lueskelin taas eilen jonkun ansioituneen puskan mietteitä mielistelystä. Rekatut kun kaikki mielistelevät toisiaan (mikä on säälittävää) ja puskat ovat ainoita jotka uskaltavat sanoa asioita suoraan (mikä on urheaa).
Mitäs jos järjestetään rekkojen keskinäinen rähinäpäivä?
palstan tärvely: finaalijakso
96
126
Vastaukset
- puskalisko
mä laitan kohta pikkusen bensaa liekkeihin. Niinpä tietenkin pikku mussukat, jos te nyt siinä komppaisitte ja mielistelisitte, niin sittenhän tää menis ihan pieleen. Parempi kun aloitan ilman minkäänlaista myöntymisen tai halukkuuden merkkiä.
*valitsee ensimmäistä uhria* Minä kai voisin sitten rähinäpäivänä olla mielinkiielin teillä vitun tilantuhlaajille.
- puskalisko
jos runkkaamiseltasi ehdit, senkin paskiainen
puskalisko kirjoitti:
Höh!! Haluaisit itse tehdä tuon hahmiksen puolesta!!! :C :C :C
- puskalisko
Sxthsense kirjoitti:
siis voi viddu! Sä niinqu kehtaat änkee tollee siihen väliin! Siis mikähän säki niinqu luulet olevas? Nyt tuli tappelu.
- 5.linja
Sxthsense kirjoitti:
Lisko ja sxth voisi yhdessä runkata ja laittaa matskun palstalle.
(Kiimaista naurua) - puskalisko
5.linja kirjoitti:
Lisko ja sxth voisi yhdessä runkata ja laittaa matskun palstalle.
(Kiimaista naurua)oho, kerrankin kirjoitit jotain minkä jaksaa lukee
puskalisko kirjoitti:
siis voi viddu! Sä niinqu kehtaat änkee tollee siihen väliin! Siis mikähän säki niinqu luulet olevas? Nyt tuli tappelu.
Nääs kattoo hyville apajille on tunkua!! :D
Sxthsense kirjoitti:
Leikit vaan mun tunteillani siinä taas.
- puskalisko
Sxthsense kirjoitti:
jos sulla olis paremmat tissit, niin voitaiskin tehdä yhdessä runkkuvideo jota toi viidennen linjan muotoiluinsituutin pääsykokeista pudonnut latten latkija vois vapaa-aikanaan katsella
- Papu Sparrow
hahmotelma kirjoitti:
LOL :P
puskalisko kirjoitti:
Ja etkö sä vitun pikku lutka sitten ole oppinut runkkaamaan ja palstailemaan samaan aikaan?
- 5.linja
puskalisko kirjoitti:
jos sulla olis paremmat tissit, niin voitaiskin tehdä yhdessä runkkuvideo jota toi viidennen linjan muotoiluinsituutin pääsykokeista pudonnut latten latkija vois vapaa-aikanaan katsella
Miehisyyteni janoaa koko voimallaan videomateriaalia ja jättää pilkat omiin nilkkoihisi.
(Kolkkoa testosteroninaurua) - puskalisko
hahmotelma kirjoitti:
Ja etkö sä vitun pikku lutka sitten ole oppinut runkkaamaan ja palstailemaan samaan aikaan?
e
- puskalisko
5.linja kirjoitti:
Miehisyyteni janoaa koko voimallaan videomateriaalia ja jättää pilkat omiin nilkkoihisi.
(Kolkkoa testosteroninaurua)älä nyt kuole kuitenkaan, ei se muotoiluinstituutti maailman ainoa oppilaitos ole. Sähän oot tosi niinku kirjallinen tyyppi, sä voisit yrittää vaikka teatterikorkeeseen. Ota kuule läppäri mukaan ja mee johonkin kuppilaan juomaan lattee samalla kun kirjotat paskaa.
Ja onhan sit niitä tanssilinjoja, missä sä voisit ilmasta ittees. puskalisko kirjoitti:
e
No just. Muijalla on häpärit ku koiran puruleluks päätyneet rekan kuraläpät kaiken sen masturboinnin jäjiltä mutta ei sen vertaa ole oppinu.
Ai joo oliko se rähinäpäivä siis tänään?hahmotelma kirjoitti:
Enkä leiki!!! Luotan sinuun Rakas!
- puskalisko
hahmotelma kirjoitti:
No just. Muijalla on häpärit ku koiran puruleluks päätyneet rekan kuraläpät kaiken sen masturboinnin jäjiltä mutta ei sen vertaa ole oppinu.
Ai joo oliko se rähinäpäivä siis tänään?mähän on täysin frigidi enkä masturboi laisinkaan. Ja tän kloaakin kanssa se on muutenkin vähän eri juttu. Sulla ja mun liskopojilla on muuten aika paljon yhteistä, sun naama näyttää samalta kun poikien kloaakki.
Sxthsense kirjoitti:
Ethän ! Minä tunnustan tunteitani ja sinä vaan naurat päin naamaa !
http://www.youtube.com/watch?v=b_JP4OfL3b4- ::=====>
hahmotelma kirjoitti:
Ai joo oliko se rähinäpäivä siis tänään?Liskon pilde kaikkine yksityiskohtineen on Nautinnon Hall of Famessa joten varo nulikka sanojas XD>§
- puskalisko
Sxthsense kirjoitti:
et tuu änkee siihen väliin, saatana. Toi amistason dorka on mun, mä oon aina halunnu tollasen itestään liikojaan kuvittelevan vittupään. Et vie sitä multa.
::=====> kirjoitti:
Liskon pilde kaikkine yksityiskohtineen on Nautinnon Hall of Famessa joten varo nulikka sanojas XD>§
No ehkä se kun nussii lämmintä jauhelihakönttiäkin voi tuntua ihan hyvältä, jos ei tiiä mikä se on. Vastaava kokemus lienee tuon kanssa.
- puskalisko
::=====> kirjoitti:
Liskon pilde kaikkine yksityiskohtineen on Nautinnon Hall of Famessa joten varo nulikka sanojas XD>§
just näin on eli He-hee!
- hahmoteIma
puskalisko kirjoitti:
et tuu änkee siihen väliin, saatana. Toi amistason dorka on mun, mä oon aina halunnu tollasen itestään liikojaan kuvittelevan vittupään. Et vie sitä multa.
Tuplasin jokaisen kurssin suutarilinjalla.
- puskalisko
hahmotelma kirjoitti:
No ehkä se kun nussii lämmintä jauhelihakönttiäkin voi tuntua ihan hyvältä, jos ei tiiä mikä se on. Vastaava kokemus lienee tuon kanssa.
sulla siis on jauhelihasta muotoiltu teko-sellainen? Menit kuule just ohi Ratikasta ja sen kuminukesta.
puskalisko kirjoitti:
sulla siis on jauhelihasta muotoiltu teko-sellainen? Menit kuule just ohi Ratikasta ja sen kuminukesta.
Ai anteeksi. Oletin että olet sen verran korkealla lukutaidon tasolla, kun olet niin koulutettukin... Että ehkä osaisitkin. Pahoittelen. Kohtelen sinua täst edes kuin imbesilliä.
5.linja kirjoitti:
(Kolkkoa testosteroninaurua)No mut tosa on, jos olet kerran 5.linja! :) Mäkin olen ottanut vilistä vähän taiteellisia vaikutteita videomatskuuni.
*hyppää tiskille*
http://www.youtube.com/watch?v=XgAquusZfK0hahmotelma kirjoitti:
Ethän ! Minä tunnustan tunteitani ja sinä vaan naurat päin naamaa !
http://www.youtube.com/watch?v=b_JP4OfL3b4Kyllähän ! Mun täytyy nyt purra sua vähän nyt niskasta! :9
http://www.youtube.com/watch?v=o2di-n0Wsnw
- KoppavaHoro
Mä en taida jaksaa. Kynnetkin ovat niin pitkät, että näpyttely on hankalaa.
- puskalisko
siis voi viddu, mikähän sääkin luulet olevas. Paljox maksoit niistä kynsistä? Kuitenkin ne on jotkut halpisversiot.
- KoppavaHoro
puskalisko kirjoitti:
siis voi viddu, mikähän sääkin luulet olevas. Paljox maksoit niistä kynsistä? Kuitenkin ne on jotkut halpisversiot.
Huolto maksaa neljäkymppiä. Olis ollut aika tiistaina, mutta jäin kotiin kipeän koiran kanssa. Ja olen liian laiska viilaamaan ite.
- puskalisko
KoppavaHoro kirjoitti:
Huolto maksaa neljäkymppiä. Olis ollut aika tiistaina, mutta jäin kotiin kipeän koiran kanssa. Ja olen liian laiska viilaamaan ite.
mun huolto maksaa 60 egee ja laitatin nää Töölössä yhdessä sikakalliissa ja trendikkäässä liikkeessä. Sulla on jotkut riihimäkeläiset tai toijalaiset kynnet, vähäx noloo.
KoppavaHoro kirjoitti:
Minullakin on nyt niin nätit akryylikynnet että, viikko sitten kävin huollattaa ne.
Niitä lyhennettiin ja pyöristettiin, tipit kasvoi pois.- puskalisko
ruby.nyyti kirjoitti:
Minullakin on nyt niin nätit akryylikynnet että, viikko sitten kävin huollattaa ne.
Niitä lyhennettiin ja pyöristettiin, tipit kasvoi pois.siis mitä vidduu??? Koko palsta rupes matkii mua, kun MULLA oli akryylikynnet ekana. Voi viddu. Paljon sä maksoit niistä?
puskalisko kirjoitti:
siis mitä vidduu??? Koko palsta rupes matkii mua, kun MULLA oli akryylikynnet ekana. Voi viddu. Paljon sä maksoit niistä?
Käyn happyuor aikaan, samaan aikaan on alakerran kaljapubissa joku kaljaale, mun kynnet oli 35 egee.
- KoppavaHoro
puskalisko kirjoitti:
mun huolto maksaa 60 egee ja laitatin nää Töölössä yhdessä sikakalliissa ja trendikkäässä liikkeessä. Sulla on jotkut riihimäkeläiset tai toijalaiset kynnet, vähäx noloo.
Tuusulalaiset, kiitos vaan.
Kuka hullu maksaa 60 euroa, kun saman saa neljälläkympillä? puskalisko kirjoitti:
siis mitä vidduu??? Koko palsta rupes matkii mua, kun MULLA oli akryylikynnet ekana. Voi viddu. Paljon sä maksoit niistä?
Vähäks sä oot pinnallinen, mulla on sentään _AIDOT_ kynnet, jotka lakkasin juuri korallinpunaisella :P
- puskalisko
KoppavaHoro kirjoitti:
Tuusulalaiset, kiitos vaan.
Kuka hullu maksaa 60 euroa, kun saman saa neljälläkympillä?näänää tota, no jos sä niin kipeesti tarttet sitä kahtakymppii niin sit se varmaan... on sulle tosi tärkeetä. Äh. x( Kyllä ihan uudella lailla osaa arvostaa noita puskavittuilijoita, on aika vaikee jatkuvalla syötöllä suoltaa tällasta paskaa.
- puskalisko
yybee kirjoitti:
Vähäks sä oot pinnallinen, mulla on sentään _AIDOT_ kynnet, jotka lakkasin juuri korallinpunaisella :P
siis lakkasit millä? LOL, mikä teiniväri sekin niinku on.
yybee kirjoitti:
Hups ku vaikee näpyttää just lakkaan pitkii kynsiini, nää kestää miehen selän rapsutusta.
puskalisko kirjoitti:
siis lakkasit millä? LOL, mikä teiniväri sekin niinku on.
Se on retroväri cyber-shopista, sä et tajuu mitään. Just siks kun se on ollut inhokkiväri pitkään, päätin tehdä rohkean kokeen. Turkoosi ja tummanharmaat on nyt niin out, ettei mitään rajaa. Nude-sävykin alkaa olla niin nähty. Älä vaan väitä että sulla on jotain ihku sähkönsinistä??!! :P
- puskalisko
yybee kirjoitti:
Se on retroväri cyber-shopista, sä et tajuu mitään. Just siks kun se on ollut inhokkiväri pitkään, päätin tehdä rohkean kokeen. Turkoosi ja tummanharmaat on nyt niin out, ettei mitään rajaa. Nude-sävykin alkaa olla niin nähty. Älä vaan väitä että sulla on jotain ihku sähkönsinistä??!! :P
ei, ku violettia ja glitteriä ja valkosta (minkä nyt ehdin nähdä, itsehän katsoin televisiota samalla kun kynsiä asennettiin)
puskalisko kirjoitti:
ei, ku violettia ja glitteriä ja valkosta (minkä nyt ehdin nähdä, itsehän katsoin televisiota samalla kun kynsiä asennettiin)
Okei, mikäs siinä, jos tykkää *silmien pyörittelyä*
- puskalisko
yybee kirjoitti:
Okei, mikäs siinä, jos tykkää *silmien pyörittelyä*
oikeesti sä alat ärsyttää. Just tollaset jotkut tyyliin 14 vee luulee että silmien pyörittely vittu niinku tarkottaa jotain ja sillee.
puskalisko kirjoitti:
oikeesti sä alat ärsyttää. Just tollaset jotkut tyyliin 14 vee luulee että silmien pyörittely vittu niinku tarkottaa jotain ja sillee.
Haloo, jos niinku glitter on niinku susta vielä haloovittu kuul, nii ihan rauhas, EVVK; LOL!
- STONDIS!
yybee kirjoitti:
Haloo, jos niinku glitter on niinku susta vielä haloovittu kuul, nii ihan rauhas, EVVK; LOL!
Ooooh, yybee sanos ruman sanan !!
- puskalisko
STONDIS! kirjoitti:
Ooooh, yybee sanos ruman sanan !!
niin muuten sano. Yybee sua on aika vaikee kunnioittaa minään itsenäisenä ja aikuisena naisena, jos sä käytät tollast teinikieltä vittu.
puskalisko kirjoitti:
niin muuten sano. Yybee sua on aika vaikee kunnioittaa minään itsenäisenä ja aikuisena naisena, jos sä käytät tollast teinikieltä vittu.
Kauan sulla kestikin vastauksen keksimisessä, niiq.
Nyt mä meen tiätzä vähän väsää intian pataa, joo, tiedän, että ei onnistu sun lelukynsilläs, zau ;O- puskalisko
yybee kirjoitti:
Kauan sulla kestikin vastauksen keksimisessä, niiq.
Nyt mä meen tiätzä vähän väsää intian pataa, joo, tiedän, että ei onnistu sun lelukynsilläs, zau ;Omun kynsillä pystyy fileeraamaan lohta
- laardimies
puskalisko kirjoitti:
mun kynsillä pystyy fileeraamaan lohta
Ja näköjään suolistamaan riistaelukoita, kun on kynsiin jäänyt kakkaa. Kanalinnuilla on myös kloaakki ja suolistetaa työntämällä sormi kloaakkiin ja mutkan kohdalta saa otteen, jolla voi vetää suolen ulos--sama pätee liskojen suolistamisessa.
Liskot ovat muutenkin omituisia: Nisäkkäät lisääntyvät työnämällä
munaa sisään, liskonartuilla tulee munia ulos puskalisko kirjoitti:
mun kynsillä pystyy fileeraamaan lohta
Mitä ihmettä. Kerrankin bongasin täältä jotain asiaa. Harmi kun en voi laittaa fileerauskynsiä :( Lupasin yhdelle tyypille pitää kynnet jatkossa lyhyinä, kun kerran lauantaiaamun pikku sessiossa revin sen selkään kipeitä viiruja. Vahingossa tietty..
laardimies kirjoitti:
Ja näköjään suolistamaan riistaelukoita, kun on kynsiin jäänyt kakkaa. Kanalinnuilla on myös kloaakki ja suolistetaa työntämällä sormi kloaakkiin ja mutkan kohdalta saa otteen, jolla voi vetää suolen ulos--sama pätee liskojen suolistamisessa.
Liskot ovat muutenkin omituisia: Nisäkkäät lisääntyvät työnämällä
munaa sisään, liskonartuilla tulee munia ulosNisäkäs voi lisääntyä neitseellisestikin. Lue vaikka raamatusta. Lisäks se voidaan keinosiementää. Ja kohdun voi vuokrata ja sille lainata naapurin miehestä siemenet.
- laardimies
maniamaria kirjoitti:
Mitä ihmettä. Kerrankin bongasin täältä jotain asiaa. Harmi kun en voi laittaa fileerauskynsiä :( Lupasin yhdelle tyypille pitää kynnet jatkossa lyhyinä, kun kerran lauantaiaamun pikku sessiossa revin sen selkään kipeitä viiruja. Vahingossa tietty..
Kaihoaako lapin noita-akka myös suolistamista?
laardimies kirjoitti:
Kaihoaako lapin noita-akka myös suolistamista?
Suolistaminen on arkirutiinia. En syö toisten suolistamia muutaku pakkkotilanteessa.
Mut nyt häivyn täältä rähisemästä. Oon väsyny, kun pompin kairassa koko päivän tarkkailemassa luontoa. Loimutin kalaa kodassa ja tein pari taikaa. Huomaat sit.. kun katot aamulla peiliin:)- laardimies
maniamaria kirjoitti:
Suolistaminen on arkirutiinia. En syö toisten suolistamia muutaku pakkkotilanteessa.
Mut nyt häivyn täältä rähisemästä. Oon väsyny, kun pompin kairassa koko päivän tarkkailemassa luontoa. Loimutin kalaa kodassa ja tein pari taikaa. Huomaat sit.. kun katot aamulla peiliin:)Äläpä turhaan vokottele minua Lappiin, siellä on luntakin niin paksulti, että persjalkaisilla lapin noidillä on pakko kasvattaa tuuhea tussu, etti römpsyttimet palele hankea laahatessa.
- noitien noita
laardimies kirjoitti:
Äläpä turhaan vokottele minua Lappiin, siellä on luntakin niin paksulti, että persjalkaisilla lapin noidillä on pakko kasvattaa tuuhea tussu, etti römpsyttimet palele hankea laahatessa.
Moottorikelkoilla ne perkele siellä ajaa lapin ämmät :D
Sulle on tainnu kasvaa tuuhea ***** aivojen tilalle..
- !!
Haluaisin todella tavata ja nähdä, Suomi24:N YLLÄPIDON tekemässä töitään, kuten vastaamassa meidän kirjoittajien ongelmatilanteisiin, poistamassa palvelun häiriköitä tai panemassa puumallia takaisin tänne
ps. PLUSPEUKUTTAKAA MYÖS WOT:NEPÄLUOTETTAVAKSI ILMOITTAMA AVAUSLINKKINNE, KUTEN TEITTE AVAUKSELLENNEKIN, ÄÄLIÖ-YLLÄPITO- puskalisko
hyvä meininki, just näin (tänään olen puskille mielin kielin)
- Contestant number 1
Jos pärjää rähinäskaboissa hyvin, saako palkinnoksi yön sun kaa?
