ei tule perimän Jumalan valtakuntaa, ei siis päästä' sinne taivaan iloon. Raamattuun on siten uskomista. Mitään ei saa ottaa pois, eikä lisätä.
Katkelma lahkolaisen ominaisuuksista:
Lahkolaishenki ja pilkkaamista
Lahkohenki toimii myös sillä tavalla,että se hyökkäärajusti niiden kimppuun jotka ajattelevat jostain asiasta eritavalla
Lahkohengen vallassa oleva ajattelee muiden olevan harhaoppisia. Tämän seurauksena lahkohengen vallassa oleva usein alkaa ivaamaan, piikittelemään ja syyttelemään muita uskovia kaikenlaisista asioista.
Sivistys sanakirjasta tekopyhä:
Tekopyhyys tarkoittaa uskonnollisessa mielessä' oikeamieliseksi tekeytymistä, yleisimmin viattomaksi tekeytymistä, vilpillisyyttä ja teeskentelyä.
Nämä, kummatkin tulkinnat lahkolaiseksi, sopivat hyvi tänne helvetin hevosmiehen, eli alias Jeesus pelastaa. nimerkin omistajalle.Sopivat hyvin yks yhteen kuin suutarin sormi sian "sinne"
Raamatun mukaan, hänellä ei ole suuriakaan mahdollisuuksia päästä Taivasten valtakuntaan, eli taivaaseen. Minne hän sitten kärryineen joutuukin, sen tietää vain kärryjen vetäjä, se paha henki!
Lukeehan raamatussa , että lahkolaisten
46
337
Vastaukset
- matti .
Tämä on niin paksuapuppua , etä tähän on vastattava :
1. lukee kyllä Raamatussa että lahkolaiset ... ensin keskkusteltava ,ikä on
lahkolainen , i sen määritys olae uskottomalle helppo . ei saa lulla. .
2. Ennen kuin voi sanoa , ettei tule perimään Jumalan valtakuntaa. Raamattuun
tulee aina uskoa . muutoin ei sitä tietoa ole ,eikä eikä tietosi riitä .
3." Määritetään LAHKO , Uskonnollinen yhdistys , joka on eronnut valta kirkosta."
4. Luuletko sinä laittavasi tuolla .Lahkohenkiajatuksella meidät viralta.
5. Kukapa täällä on enenpi tehnyt pilkkaa ja syytelemään kuin su.
6. Jos sivistys tarvii ,niin sana kirja on hyvä ellei se väheksy Raamattua .
7. Teko pyhyys on örvelön pravuuri . Oma vanhurskautta
8. En ota tuohon kantaa . mutta jos aivan pakko on , niin minusta hän on
valmis pääsijä , koska sinun peittoaminen kuuluu änen tehtävään ymmär-
tkö sinä et ole sellaisella sielun tilalla että voisit ketään sulkea tai päästää.
9. Mutta jos te kumpikin vain murjotte toisia tarpeeksi , ei kumpikaan pääse.
10. Tehkää parannus molemmat , ehkä voi olla nahdollisuutta , sentähden
että se vielä riippuu siitä kuinka paljon on asioita salassa , niitä ei saisi olla .- b.dr.e4,
UT:n sanaa lahkoista ja sen tunnus merkeistä!
Apostolien teot:
5:17 Silloin nousi ylimmäinen pappi ja kaikki, jotka olivat hänen puolellansa, saddukeusten lahko, ja he tulivat kiihkoa täyteen
15:5 Mutta fariseusten lahkosta nousivat muutamat, jotka olivat tulleet uskoon, ja sanoivat: "Heidät on ympärileikattava ja heitä on käskettävä noudattamaan Mooseksen lakia."
24:5 Me olemme havainneet, että tämä mies on ruttotauti ja metelinnostaja kaikkien koko maailman juutalaisten keskuudessa ja nasaretilaisten lahkon päämies,
24:14 Mutta sen minä sinulle tunnustan, että minä sitä tietä vaeltaen, jota he lahkoksi sanovat, niin palvelen isieni Jumalaa, että minä uskon kaiken, mitä on kirjoitettuna laissa ja profeetoissa,
26:5 He tuntevat minut jo entuudestaan, jos tahtovat sen todistaa, että minä meidän uskontomme ankarimman lahkon mukaan olen elänyt fariseuksena. >> Jakeen lisätiedot
28:22 Katsomme kuitenkin syytä olevan kuulla sinulta, mitä sinun mielessäsi on; sillä tästä lahkosta on meillä tiedossamme, että sitä vastaan kaikkialla kiistetään."
