Moikka, alotin vuokraamaan yhtä Saksalaista Ratsuhevosta (?). Olen n 170 cm pitkä ja painan n. 70 kg
Hevosen säkä on noin 158cm ?
Olenko liian iso ratsastamaan kyseisellä hevosella ?
liian iso hevoselle
5
176
Vastaukset
- _katherine_
jos hevonen ei nyt mikään tosi siro ole, niin hyvin pystyt ratsastamaan.
Mutta ihan oman terveyden vuoksi kannattaisi kyllä painoa pudottaa.
Ratsastus on urheilulaji siinä missä moni muukin ja helpottaa huomattavasti ratsastusta, jos kroppa on urheilullinen.- assi
En ole sinun kanssasi samaa mieltä.Musta vähä tuntuu ,että sä oot iha tikku ja anoretikko.on aika moneja kirjotuksia joissa oot sanonu ,että sun kantsis kyl laihuttaa.Et tiiä ees mistä puhut.
- minv
^ ja lisäyksenä tohon vielä että, ratsastus ei ole laihdutuslaji mikäli haluaa laihduttaa..
- läski ratsastaa myös
no ihan vaan sulle minv. en tie minkälainen suvituulen nussima vinkuheinä oot mutta jos ihminen on 170cm pitkä ja painaa 70kg on se normaalin kokoinen eli ihanne painoinen eli ei tarvitse laihduttaa että pystyy ratsastamaan kunnolla ja kyllä tuon kokoinen hevonen nyt tollasen ratsastaja kantaa eli nou hätä! ite oon 170cm pitkä ja painan 80kg ja heppa 150cm korkea eikä mikään jykevä, ei tosi ihan sirokaan eikä koskaan ole ongelmia ollut ratsastaessa minulla eikä hevosella! vaikka itse oonkin vähän pullukka...
- läski ratsastaa myös
anteeks piti laittaa et _katherine_ eikä minv.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701