Anneli Auer tuomitaan salaa, härskiä!

Oikeusmurha?!

Anneli Auer tahtoo normaalin, avoimen oikeudenkäynnin mutta syyttäjä tahtoo salaisen. Salaiset oikeudenkäynnit kuuluvat diktatuureihin, ei oikeusvaltiohin. Syyttäjällä ei ole puhtaita jauhoja pussissaan kun tahtoo että kaikki on salaista. Mikä on Anneli Auerin oikeusturva, kuka sitä valvoo?!

26

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjyuk

      entäs lasten

      • voishan...

        sen oikeudenkäynnin vetää niin että uhreja ei nimettäisi.Taitaa olla vaan niin salaista puuhaa että uhreja ei edes ole.


      • Hessu 52
        voishan... kirjoitti:

        sen oikeudenkäynnin vetää niin että uhreja ei nimettäisi.Taitaa olla vaan niin salaista puuhaa että uhreja ei edes ole.

        Anneli saunan taakse ja kuula kalloon!


      • julkisuuenkippee
        Hessu 52 kirjoitti:

        Anneli saunan taakse ja kuula kalloon!

        Se on helppo huudella "viattomana" avointa oikeudenkäyntiä kun tietää ettei sitä tällaisissa tapauksissa tule. Ja hyvä niin.


      • Oikeusmurha?!
        julkisuuenkippee kirjoitti:

        Se on helppo huudella "viattomana" avointa oikeudenkäyntiä kun tietää ettei sitä tällaisissa tapauksissa tule. Ja hyvä niin.

        Voisihan uhrien henkilöllisyyden salata, tosin kaikki sen tietää. Salaiset oikeudenkäynnit kuuluvat diktatuureihin, ei oikeusvaltioihin.


      • Mites sinä?
        Oikeusmurha?! kirjoitti:

        Voisihan uhrien henkilöllisyyden salata, tosin kaikki sen tietää. Salaiset oikeudenkäynnit kuuluvat diktatuureihin, ei oikeusvaltioihin.

        Eiköhän oikeudenkäynnissä tule selvästi esiin keitä ne uhrit ovat.

        Haluatko kaikki tällaiset oikeudenkäynnit avoimiksi vaiko vain Auerin oikeudenkäynnin?

        Jos joutuisit raiskauksen uhriksi haluaisitko oikeudenkäyntisi silloinkin avoimeksi ja kaikki mahdolliset intiimit asiasi julkisuuteen?


      • Näin on
        Mites sinä? kirjoitti:

        Eiköhän oikeudenkäynnissä tule selvästi esiin keitä ne uhrit ovat.

        Haluatko kaikki tällaiset oikeudenkäynnit avoimiksi vaiko vain Auerin oikeudenkäynnin?

        Jos joutuisit raiskauksen uhriksi haluaisitko oikeudenkäyntisi silloinkin avoimeksi ja kaikki mahdolliset intiimit asiasi julkisuuteen?

        Mitä hävettävää raiskauksen uhrilla on, ei mitään. Raiskaaja se on jota hävettää.


      • Mites sinä?
        Näin on kirjoitti:

        Mitä hävettävää raiskauksen uhrilla on, ei mitään. Raiskaaja se on jota hävettää.

        Jostain kumman syysta silti harva uhri haluaa asian julkiseksi. Haluaisitko sinä julkiseksi tiedon että sinut on raiskattu?


      • valtakunnallisesti..
        Mites sinä? kirjoitti:

        Jostain kumman syysta silti harva uhri haluaa asian julkiseksi. Haluaisitko sinä julkiseksi tiedon että sinut on raiskattu?

        se pysyy salassa jos nimiä ei julkasta.Naapuristossa sitä ei mikään pitele puskaradio ilmoittaa nimet jukaistaan ne sitten taikka ei.


    • Muistan **R:n

      Tuleeko tästä valtakunnan kallein oikeudenkäynti ???

    • kyl määki

      Taitaa olla ensimmäinen lajissaan joka haluaa tällaiset asiat julkiseen revittelyyn.

