eli oon nyt 9lk. 15 v poika... mulla on vaa yks kaveri, mut se on helvetin tärkee mulle, ilman sitä en vois elää :) mut joo... muuten mun itsetunto on niin perseestä.. oon ylipainoinen, mut nyt oon laihtunu omatahtosesti jo 7kg mut välillä on tosi vaikeeta pysyys ruodussa ja pitää kalorivajetta jos tulee semmonen tunne et nyt on pakko syödä jotain et saa paremman fiiliksen!!!!
ja siis se et mua on kiusattu jo melkee 10v pienen ulkonäöllisen poikkeavuuden vuoksi... kukaan tyttö ei oo koskaan tykänny musta, ja aina kun oon ihastunu nii oon saanu pakit. sen takii en oikee uskalla puhuu tytöille.. samalla myös jos on iha koittanu tutustuu uusiin ihmisiin ja saada kavereita nii mut on siinäkin kohtaa hylätty, ja sen takii miettii melkeen kokoajan et oonko mä huonompi ihminen kun muut... vaikka oon vasta 15, nii seksuaaliset halut on nollassa, ihan sen takia kun ei uskalla ja pelkää sitä että tytöt hylkää mut nii sen takii ei oo, tuntuu välillä et mul on psyykkinen erektiohäiriö ihan sen takii kun halut on poissa ja mikään ei kiihota, saan kyllä runkkaamalla siemensyöskyn et ei sen puoleen haittaa ole. mut siis se et 7lk saakka tähän päivään oon ollu enemmän tai vähemmän masentunu, ooon jopa harkinnu itsemurhaa ja vähän koittanut viillellä itseäni, yksi pieni arpi on kämmenselässä... ja ylipäätään se et tunnen itteni huonommaks ihmiseks kun muut ja koulukin menee päin vittua just ton paskan fiiliksen takii, ei jaska tehä läksyjä ja lukee kokeisiin, hädintuskin ees aktiivivnen tunneilla kun vaa miettii et mitä vikaa mussa on. mulla on yli puolet 9lk läksyisät tekemättä ja mul ei oo kavereita mun luokalla. ainoo se mun ystävä on mua vuotta alemmalla luokalla ja tuntuu ylipäätään et tulee paremmin juttuun just niiden kaa.. oon käyny psykologillakin muutaman kerran ja koulukuraattorilla mut eipä oo auttanu... ja pelkään et jään koko loppuelämäski yksin ja et mulla on vaa se yks ystävä joka mul onnyt, ja sitä en vaihatis mihinkään koska se on mulle helvetin tärkee ja aioo ihminen johon voi luottaa 100% ja sekin on sanonu et kuulun sen parhaimpiin kavereihin ja et oon hyvä ystävä muutenkin :) se taas on mun vastakohta sillee et se on sosiaalinen, paljon kavereita jne. ainoot hetket jolloin oon energisempi/onnellisempi ja tällee on aina kun on sen kaa :)
kiitos jos ja kun jaksoitte lukee tän viestin :)
elämä on perseestä! mitä teen
5
157
Vastaukset
- fhfdhfd
Ylipaino nyt on ainakin sellainen asia mihin voit itse vaikuttaa ja saada sitä kautta itsetuntoasi pikkuhiljaa kohoamaan. Lue vaikka pakkotoisto.comista ravintovinkkejä ensi alkuun. Jostain on lähettävä liikkeelle :D.. Mut joo, tsemii sulle
- äläluovuta
Sillon ku olin yläasteella mulla oli samankaltanen tilanne. Mulla oli ihan muutama kaveri, niistäki vaan yks ns. kunnollinen. Olin kans masentunut ja harkitsin tekeväni itelleni kaikenlaista. Noh, nyt oon lukion kakkosella, eikä mulla vieläkään oo hirveesti kavereita, kuitenkin enemmän kun ennen. Ainut mikä on muuttunut, on mun suhtautuminen itteeni ja mun tilanteeseen.
Kuulostaa ehkä kornilta, mutta vaan sä voit muuttaa oman elämäs, googleta vaikka miten itsetuntoa voi parantaa, niin mä tein ja jos oikeesti tekee niitä asioita mitä sieltä lukee niin kyllä se itsetunto alkaa sieltä kohota. Esimerkkinä hyvästä itsetunnon kohottamistavasta on se, että listaat jokaisen asian, josta tykkäät itessäs, ihan sama miten pieniä ne asiat on. Jos tykkäät varpaankynsistäs niin listaa se. Sitten luet sitä listaa joka päivä ja yrität aina löytää uuden hyvän puolen itestäs. Vähitellen se lista kattaa sut kokonaan.
Jos et tykkää jostain asiasta elämässäs niin muuta se. Jos haluat lisää kavereita niin hanki niitä, eti joku harrastus, jossa voit tavata ihmisiä tai alota vaikka netistä. Toisaalta ite tajusin, etten edes halua montaa kaveria, eli ihan turhaan olin kateellinen suosituille ihmisille. Mulle riittää ne muutamat ystävät.
Sun elämä on sun omissa käsissäs, sä et tapa itteäs, et missään nimessä. Se on luovuttamista. Sä et luovuta. Mieti mikä sulle on tärkeetä, mitä haluat saavuttaa ja ota ne asiat itellesi.
Mä toivon, että luet tän vakavissas ja oikeesti mietit tota mitä sanoin, SÄ olet vastuussa elämästäsi, älä ajattele "Kaikki vihaa mua" ajattele " Mä rakastan itseäni ja jos muut ei nää kauneutta mussa niin se on niiden oma moka".
Se on vaikeeta, mä tiedän, multakin välillä pääsee unohtumaan, mutta uskon että se oikeesti auttaa. - dfasfafda
hei sä taidat olla yhen mun seuraaman blogin kirjottaja :>
- Aloittaja96
Kui nii? Mikä blogi? :D en kyl pidä mitään blogia, varmaan erehtynyt tyypistä :)
Ja tohon toissa edelliseen viestiin nii oon googlannu ja kaikkee ja miettinyt omia hyviä puolia mut nii... On mul ihan kivat silmät ja miehistä mittaa iha hyvi;) mut joo joskus o huonoja päiviä, joskus hyviä :) - dfasfafda
Aloittaja96 kirjoitti:
Kui nii? Mikä blogi? :D en kyl pidä mitään blogia, varmaan erehtynyt tyypistä :)
Ja tohon toissa edelliseen viestiin nii oon googlannu ja kaikkee ja miettinyt omia hyviä puolia mut nii... On mul ihan kivat silmät ja miehistä mittaa iha hyvi;) mut joo joskus o huonoja päiviä, joskus hyviä :)Joo erehdys näköjää, muistutit sitä vaan.. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole472498Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.572145Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211143Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886