Aletaan unelmoimaan...

lottoletti

.....nyt mielikuvitus vauhtiin, mitä tekisit jos voittaisit loton tämän illan potin yli kymmenenmiljoonaaeuroa?

35

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lotto on niin helppoa kauraa ,ajatellaan vaikeempaa tai jotain sellasta joka on mahrollisuuksien rajoissa.
      Vaikka valkovuokkoja ja sitä aikaa kun taas silmut aukee ja luonto tuoksuu elämälle ja uurelle.
      Miksei kesän alkua ja sitä onnellista joka suuntaa autonsa runon ja rajan tielle ja jos joku lukijoista osaa antaa paikkoja joissa kannattaa pistäytyä niin kertokaa.
      Unelmoiraan niist paikoista ja nautitaan kun unelma toteutuu.

• Lotosta viis. Jos kohdalle sattuu niin sitten vasta mietitään sitä.

Onnellista kun kevät on tulossa, päivä päivältä kirkastuu ja päivä pitenee. Juuri tänään onnellisena mietin että vain 3 kk kun jo pistelen pyörän selässä näitä valkoisia teitä, joiden päällä taipuvat lumiset puut.

Ettenkö ollut vähän runollinen? Mutta tosiaan, pelotti että katkeaako tuo onneton juuri kun minä olen siinä alla.

Jos joudut tämän ison veden matkallasi kiertämään niin poikkea ihmeellä ;-D, on täällä jotain näkemistä. Jatkat sitten eteenpäin, eikös se runon ja rajan tie ole Pohjois-Karjalan suunnalla?

• par-raskasnainen

Ostaisin ekaksi sormuksen, jossa olisi munan kokoinen timantti.
      Eikä minkään Viiriäisen.

• Isomunainen

Strutsin munan kokoinen sen pittää vähintäänki olla.

• par-raskasnainen
        Isomunainen kirjoitti:

Strutsin munan kokoinen sen pittää vähintäänki olla.

Vähintäänkin, olisikohan dinosaurusten munat suurempia?
        Sitten on saatava tosin uudet kinttaat.

• henrjii
        par-raskasnainen kirjoitti:

Vähintäänkin, olisikohan dinosaurusten munat suurempia?
        Sitten on saatava tosin uudet kinttaat.

mullakin on iso, mutta en antaisi siitä kintaita tehdä

• henrjii kirjoitti:

mullakin on iso, mutta en antaisi siitä kintaita tehdä

Entäs rukkaset?

• Isomunainen
        Pirrejuupas kirjoitti:

Entäs rukkaset?

Siitä tulisi kaksi kintasta mutta peukalo vain toiseen. ;))

Punastuttaa ihan tämmöisiä höpistä, mutta en voinut olla sanomatta...tuskin henrij tästä on moksiskaan? ;)

• par-rakasnainen
        Isomunainen kirjoitti:

Punastuttaa ihan tämmöisiä höpistä, mutta en voinut olla sanomatta...tuskin henrij tästä on moksiskaan? ;)

Henrillä on tosi iso ja kaunis huumorinkukka.

• henrjii
        Isomunainen kirjoitti:

hihi hihi, kumpakohan kätehen. Täytyis varmaan ommella murmelinahkaa kämmenpuolelle, niin tulisi kinnas toiseekin käteen.

• henrjii

antaisin lapsilleni, itse en tarvitse rahaa

• Tää on jo mietitty niin monesti ettei tarvii enää mielikuvitusta.
      Osan antaisin omilleni, systerille ja sen ukolle, systerin tytön perheelle.
      Ja lopuilla hommaisin sen hirsitalon jonnekin upeaan merenrantatontille ja myös uuden vanhan meriläisen.
      Sitten tietty matkustelisin ja nauttisin elämästä.
      Lähtisin ehkä vapaaehtoistöihin kun ei noita "oikeita" töitä enää tarttis tehdä.
      Että tälleen oon suunnitellut tästä illasta lähtien.

• Toivottavasti en saisi sydäriä ainakaan :)

Ehkä ostaisin huvilan ulkomailta, ja toisen mökin Puruvein rannalta, matkustaisin koko ajan maasta toiseen, ja lahjoittaisin lapsille liiat rahat :)

• lahjoittaisin

Tuollaisesta summat saisi jopa huonostikin sijoitettuna 45 000 euroa/kk

Joten kyllä siitä olisi jo aika helppoa antaa muutama hunti lapsillekin viikkorahaa.

• Pirre*
        lahjoittaisin kirjoitti:

Tuollaisesta summat saisi jopa huonostikin sijoitettuna 45 000 euroa/kk

Joten kyllä siitä olisi jo aika helppoa antaa muutama hunti lapsillekin viikkorahaa.

