Pirkanmaan poliisilaitos on tutkinut jo viikkojen ajan seksuaalirikoksia, jotka ovat kohdistuneet useisiin naisiin ja alaikäisiin tyttöihin Pirkanmaalla. Pirkanmaalaisen tanssikouluyrityksen työntekijöistä kolmea on kuultu syylliseksi epäiltynä ja kaksi heistä on vielä tutkintavankeudessa.
Toiminta on jatkunut pitkään, ja nyt poliisin tiedossa oleva aikaisin tapahtuma on vuodelta 2009. Syylliseksi epäillyt ovat eteläamerikkalaistaustaisia.
Teot ovat saaneet alkunsa useimmiten yrityksen omien tanssisalien kautta. Lisäksi opettajia käyttävät myös lukuisat muut pirkanmaalaiset liikuntayritykset, jotka tarjoavat Zumbaa tai muista latinalaisia tansseja asiakkaille.
Tällä hetkellä rikosnimikkeinä on muun muassa raiskaus (6kpl), törkeä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö (2), lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö (1), seksuaalinen hyväksikäyttö (2), pakottaminen seksuaaliseen tekoon (1), pahoinpitely (2) ja laiton uhkaus (2).
Asiasta ei ole poliisin toimesta aktiivisesti tiedotettu asianomistajien suojaamiseksi sekä muista tutkinnallisista syistä.
Asian tultua nyt julki, poliisi pyytää kaikkia, jotka ovat kokeneet joutuneensa seksuaalirikoksen kohteeksi liittyen latinalaisen tanssin harrastukseensa Pirkanmaalla, ottamaan yhteyttä poliisiin asioiden selvittämiseksi.
Asiaa tutkivat erittäin perusteellisesti lapsiin kohdistuneiden rikosten ja seksuaalirikosten tutkintaan perehtyneet poliisit. Jokainen yhteydenotto voidaan asiakkaan niin halutessa ohjata tutkinnassa mukana oleville naispoliiseille.
Yhteydenotot joko sähköpostilla [email protected] (24/7), virka-aikana numeroon 050-3137391 tai suoraan tutkinnanjohtajalle numeroon 050-399 8181.
(lähde Aamulehti)
TANSSIKOULUA NÄÄS
97
4042
Vastaukset
- Antum
Kyllä tämä oli viimeinen pisara suvaitsevaisuudelle!
Tajuaako jo poliitikkokin laittaa rajat kiinni, perkele!- Hyvä maahanmuutto
Onpas tämäkni typerän rasistinen ja sivistymätön kirjoitus. Suosittelen Suomen historian opiskelua. Jos jätetään pois englantilaisten/skottilaisten, saksalaisten, ruotsalaisten ja venäläisten aikanaan Suomeen perustama teollisuus, kauppa, ym. niin ei jää paljon jäljelle. Ei esim. olisi Nokiaa. Joten maahanmuutto on ollut Suomelle eduksi. Samalla on mustettava, että yli miljoona suomalaista on lähtenyt nostamaan elintasoaan Australiaan, Kanadaan, ym. Ruotsi pelasti yli 400.000:n suomalaisen 1960-70 -luvuilla.
- nih!
Hyvä maahanmuutto kirjoitti:
Onpas tämäkni typerän rasistinen ja sivistymätön kirjoitus. Suosittelen Suomen historian opiskelua. Jos jätetään pois englantilaisten/skottilaisten, saksalaisten, ruotsalaisten ja venäläisten aikanaan Suomeen perustama teollisuus, kauppa, ym. niin ei jää paljon jäljelle. Ei esim. olisi Nokiaa. Joten maahanmuutto on ollut Suomelle eduksi. Samalla on mustettava, että yli miljoona suomalaista on lähtenyt nostamaan elintasoaan Australiaan, Kanadaan, ym. Ruotsi pelasti yli 400.000:n suomalaisen 1960-70 -luvuilla.
Mutta finskit meni tekeen kovaa työtä eikä raiskaileen alaikäsiä tai yhteiskunnan eläteiksi -Huono maahanmuutto-
- aikuinen mies
jo on typeriä kommentteja...
- Järkkyä.
Tampereella aina tapahtuu , tapetaan , raiskataan , poltetaan , paloitellaan, ym . ym rikollista.
Kysyn vaan , mistä tämä meno johtuu ?.- Mikä neuvoksi?
Ihmettelen ihan samaa!!
Pitäis tutkia että MISTÄ ne kaikki hullut on tulleet! Kuinka moni on paljasjalkainen ja kuinka moni junan/laivan/lentokoneen ym. tuoma.
Olen itse syntyperäinen tamperelainen ja ahdistaa kyllä todella.
Muutaman vuoden aikana on meno mennyt aivan hillittömäksi. Ei uskalla kohta liikkua mihinkään aikaan päivästä. Hervanna tappajaakaan ei ole vielä saatu kiinni:((( - Aghköä
Hallitsemattomasta maahanmuutosta.
- ......
"Tampereella tutkitaan laajamittaista lapsiin kohdistunutta hyväksikäyttösarjaa, jonka vuoksi kaksi ulkomaalaista miestä on vangittuna."
Lähde: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012022215238302_uu.shtml - viuuug
http://www.salsapasion.net/fi/opettajat.html
Keiden muiden opettajien tilalle sijaisopettajat? - wau mitä miehiä
WAU, kyllä noiden kanssa olis tanssinut muutakin kuin salsaa :)
- Hylje herwoodista
Niinpä! Tarviihän ne lähiövalaatkin miestä...
- dfgfjhkjxdb yhughkh
Nyt on epäiltyjen iät julkistettu: vangittuna ovat vuosina 1980 ja 1987 syntyneet miehet. Kolmas epäilty on syntynyt vuonna 1974. Häntä ei ole vangittu.
