Kokoomus kantaa vastuuta Suomen asioista ja puolueen arvot ovat kohdallaan.
Siirryn kokoomuksen kannattajaksi
37
91
Vastaukset
- Myös täällä
Olen harkinnut samaa.
- osvaldinen
En liity mihinkään puolueeseen . Koska joukossa tyhmyys tiivistyy.
Ihmettelen miksi maata on pyöritetty velalla. Minne on hävinnyt verotulot.
Suomi on myyty ulkomaisille sijoittajille ja he eivät maksa veroja suomeen. Nämä yritykset on veroparatiiseissa ja tätä kokoomus ideologia kannattaa. Tuotot vain muutamien taskuun.- natotuttu
Mun nimi ei ole Jouko ole sä vaan sitä ihan rauhassa ja kerää muitakin Joukoja ympärillesi.
Puolueeseen ei tarvitse liittyä, mutta aivojen omistaminen olisi hieno juttu. - Itsehän sanoit
natotuttu kirjoitti:
Mun nimi ei ole Jouko ole sä vaan sitä ihan rauhassa ja kerää muitakin Joukoja ympärillesi.
Puolueeseen ei tarvitse liittyä, mutta aivojen omistaminen olisi hieno juttu.Hyvänen aika, sinulta siis puuttuu aivot.
- Yrittäjä 7 pv/vko
Yhteisöverotuotto on laskenut miljarditolkulla, kun yhtiöiden kannatavuus on laskenut.
- Lee van
natotuttu kirjoitti:
Puolueeseen ei tarvitse liittyä, mutta aivojen omistaminen olisi hieno juttu.Aivot on ja niitä ei ole pesty. Kokkareet ovat saivartelijoita. Aivojen omistaminen on hieno juttu mutta kokkare ihanoijat eivät osaa aivojaan käyttää. Hyvänen aika ja aikanen hyvä plääh
- HIENOA!
Kokoomuksessa saa olla salasuhdessa.
- pian nähdään
Lopettakaa jo tämä trollaaminen kokoomuksen vasurisiipi. Sama kirjoittaja useassa kohdassa. Kataisen vasurikokoomus on pian tiensä päässä.
- Itsehän kerrot
Hyvänen aika, oletko vasuri ja tiesi päässä. Onko siellä vastassa kielletty ajosuunta.
- itsehänkö kertoi
Itsehän kerrot kirjoitti:
Hyvänen aika, oletko vasuri ja tiesi päässä. Onko siellä vastassa kielletty ajosuunta.
Idiootit kasaantuu kokoomukseen hyvänen aika sanoinko itse sanoin itsehän sanoit hyvänen aika.
- Eikä aiheetta
Minä laitan netin kautta jäsenjhakemuksen heti.
Kun on paras puolue tarjolla, niin miksei mukaan minäkin lähdetä- sana kulkee nopeasti
Kokoomukseen toki mahtuu, onhan se täyttä kaikenlaisia viherhippejä, vassareita, loikkareita, ym..yhteisnimeltä kokoomuksen vassareit,kokoomukset demarisiipi jne...
ideologia on täysin kateissa, tuskinpa sitä edes enää on.
Tämä on sitä Kataisen kokoomusta.
Tervemenoa joukkoon kirjavaan! - Kokoomus kasvaa
Kiitos meiltä tullaan mukaan myös jäseneksi.
- Hännänheiluttajiin
Ihan mielenkiintoista tietää, mistä siirryit kokoomuksen kannattajaksi. Niin tärkeä kun ilmoitus on sinulle, on tieto, mitä kannatit aikaisemmin. Otamme sitten mallia sinusta.
- Ex-sitotumaton
Hyvänen aika, heiluuko sinulla häntä.
- Kippis
Minä en uskalla siirtyä kokomuastalaiseksi. Meidän kadulla on kukkaruukkuja.
- Itsehän kerrot
Hyvänen aika, onko poikaystäväsi hippi tai semmoinen...sinunlaisesi H
- silimät tummat niink
Niinistö tinttasi Jyrkiltä silmän mustaksi. Jyrki alko liikaa riekkumaan Saulin menestyksellä. Itsehän sanoi hyvänen aika. Porvarin loko musta silma.
- Kippis
Minulla ei ole Kataisen tapaa omaa Stubbia.
- Raitis porvari
Ei täällä saa ryypätä, mene muualle .
- Intelligentsija
Siirry vaan, minulla on sentään muutakin kuin leimautua pinnalliseksi hölmöksi.
- Uskotaan, uskotaan
Hyvänen aika, oletko leimannut otsaasii olevasi hölmö
- Selvää teksitä
Kokoomus on
1) presidenttipuolue
2) pääministeripuolue
3) suurin puolue
4) paras tulevaissuuspuolue
5) arvopuolue
6) kansaa yhdistävä puolue- Väärentämättä
MIksi käytännössä kaikki arvopuolueen johdossa ovat syyllistyneet rikoksiiin?
- Sulla on
kirjoitusvirhe. Otsikkosi kuuluu olla TÖRKEÄ ILMOITUS, joten korjaa se ja samalla itsesi täältä jauhamaan sitä kokkiskeidaa muualle.
- Itseppä sanoit
Onko sinulla skeida missä, no sielläpä hyvinkin...->poikakaverisi kanssa.
- vs. alitarkastaja
Hyvä kun ilmoitit. Hyväksyn toimenpiteesi.
- Hevosmies xx
Brasiliassa poikakaverin kanssa?
- valinnan vara
En liity mihinkään puolueeseen enkä ole koskaan kannattanut mitään puoluetta.
Äänestin ekaa kertaa kokoomuslaista presidentiksi yksinomaan henkilönä, en ajatellut puoluetta. Muissa vaaleissa ( joita on kertynyt pitkä lista yli 40 v aikana, nyt ikää 65v) olen äänestänyt monien puolueiden ehdokkaita, myös sitoutumattomia. En koskaan kokoomuksen tai vasemmistoliiton ( ääripäät) ehdokkaita.
Kuntavaalit edessä ja saa nähdä kenestä löydän sopivan. En katso puoluetta vaan yksilöä, henkilöä. Voi olla että löydän nyt vasemmiston riveistä sopivan. - ex-demari-persu
Äänestän kokoomusta kuntavaaleissa
- kukasta kukkaan
seuraavaksi sitten ex-kokkare
- Paluumuuttaja
kukasta kukkaan kirjoitti:
seuraavaksi sitten ex-kokkare
Ei, vaan palaan takaisin.
- 152,4 cm
Kaikille lie selvä, että koska olen rehellinen en ole kokomustalainen.
- Metrimitta
Hyvänen aika, kasvoiko rehellisyytesi tässä päivän aikana, jossa on puutteita
vielä metritolkulla.
- 152 cm:n tietoon
Siirryn minäkin kokoomukseen ihan vaan saittihäirikön häiriköinnin johdosta
- 152 cm
Jo sadannen kerra Kokoomukseen.
Kumotkaa väitteet faktoilla. Tässä esimerkki Katainen on väärennyksestä kiinni jäänyt petosmies. Pitääkö paikkaansa vai ei?- § § § § §
Ei pidä paikkaansa, muuta kuin sinun osalta petosherjaaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882118Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801326
- 241784
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </339509