Galatalaiskirje:
5:20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
Jeesus ei jakanut virkoja papeille niinkuin opetit aikanaan luciferia palvelevana Jumalallisuudesta pois eksytettynä:
Matt. 7:15
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
Luukas 20:
45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".
Mark. 13:21
Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko
SIIS JEESUSTA SEURAAVAT EIVÄT USKO vaan he elävät JUMALALLISUUDEN TIETOUDESSA mm. ymmärtäen älä tapa käskynkin merkityksen joka on uskontunnustuksen antaneille uskovaisille vaikeaa.... - Matti
b.dr.e4, kirjoitti:
UT:n sanaa lahkoista ja sen tunnus merkeistä!
Apostolien teot:
5:17 Silloin nousi ylimmäinen pappi ja kaikki, jotka olivat hänen puolellansa, saddukeusten lahko, ja he tulivat kiihkoa täyteen
15:5 Mutta fariseusten lahkosta nousivat muutamat, jotka olivat tulleet uskoon, ja sanoivat: "Heidät on ympärileikattava ja heitä on käskettävä noudattamaan Mooseksen lakia."
24:5 Me olemme havainneet, että tämä mies on ruttotauti ja metelinnostaja kaikkien koko maailman juutalaisten keskuudessa ja nasaretilaisten lahkon päämies,
24:14 Mutta sen minä sinulle tunnustan, että minä sitä tietä vaeltaen, jota he lahkoksi sanovat, niin palvelen isieni Jumalaa, että minä uskon kaiken, mitä on kirjoitettuna laissa ja profeetoissa,
26:5 He tuntevat minut jo entuudestaan, jos tahtovat sen todistaa, että minä meidän uskontomme ankarimman lahkon mukaan olen elänyt fariseuksena. >> Jakeen lisätiedot
28:22 Katsomme kuitenkin syytä olevan kuulla sinulta, mitä sinun mielessäsi on; sillä tästä lahkosta on meillä tiedossamme, että sitä vastaan kaikkialla kiistetään."
Galatalaiskirje:
5:20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
Jeesus ei jakanut virkoja papeille niinkuin opetit aikanaan luciferia palvelevana Jumalallisuudesta pois eksytettynä:
Matt. 7:15
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
Luukas 20:
45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".
Mark. 13:21
Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko
SIIS JEESUSTA SEURAAVAT EIVÄT USKO vaan he elävät JUMALALLISUUDEN TIETOUDESSA mm. ymmärtäen älä tapa käskynkin merkityksen joka on uskontunnustuksen antaneille uskovaisille vaikeaa....Halusit tuoda esiin Apt: 5:17 mainitun lahko , se olikin ainoa asia joka
siitä selvisi , Ylimmäinen pappi oli edelleen KAIFFAS , ja kaikki joka
olihänen puolellaan ,,Juuri Sadukkekset ..
Apt. 15;5 Fariekseksista nousi muutama , ja ja vaativat , että muuta oli tullut uskoon "heiedät täytyy ympärilrikata " ja heitä oli käskettävä noudattaa mooseksen laki ?
sel. tämä kin asia on puitu Pietarin ja Paavalin kanssa . Ja todettu että uskossa
ei ole lahkolaisen asiaa , että Jeesus ei ole tarkoittanut mitään tuollaista , ja he
menivät Vantiokiasta eteen päin , ja jättivä nämä rauhaan . .. Nämä lahkolaiset
eivät käsittänet , että UUDEN LIITON TULTUA VOIMAAN YMPÄRILEIKKAUS JA MOOSEKSEN LAKI EIVÄT OLLEET VOIMASSA . Niiden tilalla oli KASTE., ja
KRISTUKSEN LAKI /KÄSKYT ( joihin kyllä sisltyy 10 käskyn laki ) Sabatti käsky
ja sekin uudella tavalla ymmärrettynä ,,ks. Apt. 20:7.