- zizzuz zano zumbbaaj
Siis joo..Kyllähän tällanen "uutisjytky" kyllä herätti ajatuksia.
Mitäs jos näillä zumbamunilla olikin tautija? Hepatiitti? HIV? Klamydia?Kuppa?
Kipin kapin vaan lääkäriin, "pesänjakotilaisuuteen" osallistuneet.
Toivottavasti EI tuomita mokkapoikia karkoitukseen. Ehdottomasti pitää heidän saada Aitosuomalaista "vankeinhoitoa" sanan varsinaisessa merkityksessä.
Pysyy lantio kunnossa kun portti sitten kakun jälkeen aukeaa. >:0 - Mitä olivat naisiaan
Mutta mitä pitäisi ajatella näistä naisista? Miksei kukaan viheltänyt peliä poikki? Missä olivat emansipoituneet feministiasenteet? Vai kuuluiko tällainen asiaan eksoottisten opettajien kanssa?
- lapsukaiset haloo
Uhrit olivat suurin osa alaikäisiä. Eivät kehdanneet sanoa kotona mitään ja ties mitä kuvittelivat.
- Missä vanhemmat?!
Missä ovat tai ovat olleet näiden teinien vanhemmat? Oliskohan jonkun pitäny jossain kohtaa matkan varrella opettaa tyttärilleen mikä on ok ja mikä ei, ehkä tämäkään homma ei olisi jatkunut vuosia jos vanhemmat vaivautuisivat oikeasti seuraamaan teiniensä elämää.
- Sari ope
Ei lapsetkaan voi mitään etniselle värinälle.
- J.K.
Poliisi on ilmoittanut että kriittinen kirjoittelu tästä riittää!
Muistakaa oman etunne vuoksi että Suomessa lapsenraiskaus ei ole rikos eikä mikään verrattuna vihakirjoitukseen netissä.
Siis suu suppuun ja takaisin sorvin ääreen tekemään lisää rahaa kreikkatukiin.- Eino P. Keravalta
Juu-u...hys hys vaan, antaa yön timojen vaan raiskata lapsia...
- No jopas
Nämä kaverit saavat valkata suomalaisista aikuisista ja todennäköisesti tanssikerhonkin naisista kenet haluavat ja millä aikataululla haluavat. Ruokahalu on ilmeisesti kasvanut ja on siirrytty nuorempiin tyttöihin. Se on v-mäistä. Vanhemmat maksavat lastensa tanssiharrastuksesta ja opetuksen sijasta
niitä käytetäänkin seksuaalisesti hyväksi. Joku vanhempi rouva on ilmeisesti pudonnut poikien "lukujärjestyksestä" ja tehnyt kostoksi ilmoituksen poliisille. Minulle ei ainakaan kannata uskotella, ettei suurin osa henkilöstöstä ja asiakkaista olisi ollut tietoisin tällaisesta toiminnasta. Onko muuten lisäksi vielä seksin osamista tai myymistäkin? Miten ko. klubi rahastaa. Onko sinne joku kausikortti vai miten?- __Suvi
Ai kenet haluavat? Minä en ainakaan edes katso tuollaisten afrojen perään. Suoraselkäiset tosimiehet löytyy ihan muualta...
- SUOMI lady
Kuules nyt "lukujärjestys" !
Me suomalaiset naiset arvostamme koulutusta, rehellisyyttä, aitoa suomalaisen miehen TYÖTÄ !!
Emme pelkkää lantionvispausta !!
On meillä nyt jumalauta tasoa itsellämmekin. Ei noihin kaikki sorru, kun on aitoakin tarjolla.
Heh heh ja hoh hoh - No jopas
__Suvi kirjoitti:
Ai kenet haluavat? Minä en ainakaan edes katso tuollaisten afrojen perään. Suoraselkäiset tosimiehet löytyy ihan muualta...
Ainahan kai valkata saa...
Joskus taannoin tihkui Espoon suunnasta musiikkiin liittyvää tietoa sieltäkin. Siellä keski-ikää lähentelevä tumma soittaja muistaakseni seurusteli useammankin nuoren tytön kanssa. Korjatkaa please, jos taas ymmärsin väärin. Jotkut äidit saivat tietää asiasta ja mikäli oikein muistan lähtivät sitten itsekin rastatukan pakeille neuvottelemaan ja selvittämään mistä on kysymys. Tässä tapauksessa muistaakseni kerrottiin jotakin HIV-vitamiinistakin, mutta tämä ei ollut neuvotteluhalukkuutta pysäyttänyt? - Hilkka Ah**
"Onko muuten lisäksi vielä seksin osamista tai myymistäkin?"
Sehän olisi virkarikos, jos Tampereen poliisilaitos ei tutkisi sellaista ilmeistä mahdollisuutta, että ko. tanssikoulu oli miesbordelli. Seksillä pidettiin keskenään kilpailevia naisia koukussa koulun tarjontaan.
Kun miehet ilmoittaisivat tulleensa hyväksi käytetyiksi tanssikoulun taholta niin sitten siellä olisi joku 15-vuotinen tyttö epäiltynä seksin ostamisesta ihmiskaupan uhrilta.
Femistit laativat lakinsa miehiä vastaan, ei niitä niin saa tulkita, että joku 15-vuotias tyttö joutuisi syytteeseen seksin ostosta. Miehille ja naisille on eri lait.
Pitää varmaan käydä Sorilla ilmoittamassa, että ruma thai-hierojatar on käyttänyt minua seksuaalisesti hyväkseen. Musta niiku tuntuu siltä, että nainen on raiskannut mut. Tosin mä olen käynyt monta kertaa tuon traumaattisen kokemuksen jälkeen sillä samalla naisella, koska mulla on hidas sytytys.
- syytönon syytön
Samat sanat.
Kyllä niitä tarjoajia Tampereella riittää.