    • kuvakulmaa

      Jos ei tule julkista oikeudenkäyntiä,niin miten paljosta hän jää paitsi?
      Ei voi enää olla kuvattavana ja oikoa kaulaansa joka taholle, mistä kukin kuvaaja nyt saisi parhaimman kuvakulman.
      Kuinka hän saa tuoda omaa kantaansa esille kun ei kukaan muukaan ,esim asianajajilla on kommentointikielto?

      Vaikka toisaalta pöpi,mikä pöpi.

      Jos ei Manner tiennyt MTV3:n haastattelusta, jättäisi tuon ämmän puolustamisen viimeistään nyt.

      Sehän vetää Manneria kölin alta mennen, tullen.

      Tämä on paha paikka tämä netti.
      Mannerin lausunnot ovat luettavissa hamaan tuomiopäivään asti.--No suomalaiset hänen palkkansa maksavat.

      Sen tässä jutussa olen oppinut, ettei Harry Potteria ainakaan lastenlapsille lueta jos siellä on tuollaisia juttuja, kuten Anneli Auer kertoo.

      • Lavastusoikeus

        Vaasan hovioikeuden vapauttavasta päätöksestä käy ilmi:

        "Hovioikeus toteaa, että peitetoimintaraporttien sisältämät
        tiedot on hankittu niin, että peitetoimintaa harjoittanut
        poliisimies oli väärän henkilöllisyyden turvin hankkiutunut
        kontaktiin, ystävystynyt ja viettänyt aikaa Anneli Auerin ja
        myös tämän lasten kanssa. Poliisimies oli oleskellut usein
        myös heidän asunnossaan. Raportit sisältävät runsaasti
        peitepoliisin ja hänen tukimiehensä selostuksia Anneli Auerin
        sekä tämän lasten arkipäivän elämästä ja harrastuksista eli
        tietoja, jotka eivät lähtökohtaisesti ole erityisen
        arkaluonteisia. Toisaalta raportit sisältävät myös selvästi
        arkaluonteista tietoa Anneli Auerin yksityiselämästä. Lisäksi
        ne sisältävät arvioita Anneli Auerin ja osin hänen lastensakin
        käyttäytymisestä, luonteista ja henkilökohtaisista
        ominaisuuksista. Peitetoiminnan tarkoituksena näyttää olleen
        saada muun muassa kokonaiskäsitys Anneli Auerin luonteeseen
        liittyvistä seikoista ja siten hänen persoonallisuudestaan.
        Mainittujen erityispiirteiden johdosta hovioikeus katsoo
        olevan perusteltua arvioida raportteja kokonaisuutena niin,
        että myös ne yksittäiset yksityiselämään liittyvät tiedot,
        jotka muunlaisessa yhteydessä eivät sinänsä olisi erityisen
        arkaluonteisia, on asiayhteys huomioon ottaen katsottava
        arkaluonteisiksi. Hovioikeus viittaa tässä yhteydessä
        erityisesti siihen, että tiedot oli peitetoiminnassa hankittu
        ystävyyssuhteen ja siten kohteen kannalta hyvin
        henkilökohtaisen ihmissuhteen avulla. Myös yhtäältä Anneli
        Auerin ja toisaalta G:n ja tämän myötäpuolten käsitykset
        aineiston luonteesta puoltavat sen salassa pitämistä.
        Myöskään oikeudenkäynnin julkisuusvaatimus ei tässä
        tapauksessa edellytä kysymyksessä olevan aineiston
        julkistamista ottaen huomioon, että aineistoa on esitetty
        todisteena vain varsin suppealta osalta ja että esitetyt
        tiedot eivät liity olennaisesti syytteessä tarkoitettuun
        tekoon tai sen rikosoikeudelliseen arviointiin. Lisäksi
        salassa pidettävää aineistoa on mahdollista arvioida
        hovioikeuden julkisessa tuomiossa siltä osin kuin sillä on
        merkitystä näyttönä.
        Mainituilla perusteilla hovioikeus päätyy siihen, että
        peitetoiminnasta laaditut raportit 17.3. - 17.8.2009 ja 26.1.
        - 29.10.2009 ovat oikeudenkäynnin julkisuudesta yleisissä
        tuomioistuimissa annetun lain 9 §:n 1 momentin 2 kohdan
        nojalla kokonaan salassa pidettäviä."

        Seppo käytti puutteessa olevaa leskeä hyväkseen ja kaikki hänen tietonsa olivat hovioikeuden tiedossa. Niissä ei ole mitään IHMEELLISTÄ!!
        Varsinainen ihme on se, että Seppoa ei voida pyytää puolustuksen todistajaksi!!!
        Halutaan vain syyttäjän ns. asiantuntijoita!!


      • Täh?
        Lavastusoikeus kirjoitti:

        Vaasan hovioikeuden vapauttavasta päätöksestä käy ilmi:

        "Hovioikeus toteaa, että peitetoimintaraporttien sisältämät
        tiedot on hankittu niin, että peitetoimintaa harjoittanut
        poliisimies oli väärän henkilöllisyyden turvin hankkiutunut
        kontaktiin, ystävystynyt ja viettänyt aikaa Anneli Auerin ja
        myös tämän lasten kanssa. Poliisimies oli oleskellut usein
        myös heidän asunnossaan. Raportit sisältävät runsaasti
        peitepoliisin ja hänen tukimiehensä selostuksia Anneli Auerin
        sekä tämän lasten arkipäivän elämästä ja harrastuksista eli
        tietoja, jotka eivät lähtökohtaisesti ole erityisen
        arkaluonteisia. Toisaalta raportit sisältävät myös selvästi
        arkaluonteista tietoa Anneli Auerin yksityiselämästä. Lisäksi
        ne sisältävät arvioita Anneli Auerin ja osin hänen lastensakin
        käyttäytymisestä, luonteista ja henkilökohtaisista
        ominaisuuksista. Peitetoiminnan tarkoituksena näyttää olleen
        saada muun muassa kokonaiskäsitys Anneli Auerin luonteeseen
        liittyvistä seikoista ja siten hänen persoonallisuudestaan.
        Mainittujen erityispiirteiden johdosta hovioikeus katsoo
        olevan perusteltua arvioida raportteja kokonaisuutena niin,
        että myös ne yksittäiset yksityiselämään liittyvät tiedot,
        jotka muunlaisessa yhteydessä eivät sinänsä olisi erityisen
        arkaluonteisia, on asiayhteys huomioon ottaen katsottava
        arkaluonteisiksi. Hovioikeus viittaa tässä yhteydessä
        erityisesti siihen, että tiedot oli peitetoiminnassa hankittu
        ystävyyssuhteen ja siten kohteen kannalta hyvin
        henkilökohtaisen ihmissuhteen avulla. Myös yhtäältä Anneli
        Auerin ja toisaalta G:n ja tämän myötäpuolten käsitykset
        aineiston luonteesta puoltavat sen salassa pitämistä.
        Myöskään oikeudenkäynnin julkisuusvaatimus ei tässä
        tapauksessa edellytä kysymyksessä olevan aineiston
        julkistamista ottaen huomioon, että aineistoa on esitetty
        todisteena vain varsin suppealta osalta ja että esitetyt
        tiedot eivät liity olennaisesti syytteessä tarkoitettuun
        tekoon tai sen rikosoikeudelliseen arviointiin. Lisäksi
        salassa pidettävää aineistoa on mahdollista arvioida
        hovioikeuden julkisessa tuomiossa siltä osin kuin sillä on
        merkitystä näyttönä.
        Mainituilla perusteilla hovioikeus päätyy siihen, että
        peitetoiminnasta laaditut raportit 17.3. - 17.8.2009 ja 26.1.
        - 29.10.2009 ovat oikeudenkäynnin julkisuudesta yleisissä
        tuomioistuimissa annetun lain 9 §:n 1 momentin 2 kohdan
        nojalla kokonaan salassa pidettäviä."

        Seppo käytti puutteessa olevaa leskeä hyväkseen ja kaikki hänen tietonsa olivat hovioikeuden tiedossa. Niissä ei ole mitään IHMEELLISTÄ!!
        Varsinainen ihme on se, että Seppoa ei voida pyytää puolustuksen todistajaksi!!!
        Halutaan vain syyttäjän ns. asiantuntijoita!!

        Jospa se lastenhyväksikäyttäjä olikin salaperäinen Seppo??? Pedo??? On poliiseissakin pedofiileja. Niin ollen Auer ja Taksisuhari ovat lavastettu syyllisiksi.