Oisi oisi, no kiva on joskus haaveilla, vaikkei tässä nälkää nähäkään..ei sinne päinkään. :)

• lahjoittaisin
        Pirre* kirjoitti:

Oisi oisi, no kiva on joskus haaveilla, vaikkei tässä nälkää nähäkään..ei sinne päinkään. :)

Jaa. nälkää ei nähdä.

Minä voisin järjestää tänne oman avustusorganisaation, jos tuo 11M€ tulisi, ja panisin tyttäreni siihen töihin. ;)

Vaikka sillä onkin hyvä työ / ammatti, mut on niin perso rahalle että ei kyllä kauaa vanhene sen tilillä tai käsissä rahat. Varmasti hävittäisi tuollaisen summan yhtä nopeasti kun saisi sen.

• Pirre*
        lahjoittaisin kirjoitti:

Jaa. nälkää ei nähdä.

Minä voisin järjestää tänne oman avustusorganisaation, jos tuo 11M€ tulisi, ja panisin tyttäreni siihen töihin. ;)

Vaikka sillä onkin hyvä työ / ammatti, mut on niin perso rahalle että ei kyllä kauaa vanhene sen tilillä tai käsissä rahat. Varmasti hävittäisi tuollaisen summan yhtä nopeasti kun saisi sen.

Siis henk.kohtaisesti ei nähä nälkää, meillä ja mie, mutta onhan heitä joilla ei ole varaa edes kunnon ruokaan....tarkoitin kyllä aivan itseämme..ja liikakiloja..muutamaa.

Mutta oisi tuossa summassa jo mitä hävitelläkin, ja tosiaan korko tuotoillakin jo eläisi hyvin..pääomaan ei tarvitsisi koskeakaan, vähän välillä kääntelisi etteivät homehtuisi :)

Mutta emme kai tarvitse niitä, kun emme saaneet miljoonia..näin on hyvä.

• Tase pappa

Luojan Kiitos - ei osunut kohdalle.
      Saan taas lähteä aamusella huvilaa saneeraamaan. Omin käsin.
      Vielä ne taidot on tallella lähes seitsenkymppiselläkin - näköjään.

Jos osuisi kohdalle moinen kymppimillin kajaus rahaa, olisi se oikean elämän loppu.
      Heti aamulla pitäisi alkaa miettimään, missä se raha oikeasti poikisi lisää rahaa.
      Miten salata moinen onnenkantamoinen pers-aukisilta sukulaisilta ja tutuilta.

Kuitenkin pitäisi saada vuodatettua tietoa rahamiehenä olemisesta, vain oikeisiin piireihin, jotta rahavaikeuksissa olevat osaisivat tulla tarjoamaan minulle ostettavaksi pakkohuutokaupan ja ulosoton uhan alaista omaisuuttaan. Halvalla tietysti.
      Minä sitten pyyntihinnasta ehkä maksaisin noin puolet.
      Minähän ne säännöt sanelisin.

Omaisuutta ja hyviä tilaisuuksia tarjotaan, jos luullaan että sinulla on rahaa.
      Myisihän se - pakon edessä oleva.
      Parree on kuolla köyhänä.
      Eipä tarvitse perikunnan Pankki-Herroja kumarrella, saadakseen perintöverot maksettua.

• Miepä kysyn, oletteko te mökkiyrittäjiä, eli vuokraatteko te niitä saarimökkejä, jotenkin olen saanut sellaisen kuvitelman?

• Tase pappa
        Pirrejuupas kirjoitti:

Miepä kysyn, oletteko te mökkiyrittäjiä, eli vuokraatteko te niitä saarimökkejä, jotenkin olen saanut sellaisen kuvitelman?

Vastaus Pirrejuupakselle.
        Kyllä niissä erilaista toimintaa harrastetaan.

Minulle lankeaa vain yleismies jantusen hommat, onnekseni.
        Muut hoitaa markkinoinnin, muualla netissä, ei tällä palstalla.

• Pirre*
        Tase pappa kirjoitti:

Vastaus Pirrejuupakselle.
        Kyllä niissä erilaista toimintaa harrastetaan.

Minulle lankeaa vain yleismies jantusen hommat, onnekseni.
        Muut hoitaa markkinoinnin, muualla netissä, ei tällä palstalla.

:)) ai ei..en kyllä uskonutkaan...:)

Mutta kiitos kun vastasit.

• Tase pappa
        Pirre* kirjoitti:

:)) ai ei..en kyllä uskonutkaan...:)

Mutta kiitos kun vastasit.

Pirrejuupas/ Kyllä niitä vuokrataan kesäisin viikkovuokralle.
        Keväällä ja syksyisin, sekä talviaikaan niissä järjestetään Häitä, Polttareita, Synttäreitä, ym.s
        Pääosa tarjonnasta menee Firmojen järjestämien asiakasiltojen ja koulutustilaisuuksien järjestämiseen.
        Päätuote on kuitenkin opastettujen kalastusmatkojen järjestämiseen.

En vain voi tällä palstalla antaa yhteystietoja, koska tämä ei ole kaupallinen sivu.

• siinä se

jakasin heti kaikkien lasten ja lastenlasten kesken.

• leijanna

No, kun ei taaskaan tullut, niin tietenkin lahjoittaisin kaiken maailman rauhalle ja kaikelle pahoinvoinnille.

Kunhan itse olisin toteuttanut omat vaateeni.

• Korppis*

Mikä oli oikea rivi, tulin juuri Petzen luota saunomasta ja missasin uutiset. Tuossa on pöydällä edessäni numerot.

Mitäkö tekisin mmm tietty lapsille osa, Petzelle osa, itse pitäisin loput. Ostaisin sievän rivitalopätkän pienen sievän. Matkustaisin KaukoItään kierteleisin kaarteleisin. Ostaisin tyylikkään frendiravintolan ja alkaisin työitä tekemään harrastuksen omaisesti.

Remppaisin mökin vanhoja rakennuksia en purkaisi vaan entisöisin kaikki uusiksi. Pihan mylläisin ja tekisin uuden terassin rantaan.

Onhan näitä haaveita.

• leijanna
        Korppis* kirjoitti:

Mikä oli oikea rivi, tulin juuri Petzen luota saunomasta ja missasin uutiset. Tuossa on pöydällä edessäni numerot.

Mitäkö tekisin mmm tietty lapsille osa, Petzelle osa, itse pitäisin loput. Ostaisin sievän rivitalopätkän pienen sievän. Matkustaisin KaukoItään kierteleisin kaarteleisin. Ostaisin tyylikkään frendiravintolan ja alkaisin työitä tekemään harrastuksen omaisesti.

Remppaisin mökin vanhoja rakennuksia en purkaisi vaan entisöisin kaikki uusiksi. Pihan mylläisin ja tekisin uuden terassin rantaan.

Onhan näitä haaveita.

Lottovoitto.comista sain nämä, kai ovat tämän viikon numerot.

Oikea rivi: 6, 8, 24, 26, 35, 36, 38

Lisänumerot: 12, 27

Miekkulini oli mennyt tuhlaamaan tietämättäni koko ekstrakupongin. Kyllä sai kuulla madonlukuja, raato. :))

Minä hankkisin kultarahoja, ja uisin niissä päivittäin. :))
        Ei, kyllä rakennettaisiin talo mökkipaikalle, oikein hulppea.

Robin Williamsia tiiraa puolella silmällä.
        Kohta toinen jo lupsahtaa poskelle.

• Korppis*
        leijanna kirjoitti:

Lottovoitto.comista sain nämä, kai ovat tämän viikon numerot.

Oikea rivi: 6, 8, 24, 26, 35, 36, 38

Lisänumerot: 12, 27

Miekkulini oli mennyt tuhlaamaan tietämättäni koko ekstrakupongin. Kyllä sai kuulla madonlukuja, raato. :))

Minä hankkisin kultarahoja, ja uisin niissä päivittäin. :))
        Ei, kyllä rakennettaisiin talo mökkipaikalle, oikein hulppea.

Robin Williamsia tiiraa puolella silmällä.
        Kohta toinen jo lupsahtaa poskelle.

Kiitos!

Taidan siirtää unelmani mappiin Ö, pyh, pyh en kyllä olisi niitä rahoja edes halunnukkaan ; ( hyhm

Nyt ramasee ja silmä luppasee, pötkähdän pitkäkseni ja toivon, että näkisin unta Indonesian saarien kullankimalteisista hiekkarannoista.

Yötä ; )

• leijanna
        Korppis* kirjoitti:

Kiitos!

Taidan siirtää unelmani mappiin Ö, pyh, pyh en kyllä olisi niitä rahoja edes halunnukkaan ; ( hyhm

Nyt ramasee ja silmä luppasee, pötkähdän pitkäkseni ja toivon, että näkisin unta Indonesian saarien kullankimalteisista hiekkarannoista.

Yötä ; )

Heips, minunkin ikiaikainen unelmani on saada sukeltaa etelän ihaniin akvaariovesiin.
        Mutta haaveet, aaveet, tarviiko niitä edes kaikkia toteuttaa?

Hyv'Yötä, päivä uusi aukeaa aamulla! :))

Mitä me rahnalla? :))))

• Oikea rivi
        Korppis* kirjoitti:

Onhan näitä haaveita.

