Lemmikkieläimen kääntöpuoli

Ilmastomuutos

Vaikka Suomessa on yli 4000 koiraa yhtä sutta kohden niin sudet koetaan ongelmaksi.
Euroopan lemmikkieläimet tarvivat 500.000 neliökilometriä maatalousmaata
ruuantuotantoon.
Lemmikkieläimen yleisin käyttötarkoitus on ehdottoman rakkauden
tuottaminen omistajalleen. Ihmistä ei voi pakottaa rakkaussuhteeseen
mutta eläimen voi. Usein taustalla on ihmissuhdeongelmat.
Ekologisista syistä lemmikkieläin on paljon haitallisempi kuin eläintarhan
eläin joka palvelee suurta ihmisjoukkoa.
Ekologisista syistä lemmikeille tulee säätää vero tai käyttömaksu joka
kattaa syntyneet ekologiset haitat.

16

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neiti Hovinsaarelta

      Vai niin, että vielä uudelleen pitäisi palata siihen koiraverotukseen mikä minun tietääkseni on jo kohtuuttomana poistettu.

      Ja entäs sitten se suuri työttömien määrä joka olisi tosi asia jos lemmikkieläimistä olisi pakko luopua kokonaan.
      Teollinen eläinruoka bisnes loppuisi tyystin. Pieneläinklinikat sulkisivat ovensa ja kaikki se muu krääsä mitä ostetaan koira ja kissa koteihin ei enää tekisi kauppaansa.
      Välillisesti koira-ihmiset elättävät tässä maassa suurta joukkoa ja mistä taas valtio kerää tulo ja arvonlisäveroja meidän kaikkien hyödyksi.

      Niin, että ne sinun ehdottamat höpinät joutaa kyllä mappi ööhön ja samaan paikkaan ne jokakeväiset koirankakka kirjoittelut mitkä on taas odotettavissta niiltä ihmisiltä joilla mitään suurempaa ei ole.

      • nurinpäin

        kyllä on kauheaa katsottavaa tuo lemmikkieläimen kääntöpuoli. Karvat sisäpuolella...


      • Nyhtänpöljä
        nurinpäin kirjoitti:

        kyllä on kauheaa katsottavaa tuo lemmikkieläimen kääntöpuoli. Karvat sisäpuolella...

        Luuserit ja työttömät on laitettava maksamaan työttömyysveroa. Ei sitä vapautta saa ilmaiseksi olla, ne pummaa muuten siinäkin.


    • Musti ja Tessu

      Koiria käytetään myös lapsenkorvikkeena lapsettomuusongelmissa ja narsismin toteuttamiseen...ja ties mihin.

      • neiti Hovinsaarelta

        Ties mihin...Heh, mitähän mahdoit tarkoittaa ?
        Mut eiks ole hyvä, että on tällainen luonnonluoma jolta saa rakkautta ja ikuista uskollisuutta.
        Oma mussukkani seropi ( sekarotuinen piski ), kun lähti taivaan sateenkaari sillalle se oli lähes maailmanloppu mulle.


      • korvikekoirat
        neiti Hovinsaarelta kirjoitti:

        Ties mihin...Heh, mitähän mahdoit tarkoittaa ?
        Mut eiks ole hyvä, että on tällainen luonnonluoma jolta saa rakkautta ja ikuista uskollisuutta.
        Oma mussukkani seropi ( sekarotuinen piski ), kun lähti taivaan sateenkaari sillalle se oli lähes maailmanloppu mulle.

        Koira ei ole luonnon luoma vaan ihmisen jalostuksen tulos kaikkine sairauksineen.
        Omistajan ehdottomaan rakkauteen alistuminen on monen koiran julma kohtalo ja usein se saa eläinrääkkääystä muistuttavia piirteitä.
        Jalostus on tehnyt monen koiran elämästä kärsimystä aina syntymästä
        kuolemaan. Lapsenkorvikkeena koira joutuu elämään ihmislapsen korvikkeena
        koko elämänsä.


      • rekku nuolee orkun.
        neiti Hovinsaarelta kirjoitti:

        Ties mihin...Heh, mitähän mahdoit tarkoittaa ?
        Mut eiks ole hyvä, että on tällainen luonnonluoma jolta saa rakkautta ja ikuista uskollisuutta.
        Oma mussukkani seropi ( sekarotuinen piski ), kun lähti taivaan sateenkaari sillalle se oli lähes maailmanloppu mulle.

        voi voi.ja sitten hakemaan kaupasta vasikan lihaa.


      • neiti Hovinsaarelta
        korvikekoirat kirjoitti:

        Koira ei ole luonnon luoma vaan ihmisen jalostuksen tulos kaikkine sairauksineen.
        Omistajan ehdottomaan rakkauteen alistuminen on monen koiran julma kohtalo ja usein se saa eläinrääkkääystä muistuttavia piirteitä.
        Jalostus on tehnyt monen koiran elämästä kärsimystä aina syntymästä
        kuolemaan. Lapsenkorvikkeena koira joutuu elämään ihmislapsen korvikkeena
        koko elämänsä.

        No, eikö se ole ihana asia alistuminen ehdottomaan rakkauteen.. Se on nimittäin niin, että koiralla pitää olla pomo ja pomon edessä on alistuttava, Susilaumassakin on johtaja susi (alfa) jota muut lauman jäsenet tottelevat ja myös rakastavat yli kaiken.
        Tämän, kun ihmiset ymmärtäisivät, niin monta turhaa piikitysreissua jäisi tekemättä, muka sen takia, että koirassa on jotakin pahasti pielessä.


      • Nagatabbi
        neiti Hovinsaarelta kirjoitti:

        No, eikö se ole ihana asia alistuminen ehdottomaan rakkauteen.. Se on nimittäin niin, että koiralla pitää olla pomo ja pomon edessä on alistuttava, Susilaumassakin on johtaja susi (alfa) jota muut lauman jäsenet tottelevat ja myös rakastavat yli kaiken.
        Tämän, kun ihmiset ymmärtäisivät, niin monta turhaa piikitysreissua jäisi tekemättä, muka sen takia, että koirassa on jotakin pahasti pielessä.

        Rakkauden huipentuma on kun syö lemmikkinsä.Se olisi myös "ekoteko". Hankkikaamme siis syötäviä lemmikkejä,tai voittakaamme ennakkoluulomme ja syökäämme ne lajista riippumatta.


      • Kokittelija
        rekku nuolee orkun. kirjoitti:

        voi voi.ja sitten hakemaan kaupasta vasikan lihaa.

        Ruokamielessä olisi varmaankin kätevää kasvattaa matoja. Niistä voisi mielikuvitukseelsestikin valmistaa vaikka mitä ja ei tuntuisi hurjaltakaan kun ne ei anna rakkauttakaan.


      • Nagatabbi
        Kokittelija kirjoitti:

        Ruokamielessä olisi varmaankin kätevää kasvattaa matoja. Niistä voisi mielikuvitukseelsestikin valmistaa vaikka mitä ja ei tuntuisi hurjaltakaan kun ne ei anna rakkauttakaan.

        Tuli lukihäiriö,,,luin koskettelija.Häiriö, madot ja mielikuvitus toi mieleen "peräkamari pojat" joille madot lemmikkeinä helpottaisi sopivasti sijoitettuna aidontuntuisesti jopa lemmentuskaakin (samalla ne tulisi ruokittuakin) eikä ne kuluttaisi neliösenttiäkään telluksen viljely pinta-alasta.Kaiken tuon päälle kun ne vielä käyttäisi ravinnoksi,niin oltaisi jo lähellä ns. "suljettua kiertoakin" .
        .
        Ps. kuten huomaat ne voisi antaa jopa rakkauteen kuuluvan tärkeän osionkin.


      • neiti Hovinsaarelta
        Nagatabbi kirjoitti:

        Rakkauden huipentuma on kun syö lemmikkinsä.Se olisi myös "ekoteko". Hankkikaamme siis syötäviä lemmikkejä,tai voittakaamme ennakkoluulomme ja syökäämme ne lajista riippumatta.

        Mutta kuka tulisi ja murhaisi ne lemmikit syötävään kuntoon ? Australian alkuasukkaat syövät kyllä jotain torakan näköisijä kiitäjiä, juu ja niitähän voisi kasvattaa vaikka oman sänkynsä alla pahvilaatikossa.täällä Suomessakin.
        Kiva rauhoittava rapina kuuluisi iltayöllä ja jos ei ole ketään jolle toivottaisi hyvää yötä, niin sitten vain hieman kurkottaisi sinne lattiatasoon ja....Nukkukaa hyvin mussukat :)))))


      • Nagatabbi
        neiti Hovinsaarelta kirjoitti:

        Mutta kuka tulisi ja murhaisi ne lemmikit syötävään kuntoon ? Australian alkuasukkaat syövät kyllä jotain torakan näköisijä kiitäjiä, juu ja niitähän voisi kasvattaa vaikka oman sänkynsä alla pahvilaatikossa.täällä Suomessakin.
        Kiva rauhoittava rapina kuuluisi iltayöllä ja jos ei ole ketään jolle toivottaisi hyvää yötä, niin sitten vain hieman kurkottaisi sinne lattiatasoon ja....Nukkukaa hyvin mussukat :)))))

        Älä pieni hento puhu murhasta!! Lemmikin jättäessä luonnollisesti maallisen muotonsa se saatettakoon syötävään tilaan,,,tuota tarkoitin.
        .
        Ps. Saako tämän oloinen "mussukka" toivottaa nuo samat näin virtuaalisesti sinulle neiti pieni (mussukalla kai tarkoitetaan urospuolista ,,,joten olisko naaraspuolinen sitten nussukka)??


      • kokittelija
        Nagatabbi kirjoitti:

        Tuli lukihäiriö,,,luin koskettelija.Häiriö, madot ja mielikuvitus toi mieleen "peräkamari pojat" joille madot lemmikkeinä helpottaisi sopivasti sijoitettuna aidontuntuisesti jopa lemmentuskaakin (samalla ne tulisi ruokittuakin) eikä ne kuluttaisi neliösenttiäkään telluksen viljely pinta-alasta.Kaiken tuon päälle kun ne vielä käyttäisi ravinnoksi,niin oltaisi jo lähellä ns. "suljettua kiertoakin" .
        .
        Ps. kuten huomaat ne voisi antaa jopa rakkauteen kuuluvan tärkeän osionkin.

        Matomuhennos olisi hyvin maustettuna hyvää. Matopiirakka rapeilla madoilla olisi myös paikallaan ja matokeitto. Etikkaliemeen voi säilöä ja tilli ja pippuri pohjainen mausteutus olisi hyvä sipuli ym tietysti siinä.


      • häiriökäyttäytyminen
        neiti Hovinsaarelta kirjoitti:

        No, eikö se ole ihana asia alistuminen ehdottomaan rakkauteen.. Se on nimittäin niin, että koiralla pitää olla pomo ja pomon edessä on alistuttava, Susilaumassakin on johtaja susi (alfa) jota muut lauman jäsenet tottelevat ja myös rakastavat yli kaiken.
        Tämän, kun ihmiset ymmärtäisivät, niin monta turhaa piikitysreissua jäisi tekemättä, muka sen takia, että koirassa on jotakin pahasti pielessä.

        Pointti onkin tämä ihminen joka haluaa ehdottomalla rakkaudellaan ja
        pomottamisella ALISTAA. Kuvitteleppa että hän tekisi saman toiselle ihmiselle.
        Kyseessä on häiriökäyttäytyminen jota persoonallisuushäiriöksikin kutsutaan.
        Mistä kumpuaa tämä rakkauden kohteeksi pakottamisen ja pomottamisen
        tarve?


    • Suhteetonta!

      On hyvin yleistä että kun etsii googlella netistä jotain omaan terveyteen liittyvää asiaa niin suurin osa hakutuloksista liittyy koiriin. Jos hakee vaikka tietoa
      korvasairauksista niin hakutulokset koskee koirien korvia..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      233
      2000
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1218
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1034
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1032
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      120
      809
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      94
      773
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      123
      700
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      691
    Aihe