Pistin saman jutun äsken kauneudenhoito-osioon, mutta huomasin, että sopiikin paremmin tänne (:
Eli minulla on hakusessa tuote, jolla voisin peittää kasvojeni satunnaisia nyppyjä ja tasoittaa himmeitä värieroja. Ongelmana on myös se, että ihoni on erittäin kuiva ja esimerkiksi suun ympärille muodostuu helposti hilseilevää ihoa. Olen saanut tuota hilseilyä hillittyä kasvoille tarkoitetulla rasvalla, mutta pelkään, että meikkivoide tms. saattaa aiheuttaa taas tuota hilseilyä.
Olen 15-vuotias ja suosin luonnollista lopputulosta. Käytän ripsiväriäkin harvoin ja en halua todellakaan mitään vahvaa meikkikerrosta. Voisiko joku siis selventää miten peitevoide ja meikkivoide eroavat? Lisäksi olen nähnyt mainoksia myös jostain uudesta BB-voiteesta. Mihin se on tarkoitettu? Tuotteen löytämistä rajaa vielä melko pieni budjetti.
Meikkivoiden nuorelle
2
55
Vastaukset
- 5tysezyyy
Kosteuttava meikkivoide voisi olla ratkaisu? Miksei tuo BB-voidekin, mutta se ei ilmeisesti ole kovin peittävä.
Peitevoiteella peitetään yleensä tiettyjä kohtia, finnejä tai punaisia alueita (couperosaa ja monilla punoittavat nenänpielet) ja tummat silmänaluset. Silmänalusiin toimii yleensä parhaiten oranssihtava väri ja punaisen peittoon vihertävä, sillä vastavärit neutraloivat toisiaan.
Meikkivoide laitetaan yleensä koko kasvoille, mutta kyllä jotkut käyttävät sitäkin vain tiettyihin kohtiin - tällöin sävyn pitää kyllä olla just oman ihon värinen.- rtedsrf
Niin oikeastaan sävyttävä kosteusvoide voisi olla ratkaisu, ja näppyihin sitten peiteainetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472