Voihan se niin tosiaan olla mahdollista että Seppo-Inkeri tunnistaa sinut syntymävuotesi perusteella.
Mutta poikkeuksetta tänne linkitetyt kappaleet ovat annemattilaa tai olavivirtaa.. ovatko kaikki täällä iskelmän ystäviä vai miksei koskaan muita kappaleita linkitetä. Suomipoppia, vanhaa rockia jne... Hmm. Taitaa lla niin että noin 3-5 ihmistä pyörittää tätäkin palstaa. Onnea teille. Menen irl
Ikäsi? No edes vuosikymmen.
45
450
Vastaukset
- 3+17
Eiks tää näin oo menny:
http://www.youtube.com/watch?v=wDF302CFVfs&feature=related - voi pieniä
heh ja voih ja oih en voi olla vastaamatta, Nämä vastaaajat täällä on jotain pääsäääntosesti pakkaseen jääätyneitä pikkupilluja jotak eivät käsittää miten se jätkä teki tämän heille. No ne teki sen ja elävät elämäänsä ja jos iskelmää haetaan niin mikä on biisi?
- h ope
http://www.youtube.com/watch?v=cOVzXYEU3Bk&feature=related
Minä tulen olemaan kaikkien vl-lasten puolella. nyt ja aina.
- ei iskelmää
- vihaan iskelmiä
Oijoi, tätä minä tarkoitin! Juicenkin biisi voisi olla minulle. Se päivämäärä, nähkääs.
- vihaan iskelmiä
Ja anteeksi, toki laitan oman syntymävuoteni. 1975. Terv. ap
- honey bear
vihaan iskelmiä kirjoitti:
Ja anteeksi, toki laitan oman syntymävuoteni. 1975. Terv. ap
Uijuijui.. Mahtaa ap:tä vituttaa iskelmä ihan tosissaan :) Aaah, kuumassa tanssissa voi painautua miehen kovettumaa vasten.. Uuuh..
- vihaan iskelmiä
honey bear kirjoitti:
Uijuijui.. Mahtaa ap:tä vituttaa iskelmä ihan tosissaan :) Aaah, kuumassa tanssissa voi painautua miehen kovettumaa vasten.. Uuuh..
Ei, ap:tä vituttaa lukutaidottomat moukat. Hauskaa iltaa sinulle silti. Ap
- honey bear
Ei, ap:tä vituttaa lukutaidottomat moukat. Hauskaa iltaa sinulle silti. Ap
Ai iskelmän kuuntelija on lukutaidoton moukka vai? :D Vai mitä hä, voisitko kirjoittaa itse selvemmin, että muut saavat selvää, mitä oikein tarkoitat? Ei aina muissa ole se vika, vaan myös itse voi miettiä, miten asioita esittää vai haluaako tahallaan, että väärinkäsityksiä syntyy. Jos haluaa, että muut ymmärtävät, on myös kirjoitettava ymmärrettävästi. Hauskaa illanjatkoa myös sulle, Ap.
- Vihaan iskelmiä
honey bear kirjoitti:
Ai iskelmän kuuntelija on lukutaidoton moukka vai? :D Vai mitä hä, voisitko kirjoittaa itse selvemmin, että muut saavat selvää, mitä oikein tarkoitat? Ei aina muissa ole se vika, vaan myös itse voi miettiä, miten asioita esittää vai haluaako tahallaan, että väärinkäsityksiä syntyy. Jos haluaa, että muut ymmärtävät, on myös kirjoitettava ymmärrettävästi. Hauskaa illanjatkoa myös sulle, Ap.
:D Ja aina vaan itseään tyhmemmäksi tekevät moukat :D Mieti ihan keskenäsi miehen kovettumia mutta tämä keskustelu ei mitenkään liittynyt niihin. Sisälulutaito, ystäväiseni. Ap.
- honey bear
Vihaan iskelmiä kirjoitti:
:D Ja aina vaan itseään tyhmemmäksi tekevät moukat :D Mieti ihan keskenäsi miehen kovettumia mutta tämä keskustelu ei mitenkään liittynyt niihin. Sisälulutaito, ystäväiseni. Ap.
Lulu on muuten yks iskelmä, että voit itse harjoitella sisälulutaitoa ihan vaikka sen tekstin sanoja lukiessasi :) Voihan se tietysti olla aika kova paikka, kun ei oo kovaa saanu piiitkiin aikoihin vai mitä.. Kyllähän se aivan perustarpeisiin liittyy ja aina syntyy patoutumia, kun perustarpeita ei tyydytetä ja ne sitten purkautuvat aina näinkin ikävällä tavalla kuin ikävä-palstalla kiukkuilemalla :)
- haist
honey bear kirjoitti:
Lulu on muuten yks iskelmä, että voit itse harjoitella sisälulutaitoa ihan vaikka sen tekstin sanoja lukiessasi :) Voihan se tietysti olla aika kova paikka, kun ei oo kovaa saanu piiitkiin aikoihin vai mitä.. Kyllähän se aivan perustarpeisiin liittyy ja aina syntyy patoutumia, kun perustarpeita ei tyydytetä ja ne sitten purkautuvat aina näinkin ikävällä tavalla kuin ikävä-palstalla kiukkuilemalla :)
5tähteen ämmä haiskahtaa..pahalle
- honey bear
haist kirjoitti:
5tähteen ämmä haiskahtaa..pahalle
Yks yks kakkonen vaan sulleki :)
- Vihaan iskelmiä
honey bear kirjoitti:
Ohoh, sattui kirjoitusvirhe, tsihih, no hihittelepä sinä sitä miettiessäsi niitä (khihihi) kovettumia ja perustarpeitasi (tirsk) Siitä puh mistä puute. No niin, menehän nyt siitä äiskän koneelta jo nukkumaan :) Ap.
