä sanot, että Jeesus on Jumala!

Jeesus sanoo, että hänen Jumalansa on ainut Jumala!

Jeesuksen Jumala sanoo, ettei hän ole kenenkään kiusattavissa!

Jaakobin kirje:
        1:13 Älköön kukaan, kiusauksessa ollessaan, sanoko: "Jumala minua kiusaa"; sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän ketään kiusaa.

"sinun ajatusmaailmassasi on jotain vialla"

No niin on!
        Ja pahasti onkin!
        Ihan sinun mieliksesi sen tunnustan!

• אלוהים אחד ואחד מתוו

עכשיו זה חיי צח: כי הם עלולים יודע לכם, רק נכון אלוהים, ישו הנוצרי, מי יש לכם שלח.
        כי יש אלוהים אחד ואחד מתווך בין אלהי גברים, האיש ישו הוצרי.

• 1.Tim.2:5 kirjoitti:

Mohikaani:
        "Vain Jeesus on Jumala"

Sanot, että vain Jeesus on Jumala!

Raamattu sanoo:

Raamattu sanoo:
        Markuksen evankeliumi:
        1:13 Ja hän oli erämaassa neljäkymmentä päivää, ja saatana kiusasi häntä, ja hän oli petojen seassa; ja enkelit tekivät hänelle palvelusta.

Jumala sanoo:
        "Älköön kukaan, kiusauksessa ollessaan, sanoko: "Jumala minua kiusaa"; sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän ketään kiusaa. "

Jumala sanoo:

Raamattu sanoo, että Saatana kiusasi Jeesusta!

Sinä sanot, että Jeesus on Jumala!

Jeesus sanoo, että hänen Jumalansa on ainut Jumala!

Jeesuksen Jumala sanoo, ettei hän ole kenenkään kiusattavissa!

Jaakobin kirje:

"sinun ajatusmaailmassasi on jotain vialla"

No niin on!
        Ja pahasti onkin!
        Ihan sinun mieliksesi sen tunnustan!

* Vieläkin puhut asian sivusta, kuka nyt Jumalaa voisi kiusata, enkä minä ole KIUSAUKSESSA, vaan kiusattuna , nytkin tuossa litaniassasi kiusaat minua, asiaan kuulumattomilla sitaateilla, vaikka Raamattua onkin, mutta käytät niitä aivan väärrässsä asiassa. Lopeta sinäkin kiusaaminen, ja lopeta filosofinen Raamatun selittely , se on sinun omista ajatuksistasi lähtevää ihmisviisautta, ja se tahraa Raamatun sanoman, ensin itseltäsi, ja sitten jos joku sinua vielä erehtyy uskomaan . Ihan vaan omaksi parhaaksesi !

• Mohiksen harhoja

Mohikaaanin vilkkaan sairaalloisesa mielikuvitusessa vain on noita mohikaanin kiusaajia. Ei missään muualla. On tärkeää, että ei ala opettajaksi kun ei elämä todista sitä! Sinä et sovellu opettajaksi Raamatun mukaan siksikään, koksa olet tehnyt huorin aikaoinaan ja se on sellaisnen este Raamatun mukaan, ettei saa anousta koskaan opettamaan julkisesti. Vaikka oletkin tekosi anteeksi saanut, niin se on kuitenkin selkeä este sinun opettamisellesi! Ja toisaaalta sinun elämäs si pursuaa, vihaa, katkeruutta, kaunaa, huutoa, herjausta, valhettelua jne... Joten sinun on tehtävä näitäkin synneistäsi parannus. Synti ei taivasta peri. Muista, että pieni kivi uppoaa yhtä lailla kuin suuri kivikin. Sinun on vihdoin päätettävä seuratko Jeesusta ja luovutko synnin harjoittamisesta vaiko jatkat synnin harjoittamistasi. Sinä vaadit uskosta osatonta tekemään parannusta, mutta itse taistelet sanoin ja teoin heitä vastaan! Pyydäpä vihdoin anteeksi myös heiltä, joita vastaan olet täällä niostanut äänesi!

• בהתחלה, בראשית

בהתחלה היה את המילה, את המילה היה עם אלוהים, את המילה היה אלוהים. הוא היה עם אלוהים בהתחלה. דרך לו את כל הדברים היו עשה; ללא לו שום דבר לא היה עשה כי יש כבר עשה. בו היה החיים, וכי החיים היה אור של גברים. אור שמעטים בחשיכה, אבל החושך עדיין לא הבנתי אותו.

• huilistiko

puhutaan kielillä: xbgduuyyytsgn miiiuuuuuuuuuudfhrrrrewwwww

hai s ta kaa hu i lu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe