Hei apinat!

V...mainen naapuri,

Kolatkaa vaan lumenne omalle tontille, perkelettäkö niitä työnnätte tien toiselle puolelle naapurin harmiksi

23

799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laiska

Asun kerrostalossa. Kone hoitaa ne hommat.

• lumikola

Ketjun aloittaja puhuu asiaa! Äsken lopetin kolahommat ja kyllä! Osa lumesta oli naapurin yleiselle tielle työntämää lunta joka sitten auran työntämänä tuli portilleni. Nämä s..tanan tampiot eivät välitä p...kaakaan kaupungin järjestyssäännöstä joka yksiselitteisesti kieltää lumen työntämisen yleiselle tielle tai naapurin puolelle. Pitääkö nämäkin asiat selvittää rosiksen kautta kun puhe ei auta? Kyllä kunnan pyrokraateista joku joutilas(ja niitä takuulla on) pitää löytyä kiertämään kerran viikossa katuja ja jos havaitsee että katualueelle on lunta tontilta siirretty niin kunnan kalustolla lumi pois ja lasku lumen pukkaajalle. Kyllä luulisi tyhmimmänkin oppivan. Euro on paras konsultti täässäkin asiassa.

• lumilumilumi

Periaatteessa asia on noin eli naapurin pukkaama lumi tulee sinun portillesi. Totuus on kuitenkin toinen eli lunta tulee portillesi, pukkasi naapuri omiansa kadulle tai ei. Ei se määrä siitä mihinkään kasva, vaan samat läjät tulee joka tapauksessa samoilla lumisateilla: mitä enempi sataa, sitä enempi tulee. Tsekkaapas huviksesi, jos naapurisi jostain syystä ei kolaakaan, on vaikka lomalla. Ei silti, pelkkä ajatuskin naapurin lumesta on ikävä, joten älä hermostu tästä.

• ittu

onhan se varma että kolaan lumet mitkä aura auto pukkaa liitymääni ni tien toiselle puolen. vidu tänne hukkuu lumeen ja mitä tota itkee kyllä joka kämpässä tehdään niitä lumitöitä parhaansa mukaan.. sulaa ne sitten naapurissakin yhtäaikaa.ps:miten ne aurat/sukupuuttoon kuoleet karhut voivat

• Neeeeeeeee
        lumilumilumi kirjoitti:

Periaatteessa asia on noin eli naapurin pukkaama lumi tulee sinun portillesi. Totuus on kuitenkin toinen eli lunta tulee portillesi, pukkasi naapuri omiansa kadulle tai ei. Ei se määrä siitä mihinkään kasva, vaan samat läjät tulee joka tapauksessa samoilla lumisateilla: mitä enempi sataa, sitä enempi tulee. Tsekkaapas huviksesi, jos naapurisi jostain syystä ei kolaakaan, on vaikka lomalla. Ei silti, pelkkä ajatuskin naapurin lumesta on ikävä, joten älä hermostu tästä.

Tsekkappa sinä mitä päässäs tapahtuu jos naapuri tekee samoin ja pukkaa lumet siihen sun porttis viereen

• Hihhii...

Tehkää nuotio ja sulattakaa sitä lunta niin pääsette eroon siitä kivasti.

• Mikä teitä riivaa?

Ostakaa sen verran iso tontti että saatte ne lumet omille pihoillenne mahtumaan, ja pyytäkää joku kone tekemään tilaa sinne tontillenne. Mutta muistakaa, se tontti maksaa, ja sille koneenkäyttäjälle PITÄÄ MAKSAA!

• tittelityypyyssä

Vai oletko sinä se rakas naapurini, joka ei halua, että minä työnnän lumeni tien toiselle puolelle kaupungin rakentamattomalle tontille, siihen sinun tonttisi viereen? Kyllä minä laitan, vai mitä, pelkäätkö että kesällä tulee liikaa sammakoita? Kyllä minun läjäni ovat tonttisi rajasta vähintään 5 metrin päässä.

Sitä, että työnnetään naapurin tontille, olipa oma tai vuokrattu, en hyväksy. Samoin se tielle läjittäminen on vähän kyseenalaista. Mitä jos joku teini ajaa siihen madalletun bemarinsa ja siltä särjyy 4000€ etusiipi? Pitääpä alkaa suunnittelemaan tätä...