- vihaan iskelmiä
honey bear kirjoitti:
Ohoh, sattuipa kirjoitusvirhe. Olen pahoillani. Voit tirskua tätä ikävää virhettäni ja miettiä samalla niitä kovettumia (khihih) ja keskittyä perustarpeisiisi. Siitähän se puhe on mistä puute, ja sinulla tuntuu kovasti puutetta ilmenevän (tsihih) ;) Ap
- vihaan iskelmiä
Ohoh, sattuipa kirjoitusvirhe. Olen pahoillani. Voit tirskua tätä ikävää virhettäni ja miettiä samalla niitä kovettumia (khihih) ja keskittyä perustarpeisiisi. Siitähän se puhe on mistä puute, ja sinulla tuntuu kovasti puutetta ilmenevän (tsihih) ;) Ap
Jestas ja palstakin niin hitaalla etteä viestitkin tekee mitä sattuu. No tulipahan vinoilijalle (h.b) tiedoksi kahteen kertaan :) Ap.
- riippuu vähän
No tuota en paljasta ikääni,mutta olen syyllistynyt :) välillä iskelmiin,koska niissä on ollut hyvät sanat.Kuuntelen aika sekalaista musiikkia.Välillä iskee iskelmä ja välillä poppi ja rokki.
- toiveitaan
Voin sanoa rehellisesti,että olen 33 vuotias ja minusta taas tuntuu,että täällä on vain jotain pikkulapsia kirjoittelemassa joulupukille.
- etkö muista
Se oo sä :)
- oi niitä aikoja
tästä biisistä tulee nuoruus mieleen :)
- ryhmässä 30-40v.
Olen itsekin ihmetellyt tätä iskelmävillitystä. En voisi itse ikinä linkittää jotain iskelmärenkutusta muuten kuin pottuilumielessä. Ja toisaalta, on mukavampaa lukea ihmisten ajatuksia kuin klikkailla niitä linkkejä.
- sama ryhmä
Ihan samaa mieltä tästä, iskelmäradiot on toisaalla ja toisille.
- v-mies 46.v
tanssimusiikki kolahtaa...tutustuu kivoihin ihmisiin,tanssin merkeissä.
- Thank you AP
If mountains crawl to the sea beibe, there would still be you, and me.
http://www.youtube.com/watch?v=L0frA_0MjW8&ob=av2e - Vuonna -73
Siinä sulle iskelmää!
http://www.youtube.com/watch?v=XHUsIU161w4 - Still unbroken
- van Joku Jostain
Oh yeah. Kesässä parasta festarit!
(ehjääntymistä toivon ja biisistä kiitän :)
- For Brokenhearted
- But if you want
- LUH 3417
http://youtu.be/mSH3n_up6LE
Silloin kun minä synnyin tehtiin paljon hyviä leffoja. - I remember
Huippu leffa, ja ihan paras vuosi.
http://www.youtube.com/watch?v=0Nlnan7DJis
http://www.youtube.com/watch?v=ka0xH9qKQBA&feature=related - teeeeeeeeeeeeeeeeeee
täsä inkku 90 vee tunnistatko minut.
- N 1974
Iskelmä ei iske.
- mitenkä olisi
En minä mitään iskelmää kuuntele ? Vaikka en ihan kakara olekaan http://www.youtube.com/watch?v=wVWazHTunSI, tuossa olisi yksi esimerkki, muttei sinulle...vaan ihan jollekin muulle.
- For the Creepy
- 1982 --------------
Syntymävuosi 1982.
http://www.youtube.com/watch?v=U7RYSQvrUrc&feature=related- Hyvä linkki
Klassistakin on tullut paljon kuunneltua: Bach ja Krieg. Rauhoittaa sisältä ja kaunista. Ei aina jaksa jumputusta ja poppia, vaikka niistäkin pidän.
p.s. Haleja sinulle, jos satut olemaan "se" mies :-)
- ei humppamamma
kuuskytluvun lopussa syntyny nainen, mutta en iskelmää kauheesti kuuntele tai riippuu mikä iskelmäksil uokitellaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k683751On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382381Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712338Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602228Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.321675Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711584- 761487
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581061Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?681012Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40909