      • Eioikkenatsaa
        Täh? kirjoitti:

        Jospa se lastenhyväksikäyttäjä olikin salaperäinen Seppo??? Pedo??? On poliiseissakin pedofiileja. Niin ollen Auer ja Taksisuhari ovat lavastettu syyllisiksi.

        Täytyykö löytää PEDO?
        Uskomuksesi voi pitää paikkaansa vain, jos hovioikeuden jäsenet ovat niitä.
        Lavastus tarkoittaa pikkupojan fantasioiden lavastamista tosiasioiksi.
        Koska .....................
        Seppo ja Anneli olivat niin häveliäitä,että eivät edes tehneet coitus intusta.


      • natsiaa
        Eioikkenatsaa kirjoitti:

        Täytyykö löytää PEDO?
        Uskomuksesi voi pitää paikkaansa vain, jos hovioikeuden jäsenet ovat niitä.
        Lavastus tarkoittaa pikkupojan fantasioiden lavastamista tosiasioiksi.
        Koska .....................
        Seppo ja Anneli olivat niin häveliäitä,että eivät edes tehneet coitus intusta.

        Ei ainakaan aa ole häveliäs ))


      • UFo
        Täh? kirjoitti:

        Jospa se lastenhyväksikäyttäjä olikin salaperäinen Seppo??? Pedo??? On poliiseissakin pedofiileja. Niin ollen Auer ja Taksisuhari ovat lavastettu syyllisiksi.

        Et kai tosissasi usko tuota? Jossain elokuvassa voisi tuollaista tapahtua.


    • ei mitää mua vastaan

      "ette (taaskaan) mitään löytäneet " tjsp visersi medialle kaltereiden takaa. Sama laulu kuin ulvilassa aikanaan. Ei vieläkään sanonut olevansa SYYTÖN ja ettei ole tehnyt kenellekään mitään pahaa.

      • Älämuutaviserrä.

        Tehty mikä tehty ja multa tuli - kuorma.


    • jos...

      se sanois syytön niin sitten sä keksit toisen sanan ja alat jankkaan että eihän se kieltänyt tällä sanalla

    • Kiistää

      "On kiistänyt teot" ei kaikkien mielestä ilmeisesti ole tarpeeksi selkeä ilmaisu sille, että on syytön? Älä vaan sano, että ainahan ne syylliset kiistää.

    • aina olleet

      Vankilat on täynnä näitä "syyttömiä". :D

    • ypoiqq

      Naisen nyt varsinkaan kannata mitään tunnustaa, naiseuskortilla pääsee hyvässä lykyssä kuin koira veräjästä.

    • Sikkuroitua

      Tekoaika vuosi???? Oikeudenkäyntiä melkein neljännesvuosi??? Aineistoa 3000 sivua plus muuta aineistoa kymmeniä tunteja?? Syyllisenä firmaa pyörittävä äiti, jolla hoidettavanaan neljä lasta ja koti firman lisäksi?
      Joku vaan ei täsmää niin ei täsmää. Takana jotain nimihemmoja varmaa, joita suojellaan. Miten sen sieltä Turusta päin olleen adventistiuskonlahkon pedofiilikohun kanssa kävi ja eikö siellä ollut joku tytön katoaminenkin?
      Taitaa liittyä tähän sotkuun?!

      • justjoojasamajuttu

        Joo, ei Aueria mihinkään tuomita sitä käytetään vaan mediassa hyväksi ja sen naamaa, niin ei isot kihot paljastu, olihan se sama juttu jo Muuramenkin kohdalla. Ja missä lie virassa nyt äijäkin, eikä porukka tajua mitään.


      • UFo
        justjoojasamajuttu kirjoitti:

        Joo, ei Aueria mihinkään tuomita sitä käytetään vaan mediassa hyväksi ja sen naamaa, niin ei isot kihot paljastu, olihan se sama juttu jo Muuramenkin kohdalla. Ja missä lie virassa nyt äijäkin, eikä porukka tajua mitään.

        Kovin teillä mielikuvitus laukkaa. Mutta odotetaanpa vielä kesään, niin saadaan kuulla enemmän faktoja jotka poliisi nyt tietää. - Kyllä se Anneli käsittääkseni oli surmaaja, motiivista varmaan kuulemme vielä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe