Asua kannettava se vaan oikkuilee, pyörittää, hidastelee, näyttö menee siniseksi ja sammuu, välillä tulee ilmoitus, että näytönohjain lakkasi vastaamasta ja palautui. Kone ollut jo 2 kertaa takuuhuollossa, on vaihdettu kovalevy ja tuuletin, viimeksi asennettu ohjelmistot uudelleen, ja vikaa ei ole korjattu, edellenkin kone sammuu ja ilmoittaa jotain sinisellä tekstillä ja näytönohjain lakkasi vastaamasta.
Voisnko ruveta vaatimman jo uutta konetta tilalle, kone vuoden vanha ja 2 vuoden takuu, alusta asti toiminut huonosti ja siis komannen kerran menossa takuuhuoltoon. TÄmä rupeaa olemaan RAIVOSTUTTAVAA:
Asus oikkuilee
5
208
Vastaukset
- onhan se ny piru
kyseessä lienee maanantai kappale.
viet koneen uudelleen huoltoon ja kysyt ystävällisesti,että laitatteko te tämän kuntoon,vai otanko yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan.
kas kummaa tietokone tulee kuntoon muutamassa päivässä.
ilmoittele tänne,että tuliko kone kuntoon,niin vaihdetaan sitten henkilöä,joka koneen haluaa kuntoon.
minun kanssa menee reki kantoon joka asiassa,jos tiedän,että olen oikeassa. - henriks ijas727
pct jos ei toimi kunnolla voit kokeilla ilman nettiä o o defraggia free edition ladata.
muutaman kerran ajat pääset chättää ilman verkkoa. - Pekka
ASUS on todella huono. Uusien läppärien näytöt hajoavat takuuaikana mutta eivät kuulu takuun piiriin!. Eivät kerro miksi. Täyttä kusetusta ainakin Suomessa- ÄLÄ missään nimessä osta. Huolto on ruotsissa ja surkea.
Nyt on kuluttajariitalautkunta ilmeisesti seuraava. - Ei suositella
ASUS-koneet on passkoja. Niissä on perusvikana itsepäinen kursori, joka haluaa hypellä sinne tänne ihan miten itse tahtoo. Kirjoitushommista ei Asuksella tule mitään. Passkaa myyvät.
- sriiske
Asuksen huolto on niin surkea että en haki asusta enää koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473