• Hu

Jaa on sitten alkanut naapuri riiat heti kun tuleepi lunta miettikää nytten ihmiset ettekö voisi ihan sovussa kolata lumia eikä riiellä lumesta kun sehän kevättä kohti sulaa pois ei jää mitään muistoa kun teidän naapuri riiat.

• Voihan siinä lumen mukana olla vaikka koiranpaskoo ja muita lisäkkeitä. Ne on sitten
      nähtävissä kun lumi on sulannut pois.

• lunta tupaan.

Ämmä on sekasi kuin käkikello. Aivan samaa montako metriä on lunta kun ämmä ei ulos nokkaansa pistä. 24/7 netissä.

• traktori1324

samaa mieltä...täällä eräs idiootti pukkaa omalta tieltä koneella lumet minun ja naapurin takapihoille...keväällä ihanaa sitten ku paljastuu pas... ja nurmikot lumen alta...pitäs ihan oikeuteen haastaa jotta loppuis auraus pihoillemme kun pelkkä sanominen ei auta.

• Hu

Kyllä te auikuiset ihmiset olette tyhmiä.

• Pehmokameli

Äly hoi älä jätä! Oletteko huomanneet, että lumet ovat sulaneet joka kevät, myös Kemissä?Ei pidä lähteä tuhoamaan naapurisuhteita yhden lumen takia. Muistakaa, ne sillat jotka poltit tänään, täytyy sinun ylittää huomenna.

• Metku Mertsi

Kohta alkaa se joka kesäinen moottoriruohonleikkurien valitus?
      Kuka leikkaa sunnuntaina, kuka liian myöhään/aikaisin ja tuokaan naapuri ei leikkaa lainkaan, ompa ruokoton piha? Nii ja kaikkea siltä väliltä?
      Oishan se tylsää jos ei vuodenaikoja olis, mistä sitä sittem keksittäs puhetta?
      Pyykin kuivauksesta muistu mielee kun entisessä asunnossa laitoin vaatteet pihalle kuivuun, nii oli revitty alusvaattee yön aikanat narulta alas. Tämä toistu pari kertaa, nii oli sitten pakko valvoa seuraavalla kerralla mikä, tai kuka ne alusvaatteet sieltä narulta alas repii?
      No selvis hä se! Naapurin pönäkkä akkahan se siellä narulla hääräs, minä pinkasin ulos ja huusin, että mitä perkelettä sää oikeen meinaat?
      Akka alko selittelee et ne alusvaatteet oli nii rivon ja seksistisen näköisiä, ettei hänen ukkonsa saanu silmiään niistä irti? Oli siinä naurussa pidättelemistä tämän kuultuani, onneksi oltiin juuri rakentamassa uutta asuntoa niin päästiin moisista. Oli vaan vaikea taloa myydessä olla sanomatta millaisia naapureita asuu vieressä, kun sellaista kysyttiin. Lähin totuuden mukainen maininta heistä oli, että hiljaista ja harrasta väkeä ovat.
      Mutta nautitaan säistä, niitähän meillä piisaa.

• keukeu1

Kyllä on aloittaja aivan oikeassa tuon tielle kolaamisen kanssa.Jos naapuris ei piittaa siitä että hänen kolaamat lumet menee sinun pihalle auran mukana niin semmosen p.askan kanssa ei tarvi pitää minkäänlaisia välejä.Kyllä kunnon naapuri ottaa toisen huomioon ja kolailee omansa itse.Mikä siinä on että toiset vielä puolustelee tommosia??????Vai oletteko itse "niitä" naapureita.Kiusa se on pienikin kiusa,vai????

• fdkgmg

Kuinkahan se aura-autoa ja kuskia rytkäyttää kun pökkää vauhdilla tien reunaan tontilta kasattuun ja ja jäätyneeseen lumikasaan? Taitaa olla nikamat ja nivelet lujilla?

• keukeu2

NÄIN ON

• ........

,,,,,,,,,,,,

• väylät vapaaksi

Mä pukkuun lumen sinne minne on lyhin matka ja paskaakos apina valitat, jos kolaan ne jo ennestään olevan vallin päälle

• väylät kiinni

Et pukkuu kauan p.askahousu.

• jaa jaa jaa

pukkaampas, minkäs teet luuseri.

• väylä täysi

kusen sun postilaatikkoos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe