Uusi alku

Kissankello

Olen yli nelikymppinen, lapset kohta maailmalla ja oma halu olisi mennä eteenpäin. En ole kuitenkaan vielä eronnut. Katselen sopivaa uutta puolisoa ja katseluksi se on jäänyt. Kaikki kivat miehet ovat varattuja ja haluavat varattuina pysyä. Enkä aio mitään kolmiodraamaa muutenkaan järjestää. Haluan vain miehen, joka tulee minut pelastamaan rakkaudettomuudesta.
Olen kiltti, fiksu, kaunis ja suosittu. Minulla on paljon harrastuksia ja tapaan ihmisiä työssäni.
Mutta en ole löytänyt prinssiä. Muutaman sammakon kylläkin, mutta ne ovat onneksi pomppineet eteenpäin...
Pitääkö erota että saa uuden miehen?

7

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toisen kunnioitus

Enpä oikein olisi tätä aikuisen ihmisen viestiksi ottanut.
      Ensin päätetään voimassa oleva suhde. Sitten vasta lähdetään KATSELEMAAN ja ETSIMÄÄN uutta suhdetta.

Älä rakenna onneasi toisen ihmisen varaan. Jos kerran sinulla on halu mennä eteenpäin, niin mene. Uusi kumppani tulee jos on tullakseen.

• Kissankello

Kiitos. Pitää miettiä. En ole varsinaisesti onneton. Enkä rakenna onnea miehen/miesten varaan. Ehkä olen mieluummin huonon vanhan kanssa kuin yksin.

• Puhurix
        Kissankello kirjoitti:

Kiitos. Pitää miettiä. En ole varsinaisesti onneton. Enkä rakenna onnea miehen/miesten varaan. Ehkä olen mieluummin huonon vanhan kanssa kuin yksin.

Mitä jos et nojautuisi siihen, että joku toinen tekee sinut onnelliseksi. Jos olet onneton nyt, voit kokeilla itsellistä elämää ja ehkä silloin löydät uuden onnen. Ensin pitää tietysti itsenäistyä, jottet ala roikkumaan kenessäkään.

• ojaan kapsahtanut

Joka kuuseen kurkoittaa, se katajahan usein kapsahtaa.
      Voi se uusi olla vieläkin vaikeampi, että vanhassa vara parempi ellei ole ihan ilkeä, sinussa voi itsessäsikin olla rupsahtaneen viukaa, siinä mielessä, että nyt haet kuin helpompaa, mutta et itse kuitenkaa osaa ajatella, että uusi elämä voisi tässä samassa tilanteessakin alkaa kukoistamaan, jos vain molemmat yritätte uudistua.

• Hyybiö

Uusi mies ei ole onnen tae. Selvitä tarkasti mikä elämässäsi mättää. Onko se kuitenkaan se mies? Toisessa ihmisessä on aina jotain epäkohtia joita täytyy oppia sietämän. Täydellistä kumppania etsivän täytyy olla yksin, nimittäin semmoista kumppania ei ole vielä keksitty.

Huomaat sen jos eroat ja lähdet miestä pyydystämään, että karkeat kivet ovat jääneet siivilään. Voit jopa katuakin päätöstäsi.

• juopnn mies

Sama juttu. Kovasti tekee mieli mennä elämässä eteenpäin ja katsella uutta kumppania. Vanhan kanssa ei enää asiat taita selvitä kuntoon mitenkään. Jotenkin surkealta tuntuu ajatus että tämä elämä lässähti tähän jumiin vaikka olen kuten aloittaja tai ainakin kiltti, fiksu ja suosittu (tosin mies).
        Miksi ja miten ihmeessä se vanha suhde lopetetaan kun ei ole "järkevää" syytä vaan sitä kai mielummin jää roikkumaan ja haavailemaan paremmasta. Miksei sille asialla saisi oikeasti tehdä jotain konkreettista ja haeskella tai katsella ennen lopettamista.

• ei kannata

Näinhän sitä tuossa iässä miettiin, tein itsekkin lopulta sen, että erosin ja nyt paljon vanhempana, en löydä enää ketään, ei tämä yksin eläminenkään mitään herkkua ole, olisimpa muistanut elää myös omaa elämää parisuhteessa ollessa, enkä hakenut vikoja vaan toisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe