Muutama viikonloppu sitten hain naista tanssimaan (olin jo kerran aiemmin tanssinut tämän naisen kanssa, ei muuten tuttu), nainen asettui siten että meillä oli lantionseudut yhdessä. Tanssiminen tuntui itsellä alavatsaan..., ihan hyvätäkin, oikea jalkani hieroi naisen sisäreisiä, mutta jäin ihmettelemään tätä, olisiko minun pitänyt vetää nainen ihan (ylävartalo) kiinni itseeni?
Tai tuleeko tällöin väärä tanssiasento...tai aukeaako tällöin lantiokosketus irti...eli teinkö jotakin väärin...
Onko tuo epänormaalia, olen harrastanut tanssia kaksi vuotta ja eka kerran törmäsin tälläiseen...aloin miettimään, että liittyikö tuo siihen että nainen tuntee tuolla tavoin viennin paremmin??
Olin alkuun asiasta kiusaantunut ja hämillään (luulin ettå tein jonkun virheen), mutta tanssin edetessä asento pysyi ja nainen tuntui olevan tyytyväinen, täytyy sanoa et jotenkin pidin tuosta läheisyydestä ja haluaisin joskus uudestaan tanssia noin, jos tuo on oikea tyyli tanssia ja pitäiskö miehen tällöin vetää "omavaltaisesti" nainen tällöin kiinni ylävartalostakin?
Lantiokosketus
7
512
Vastaukset
- Kiinni parempi
No meitä opastettiin tanssikurssilla, että koko ylävartalo on kiinni. Mutta kai niitä muunkinlaisia oikeita tanssiasentoja voi olla, ja jos hyvältä tuntuu ja tanssi sijuu, niin mikäs siinä. Itse naisena tykkäisin kyllä olla kokonaan kiinni tai sitten erillään kokonaan..ainakin kuvittelisin, että olo olisi hutera pelkällä lantiokosketuksella.
Mutta toisalta kilpatanssijathan suorastaan kaartuvat poispäin ylävartalostaan..jospa tanssitettavasi on harrastanut lajia kilpatasolla. - kuumalantiosanna
Oli joku tyttö joskus, nimi oli Sanna joo, bussissa jotain ajattelua siinä jostain elokuvasta ja, tuntui hirveän kuumalle sen tytön lantio, mutta sitten, en halunnut häiritä, koska tuli sellainen olo että jos häiritsen...
Joku sanna oli. - Tangoa taivuttaen
Kuulostaa suomalaisen tangon vartalokosketukselta. Tangoa ei pysty tanssimaan lajinomaisesti, jos ei ole vartalokosketusta. Suomessa yleisesti lavoilla tanssituista tanssilajeista juuri tango on kaikkein intiimein läheisen vartalokosketuksen takia.
Kokemuksessasi ei ole mitään poikkeuksellista, aivan normaalia tangoa.
Riippuu lopulta aina kustakin parista miten tiivis vartalokosketus on. Lisäksi naisen tehtävä on päättää miten lähelle miestä hän tulee. Mies ei rutista eikä purista naista itseään vasten, vaan koskettaa naista hellästi. - Dame un abrazo
Kiitos kysymyksestä "Tanssiasento hakusessa"-Herra. Tämä onkin vasta neljäs lantioiden läheisyyden ongelmatiikka syväluotaava keskustelusäie Suomi24-keskustelupalstalla vähään aikaan. Kiitos vielä kerran rohkeudestasi lähestyä tätä ihmiskuntaa jo kauan askarruttanutta vaikeaa sosioantroposofista härkää sarvista käsin.
Miltä sinusta itsestäsi tykönäsi tuntui kun muutama viikonloppu sitten hait naista tanssimaan. Et ehkä silloin vielä tajunnut,että nainen asettuisi lantioineen sinun lantioseutusi yhteyteen ja muuttaisi näin sinun loppuelämäsi.
"Tanssiminen tuntui itsellä alavatsaan...oikea jalkani hieroi naisen sisäreisiä"...jäit ihmettelemään tätä:.................. "Sinun viikunasi kostea umpu soitti hedelmäistä kanneltaan kimmoisten pakaroitteni tuntureilla, kun tallini ovet ajautuivat ja ratsuni karkasi impeytesi niitulle. Sinun terälehtesi, polttavina kupeillani, porauduin yhä peremmälle avautuvien holviesi puutarhaasi, yhä syvemmälle, yhä syvemmälle, metisen lähteesi sykkivään raukeuteen." (Tommy Taberman).
Kuvauksesi herättää monia kysymyksiä:..Olisiko sinun pitänyt vetää nainen ihan kiinni itseesi?...Tuleeko tällöin väärä tanssiasento?... Aukeaako tällöin lantiokosketus irti?...Teitkö jotain väärin?...Onko tuo epänormaalia?...Mitä kuuluu Fennoskandiaan?...Aloit miettiä, että liittyikö tuo siihen, että nainen tuntee tuolla tavoin viennin paremmin?... Luoja tietää.
Alkuun olit asiasta kiusaantunu ja hämilläs (luulit että teit jonkun virheen), mutta tanssin edetessä asento pysyi ja nainen tuntui olevan läpeensä tyytyväinen. Täytyy sanoa heh, et jotenni pidit tuosta läheisyydestä ja haluaisit joskus uudestaan, aivan ymmärrettävistä syistä, tanssia noin.
Mieltäsi jäi kaihertamaan, josko tuo on oikea tyyli tanssia, niin pitäisikö sinun sinun tällöin vetää nainen "omavaltaisesti" kiinni ylävartaloosi? Mene ja tiedä, maailmassa on vielä paljon mysteereitä, joita länsimainen tiede ei ole pystynyt selvittämään.
Kyllä polkka on kaikkien tanssien äiti.- Polkkaajaja
Juuri näin.!
Vasta vatvottiin tätä samaa asiaa pitkään ja hartaasti toisessa säikeessä. Joten en kyllä viitsi aloittaa samaa litaniaa udestaan
Taisi käydä niin, että tapasit tanssijatytön, joka oli saanut tanssin opetusta.
Olen täysin samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa.
Polkassa ei ole tällaisia ongelmia lainkaan eli siinä vasta tanssien tanssi.
- Kurssimuistio
Ei kai kukaan lähde tuohon mukaan tanssiasiamielessä?
- Murssikuistio
No ei teitenkään, tanssiasia on tuolla jossain ulkona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192166Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392065Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä251945Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461367- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56792Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698