- puskalisko
häivy, tää on vaan rekoille. Joo saa.
- Contestant number 1
puskalisko kirjoitti:
häivy, tää on vaan rekoille. Joo saa.
No sitten rekkaudun ja osallistun
- laardimies
PROTESTI!!11!!111
Puskilla on selvä enemmistö palstalla ja puskien päälliköksi
valitaan minut ansioituneimpana vastarintaliikkeen komendanttina
http://www.youtube.com/watch?v=N2o83FQ1xTs- puskalisko
no sinä olet poikkeus mutta nyt turpa kiinni
- laardimies
puskalisko kirjoitti:
no sinä olet poikkeus mutta nyt turpa kiinni
Siirränkin liskojen terraarion Turkuun , entisen Porin prikaatin, jokä vietiin Säkylään Niinisaloon kasarmille.
Ensin vallataan leipomot tekemään pullaa muonitushuoltoon, että
myrkkyliskot jaksavat pureskella kokoomuksen valtaamaa
kaupunginjohdon virastoja ja kaupungin hallitusta - puskalisko
laardimies kirjoitti:
Siirränkin liskojen terraarion Turkuun , entisen Porin prikaatin, jokä vietiin Säkylään Niinisaloon kasarmille.
Ensin vallataan leipomot tekemään pullaa muonitushuoltoon, että
myrkkyliskot jaksavat pureskella kokoomuksen valtaamaa
kaupunginjohdon virastoja ja kaupungin hallitustanäin toimitaan !11!!
Nääh! :o Kwaaku esiin!!!
- puskalisko
itekkö piirsit ton profiilikuvan?
- puskalisko
Sxthsense kirjoitti:
Ei kun se teki mun luojani 0:)
tossako sun eksistenssi ja olemassaolo nyt sitte on?
- Moi!
Sxthsense kirjoitti:
Ei kun se teki mun luojani 0:)
t. Luojasi
- KoppavaHoro
Ja just nyt tietenkin kehittelet tällaisen rähinän! Mulla on viikkosiivous alkamassa. Surkea ajoitus.
- Ratikkakuski.
Pistätkö Immun mopin varten kiinni ja sillä luuttuat lattiat?
Ratikkakuski. kirjoitti:
Pistätkö Immun mopin varten kiinni ja sillä luuttuat lattiat?
Toi ratikka. on niin lutuinen että!
- rek.puskasta
Näin se vaan oikeasti menee: rekattuna komppaan toisia rekattuja ja puskasta heille sitten kettuilen.
- puskalisko
hyvä Rellu. Mitäs maalaisjuntti?
- laardimies
puskalisko kirjoitti:
hyvä Rellu. Mitäs maalaisjuntti?
hähähää Lisko on itse böndeltä Hesaan pakkomuutettu, eikä osaa navigoida karkuun, kuten ex-Raaseporilaiset l.Tammisaarelaiset ---Soinin mieliksi Ekenäs:)
Komendantin on lähetettävä rekka-auto pelastamaan terraario pois sieltä kehä ykkösen haisevasta syntien lätäköstä. - puskalisko
laardimies kirjoitti:
hähähää Lisko on itse böndeltä Hesaan pakkomuutettu, eikä osaa navigoida karkuun, kuten ex-Raaseporilaiset l.Tammisaarelaiset ---Soinin mieliksi Ekenäs:)
Komendantin on lähetettävä rekka-auto pelastamaan terraario pois sieltä kehä ykkösen haisevasta syntien lätäköstä.no mitä se siihen kuuluu. Vittuillaan siitä mistä nyt voi vittuilla, se että koskeeko sama asia mua on sitten toinen asia.
- laardimies
puskalisko kirjoitti:
no mitä se siihen kuuluu. Vittuillaan siitä mistä nyt voi vittuilla, se että koskeeko sama asia mua on sitten toinen asia.
Lainatakseni suuren ajattelija , Paavo Lipposen sanoja:
"Nahkurin orsilla tavataan"
Raikka ja walrus tilasivat liskonahkalompakot ja niihin taritaan
PAAAAAALJON materiaalia---pitää vielä pingoitta nahka syöttämällä paljon pullaa, että liskot pyylevöitysivät.
Hankin jo valmiiksi kynsisaksia siistmään nahat.
Noniin. Tietysti akat äänessä taas.
*huokaus*- laardimies
Juu , tulisipa nyt Kauniit ja rohkeat tölsästä, että ämmät hiljenisi
sitä katsomaan ja kaakatus vaimenisi
pahus!
kunnon tappelut just sillon ku mulla on krapula ja niin lasinen olotila et hädin tuskin uskallan liikkua etten vaan särkyisi palasiksi,
mur- puskalisko
ooksä alkoholisoitunut? Onks Toljake ajanut sut siihen? Siis mä arvasin.
- murriperkeIe
puskalisko kirjoitti:
eihä kukaan selvin päin kestä tontun jatkuvaa puhepuuroa,
mur :P - puskalisko
murriperkeIe kirjoitti:
mur :Pjoo, ei
puskalisko kirjoitti:
no siis eihän se ollu ollenkaan meijän vika, mut ku tontun kaverit pyysivät baariin..
niitten vika se oli et nyt mun täytyy pitää päästäni kiinni ettei se menis rikki,
enkä mää ny oikeen ole parhaassa tappeluvireessä edes,
murmurriperkeIe kirjoitti:
mur :Peiku oikeesti se on päinvastoin,
vaan ethän sää sitä vois tietää :P
mur
- puskalisko
nyt mä alan tumputtaa ja laitan itelleni miinukset
- O. Kontula
Onko käytössäsi jotain apuvälineitä tumputukseen?
- puskalisko
O. Kontula kirjoitti:
Onko käytössäsi jotain apuvälineitä tumputukseen?
olen menossa alepaan ja ostan sieltä jauhelihaa. Hahmotelmalla on hyvä idis, jauhelihasta voi tehdä vaikka mitä.
- pytty-love
puskalisko kirjoitti:
olen menossa alepaan ja ostan sieltä jauhelihaa. Hahmotelmalla on hyvä idis, jauhelihasta voi tehdä vaikka mitä.
Osta porsaan jauhelihaa kun te naiset tykkäätte muutenkin sioista
- laardimies
puskalisko kirjoitti:
Eikös hahmiksesta itsestä voisi jauhaa sopivaa materiaalia?
Ratikkakin on todennut kumin hyväksi siihen tarkoitukseen. - vittu tuo
puskalisko kirjoitti:
alepa alepa..
En minä ole nähnyt mitään alepaa koskaan enkä halua nähdä. Tyhmä helssinkiläis ex-kaverini höpötti kanssa jostain alepasta - puskalisko
vittu tuo kirjoitti:
alepa alepa..
En minä ole nähnyt mitään alepaa koskaan enkä halua nähdä. Tyhmä helssinkiläis ex-kaverini höpötti kanssa jostain alepastase vitun alepa nyt vaan sattuu olemaan mun lähikauppa. Ennen oli sitimarketti, mutta nyt on alepa. Yritä kestää, niin minäkin. Valikoima on surkea.
- laardimies
puskalisko kirjoitti:
se vitun alepa nyt vaan sattuu olemaan mun lähikauppa. Ennen oli sitimarketti, mutta nyt on alepa. Yritä kestää, niin minäkin. Valikoima on surkea.
Miten se on mahdollista, kun kokoomus on keskittänyt kaikki palvelut kehä 1.sisään ja Liskolla on vain Alepa?
Katainen kusettanut taas , vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi782594On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole512570Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682523Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä742433Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl391947Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051769Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko271287Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve121283Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r81069Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411065