Itse ole kolme kertaa ollut ja 8 eri naista ollut.
Vaikka olen mamu en ole joutunut raiskaamaan.
Juliolla on ollut ihan ilman raiskaamisiakin tyttöjä, nyt vaan on joku noitavaino menossa.
Jaksamista sinne vankilaan.- isi huutaa
Pikku-Petteri nukkumaan!
- mustaonkauni
Mitä vaaleampi nainen sen enempi on mustan perään.
Niin se vaan on.- HYVÄ suomipoika
Mä olen tumma ja tulinen suomineito ja tykkään vaaleasta sinisilmäisestä suomalaisesta miehestä.
Siinä on katoava luonnonvara. - M42__
HYVÄ suomipoika kirjoitti:
Mä olen tumma ja tulinen suomineito ja tykkään vaaleasta sinisilmäisestä suomalaisesta miehestä.
Siinä on katoava luonnonvara.Jo kolmas nainen tänään, joka yllätti minut positiivisesti kommentillaan.
- Somalia for ever ,
Musta saa aina. Se on parasta seksiä, kun on musta j elinvoimainen.
Kuka haluaa suomalaista miestä?
Julio ja latinalaiset ne on parasta.
Salsa tanssi on esileikkiä ja suomalaiset naiset tykkää siitä, koska suomalaiset miehet ei tietä se mitään.- Kummallista
"Kuka haluaa suomalaista miestä?"
Sehän se tässä ihmetyttääkin, ettei ne tanssinopettajat olleet homoja.
"Outoja piirteitä", sanoi poliisikin.
- mar221
Eikös se Pekka Haavistokin tuonut latinopojan omaksi ilokseen Etelä-Amerikasta.Tässä on sentään kysymys normaaeista mies -naispanoista.
Ovat vaan heput siirtyneet alaikäisiin kun vanhat ämmät eivät enää miellyttäneet.
Miksi muuuten Suomeen tulevista pakolaisista valtaosa on nuoria miehiä.Onko maahanmuuttoviranomaisissa liikaa naisia ? Viranomaisten tulee huolehtia ,että normaalimiehillekin riittää iloa tästä eksoottisesta muuttoliikkestä. - Tanssit on tanssittu
Minä ainakin järkytyin tästä Tampereen tanssikoulu jupakasta. Vanhemmat maksaneet suuria summia että tytöillä olisi kiva harrastus. Opettajat raiskasivat, käyttivät hyväksi yms. irstasta touhua. Saivat vielä palkkaakin kaupan päälle.
- Makiaa a
"Vanhemmat maksaneet suuria summia että tytöillä olisi kiva harrastus."
Niinhän niillä olikin. Ei tytöt jättäneet koulua kesken vaan mankuivat lisää.
- muistakaa tämä!
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/2012/02/1501335/tanssikonkarit-pelkaavat-ulkomaalaisten-opettajien-puolesta
Ei kaikki tanssiopettajat ole rikollisia!- Asenteet kohdalleen!
Ensinnäkin: pisti silmään tuo thai-hieronta mainos joka on näillä sivuilla, kun suomalaisia naisia syyllistetään ulkomaalaisiin (ehkä tummiin) miehiin ihastumisesta, niin miettikääpäs sitä suomalaisten (punaniskaisten, suomileijonaketjuisten, vyölaukkuisten, kaljamahaisten) miesten thaimaassa touhuilua. Aika suuri prosentti sukupuolitaudeista tuodaan juuri sitä kautta suomeen.
Voisiko olla myös niin, että ne miehet jotka eivät pärjää täällä suomen tasa-arvoisilla naismarkkinoilla, ovat katkeria niille miehille, joiden perään naiset katselevat.
Raiskaamista ei mikään oikeuta, ja alaikäisten suojeleminen näissä asioissa on ehdotonta! Mutta, tanssipiireissä vuosia viettäneenä, voin sanoa, että on täysin itsestä kiinni minkälaisen suhteen esim.tanssinopettajiin muodostaa.
Itse olen nauttinut suunnattomasti SalsaPasionissa tanssimisesta, ja aion jatkossakin siellä käydä, mikäli tilanne sallii. Opettajat ovat olleet mukavia ja asiallisia, kun oma suhtautuminen on kunnossa, ja rajat tiedossa. Toki ymmärrän varsinkin alaikäisten huumaantumisen opettajien huomiosta, mutta todella vaikea on uskoa, että nuo suhteet ovat olleet täysin yksipuolisia, ilman molemminpuolista flirttiä. Vaikea tilannehan tämä on, ja ilman FAKTOJA ei pidä tuomita! Tuskinpa yksikään näistä tapauksista on tapahtunut ilman molemminpuolista peliä, flirttiä, tekstailua, tapilua ym.ja siinä se tapauksen yksi kulmakivi piileekin, missä menee raja molemminpuolisen suhteen ja hyväksikäytön välillä...
Normaaleissa baareissakin on meininki "kaikki iskee kaikkia", eikä se silti tarkoita, että pitäisi tehdä jokaisesta iskijästä rikosilmoitus!
Missään nimessä en puolusta henkilöitä, jotka syyllistyvät raiskaukseen tai pahoinpitelyyn millään tavalla, se on tuomittavaa ja laissa rangaistavaa! Mutta, tiedän 100% varmuudella, että muut tanssikoulun opettajat kärsivät tästä suunnattomasti, eivätkä ole vastuussa yksityishenkilöiden rikosepäilyistä. Mikä tahansa tuomio tuleekin olemaan, älkää tuomitko syyttömiä.
Itse olen suomalainen suht kivannäköinen nainen, ja ehdotuksia on tullut niin latino, kuin suomalaisiltakin miehiltä. Kun oma suhtautuminen on ollut välitöntä ja asiallista, on kunnioitus sen jälkeen ollut molemminpuolista, enkä ole kokenut minkäänlaista seksuaalista häirintää tms.tanssiharrastuksen puitteissa.
