25c (ja tietty alv päälle?). Aamulehdessä on liikennettömyys ministerin uusin avaus
Dieseliin lisää veroa
11
270
Vastaukset
- åöåööö
j sergei lisää kalustoaan ja kiittää ministeriä itänaapurin tukemisesta
- ????
Mikä kiire sillä Kyllösellä nyt tuli? Tavallisesti ministeriltä on tullut "aivopieru" suunnilleen kerran viikossa. Luulisi hiihtolomaviikolle riittävän sen alkolukon ja sirukortilla varustetun ajokortin.
- ministerit roviolle
Mitäs sitten poltetaan lämpärissä ja koneessa jos veroilla nostetaan hinnat pilviin. Ehdotan ministereitä.
- Putkiluu...
Mielestäni veneissä pitäisi voida käyttää alemmin verotettua polttoöljyä. Aivan kuten joskus menneinä vuosina.
Veneily on hyvä harrastus, ei sitä pitäisi tehdä suotta liian kalliiksi. Eihän sillä ansaita mitään veronalaista tuloa ja se saastuttaminen loppuu kuitenkin talviajaksi.- Ei hyvältä näytä
Ei ole paluuta verottomaan löpöön. Kansa nousisi barrikaadeille että "sikarikkaille ökyveneilijöille verohelpotuksia".
Pelkäänpä että mainittu istuva liikenneministeri möläyttää vapunaikaan hesarille tiedotteen että veneisiin käyttövero. - Häkää putkeen!
Muistatko, kun tuli se dieselvero? Uhottin, miten dieselveneet häviävät, kukaan ei enää osta uusia dieselveneitä.... Noh, miten kävi? Aivan, mikään ei muuttunut. Diesel edelleen ylivoimainen!
Teknologiassa etu kasvaa edelleen, vähän kyllä ihmetyttää kuinka kauan kestää tuoda venepuolelle uudenaikaiset bensaturbot. Ei kai ole vielä näkynyt
- 12 2222
Ainoa minkä asian valtio osaa hyvin, on todellakin verotuksen jatkuva kiristäminen.
Kait kaikkien noiden lakien takana on aina vain jatkuva valtion kassavajeen täyttö, keinolla millä hyvänsä. Juu Sergei kiittää, ja Ruotsi nauraa partaansa :)- heh64
Jos en väärin muista, on löpö ollut Ruotsissa samoin verotettu kuin bensakin jo kymmeniä vuosia.
Ei makseta opettajien eikä sairaanhoitajien palkkoja Ruotsissakaan ilman veroja. Kreikassa sitä ovat yrittäneet, mutta ei ole asiat oikein hyvin sielläkään. - Jutta ja Käteinen
heh64 kirjoitti:
Jos en väärin muista, on löpö ollut Ruotsissa samoin verotettu kuin bensakin jo kymmeniä vuosia.
Ei makseta opettajien eikä sairaanhoitajien palkkoja Ruotsissakaan ilman veroja. Kreikassa sitä ovat yrittäneet, mutta ei ole asiat oikein hyvin sielläkään.Toissakesänä ruotsalaisen kanssa Södertäljen suluilla juttelin, sanoi että siellä kaikki ajaa tupaöljyllä. Dieseliä ei käytä kukaan, eikä asiaa valvota mitenkään.
- sixten
Jutta ja Käteinen kirjoitti:
Toissakesänä ruotsalaisen kanssa Södertäljen suluilla juttelin, sanoi että siellä kaikki ajaa tupaöljyllä. Dieseliä ei käytä kukaan, eikä asiaa valvota mitenkään.
Tarkoitat ilmeisesti, että Börjellä kaikki on hyvin, kun pykälät on mitä on, mutta valvonta kuin Sergeillä? Ainakin yksi Börje siis ollut tätä mieltä.
- Verot
Unohdit mainita, että autojen dieselvero poistuu. Minusta tämä on hyvä uutinen.
Pois kiinteät verot ja verot kulutukseen. Dieselveneilijä tässä nyt vähän kärsii, mutta veneillä voi hyvin vähälläkin polttoaineella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473