Mahtaako kukaan olla löytänyt toimivaa ja ilmaista askelmittaria Symbian Belle:en?
Nokia Storessa ei sellaista tunnun olevan.
Googlaamalla "Pipacs Steps V0.01(1)" löytyy jonkinlainen mutta onko muita?
Tuo edellä mainittu tuntuu toimivan kohtuullisesti mutta herkkyyttä on vähän hankalaa virittää oikeaksi niin että se laskee askeleet oikein.
Askelmittari Belleen?
7
192
Vastaukset
- Nokia beta labs
Oletko kokeillut wellness diaryä? Mittaa askeleet ainakin ulkona ja siihen voi lisätä liikunta suorituksia. Sovellus löytyy nokia beta labsistä.
- Jepulis...
Olen käyttänyt wellnessia joulusta asti, ihan pätevän oloinen ohjelma. Pikkasen eroaa askelmäärä sport trackerin ilmoittamsta mutta ei noilla paljoa eroa ole. Keskiarvo päivää kohti mulla on rapiat 12000 askelta.. kevättä kohti tavoite lähemmäs 20000 askelta , vaatii jo jokusen kilsan. Sport trackeriin olen syyskuun lopusta alkaen kerännyt 1446 kilsaa.
- New701User
Jepulis... kirjoitti:
Olen käyttänyt wellnessia joulusta asti, ihan pätevän oloinen ohjelma. Pikkasen eroaa askelmäärä sport trackerin ilmoittamsta mutta ei noilla paljoa eroa ole. Keskiarvo päivää kohti mulla on rapiat 12000 askelta.. kevättä kohti tavoite lähemmäs 20000 askelta , vaatii jo jokusen kilsan. Sport trackeriin olen syyskuun lopusta alkaen kerännyt 1446 kilsaa.
Ahaa, wellness diaryn saa beta labsista. Olen kuullut siitä mutta en löytynyt nokia storesta. Pitääpä kokeilla. Kiitos vinkistä!
- 19
Jepulis... kirjoitti:
> Sport trackeriin olen syyskuun lopusta alkaen kerännyt 1446 kilsaa.
Hmm...tuohan voisi olla pieni positiivinen porkkana liikunnan lisäämiseen joka on kaikin puolin hyväksi terveydelle.
Saako noilla ohjelmilla tilastoitua viikkoja ja kuukausia vaikkapaselkeään palkkinäkymään tai muuhun grafiikkaan ja voiko tilastoja tallentaa vaikkap PC:lle pidempiaikaiseen seurantaan vuosienkin tasolla? - 19
19 kirjoitti:
Hmm...tuohan voisi olla pieni positiivinen porkkana liikunnan lisäämiseen joka on kaikin puolin hyväksi terveydelle.
Saako noilla ohjelmilla tilastoitua viikkoja ja kuukausia vaikkapaselkeään palkkinäkymään tai muuhun grafiikkaan ja voiko tilastoja tallentaa vaikkap PC:lle pidempiaikaiseen seurantaan vuosienkin tasolla?Pieni lisäys. Jos saisi pyöräilykilometrit samaan kuvaan / taulukkoon rinnalle niin se olisi aikas mukava lisä yleiseen seurantaan.
- kuntoihme :)
19 kirjoitti:
Saako noilla ohjelmilla tilastoitua viikkoja ja kuukausia vaikkapaselkeään palkkinäkymään tai muuhun grafiikkaan ja voiko tilastoja tallentaa vaikkap PC:lle pidempiaikaiseen seurantaan vuosienkin tasolla?sports trackerilla on netti sivut johon kun tekee tunnukset niin suorituksen jälkeen jos lähettää laitteella tietot sinne niin google mapsista näkee missä sitä on tullut pöyrittyä, aika paljon riippuen laitteesta näkee muutenkin tietoa. http://www.sports-tracker.com/
- 19
kuntoihme :) kirjoitti:
sports trackerilla on netti sivut johon kun tekee tunnukset niin suorituksen jälkeen jos lähettää laitteella tietot sinne niin google mapsista näkee missä sitä on tullut pöyrittyä, aika paljon riippuen laitteesta näkee muutenkin tietoa. http://www.sports-tracker.com/
Tuo ulkopuoliselle taholle tietojensa ja liikkumisiensa kirjaaminen menee yli oman suvaitsevaisuuteni yksityisyydensuojaa ajatellen, systeemi joka vaikuttaa olevan lisääntymässä ja yleistymässä kaiken aikaa.
Nykyisin alkaa olla yhä vaikeampi tietää mitä tieetoa, missä ja miten riteytettynä, rekisteröitynä jakoottuna itsestä liikkuu. Alkaa Orwel maailma 1984 olla jo todellisuutta merkittävältä osin.
Valitettavasti en tähän hätään löytänyt erästä hyvin tehtyä ja laajaa artikkelia mm. Googlen valtavasta tiedonkeryystä, rekisteröinnistä ja niden risteyksestä. Puhumatakaan se ettei käyttäjällä ole mitään hallintaa niiden luovuttamisen ja jälleenmyynnin suhteen. Ohessa vain jotakin:
- http://www.taloussanomat.fi/ratkaisut/2008/09/04/nain-estat-googlen-selainta-keraamasta-tietojasi/200823044/133
- http://www.taz.de/!81248/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472