Asenteet kohdalleen kaikille osapuolille! - Alaikäinen
Asenteet kohdalleen! kirjoitti:
Ensinnäkin: pisti silmään tuo thai-hieronta mainos joka on näillä sivuilla, kun suomalaisia naisia syyllistetään ulkomaalaisiin (ehkä tummiin) miehiin ihastumisesta, niin miettikääpäs sitä suomalaisten (punaniskaisten, suomileijonaketjuisten, vyölaukkuisten, kaljamahaisten) miesten thaimaassa touhuilua. Aika suuri prosentti sukupuolitaudeista tuodaan juuri sitä kautta suomeen.
Voisiko olla myös niin, että ne miehet jotka eivät pärjää täällä suomen tasa-arvoisilla naismarkkinoilla, ovat katkeria niille miehille, joiden perään naiset katselevat.
Raiskaamista ei mikään oikeuta, ja alaikäisten suojeleminen näissä asioissa on ehdotonta! Mutta, tanssipiireissä vuosia viettäneenä, voin sanoa, että on täysin itsestä kiinni minkälaisen suhteen esim.tanssinopettajiin muodostaa.
Itse olen nauttinut suunnattomasti SalsaPasionissa tanssimisesta, ja aion jatkossakin siellä käydä, mikäli tilanne sallii. Opettajat ovat olleet mukavia ja asiallisia, kun oma suhtautuminen on kunnossa, ja rajat tiedossa. Toki ymmärrän varsinkin alaikäisten huumaantumisen opettajien huomiosta, mutta todella vaikea on uskoa, että nuo suhteet ovat olleet täysin yksipuolisia, ilman molemminpuolista flirttiä. Vaikea tilannehan tämä on, ja ilman FAKTOJA ei pidä tuomita! Tuskinpa yksikään näistä tapauksista on tapahtunut ilman molemminpuolista peliä, flirttiä, tekstailua, tapilua ym.ja siinä se tapauksen yksi kulmakivi piileekin, missä menee raja molemminpuolisen suhteen ja hyväksikäytön välillä...
Normaaleissa baareissakin on meininki "kaikki iskee kaikkia", eikä se silti tarkoita, että pitäisi tehdä jokaisesta iskijästä rikosilmoitus!
Missään nimessä en puolusta henkilöitä, jotka syyllistyvät raiskaukseen tai pahoinpitelyyn millään tavalla, se on tuomittavaa ja laissa rangaistavaa! Mutta, tiedän 100% varmuudella, että muut tanssikoulun opettajat kärsivät tästä suunnattomasti, eivätkä ole vastuussa yksityishenkilöiden rikosepäilyistä. Mikä tahansa tuomio tuleekin olemaan, älkää tuomitko syyttömiä.
Itse olen suomalainen suht kivannäköinen nainen, ja ehdotuksia on tullut niin latino, kuin suomalaisiltakin miehiltä. Kun oma suhtautuminen on ollut välitöntä ja asiallista, on kunnioitus sen jälkeen ollut molemminpuolista, enkä ole kokenut minkäänlaista seksuaalista häirintää tms.tanssiharrastuksen puitteissa.
Asenteet kohdalleen kaikille osapuolille!Eikös rikosnimikkeissä ollut muistaakseni pahoinpitelyä ja uhkailuakin?
Ja vaikka olis kuinka molemminpuolista flirttiä niin alaikäinen on alaikäinen, eikä siinä ole mitään mukisemista. Kyllä miehen täytyy varmistaa nuoren naisen ikä ennen kuin alkaa sohimaan sarvellaan haaroväliin. - Julio Pedofilos
Asenteet kohdalleen kaikille osapuolille!Sarjassamme lähiövalaan muistelmat.
- Hilkka Ah**
Asenteet kohdalleen kaikille osapuolille!"ne miehet jotka eivät pärjää täällä suomen tasa-arvoisilla naismarkkinoilla, ovat katkeria niille miehille, joiden perään naiset katselevat."
Tasa-arvoisilla? 1% heteromiehistä on paljon seksiä. Muut tyytyvät elämänsä aikana max 6 pimpsaan.
No, naiset on rahan perään. Puhuvat perhearvoista ja sitten 80% avioeroissa eroaja on nainen. Eikä tämä johdu miehistä, koska lesbopariskunnille tulee vielä enemmän ryppyjä loveen.
"Kun oma suhtautuminen on ollut välitöntä ja asiallista, on kunnioitus sen jälkeen ollut molemminpuolista,"
Kun nainen tekee ehdotuksen niin ei ole mitään keinoa sanoa naiselle "ei" ilman että nainen vetää siitä porot niin syvälle nenäänsä, että ne tulevat peräpäästä ulos. Ainoa mahdollisuus miehelle on leikkiä muka niin tyhmää, ettei huomaa naista.
- Pekka havistolainen
Soini toivotti ulkkikset tervetulleiksi Suomeen töihin.
Oisko nyt tehty liikaa ylitöitä.
Pannaan Soinin piikkiin.- Olkaamme avoimia
Suomessa tarvitaan työntekijöitä ulkomailta, muuten ei selvitä. Ja muistakaa, että yli miljoona suomalaista on lähtenyt elintason perässä ulkomaille töihin. Paitsi että mm. Ruotsiin moni lähti elämään hyvän sosiaaliturvan varassa, ei suinkaan töitä tekemään ja yhteiskuntaa rakentamaan. Merkittävä osa Ruotsiin muuttaneista ei edes opetellut siellä kieltä. Meidän on oltava kansainvälisessä maailmassa myös avoimia. Näitä ulkomaalaisvastaisia kirjoituksia leimaa yhteisenä teemana historiattomuus ja oppimattomuus, se näyttäytyy sivistymättömyytenä. Ei Suomen hyvinvointia ole rakennettu pelkästään suomalaisten työllä. Tämän tietää, jos on oppinut historiaa. Suomen hyvinvointi perustuu ulkomailta tänne muuttaneiden perustamaan vientivetoiseen teollisuuteen ja muuhun yritystoimintaan.
- Mikä ongelma
Ikäero kolumbialaisten opettajien ja Tamperelaisten tyttäjen välillä on vain muutamia vuosia. Pekka Haaviston ja hänen kumppaninsa välillä taisi olla kunnon ikäero. Eikö sillä pitäisi olla joku merkitys.
Ai niin Pekka Haavisto on hyvä ihminen kun pelasti kehitysmaasta yhden poika ressukan.- Kulttuurin tuomaa
Nämä raiskaajat tulevat tuomionsa saamaan ja linnassa lastenraiskaajat tulevat olemaan hyvässä hoidossa. Tapahtuneelle ei voi enää muuta, kun hoitaa uhrit mahdollisimman huolellisesti kuntoon. Kaikille uhreille jää varmasti loppuelämäksi jotain tapahtuneesta. Tämähän on vain seurausta niiden henkilöiden asenteista ja teoista, jotka ovat tapahtuneen mahdollistaneet. Kaikki ne päätökset, jotka on kaverit Suomeen edesauttaneet ja asenneilmapiiri, joka sulkee silmänsä ja piilottelee hallitsemattoman maahanmuuton ongelmien tilastoja. Tässä Tre tapauksessa on esimerkkiä kerrakseen. Voi vaan kuvitella toiminnan laajuutta ja niiden ihmisten määrää, joilla on ollut aavistus tai tietoa siitä, mitä noissa tiloissa tapahtuu. No sen saa virkavalta selvittää. Tuskin laittavat suljettujen ovien taakse tätä tapausta.
- Oliver & Aino
Nyt ei edes Tarja Halonen ehdi näitä moniosaajia armahtamaan, jos nyt yleensäkään tuomitaan ehdottomaan?
- FTR6
Hierontapalvelu
http://www.salsapasion.net/fi/hierontapiste.html - Aino & Oliver
Tämä Huulio tosiaankin teki myös latinalaista hierontaa http://www.salsapasion.net/fi/opettajat/julio-viloria-oviedo.html Aika iljetys!!!
- Aino Hajunen
Tämä niin kovin nätti kuva oli jo ehtinyt poistumaan tästä keskustelusta. Mutta ei hätää, se on jo talletettu web-arkistoon,
http://1.bp.blogspot.com/-RQBjf7buCoI/T0uxqVoqKnI/AAAAAAAAADg/FsP7IKMK3ZE/s1600/tampereen_tanssihiiret.jpg- hairy woman
Onko tämä viestiketju viallinen, kun väliltä on kadonnut joitain kommentteja?
- yuihgf
Kummassa puntissa miehillä on se,tuossa kuvassa.
- Uusia käänteitä
Tanssikoulun juttu: Poliisi tutkii nyt huumaus- ja kuvausepäilyjä
Lähde: http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194725302328/artikkeli/tanssikoulun juttu poliisi tutkii nyt huumaus- ja kuvausepailyja.html- heppu Tammelasta
Tuo huumaus selittää paljon. Ei kai naiset muuten antautuisi moisille
lantakasoille. - Anjazumba
heppu Tammelasta kirjoitti:
Tuo huumaus selittää paljon. Ei kai naiset muuten antautuisi moisille
lantakasoille.Miksi noihin lapsiinsekaantumisiin ei puututtu aiemmin. Sehän oli täysin julkeaa ja julkista.
- Pizeriapalon uhrit
Kaikkea mikavaa tuo etninen värinä tuo tullessaan.
- Sairasta menoa
Juu-u, pitserialossakin kuoli kolme nuorta ja nyt raiskataan lapsia...
- Tumma on tulevaisuus
Äänestän jatkossakin PerusSuomalaisia , totuus on se että maassa pitää toimia maan tavoilla, eikä tänne tarvita uusia rikollisia toiseltapuolelta maapalloa enään lisää.Jos nykymeno saa jatkua, niin minkälainen on Suomen tulevaisuus ?.
- Joopa joo
Vanhaan hyvään aikaan Helsingissä oli joka korttelissa bordelli. Kun olis nykyäänkin niin naiset ei tunkisi mihinkään tanssikouluihin. Saisivat jakaa niissä ja haukkua sitten asiakkaita jälkikäteen. Kas sellainen on niljakkaan naisen mieli.
- .
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012031315317870_uu.shtml
Zumbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... ja bileet jatkuu POLIISIASEMALLA... BAILA BAILA... - ShanghaistaSiuroon
Näyttäisi olevan yhden Salsa Pasionin omistajan (?) talo, joka Siurossa eilen yritettiin tuhopolttaa.
http://www.directa.fi/yritykset/8311041/Toiminimi FRANCISCO GUERRERO/
Saas nähdä, onko sytyttäjä joku vaakamambon opettajista vai joku vaakamambon opettajiin hermostunut. - uppapuppo.
Huhu kertoo, että jotkut näistä syytetyistä ja maastapoistumiskiellossa olevista kavereista opettavat tälläkin hetkellä tanssia Tampereella. Eikö seosoita jo hieman huonoa makua? Tosin oli siellä tunnilla kuulemma useampi keski-iän ylittänyt nainen käynyt tunnin jälkeen kiittelemässä tunnista ja valitellut, kuinka ikävään valoon kaverit ovat joutuneet. Täysin uskomatonta käytöstä vanhoilta akoilta, tuskin olisivat menneet suomalaisia äijiä tuossa tilanteessa halailemaan.
- Lets ZUMBAA again
No koska kaikki nyt tiätää mikä ton homman nimi on.
Vaikka likat ite haluaa, niin se on Suomen lakien mukaan "rikos". Esim. Ruotsin, Saksan, Italian, Ranskan, Espanjan ym. euroopan maiden lakien mukaan 13-15 vuotiaiden kanssa on ihan sallittua, normaalia ja luonnollista seurustella.
Suomi on niitä harvoja maita jossa suojaikäraja on näin korkea. Siitä johtuu "seksirikosten" suuri määrä. Samoin kuin siitä että muualla raiskaus tarkoittaa oikeaa raiskausta eikä sitä että kännissä mennään jonkun vieraan tyypin mukaan ja sitten aamulla kaduttaa. - tarkentajaXX
13 vuotta: Espanja.[7]
14 vuotta: Italia,[8] Itävalta,[9][10] Liechtenstein,[11][12] Saksa,[13] Viro.[14]
15 vuotta: Färsaaret,[15] Islanti,[16] Puola,[17] Ranska,[18] Ruotsi,[19] Tanska.[20]
16 vuotta: Norja,[21] Suomi,[22] Sveitsi.[23] - Epätasa-arvoinen EU
Niimpä, miksi espanjalainen 13-vuotiaan kanssa seurusteleva ei ole "pedofiili", mutta suomalainen on?
Miksi italialainen tai saksalainen 14-vuotiaan kanssa seurusteleva ei ole "pedofiili", mutta suomalainen on?
Miksi ruotsalainen tai tanskalainen 15-vuotiaan kanssa seurusteleva ei ole "pedofiili", mutta suomalainen on?
Miksi rajan yli tultaessa sama asia muuttuu "karmean kamalaksi ja törkeäksi seksirikokseksi" kun se ei sitä rajan toisella puolellakaan ole?
Entä jos ruotsalainen seurustelee suomalaisen 15-vuotiaan kanssa, eikä tajua että suomalaiselle se sama teko toisi tuomion "törkäestä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä", mutta ruotsalaiselle se on ihan ok?
Miten tässä toimii tasavertainen kohtelu?
Suomalainen 13-vuotias saa lomareissullaan täysin laillisesti rakastella espanjalaisen kanssa, mutta suomalaisen kanssa ei, koska suomalaisen on noudatettava Suomen lakejä myös ulkomailla ollessaan.
Kysehän tässäkin on siitä että onko suomalaisteinillä samat oikeudet kuin muiden Eu-maiden nuorilla eli onko heillä oikeus itse päättää omasta seksuaalielämästään vai ei.
Ei siis siitä onko jollain "pedofiilillä" oikeus "panna teiniä", vaan siitä onko teinillä seksuaalinen itsemääräämisoikeus, vai saako hänen elämästään päättää sossut, poliisit tai muut viranomaiset?
Huom. 15-vuotias saa Suomessa itse solmia mm. työsopimuksen ja käyttää itsenäisesti ansaitsemansa rahat, ilman että siihen kukaan muu voi puuttua. Miksei hänellä kuitenkaan ole oikeutta päättää seurustella rakastamansa ihmisen kanssa?- yrjöööö
lähe ny vetää pedo täältä
- Humppamaanikko
"15-vuotias saa Suomessa itse solmia mm. työsopimuksen ja käyttää itsenäisesti ansaitsemansa rahat, ilman että siihen kukaan muu voi puuttua. Miksei hänellä kuitenkaan ole oikeutta päättää seurustella rakastamansa ihmisen kanssa?"
Ai sinä pidät seurusteluna sitä, jos kolmekymppinen tanssinopettaja raiskaa yläaste-ikäisen tytön? - lexsuomi
" Suomalainen 13-vuotias saa lomareissullaan täysin laillisesti rakastella espanjalaisen kanssa, mutta suomalaisen kanssa ei, koska suomalaisen on noudatettava Suomen lakejä myös ulkomailla ollessaan. "
No näin ei ole, suomalainen ulkomailla ollessaan on suomenlakien alla ja tekemisistään siellä voidaan tuomita kotimaassa suomen lakien mukaan.- Hyysäreiden hyysäri
Niinhän siinä juuri sanottiin, että SUOMALAINEN rikkoo lakia, jos hän tekee sitä samaa mitä espanjalaiset tekevät.
Kyllä suomalainen 13-vuotias saa tehdä ihan mitä tahansa, koska sen ikäinen ei ole rikosoikeudellisessa vastuussa teoistaan. Muutenkaan se alaikäinen joka harrastaa seksiä vanhemman kanssa, ei syyllisty mihinkään.
Joten esimerkki on aivan oikeassa siinä että kyllä alle 15-vuotias voi sekstailla ihan kenen kanssa haluaa, koska ei häntä siitä rankaista.
Eikä edes sitä espanjalaista vanhempaa kumppania rangaista, koska hän toimii Espanjan lakien mukaisesti. Vain jos se suomalainen, espanjalainen, ruotsalainen, virolainen, saksalainen, italialainen jne. 13-15-vuotias tekee jotain seksuaalista SUOMALAISEN kanssa, se SUOMALAINEN syyllistyy rikokseen (olettaen tämän olevan yli 15-vuotias eli rikosoikeudellisessa vastuussa teoistaan).
Suomalaisia siis rangaistaan teoista, mistä useimpia muita EU-kansalaisia ei rangaistaisi! Eli suomalaiset ovat eriasemassa kuin muut.
Varmaankin tästä syystä nämä latinot eivät edes tajunneet rikkovansa lakia, koska jopa hyysäreiden luvatussa hyysäysmaassa Ruotsissa, suojaikäraja on alempi.
- nolofakta
Kyllähän tosi-asia on se että tommosille kursseille mennään grillimaustettu mielessä, poru alkaa sitten kun selviää että kaverikin on saanu samaa grillimaustettua.
