Joo, olen v-83, En tarvitse niitä, enkä halua nimeäni jalkavaimonikaan. Kysyt
a. usein
b. harvoin
c. jatkuvasti
tätä ominaisuutta tai piirrettä?
Mä seison jo. Mä kurkottelen alas,
-Onko tämä epäselvä ajatus? Yritän opetella sellaista asiaa empatialla, olen oppinut tämän jo täysin, selvinpäin. Siihen on luita, lihaksia ja luusto.
Vastenmielinen ajatus...
Kurkottelen alas häkkisängystä, joka on huoneessa jonka seinät ovat vihreät. Hiukset ovat kuumat ja päässä poppaa. Haluan nutun pois. Se on kuin sininen frotee. Ei pakkomiellettä vaatteisiin, vaan raivoon... Ehkä.
Huoneessa on sumua, on varmasti. Ja se mies, Vesa, sanoo, jotain kuolemasta, ja tappamisesta, ettei ole sellainen tai turvallinen. Hän on torso, ja torsoon kuuluu solaris. Se on ehkä tärkein asia elämässä, egosimille ja egoistisuudelle.
Koitan sumua, oliko ajatus varmasti oikea tai väärä? Näkisikö sitä sieltä? Aikuiset ovat vieraita, vieraille aikuisille, ei saa tai tarvitse puhua. Hiukset kaipaavat leikkuuta, aivan kuten nurmikkokin. Mutta kengät....
- Ota kulta nyt se tutti pois... Mun hiukset ovat kullankeltaiset. Ne kimmeltävät ja ehkä harakka vie ne.
Olin niin sekaisin, että mulle piti laittaa sekä torso, että solaris. Ne näkyvät heijastavat kankkulan kaivosta, tai yleensä kaivosta, jonne harakka hyppäsi ja hukkui. Torso ja solaris luovat tunteita, vihasta vihamielisyyteen, joita voi vain coping-keinolla hallita. Niitä ovat esimerkiksi näkemiseen, tapaamiseen ja seksiin liittyvät palvelut, eivät lainkaan tappamiseen. Koska se ja sen haluaminen on jo viety pois yhteisistä aivoista, sanakirjalla ja neurotoiminnolla fokusaatio. Muistathan kryptot? Mulle ne toimivat paremmin kuin ristikot, vaikka pidän sanapeleistä yleensä. Ajanvietteenä, toivon että mulla olisi joskus enemmän aikaa niille.
-Haluaisitko tästä vielä eläkkeen sille?
Tästä vietti-, vaisto ja normijärjestelmään tapahtuvasta soittelusta.
Oletko kauan ollut ilman nesteitä?
7
119
Vastaukset
- 9+1
Mikä diagnoosi sulla on? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn.
- Ihmiskunta Sinde
Coping-keino:
sukupuolitautitestisarjat
Slinterihattu-LSD vai Digitaalirannekelloraiskaaja-LSD,
harrastukset,
viittomat, virikkeet ja viritteet
oma keho (fiktio ja tarinat, asennot ja virikkeet, laskinmerkit)
Lukeminen ja näkö (tunteet, sosiaalisuus, ryhmät)
Jumalkäsitykset
Eristäminen ja eristäytyminen
Kääntäminen ja kielet
Kulttuuri ja kirjallisuus
"Koitan keksiä Thomakselle jotain tekemistä samalla."- Sindermann vm-82
Asthma Bronchiale
Myrkytysperusteinen
Jumalkäsitykset eivät muuten käsitä lainkaan mielensairauksia, tai niiden diagnooseja. - STN:Sinde vm-82
Sindermann vm-82 kirjoitti:
Asthma Bronchiale
Myrkytysperusteinen
Jumalkäsitykset eivät muuten käsitä lainkaan mielensairauksia, tai niiden diagnooseja.Voi v****u, niitä kuoroja ei saa pitää.
Joo, ei....
Mähän vähän lopun näiden palveluiden määrään.
