Ei sitten kettuilua kiitos? : )
Eli, tilanne lyhyesti:
Olen 18 vuotias tyttö, ja opiskelen amiksessa. Paikkakunnalla minulla ei ole kavereita, paitsi yksi, joka muuttaa yli kolmen tunnin matkan päähän ensi kesänä.
Jään siis yksin.
EN etsi baareista seuraa, sillä EN juo.Enkä polta tupakkaa, vaikka se nyt ei tähän liity. En ala myöskään juomaan siksi, että löytäisin kavereita.
Onko ideoita, mitä voisin tehdä tilanteelle? onko joku harrastuksen kautta saanut kavereita? kaikki apu kelpaa : >
apuja? yksin jäämässä..
2
108
Vastaukset
- -
Harrastukset on tietääkseni aika varma nakki :)
No sit on tietty facebook kans... tänkin palstan kautta voi hyvällä tuurilla löytää juttuseuraa itselleen.
Entä siel amiksessa, eikö siellä ole ketään kaveria?
Plussaa siitä, ettet juo etkä polta. - randomtyttönen
kiitos plussasta : D
Amiksessa meidän luokalla on enimmäkseen nuorempia poikia, joilla on omat kaverinsa ja harrastuksensa...Tulen kyllä heidän kanssaan juttuun ja jutellaan ja kaikkea, mutta vapaa-ajalla heistä ei kuule mitään : <
En ole löytänyt itselleni paikkakunnalta oikein harrastuksia, katsoin netistä juttuja..
Facebookissa on muutama tuttu kyllä, joiden kanssa juttelen harvemmin..
Muita vinkkejä? : D Kiitos noista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471227
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462