- Para España
espanjalainen ja eteläamerikkalainen ovat eri kansallisuuksia, espanjan kieli ei tee kaikista latinoista eteläamerikkalaisia. Eteläamerikassa on myös kymmeniä eri kansallisuuksia, kuten Euroopassa, eli kaikki eivät ole samaa yhtä "latinoporukkaa"....!!!
- go go
jaa olisko kuitenkin että tytöt ovat innoissaan antaneet mutta kun huomasivat että ei olleetkaan se SUURIN rakkaus tehtiin sitten ilmoitus tää on muuten faktaa koska tunnen yhden uhreista joka itse kertoi näin pienessä kalja kännissä
- go go jammut
Kyllä tälläkin palstalla näköjään lymyilee raiskareita ja pedofiilejä.
- Melli jumpasta
Ihmettelen suuresti, miksi tähän pedofiliaan ei puututtu jo aiemmin.
Näiden tummaihoisten miesten sairaus oli tiedossa jo vuosia.- Laki eri kaikille
Vastaava tapaus kun suomalainen mallitston äijä jäi kiinni, TUOMIO OLI TUPLAT MITÄ NÄIDEN RÄTTIPÄIDEN SAAMA TUOMIO, JÄLLEEN ULKOMAALAISET SAAVAT PIENEMPIÄ TUOMIOITA??
Ota selvää jos olet eri mieltä, niin se aina on ymmärrät eli et, äläkä taas puolustele tietämättämänä vieraskoreana.... - suojaväri auttaa
Laki eri kaikille kirjoitti:
Vastaava tapaus kun suomalainen mallitston äijä jäi kiinni, TUOMIO OLI TUPLAT MITÄ NÄIDEN RÄTTIPÄIDEN SAAMA TUOMIO, JÄLLEEN ULKOMAALAISET SAAVAT PIENEMPIÄ TUOMIOITA??
Ota selvää jos olet eri mieltä, niin se aina on ymmärrät eli et, äläkä taas puolustele tietämättämänä vieraskoreana....Tarkoitat kaiketi tätä juttua:
"Joensuulaisen ohjelma- ja mallitoimiston johtaja Tero Eronen, 48, on saanut Helsingin käräjäoikeudesta aiemman 12,5 vuoden vankeustuomionsa päälle puoli vuotta lisää ehdotonta vankeutta.
Tuomio tuli 17 seksuaalirikoksesta, joihin sisältyy muun muassa yksi törkeä raiskaus ja 13 seksuaalista hyväksikäyttöä. Osan syytteistä oikeus kuitenkin hylkäsi. Hylätyiksi tulivat muun muassa syytteet kahdesta törkeästä ihmiskaupasta ja kolmesta törkeästä raiskauksesta..."
http://www.hs.fi/kotimaa/Mallitoimiston johtajalle 13 vuotta vankeutta seksuaalirikoksista/a1305576130262
Onhan herra Eronen kylläkin syyllistynyt suurempaan rikokseen mutta tuomio ei ole linjassa tanssipoikien tuomioiden kanssa. Toivottavasti hovioikeus hieman korjaa tätä epäköhtaa.
- vcxvcxvxccxvcx
Miksi aina tuo nääs? Itse olen asunut Tampereella vasta muutaman vuoden ja olen jo todella kyllästynyt tuohon stereotypia vitsiin.
- Perätön pedoleima
Seksuaalirikoksesta voi saada tuomion keskustelupalstoilla, mutta se ei ole välttämättä oikea.
Eräs mies leimautui tanssikoulujutussa pedofiiliksi, vaikka häntä ei syytetty lapsiin kohdistuneista rikoksista. Hän menetti yrityksensä ja maineensa.
Seksuaalirikostutkinta sai paljon julkisuutta ja herätti poikkeuksellisen paljon vihaa.
Poliisin tiedotteiden ja nettikeskustelujen perusteella syntyi mielikuva miesporukasta, joka raiskaa lapsia tanssitunneilla.
Miestä syytettiin yhden aikuisen naisen raiskauksesta ja kahden naisen pahoinpitelystä. Paredes myönsi sukupuoliyhteyden naisen kanssa, mutta kiisti raiskauksen ja pahoinpitelyt. Pahoinpitelysyytteet liittyivät huumausväitteisiin.
Rikokset on kirjattu joulukuiselle päivälle 2010, jona pidettiin tanssikoulun pikkujoulut.
Oikeuden mukaan kaksi naista oli raiskattu käyttämällä hyväksi heidän avutonta tilaansa.
Hovissa syytteet pahoinpitelyistä hylättiin ja raiskaus lieveni seksuaaliseksi hyväksikäytöksi.
Hovioikeuden mukaan ei löytynyt näyttöä siitä, että mies olisi tarjonnut naisille huumaavia aineita
Hänen olisi oikeuden mukaan kuitenkin täytynyt tietää naisen olleen liian humalassa.
Oikeuden julkisista asiakirjoista ei käy lainkaan ilmi, millaiseen näyttöön tuomiot perustuivat. (vrt. Auer&Kukka tuomiot)
HS:n tietojen mukaan huumausväitteet nosti esitutkinnassa esiin mies, joka ei ollut pikkujouluissa paikalla. Mies haukkui tanssikoulun opettajia myös netissä tutkinnan aikana. Hän todisti tanssinopettajia vastaan oikeudessa. Tämän vuoden juhannuksen alla paljastui, että poliisi epäilee miestä itseään useista seksuaalirikoksista. ?!!! Siis häh?!
Kutenkaan tutkinnanjohtaja mielestä rikosepäilyt eivät horjuta miehen uskottavuutta todistajana aiemmassa jutussa?!
Kummallisinta on että raiskattu nainen ovat käyneet pikkujoulujen jälkeen samassa seurueessa myös lomailemassa ulkomailla. Seurue kävi muun muassa tanssimassa ja juhlimassa ravintolassa. Matkalla olleiden mukaan naisella ei näyttänyt olevan ongelmaa olla väitetyn raiskaajan seurassa.
Myös kaksi muuta miesopettajaa joutui perättömien seksuaalirikosepäilyjen kohteeksi ja oli pidätettynä. Toinen miehistä ei edes ymmärtänyt pidätyksensä aikana, mistä häntä edes epäiltiin. Miehiä vastaan ei nostettu syytteitä, koska rikoksesta ei löytynyt mitään näyttöä.
Yhden tuomitun talo paloi. Epäillyn tuhopolton tutkinta ei tuottanut hedelmää.
Useat tapausta läheltä seuranneet menettivät luottamuksensa poliisiin ja oikeuslaitokseen.
Valitettavasti tämä ei ollut ensimmäinen eikä viimeinen vastaavanlainen perättömiin ja liioiteltuihin juoruihin perustuva pedo/seksirikossyyte.
Julkisuuteen tulleet Auer&Kukka ja tanssikoulu jutut ovat vain jäävuoren huippu!
Salaisissa oikeudenkäynneissä tuomitaan syyttömiä seksirikolliseksi ilman mitään todellista näyttöä pelkkien perättömien väitteiden perusteella!
http://www.hs.fi/kotimaa/Tanssikoulun vetäjä maksoi kovan hinnan pedofiilileimasta/a1373166563554- Todistajalle tuomio?
Pirkanmaan poliisi tutkii jälleen epäiltyä seksuaalirikossarjaa, joka liittyy tanssipiireihin. Poliisin mukaan epäiltynä on vuonna 1974 syntynyt mies. Hän on kiinniotettuna.
Tutkinnanjohtaja Jari Kinnusen mukaan uhreja on tällä hetkellä viisi. He ovat 22–37-vuotiaita. Kinnusen mukaan uhreja saattaa löytyä vielä lisää.
Epäillyt teot ovat tapahtuneet vuosina 2012–2013. Tällä haavaa epäiltyjä rikosnimikkeitä ovat raiskaus, pakottaminen sukupuoliyhteyteen, seksuaalinen hyväksikäyttö ja kaksi seksuaalisen hyväksikäytön yritystä.
Epäiltyä kuitenkin kuultiin todistajana myös sen jutun yhteydessä. Hän todisti tanssinopettajia vastaan.
Kinnunen ei ota kantaa hänen uskottavuuteensa todistajana aiemmassa jutussa.
Heheh, tais osua pilka omaan nilkkaan? - Sitä saa mitä tilaa
Todistajalle tuomio? kirjoitti:
Pirkanmaan poliisi tutkii jälleen epäiltyä seksuaalirikossarjaa, joka liittyy tanssipiireihin. Poliisin mukaan epäiltynä on vuonna 1974 syntynyt mies. Hän on kiinniotettuna.
Tutkinnanjohtaja Jari Kinnusen mukaan uhreja on tällä hetkellä viisi. He ovat 22–37-vuotiaita. Kinnusen mukaan uhreja saattaa löytyä vielä lisää.
Epäillyt teot ovat tapahtuneet vuosina 2012–2013. Tällä haavaa epäiltyjä rikosnimikkeitä ovat raiskaus, pakottaminen sukupuoliyhteyteen, seksuaalinen hyväksikäyttö ja kaksi seksuaalisen hyväksikäytön yritystä.
Epäiltyä kuitenkin kuultiin todistajana myös sen jutun yhteydessä. Hän todisti tanssinopettajia vastaan.
Kinnunen ei ota kantaa hänen uskottavuuteensa todistajana aiemmassa jutussa.
Heheh, tais osua pilka omaan nilkkaan?HS: " huumausväitteet nosti esitutkinnassa esiin mies, joka ei ollut pikkujouluissa paikalla. Mies haukkui tanssikoulun opettajia myös netissä tutkinnan aikana. Hän todisti tanssinopettajia vastaan oikeudessa. Tämän vuoden juhannuksen alla paljastui, että poliisi epäilee miestä itseään useista seksuaalirikoksista."
Olikohan tää naisten kosto siitä että niiden ihanat latinotanssijat pistettiin vankilaan tai ne joutu lähteen maasta? Aikas moni nainen jäi varmasti kaipaan niitä?
Sitä saa mitä tilaa.. ehkä opit sen sä nyt.. kun itse kaiken pilaa.. on turha olla yllättynyt? - 5 kk vankilassa!
Eniten laski tanssikoulun johtajan rangaistus.
Käräjäoikeus oli tuominnut hänet kahden ja puolen vuoden vankeuteen raiskauksesta ja kahdesta pahoinpitelystä.
Hovioikeuden mukaan hän ei syyllistynyt raiskaukseen vaan seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Kaksi pahoinpitelysyytettä hylättiin.
Pahoinpitelysyyte kaatui siksi, että hovioikeus ei löytänyt näyttöä siitä, että jutun syytetty olisi tahallaan aiheuttanut naiselle vammoja suudellessaan tätä.
Hovioikeus alensi tuomion viiden kuukauden vankeusrangaistukseksi, jonka mies on jo suorittanut, koska hänet vangittiin käräjäoikeuden tuomion jälkeen.
Miehet ovat kiistäneet syytteet. Heidän mukaansa sukupuoliyhteydet olivat tapahtuneet naisten kanssa yhteisymmärryksessä.
Luetaanko suuteleminenkin nykyään pahoinpitelyksi?
- qeerqwrqw
Vissiin se vammantuottaminen ainakin. Suuteleminen sen sisään katsotaan häirinnäksi tai hyväksikäytöksi, riippuen tapauksesta.
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883