Vielä reilu viikko

Joosu

ja sitten saamme presidentin, joka on aidosti suomalaisuuden puolestapuhuja ja Suomen etua ajava. Olemme sen vihdoinkin ansainneet.

16

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinisilmäisyys

Vihdoin saamme presidentin jonka hyvä ystävä on Nalle Wahlroos. Vihdoin saamma presidentin, joka ystävänsä laillla kannattaa arvoja jotka johtavat hyvinvointivaltion ja sosiaaliturvajärjestelmän lopulliseen purkamiseen. Luonto huolehtikoon köyhistä, vanhuksista, vammaisista, työttömistä ja heidän lapsistaan ja nuoristaan. Minä haluan enemmän, haluan paljon enemmän. Me, joilla on paljon, haluamme enemmän ja pian me saamme paljon enemmän. Eläköön kokoomus ja kylmät arvot!

• tietäjä

Sosialidemokraattinen presidentti on ollut Suomessa jo lähes 30 vuotta ja mitä on tapahtunut. Nuoriso aivan hunningolla. Eivät tiedä mikä on oikein mikä väärin. Vanhuksista ei kukaan välitä. Rikkaat ovat rikastuneet ja köyhät köyhtyneet. Ruokajonoja ei ollut koskaan Kekkosen aikana ja jos olisi ollut tarve olisi Kekkonen jyrähtänyt ja asia olisi hoidettu, että ihmisilä olisi ollut arvollinen elämä.

Johtajien palkat aivan mielettömiä ja bonuksia valtion yhtiöissäkin. Raha on kaiken arvo. Taistolaistaustainen Nalle Wahlroos yksi hyvä esimerkki, joka aikoinaan demari Sundqvistin kanssa sumpli pankkikriisinkin, jolloin yritykset meni nurin ja ihmiset jäi työttömäksi.

Jos kokoomuksella on kylmät arvot niin demareilla ne on jäässä ,sillä niin huonosti kaikki heidän jäljiltään on. Urpilainenkin lähettää rahaa Kreikkaan mutta oma kansa saa jonottaa kaupan hylkyruokaa.

• TOSI SUOMALAINEN

Niinistö on SUOMALAISEN ja SUOMEN puolella. Ei myy maataan, ei kansaansa. Pysyy lujana ajaakseen suomalaisten ja Suomen etua. Paneutuu nuorten syrjäytymiseen arvojohtajana luultavasti ensitöikseen. Edustaa ulkomailla Suomea ja ajaa suomalaisten, suomalaisen viennin etua.

• Anneli

Minä uskon myös, että Niinistö ottaa asiakseen lasten ja nuorten asiat. Hänen arvovallallaan myös tapahtuu asiassa parannusta.

• Jorvo Ahtaja

Muistutan, että Niinistö sanoi TV-haastattelussa, että ei rupea kenekään arvojohtajaksi, koska jokaisella on omat arvonsa.

• j vaisaari
        Jorvo Ahtaja kirjoitti:

Muistutan, että Niinistö sanoi TV-haastattelussa, että ei rupea kenekään arvojohtajaksi, koska jokaisella on omat arvonsa.

minä taas oletan että niinistö ajaa kaikkien suomalaisten perusasioita ja sanoutuu
        irti puolue-politiikasta sillä presidentin puoluetomuus on valttia.

• yksi ääni minullakin
        j vaisaari kirjoitti:

minä taas oletan että niinistö ajaa kaikkien suomalaisten perusasioita ja sanoutuu
        irti puolue-politiikasta sillä presidentin puoluetomuus on valttia.

Kuuluikin jo arviointia, miksi kabinettiin tule vain yksi julkikokoomuslainen

• Kansan puolesta

Uusliberalistinen politiikka on todettu edistystekijäksi nuorten syrjäytymiselle. Kannattaa lukea alan kirjallisuutta.

• VAPAUS!!!!!

Vapaus koittaa 1.3. 2012. Raikkaat tuulet alkavat puhaltaa kun presidentinlinnaan muuttaa edustava ja sivistynyt pari.

VAPAUS!!!

• vai edustava pari

Salehan oli jo 33 vuotias silloin kun Jenni syntyi tähän maailmaan.Ei kovin edustavaa ja sivistynyttä minun mielestäni.

• yksvaan
        vai edustava pari kirjoitti:

Salehan oli jo 33 vuotias silloin kun Jenni syntyi tähän maailmaan.Ei kovin edustavaa ja sivistynyttä minun mielestäni.

Niinistö on nyt 63v ja Jenni Haukio 35vuotias. Joten ikäero on 28v eli ihan sopiva. Kuka sitä vanhan vaimon haluaa, jos nuoremmankin saa.
        Sivistyneitä juuri Haukio ja Niinistö ovat ja myös edustavia. Suomi voi vain kiittää, kun he haluavat, kaikesta vastavoimien vastustuksesta ja ilkeilystä huolimatta, toimia Suomen presidenttiparina.

Teitä Suomen pohjasakkaa käy sääliksi, kun olette niin negatiivisia ja kateellisia. Kannattaisi katsoa peiliin, näkyykö siellä katkera ja elämässään epäonnistunut ihminen. Kun itse ei ole osannut järjestää elämääänsä, niin täytyy yrittää löytää toisista olemattomia vikoja.

• niinpä...
        yksvaan kirjoitti:

Niinistö on nyt 63v ja Jenni Haukio 35vuotias. Joten ikäero on 28v eli ihan sopiva. Kuka sitä vanhan vaimon haluaa, jos nuoremmankin saa.
        Sivistyneitä juuri Haukio ja Niinistö ovat ja myös edustavia. Suomi voi vain kiittää, kun he haluavat, kaikesta vastavoimien vastustuksesta ja ilkeilystä huolimatta, toimia Suomen presidenttiparina.

Teitä Suomen pohjasakkaa käy sääliksi, kun olette niin negatiivisia ja kateellisia. Kannattaisi katsoa peiliin, näkyykö siellä katkera ja elämässään epäonnistunut ihminen. Kun itse ei ole osannut järjestää elämääänsä, niin täytyy yrittää löytää toisista olemattomia vikoja.

Eli kun sale oli 44 vuotias niin jenni oli 8 vuotias.
        Johonkin muuhun "linnaan" kuin presidentinlinnaan sale nyt kuuluisi.

• Karavaani kulkee

Muista itkeä ilon kyyneleet. Jos ei tule aitoja, niin krokodiilinkyyneleet ovat sallittuja.

• Vierailija___

Niinistö oli vielä naimisissa Marja-Leenan kanssa, kun Jenni oli pieni, joten pakko korjata hieman vinoutuneita ajatuksia.

• Ovet auki länteen

Vapaus koittaa, oi Suomi, vapaus, tuo raikkaitten tuulien puhaltaminen kun punavalta päättyy ja ovet aukeavat länsimaihin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe