Taitaa tässä kuitenkin olla parempi että poistan kaikki yhteystietosi, kuvasi ja tekstarisikin... Jääköön se facebook-kutsu viimeiseksi yrityksekseni saada sinuun mitään kontaktia.
Jos haluat leikkiä kissa-hiiri -leikkejä, niin leiki yksinäsi. Mä olen tähän ikään kokenut niitä jo sen verran elämässäni, että tiedän ettei ne johda mihinkään koska sen leikin aloittajalla on liian suuria tunne-elämän ongelmia, joita ei ole valmis kohtaamaan itse, mutta jotka muut huomaavat ja yleensä sitten kärsivät niistä.
Jos haluat kuulua sinne samaan joukkoon kuin esim. alle 10-vuotiaana raiskattuihin sekä niiden itsekkäisten *askiaisten, pateettisten valehtelijoiden ja ihmishirviöiden joukkoon, jotka syyttävät aina kaikkia muita omista ongelmistaan, projisoivat tunteitaan toisiin yms, niin ole sitten sellainen.
Muutama linkki sinulle, mitä nyt äkkiseltään löysin:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Puolustusmekanismi
http://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_projection
http://en.wikipedia.org/wiki/Transference
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=359.60;wap2
Uskoin kyllä, että sinä olisit ollut vähän erilainen kuin nämä pari mainitsemaani historiaan jäänyttä (mutta kun se jokaisen historia vaikuttaa aina jollain tavoin), ja sinulla olisi ollut rohkeutta kohdata ne todelliset tunteet avoimesti eikä valehdellen myös omasta käyttäytymisestä kuten jo mainitsinkin sulle meilissä tarkemmin esim. siitä joulunvietosta ja yhteisestä ruoanlaitosta kynttilöineen...
Tiedän kyllä, että olet tänne kirjoittanut - sen mitä olen töiltäni ehtinyt seurata. Saman runonpätkänkin tänne heitit kuin mitä mä eräässä meilissäni sulle...
Palaile asiaan sitten kun uskallat olla avoin itsestäsi ja asettaa itsesi haavoittuvaiseksi: se on se aidon ihmissuhteen perusedellytys.
Tiedoksesi vielä: En ole muuta viestiä tälle palstalle kirjoittanut vaan olet saanut ne ihan henkilökohtaisesti. Huomasit varmaan, että poistin jo (aikaa sitten) sen oman profiilini.
Huomasin kyllä että itsekään et ole omassa profiilissasi käynyt suht pitkään aikaan. Jos joskus uskallat olla avoin todellisista tunteistasi, niin haluisin kuulla sun selityksesi sillekin.
Ihmettelen vaan, että onko mun roolini aina sittenkin olla se "terapeutti", joka kykenee ja haluaa katsoa niihin syihin mitkä estää ihmissuhteen syntymistä sen toisen osapuolen kannalta...
No, luulisin, että suht älykkäänä ihmisenä tiedostaisit jotain minusta, miksi minusta sellainen tuli...
Susanille
6
74
Vastaukset
- ei Suskulta
Jatka poika elämääsi,äläkä ole katkera.
- Su*an
nyt on tainnyt JuhaR viestit mennä väärään osotteeseen. koska en ole niitä saanut.
- :)
Ai!! Kuka Juha???
:) - JuhaR
Susan (with British full name...),
Ihmettelen myös, miten uskoisit pärjääväsi niiden ylä-asteikäisten kanssa jos oma tunne-elämäsi ei ole riittävän kehittynyt ymmärtämään, hyväksymään ja kohtaamaan edes omaa itseäsi? - JuhaR
Jatkan vielä itse tähän ettei jäisi epäselväksi...
Kyllä mä olen valmis auttamaan sua monin tavoin, mutta sun on vain ensiksi lopetettava tää arvailu, pelaaminen ja leikki, jossa itse käytät hyväksesi muitakin ihmisiä kuin vain minua.
Ymmärrän kyllä miten vaikeaa se voi olla (yli 20 vuoden henk.koht. kokemuksella kuten sun pitäisi jo tietää...) mutta mitään muuta ratkaisua siihen ei ole olemassa todellisessa elämässä.
PS. Näin siellä Puolassa monta kertaa leffan The Lovely Bones, joka pyöri hotellin yhellä leffakanavalla. Meidän molempien kokemuksiin perustuen, uskoisin sun myös kiinnostuvan tästä elokuvasta. Löydät paljon siitä youtubesta ja IMDb:stä. - aijaa jaahas
Mistäs päin suomea tämä Susan on? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732352Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512112Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321857Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma821681Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211118Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40979Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864