Niillä oli aiheutettu joku pahempi vahinko, sukupuolen kautta, käsittäen huonosti Jumalkäsityksiä, käyttäen hyväkseeen läpikulkua mielensairaus-diagnositiikasta. Eli oli mennyt väärin feminiinisten ja maskuliinisten eleiden kautta, ettei ollut tukenut inhimillisyyttä, empatiaa ja loogisuutta. Se ei ole korjattavissa, ja siksi suggestio-perusteisuus ei ole korvattavissa, että jättää hypnoositasolle, millekään ihmiskunnalle, millekään kansakunnalle. - STL:Sinde vm-82
STN:Sinde vm-82 kirjoitti:
Voi v****u, niitä kuoroja ei saa pitää.
Joo, ei....
Mähän vähän lopun näiden palveluiden määrään.
Niillä oli aiheutettu joku pahempi vahinko, sukupuolen kautta, käsittäen huonosti Jumalkäsityksiä, käyttäen hyväkseeen läpikulkua mielensairaus-diagnositiikasta. Eli oli mennyt väärin feminiinisten ja maskuliinisten eleiden kautta, ettei ollut tukenut inhimillisyyttä, empatiaa ja loogisuutta. Se ei ole korjattavissa, ja siksi suggestio-perusteisuus ei ole korvattavissa, että jättää hypnoositasolle, millekään ihmiskunnalle, millekään kansakunnalle.Jättää hypnoosi-tasolle
Kuolema
Millekään ihmiskunnalle, millekään kansakunnalle
- No, niin sitä ei hyväksytä meidän perheessä ollenkaan.
Tämä on ihan sairas tämä Digitaalirannekelloraiskaaja-LSD, jokainen nainen joka on vastuuntuntoinen puuttuu sellaiseen, yhteisvastuullisesti. Ei lainkaan kuoleman ja väkivallan tukemiseen....
Olen Stasilla töissä. Olen jopa poliisi....
Kohta mennään töihin.
A: saan vastata itsestäni
Kunpa hän voisi hyvin. Kunpa hän kasvaisi. Mikä ötökkä-LSD? Eikö olekin mulla polvessa tosi hieno ja näkyvä arpi, tähän feminiinisten ja maskuliinisten eleiden kautta inhimillisyyteen, empatiaan ja loogisuuteen perustuvaan kasvatukseen. Eikö ollutkin sinulla puolalainen lääkäri?
-Joo, sitä voi katsoa sitä arpea, ja kokea maailmaa.
B. Saan ja voin vahingoittaa itseäni.
Tämä vain kone. Tämä vain robotti.
Jopa ja myös, vain vankeudessa.
-Innostuiko joku liikaa tästä ajatuksesta ympäristössäsi?
Niin, teologeillekin on kääntäjä- ja kielipalvelut.
Ympäristöopillisuus, suurennuslasi, på-prepositio, mielikuvistushahmot, mielikuvitus-ystävä, mielikuvitushahmo-ryhmät ja kyseenalaistava keskustelumenetelmä.
Niin, sen miehen ei tarvitse osallistua mihinkään.
Niin, ei edes näihin hoitoihin.
Yrittääkö joku laivastossa, laivastosta maniassa ostaa näitä palveluita?
Onko se joku tapa? Kulttuuripiirre.
Haluan ostaa oikeudesta puumerkinnän?
Joko he ovat kaikki tässä mumman maniassa?
-Sitä näytetään joillekin jotka ovat onnistuneet hienosti.
Minä. Niin, en halua että sitä näytetään. Ja loukkaannun heti kivahtamisen tasolle, joka on päivän 4. ajatus, ja suutahdan.
Mä en halua, että sitä käytetään, lasten kasvu- ja kehityshäiriöiden aiheuttamisen takia.
Ei ole naisten skitsofrenioita. - Ilmaiseksi:Sinde-82
STL:Sinde vm-82 kirjoitti:
Jättää hypnoosi-tasolle
Kuolema
Millekään ihmiskunnalle, millekään kansakunnalle
- No, niin sitä ei hyväksytä meidän perheessä ollenkaan.
Tämä on ihan sairas tämä Digitaalirannekelloraiskaaja-LSD, jokainen nainen joka on vastuuntuntoinen puuttuu sellaiseen, yhteisvastuullisesti. Ei lainkaan kuoleman ja väkivallan tukemiseen....
Olen Stasilla töissä. Olen jopa poliisi....
Kohta mennään töihin.
