Voi kuinka paljon kateutta nämä sanat ovat palstalla aiheuttaneetkaan...
kehä sihteeri
teini misseys
oma blogi
stockmannin lihatiski
kerrostalon ja omakotitalon yhdistelmä
Kateutta aiheuttavia sanoja
35
105
Vastaukset
- gitarunhero
Kenelle aiheuttaa kenelle ei.Mä olen "kade" vain niille jotka osaa soittaa kitaraa.Se olis ihana taito osata HYVIN, mutta mulla on 10 vasemman käden sormee, eikä se harjoittelusta huolimatta luonnistu vaivattomasti.Mutta onneksi mulla on siippa joka osaa tuon taidon, ja ilahduttaa mua ja ystäviä kesäisin nuotiolla;)))))!Mä kun soittelen niitä "eiku"-biisejä.
- ;;))))
Haukullisellahan on viikonloppu pyörähtänyt vauhdikkasti käyntiin ;))))
- unalahtinen
Kiitos vaan neuvosta,mutta minä käyn ihan viikottain poliisilaitoksella, minulla on iso nippu tulosteita mukana.
Häirikön nimi on tiedossa ja kun saan lakinaiseltani ja varatuomarilta luvan kerron sen lokissani.
Lokissa tosin vähän valehtelin kun toivoin että häirikkö jää kiinni,kiinni on jäänyt jo 7 häirikköä kaikki ovat täältä pulinoista ja nimet kyllä kerron kun tuomion saavat,sitä tosin on odotettu ja kaksi vuotta,mutta kun minulla on tähtitodistaja ja ihan oma tuomioistuin niin tuomiot ovat varmoja.
- naurua piisaa
Tää on vielä hauskempi blogi:
http://johannatukiainen.seiska.fi/- lukija lukee
Sillä erolla että tuksun ploki on realityä ja totta, kun tuo toinen on vaa satu-sakuli-päivä-kirja.
- ai totta vai ???
lukija lukee kirjoitti:
Sillä erolla että tuksun ploki on realityä ja totta, kun tuo toinen on vaa satu-sakuli-päivä-kirja.
Kuule, jos yhtään luet blogia, niin siellä ei todellakaan ole kaikki totta..........sen vuoksi se onkin niin kivaa lukea, mitä lööppijulkkis kirjoittelee, kun on nimetkin väärin..........
- kombbaaja kybäll
lukija lukee kirjoitti:
Kombbaan kybällä
- Näin ulkopuolisena
ja hiljan palstaa seuraamaan alkaneena olisi mukava tietää mitkä ovat ne palstat ja blogit jotka näiden kahden hullun riitoihin liittyvät. Olisiko joku ystävällinen ja laittaisi ne vaikka tähän alle?
- Minäpä kerron
Ei ole "kahta hullua" vaan yksi ilkeämielinen joka on vuosien ajan blogissa parjannut tämän palstan kirjoittajia muttä tänään on k.o palvelun ylläpito poistanut blogin lain-ja sääntörikkomusten vuoksi viimeinkin.Ehkä asiaan vaikutti se että blogissa olleista herjaavista kirjoituksista on oltu poliisiin yhteydessä
- Rauhoituhan nyt
Älähän nyt taas.En vieläkään ole kaipaamasi Haukullinen. Satun tietämään sitäpaitsi että et nyt puhu totta.
- juurikin noin
Minäpä kerron kirjoitti:
Ei ole "kahta hullua" vaan yksi ilkeämielinen joka on vuosien ajan blogissa parjannut tämän palstan kirjoittajia muttä tänään on k.o palvelun ylläpito poistanut blogin lain-ja sääntörikkomusten vuoksi viimeinkin.Ehkä asiaan vaikutti se että blogissa olleista herjaavista kirjoituksista on oltu poliisiin yhteydessä
ei ploki ole tarkoitettu umalehtisen ilkeilyille,vaikka niin kuvittelikin asian olevan.
vanha sanonta,,niin makaa kuin petaa,,sopii nyt kuin nenä päähän,sillä em.ilkeilijä petäsi sänkynsä tosi huonosti. - oletko rakastunut
haukullisenn,kun tunnut näkeväsi hänet joka paikassa jatkuvasti ????????????????????
naurettavaa puska kirjoittelua vanhalta naiselta.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412460Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742447Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221826Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211098Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71004Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40959Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55854