Hei. Asun 2 min päässä kaupasta. Minulla on ruokaa tarpeeksi täällä. Kahvia tekee mieli mutta suodatinpussit loppuneet. En haluaisi vaatteita pukea pöölle ja nousta tästä ylös.
Olen nukkunut hyvin mutta pakkassääkin vaikuttaa. Lotosta sain 3 ja lisänumero oikein. 9 riviä oli. ekassa ja tokassa rivissä kummassakin 3 oikein tulos.
hävisin 8 euroa. veikkaus voittaa hyvin. nostivat päävoittoa miljoonalla eurolla samalla kun tahkosivat pelanneilta 20-50 miljoonaa. Pieraisu tulee kohta ihan sellainen olo.
lihavan laiskuus
8
69
Vastaukset
- somaleita lisää
700.000 euroa nostivat päävoittoa. Eihän sellaisella summalla mitään tee.Kyllä korotuksen tulisi olla enemmän kun veikkaajat ovat veikanneet ahkerasti.
- €€€€€€€€€.
et oo ainoa hävinnyt.
no jos sulla on talouspaperia niin siitä saa tehtyä kaffesuodattimen nii ei tartte lähtä kauppaan,
mur- ToIjake
Muija et neuvo vieraita miehiä.
- ========))
ToIjake kirjoitti:
Muija et neuvo vieraita miehiä.
Onko Jazuli muka mies?
Keitä pannukaffeet. Täällä on plussaa jopa.
- Lihavan hitaus 28v
Olen jo käynyt kaupassa. Ei siellä ollut kuin miinus 4 astetta . Luulin, että pakkasta oli enemmän. Ihan helposti pääsin lyllertämään. Pukeutuminenhan se rassaa eniten kun ei meinaa sukkia saada jalkaan.
Kun seuraavan kerran käyt kaupassa hanki pikakahvia. Ei tarvitse kaataa niin paljoa sademetsää suodatinpapereiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192186Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä281970Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471386- 741326
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8741- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698