A: saan vastata itsestäni
Kunpa hän voisi hyvin. Kunpa hän kasvaisi. Mikä ötökkä-LSD? Eikö olekin mulla polvessa tosi hieno ja näkyvä arpi, tähän feminiinisten ja maskuliinisten eleiden kautta inhimillisyyteen, empatiaan ja loogisuuteen perustuvaan kasvatukseen. Eikö ollutkin sinulla puolalainen lääkäri?
-Joo, sitä voi katsoa sitä arpea, ja kokea maailmaa.
B. Saan ja voin vahingoittaa itseäni.
Tämä vain kone. Tämä vain robotti.
Jopa ja myös, vain vankeudessa.
-Innostuiko joku liikaa tästä ajatuksesta ympäristössäsi?
Niin, teologeillekin on kääntäjä- ja kielipalvelut.
Ympäristöopillisuus, suurennuslasi, på-prepositio, mielikuvistushahmot, mielikuvitus-ystävä, mielikuvitushahmo-ryhmät ja kyseenalaistava keskustelumenetelmä.
Niin, sen miehen ei tarvitse osallistua mihinkään.
Niin, ei edes näihin hoitoihin.
Yrittääkö joku laivastossa, laivastosta maniassa ostaa näitä palveluita?
Onko se joku tapa? Kulttuuripiirre.
Haluan ostaa oikeudesta puumerkinnän?
Joko he ovat kaikki tässä mumman maniassa?
-Sitä näytetään joillekin jotka ovat onnistuneet hienosti.
Minä. Niin, en halua että sitä näytetään. Ja loukkaannun heti kivahtamisen tasolle, joka on päivän 4. ajatus, ja suutahdan.
Mä en halua, että sitä käytetään, lasten kasvu- ja kehityshäiriöiden aiheuttamisen takia.
Ei ole naisten skitsofrenioita.Diagnoosina coping-keino.
Sellainen käy myös.
Se käsittään erilaisia osa-alueita neurologiasta, usein lähimmäisen rakkauden kautta, perustuen frustraatioon.
Aina lähtee näin, että näkymätön henkien ääni on esim. frustraatio-coping-keino, eli inhimillisyys puuttuva hypnoositason kautta, väärä suggestiotaso; feminiinisten ja maskuliinisten eleiden kautta: inhimillisyydellä, empatialla ja loogisuudella.
-Niin, mä en ole tämä.
Ai tämäkö on vaadittu taso, kysyi Virve
Myös kehollisesti.
MInä: Sitten kysymys tästä aksentinsiirrosta. Että miksi sellaiseen kielivirikkeeseen tällainen tinahäiriö-pituuskin vaadittu.
(kts, Silinterihattu-LSD)
Ja sitten Virvekin on tässä kesällä, joku hahmoterapeutti, joka on ehdottoman perhemania kielteinen.
Nyt en ajattele sillä tavalla mitä palveluita on vaadittu hahmoterapian kautta tästä.
-.Saat heti liittyä mun verkostoon. Mä hukun työnmäärään. - lsdlsdlsdl-sn82
Ilmaiseksi:Sinde-82 kirjoitti:
Diagnoosina coping-keino.
Sellainen käy myös.
Se käsittään erilaisia osa-alueita neurologiasta, usein lähimmäisen rakkauden kautta, perustuen frustraatioon.
Aina lähtee näin, että näkymätön henkien ääni on esim. frustraatio-coping-keino, eli inhimillisyys puuttuva hypnoositason kautta, väärä suggestiotaso; feminiinisten ja maskuliinisten eleiden kautta: inhimillisyydellä, empatialla ja loogisuudella.
-Niin, mä en ole tämä.
Ai tämäkö on vaadittu taso, kysyi Virve
Myös kehollisesti.
MInä: Sitten kysymys tästä aksentinsiirrosta. Että miksi sellaiseen kielivirikkeeseen tällainen tinahäiriö-pituuskin vaadittu.
(kts, Silinterihattu-LSD)
Ja sitten Virvekin on tässä kesällä, joku hahmoterapeutti, joka on ehdottoman perhemania kielteinen.
Nyt en ajattele sillä tavalla mitä palveluita on vaadittu hahmoterapian kautta tästä.
-.Saat heti liittyä mun verkostoon. Mä hukun työnmäärään.Se ja sen haluaminen - tappaminen ja tappamisen haluaminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482509Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742497Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.612165Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321877Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1001727Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231175Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56906