Eräs yksinäinen täällä taas

yksin aina

Yksinäisyys ahdistaa niin jumalattoman paljon. Huomenna olisi penkkarit, jonne siis ajattelin mennä, mutta sekin tuntuu hieman typerältä kun en ole saanut koko lukioaikana yhtäkään kaveria. Taas sen huomaa kuinka yksin olenkaan, mutta ei vaan kiinnosta koko homma kun yksin pitäisi taas olla. Osallistuiko muut yksinäiset wanhojen tansseihin ja penkkareihin? Itse en tanssinut wanhoissa.

Ja sen jälkeen alkaa lukuloma. Miten ihmeessä jaksan sen ajan tässä syvässä yksinäisyydessä? Se vaan nakertaa niin syvältä, kun ei ole pahimmassa tapauksessa puhunut kenenkään kanssa useampaan viikkoon. Kuinka kauan teillä on saattanut pahimmillaan mennä, ettette ole puhuneet kenenkään kanssa? Kun ei vaan ole ketään... Miten saisin päivät kulumaan ettei masennu lopullisesti? Olen niin hirvittävän yksinäinen jo useampaa vuotta etten tiedä miten jaksaisin tämän kanssa. Sitä vaan miettii kuolemaa yhä useammin ja useammin kun ei pysty uskomaan parempaan tulevaisuuteen. Ei ole kivaa olla syrjäytynyt.

6

651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luuseri

Ihan kuin omasta elämästäni pari vuotta sitten, en osallistunut tansseihin enkä penkkareihin. Samasta syystä. ... ja samassa tilanteessa olen vieläkin. Täysin yksin.
      Eli suosittelen menemään.

• 7

Jospa avaisit oven ja lähtisit katsomaan miltä se elämä näyttää, et menetä yhtään mitään.

• unknown'

Itse kävin vanhojen tanssit, mutta en ollut penkkareissa. Vanhojen tanssit oli hyvä kokemus, kannatti käydä.
      Mulla on mennyt joku 4 uutta koulua nyt ilman uusia kavereita, ainoat kaverit on lapsuuden ajoilta.

• rabbit in hole

En osallistunut penkkareihin enkä tansseihin ja päättötodistus tuli postissa.

• 17

Ja seuraelämä takuulla kukoistaa, silleen.

• joopajoo

Enpä itse tanssinut vanhoissa, kun ensin keräsin rohkeutta että menisin kysymään ja ilokseni hän suostui, mutta myöhemmin hän perui tekstarilla ja meni toisen pojan kanssa tanssimaan. Nyt kun jatkot pitäisi olla kysyin pääsiskö sinne mukaan, parin lukio kaverin kanssa, jotka ei myöskään ollut tanssimassa sitten kuulemma emme pääse, koska muut eivät halua meitä mukaan, koska emme ole tanssimassa sinä päivänä ja ei vittu että sillon alko päässä kiehua, kun meidät suljetaan kaiken toiminnan ulkopuolelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      47
      2498
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2477
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2372
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      57
      2145
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1867
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      84
      1685
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1143
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1024
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1005
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      56
      886
    Aihe