Tuossa ovat oikeat numerot ja voitonjako !

Uusimmat tulokset - Viikko 6

Arvonta 1 - Arvonta: la 11.2.2012

Oikea rivi

7 9 21 22 26 28 35

Lisänumerot 16 27

Voitonjako
        7 oikein - kpl - €
        6 1 oikein 22 kpl 12 936,90 €
        6 oikein 192 kpl 1 684,50 €
        5 2 oikein 24 kpl 2 695,20 €
        5 1 oikein 1597 kpl 93,10 €
        5 oikein 10247 kpl 42,60 €
        4 2 oikein 1273 kpl 68,50 €
        4 1 oikein 36258 kpl 14,90 €
        4 oikein 163997 kpl 8,20 €
        3 2 oikein 18379 kpl 5,00 €
        3 1 oikein 326927 kpl 1,00 €

• Korppis*
        Oikea rivi kirjoitti:

Tuossa ovat oikeat numerot ja voitonjako !

Uusimmat tulokset - Viikko 6

Arvonta 1 - Arvonta: la 11.2.2012

Oikea rivi

7 9 21 22 26 28 35

Lisänumerot 16 27

Voitonjako
        7 oikein - kpl - €
        6 1 oikein 22 kpl 12 936,90 €
        6 oikein 192 kpl 1 684,50 €
        5 2 oikein 24 kpl 2 695,20 €
        5 1 oikein 1597 kpl 93,10 €
        5 oikein 10247 kpl 42,60 €
        4 2 oikein 1273 kpl 68,50 €
        4 1 oikein 36258 kpl 14,90 €
        4 oikein 163997 kpl 8,20 €
        3 2 oikein 18379 kpl 5,00 €
        3 1 oikein 326927 kpl 1,00 €

Huomenta!

Tämän rivin mukaan minulla oli kaksi kertaa kolme oikein siis ei mitään, mutta lohdutti pikkasen koska tuon aikaisemman rivin mukaan kupongeissani ei ollut kuin kaksi kertaa yksi oikein. Teen aina pari riviä. Nyt lottoaminen onkin helppoa koska sain vihdoin aikaseksi hommata veikkauskortin ja teen lotot koneellani, niin jos kuponki hukkuu ei hätää rahat tulevat tilille. Niin, siis mitkä rahat ; )

No, luin, että jokunen teisä lahjoittaisi mahdolliset yimääräiset rahansa hyväntekeväisyyteen eli heitteleisivät hyntyt tuuleen. Niin tapansa kullakin, sillä mukaanhan me ei niitä saada, mutta voi ne järkevästikin sijoittaa.

• Vauhdissa on.
      Latosin tuohon kammarinpöydälle.
      Siitäpä olis mukava ottaa, kun tarvitsee.
      Siinä sais kevättä hyvillä mielin odotella, eikä takatalvikaan niin haittaisi.
      Kesä se vasta jotain on, ja itikat.
      Syksystä en ihmeemmin pidä, mutta sekin varmaan kuluu paremmin, kun käy välillä katsomassa niitä rahoja.
      Tarviiko siinä sitten talvella muuta, kun lämmittää uunia, ja käy katsomassa rahoja.
      Ehkä kuiten vois noissa työhommissa päivää vähän lyhentää, ettei näin puolilleöin mene, kun nyt meni.
      Pitää lähteä tarkistamaan.

• meeriamanda

Empä lotonnut, nytkään. Jos satunnaiselle lottokupongille voitto tulisi, en usko siitä sekoontuvani. Antaisin lapselleni perheineen, avokkini pojalle ja sisarelleni sievoiset summat.

Eipä minulla mitään haaveita ole, sellaista naisellista törsäämistä ehkä hieman enempi.
      Ihana kylpyläloma jossa saisimme nauttia hieronnoista ja senlaatuisista kroppaa hoitavista hoidoista.

Kaippa hieman Pieneläin hoitokodille, jotka auttavat heitteille ja pahoinpidetyille hoivaa antaville käyttövaraa.

uskoisin et " nuuka-iitana" pysyisin :))

• muuten hyvä idea

Minä ihan perustaisin sellaisen eläinten turvakodin. Pyytäisin eläinrakasta tytärtäni jättämään tylsän valtion viran ja ottamaan päällikkyyden eläinten hoitokodissa. Itsekin vielä harjaisin takkuja ja ruokkisin kaltoin kohdeltuja.

En kuitenkaan harrasta lottoamista, joten hoitokodilla ei ole mahdollisuutta toteutua.

• No kun EI
    • 6+12

Mitä lottovoitosta....
      riittää,kun minulla on sinut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      92
      2205
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      154
      1820
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1343
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      826
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      749
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe