Itse olen 17 vuotias poikalapsi ja ihannoin suuresti 30-50 lukuja, pukeudun niiden kaltaisesti, kuuntelen kyseisen ajan musiikkia ja poltan savukkeita kuten lucky strikeä, chesterfieldiä yms, jotka olivat suosittuja kyseiseen aikaan ( en ikinä ole katunut sitä että opettelin polttamaan ) tiedän että minun pitäisi odottaa aikuisikää mutta noihin aikoihin tupakka oli muotia eri muodoissaan ( poltan ilman filtteriä ). onko kellään muulla tällaista ihannointia menneisiin vuosikymmeniin? tarkoitan nyt siis 1900-luvun alkua. ja lisäykseksi vielä, että tiedän että moinen matkiminen saattaa kuulostaa typerältä, mutta tällainen haluan olla. en todellakaan ole mikään "kovis" tai vastaava, en kuulu oikeastaan mihinkään ryhmään, onko tälle minun muotisuuntaukselleni edes ryhmää?
Vanhojen aikojen ihailu?
8
240
Vastaukset
- thosewerethedays
Et oo typerä... oot aika cool mun mielestä. Ite fanitan tosin eniten 80-90 lukuja, koska ne oli mun varhaislapsuuden aikaa ja koska silloin tehtiin kunnon musaa eikä mitään hinttipoppia jossa joku 13-vuotias turkulainen es-pärinöissään matkii bieberiä ja fanittaa sitä kun joku tyttö pystyy hyppäämään skeitillä yhen sojottavan munan korkeuteen.
Just saying. - ...................
Mie fanitan 60-lukua. Pukeudun sen ajan vaatteisiin, kämpässäni on kukalliset verhot ja lakanat. Kuuntelen hörhöhippimusiikkia ja rajaan silmänrajauskynällä sixtarirajaukset silmiin. Kavereiden kanssa istutaan kotibileissä lattialla, viinipullo kiertää ringissä ja joku soittaa akustista. Ja miksi pitäisin omaa tyyliäni hölmönä tai naurettavana? Olen tällainen kuin olen, jo aikuinen 19-vuotias nainen, mutta silti lapsen tavoin haikailen menneitä aikoja, joita en ole edes itse elänyt.
Jos tykkäät wanhahtavasta musiikista, niin tässä sulle eleganttia 40-lukua, ja vieläpä ranskan kielistä: http://www.youtube.com/watch?v=XKi3JKXoDvg Voi kuule, kysytki vielä! Mie rakastan 1900-luvun alkua yli kaiken ♥ Ne kaikki asut ja sisustus ja musiikki ja arkkitehtuuri.. Käytän aina hameita (niinkö sillon vanhoina hyvinä aikoina) ja ostan kaikkea söpöä vanhaa kirppareilta ja kierrätyskeskuksista. Haluisin polttaa piippua :O Tosin olen vasta 15-vuotias.
Luulin jo että olen hyvin yksin tämän ihannointini kanssa :)- John Lennon forever
Itse olen vain 12 vuotias tyttö, mutta ihannoin suuresti -60-90 lukua! Haluaisin olla syntynyt -50 luvulla, olisin sitten kokenut kaikki ne vuosikymmenet.. -60 -70 -80 -90 ja näin.. Haluaisin joskus päästä jonnekkin -70 luvun bileisiin, jossa soitettaisiin kaikkea daddy coolia ja tämmöistä, OIKEAA discomusaa ei mitään autotunella pilattua jorinaa.. Ja musamaustani sitten, yksi lempilaulajistani on John Lennon, olisin halunnut elää silloin kun hän eli, ja the Beatles oli vielä kasassa..
- John Lennon forever
Itse olen vain 12 vuotias tyttö, mutta ihannoin suuresti -60-90 lukua! Haluaisin olla syntynyt -50 luvulla, olisin sitten kokenut kaikki ne vuosikymmenet.. -60 -70 -80 -90 ja näin.. Haluaisin joskus päästä jonnekkin -70 luvun bileisiin, jossa soitettaisiin kaikkea daddy coolia ja tämmöistä, OIKEAA discomusaa ei mitään autotunella pilattua jorinaa.. Ja musamaustani sitten, yksi lempilaulajistani on John Lennon, olisin halunnut elää silloin kun hän eli, ja the Beatles oli vielä kasassa..
- Beatles
Olis ollu niin siistiä olla nuori 60-80 luvulla. Olis voinu kuunnella kaikkien muiden kanssa The Beatlesia ja muita sen ajan rock-bändejä, nykyään harva nuori edes tietää mikä The Beatles oli (tai pitää sitä jonakin kivikautisena bändinä) tai kuka oli John Lennon. Mutta rakastan edelleen Ringo Starrin ja Maccan uudempaa tuotantoa. ♥
Tunnen olevani syntynyt väärälle vuosikymmenelle. ;___; - RockaBILLY-
Tykkään kuunnella rockabillyä, vanhoja aikoja ei nyt sentään mitää 30-50 lukua kuiteskaan. :D
- :))
Miks kaikki haluu olla niin aikasi syntyneit? ei siinä mitää pahaa, mutta onkse muka 20-luvun tyylii et tullaa nettiin kirjottaa? :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462