Apt. 24:5. tuossa varmaan kirjoita itsestäs ... et minusta etkä jeesus on tiestä.
tämä kuuluu sanoihin jolla Juutalaiset syyttivät Paavalia , Paavali saa puolustaa . Maaherralle ,,ei siitä ole kuin 12 päivää kun tulin Jerusalmiin
Rukoilemaan , en ole voinut nostaa mitään meteliä , koska olen ollut vain
sen jälkeen tyrmässä . Ei he voi olla tavanneet minua soksi kenenkään kanssa väittelemässä , eikä väentungosta aikaan saada , ei Pyhäkössä ,eikä Synagoogssa , eikä kaupunkilla . 13. Eivät myöskään voi näyttää sinulle toteen sitä, mistä he nyt minua syyttävät . 14. Mutta sen minä sinulle sanon/tunnustan
että minä sitä tietä vaellan , jota he lahkoksi sanovat , niin palvelen isieni JUMALAA, että minä uskon kaiken , mitä on kirjoitettuna laissa ja profeetioissa .
15. Ja pidän sen toivon Jumalassa , että on oleva Ylösnousemus , jota nämä
itsekin odottavat , sekä vanhurskasten että vääräin .
16. Sentähden minä myös ahkeroitsen , että minulla olisi loukkaantumaton
omatunto JUMALAN ja ihmisten edessä. .
14-16. sel ."Sitä tietä " ks. Apt. 9:1-2 VANHURSKAUDEN JA VÄÄRÄIN YLÖSNOUSEMUKSET , KS. jOH. 5:28-29. ;1 Kor .15:25. lOUKKAAMATON OMATUNTO , Jumalan ja ihmisten edessä . Joh. 13:4-15. ; 1Joh. 1:7-2.2
Hebr. 10 :22..
jatkan. - matti
Matti kirjoitti:
Halusit tuoda esiin Apt: 5:17 mainitun lahko , se olikin ainoa asia joka
Apt. 15;5 Fariekseksista nousi muutama , ja ja vaativat , että muuta oli tullut uskoon "heiedät täytyy ympärilrikata " ja heitä oli käskettävä noudattaa mooseksen laki ?
sel. tämä kin asia on puitu Pietarin ja Paavalin kanssa . Ja todettu että uskossa
ei ole lahkolaisen asiaa , että Jeesus ei ole tarkoittanut mitään tuollaista , ja he
eivät käsittänet , että UUDEN LIITON TULTUA VOIMAAN YMPÄRILEIKKAUS JA MOOSEKSEN LAKI EIVÄT OLLEET VOIMASSA . Niiden tilalla oli KASTE., ja
Apt. 24:5. tuossa varmaan kirjoita itsestäs ... et minusta etkä jeesus on tiestä.
tämä kuuluu sanoihin jolla Juutalaiset syyttivät Paavalia , Paavali saa puolustaa . Maaherralle ,,ei siitä ole kuin 12 päivää kun tulin Jerusalmiin
sen jälkeen tyrmässä . Ei he voi olla tavanneet minua soksi kenenkään kanssa väittelemässä , eikä väentungosta aikaan saada , ei Pyhäkössä ,eikä Synagoogssa , eikä kaupunkilla . 13. Eivät myöskään voi näyttää sinulle toteen sitä, mistä he nyt minua syyttävät . 14. Mutta sen minä sinulle sanon/tunnustan
että minä sitä tietä vaellan , jota he lahkoksi sanovat , niin palvelen isieni JUMALAA, että minä uskon kaiken , mitä on kirjoitettuna laissa ja profeetioissa .
14-16. sel ."Sitä tietä " ks. Apt. 9:1-2 VANHURSKAUDEN JA VÄÄRÄIN YLÖSNOUSEMUKSET , KS. jOH. 5:28-29. ;1 Kor .15:25. lOUKKAAMATON OMATUNTO , Jumalan ja ihmisten edessä . Joh. 13:4-15. ; 1Joh. 1:7-2.2
jatkan.Paavali puolustaa itseään Agrippan edessä ja kertoo , kuinka hän eli Fariseksena,
odottaen tulevaa Messiasta ja kuolleitten ylösnousemusta jakeet 1-7,
Apt. 26:5. He tuntevat minut jo etuudestaan , jos tahtovat sen todistaa , että minä
meidän uskuntomme ankarimman lahkon mukaan olen elänyt Eariseksena
6. Ja nyt minä seisonoikeuden edessä sentähden , että panen toivoni siihen lupaukseen , jonka Jumala on meidän isillemme antanut .
7. Ja jonka , meidän 12 sukukuntaamme , yötä ja päivää herkeämättä , palvellurt
Jumalaa , toivon tähden , kuningas , juutalaiset minua syyttävät .
8. Miksi on teistä uskomatonta , että Jumala herättää kuolleet .
9 Luulin minäkin , että minun tuli paljon taistella Jeesus Nasaretilaisen,
nimeä vastaan .
10. ja minä teinki Jerusalemissa Pljon pyhiä minä vankiloihin , saatuani yilpapeilta siihen valtuuden , ja kun heitä tapettiin , annoin minä ääneni sen puoleta 11. Ja kaikkialla synagoogissa minä usein koetin rankaisemalla pakottaa heitä herjaamaan Jeesusta , ja menin niin pitkälle vimmassani heitä vastaan , etä vainosin heitä aina ulkommaan kaupunkeihin saakka .
12. Kun näissä asioissa , matkustin Damaskoon ylipappien valtuudella ja suostumuksella .
13. Näin minä , oi kuningas , tiellä keskellä päivää taivaasta, valon , auringoa
kirkkaamman , leimahtavan minuun ja matkatovereideni ympärillä .
14. J a me kaaduimme kaikki maahan , ja minä kuulin äänen sanovan minulle
Hebreankielellä , "Saul,Saul , miksi vainoat minua ?. Työläs on sinun
potkia tutkainta vastaan ....Sen ajan tukain oli kuin atrain ..
15. Niin minä sanoin : "Kuka olet ,Herra ? Ja Herra sanoi : "minä olen Jeesus
jota sinä vainoat .
16. Mutta nouse ja seiso jaloillesi : sillä sitä varten minä olen sinulle ilmesty
nyt , että asettaisin sinut palvelijakseni ja sen todistajakseni , mitä varten sinä
olet minut nähnyt , niin myös sen , mitä vaten minä sinulle vastedes ilmestyn
Kannatta lukea. 17-32. kunaikaa löytyy.
28:22. katsomme kuitenkin syytä olevan kulla sinulta , mitä sinun mielestäsi on : sillä tästä lahkosta on meillä tiedossamme , että sitä vastaan kaikkialla kiistellään . 23. Ja he määräsivät hänelle päivän ja silloin tuli tuli heitä vielä useampi , hänen luokseen majapaikkaan . Ja näille hän aamuvarhaisesta
iltaan asti selitti ja todisti JUmalan valtakunnansta , lähtien Mooseksesta
Laista ja profeetoista , saadakseen heidät vakuutetuiksi Jeesuksesta
24.Niin se, mitä sanottiin sai toiset vakuuttuneiksi , mutta toise teivät uskonet.
Selitysta ...noisa paikoissa on on örvelö ylettynyt vain sanaan : lahko , ei siis
ole mitään tietoa mitä se tarkoittaa ... tähän pitää vielä palata
Noin kuin jae 24. kertoo tapahtuu toiset uskoo ja toiset ei usko - bn.r-r5-
Matti kirjoitti:
Halusit tuoda esiin Apt: 5:17 mainitun lahko , se olikin ainoa asia joka
jatkan.Edelleen pedofiili rikollisille rikoksia sovittavien rippi ja salarippi saatanallisuudet ovat rikoksia!
- matti
bn.r-r5- kirjoitti:
Edelleen pedofiili rikollisille rikoksia sovittavien rippi ja salarippi saatanallisuudet ovat rikoksia!
Sinusta ne voi olla rikoksia , mutta minusta sinä olet rikollinen
siis sellainen kenen kaulaan pitäisi ripustaa se Myllynkivi .
Jos joskus saat asiat järjestykssen , huomaat sen itsekin . - v-r-44
matti kirjoitti:
Sinusta ne voi olla rikoksia , mutta minusta sinä olet rikollinen
siis sellainen kenen kaulaan pitäisi ripustaa se Myllynkivi .
Jos joskus saat asiat järjestykssen , huomaat sen itsekin .Älä lue niinkuin herrasi raamattua vaan lue niinkuin Jeesus on opettanut.
Sekot sarvipään opeille sekoittaa asiaa mutta sitähän luciferilaiset aina tekee!
SIIS SINUSTA EI OLE RIKOKSIA TAPPAA JA TAPATTAA LAPSIA EIKÄ LASTEN SEKSUAALINEN HYVÄKSI KÄYTTÖ. Olet omin tekstein jakanut täällä mainittuja rikoksia tekeville rikoksista sovituksia rikollisuuden rippi ja salarippi oppianne levittäen rikollisena.
Siis
Jeesus siunasi lapsia ja lapsia toisin kohtelevielle (lasten tappajaille, raiskaajille jne) Jeesus antoi SAMASSA YHTEYDESSÄ myllynkivien käyttöohjeet jotka ovat raamatussa edelleenkin 3 opetuslapsen teksteissä. tässä esimerkki jos sinun raamatusta on tämäkin kohta revitty pois:
Matteus:
1 Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?"
2 Niin hän kutsui tykönsä lapsen, asetti sen heidän keskellensä
3 ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan.
4 Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa.
5 Ja joka ottaa tykönsä yhden tämänkaltaisen lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut.
6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
7 Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!
Luukkaan evankeliumi:
17:2 Hänen olisi parempi, että myllynkivi pantaisiin hänen kaulaansa ja hänet heitettäisiin mereen, kuin että hän viettelee yhden näistä pienistä.
SIIS VIELÄ KERRAN teutallekkin tieto ETTÄ MYLLYNKIVIEN KÄÖYTTÖOHJEET JEESUS ANTOI SAMASSA YHTEYDESSÄ KUN HÄN SIUNASI LAPSIA.
Mieti herrasi kanssa kenen kaulaan niitä myllynkiviä tulee ripustaa!!! - Feredt
matti kirjoitti:
Paavali puolustaa itseään Agrippan edessä ja kertoo , kuinka hän eli Fariseksena,
odottaen tulevaa Messiasta ja kuolleitten ylösnousemusta jakeet 1-7,
Apt. 26:5. He tuntevat minut jo etuudestaan , jos tahtovat sen todistaa , että minä
meidän uskuntomme ankarimman lahkon mukaan olen elänyt Eariseksena
6. Ja nyt minä seisonoikeuden edessä sentähden , että panen toivoni siihen lupaukseen , jonka Jumala on meidän isillemme antanut .
7. Ja jonka , meidän 12 sukukuntaamme , yötä ja päivää herkeämättä , palvellurt
Jumalaa , toivon tähden , kuningas , juutalaiset minua syyttävät .
8. Miksi on teistä uskomatonta , että Jumala herättää kuolleet .
9 Luulin minäkin , että minun tuli paljon taistella Jeesus Nasaretilaisen,
nimeä vastaan .
10. ja minä teinki Jerusalemissa Pljon pyhiä minä vankiloihin , saatuani yilpapeilta siihen valtuuden , ja kun heitä tapettiin , annoin minä ääneni sen puoleta 11. Ja kaikkialla synagoogissa minä usein koetin rankaisemalla pakottaa heitä herjaamaan Jeesusta , ja menin niin pitkälle vimmassani heitä vastaan , etä vainosin heitä aina ulkommaan kaupunkeihin saakka .
12. Kun näissä asioissa , matkustin Damaskoon ylipappien valtuudella ja suostumuksella .
13. Näin minä , oi kuningas , tiellä keskellä päivää taivaasta, valon , auringoa
kirkkaamman , leimahtavan minuun ja matkatovereideni ympärillä .
14. J a me kaaduimme kaikki maahan , ja minä kuulin äänen sanovan minulle
Hebreankielellä , "Saul,Saul , miksi vainoat minua ?. Työläs on sinun
potkia tutkainta vastaan ....Sen ajan tukain oli kuin atrain ..
15. Niin minä sanoin : "Kuka olet ,Herra ? Ja Herra sanoi : "minä olen Jeesus
jota sinä vainoat .
16. Mutta nouse ja seiso jaloillesi : sillä sitä varten minä olen sinulle ilmesty
nyt , että asettaisin sinut palvelijakseni ja sen todistajakseni , mitä varten sinä
olet minut nähnyt , niin myös sen , mitä vaten minä sinulle vastedes ilmestyn
Kannatta lukea. 17-32. kunaikaa löytyy.
28:22. katsomme kuitenkin syytä olevan kulla sinulta , mitä sinun mielestäsi on : sillä tästä lahkosta on meillä tiedossamme , että sitä vastaan kaikkialla kiistellään . 23. Ja he määräsivät hänelle päivän ja silloin tuli tuli heitä vielä useampi , hänen luokseen majapaikkaan . Ja näille hän aamuvarhaisesta
iltaan asti selitti ja todisti JUmalan valtakunnansta , lähtien Mooseksesta
Laista ja profeetoista , saadakseen heidät vakuutetuiksi Jeesuksesta
24.Niin se, mitä sanottiin sai toiset vakuuttuneiksi , mutta toise teivät uskonet.
Selitysta ...noisa paikoissa on on örvelö ylettynyt vain sanaan : lahko , ei siis
ole mitään tietoa mitä se tarkoittaa ... tähän pitää vielä palata
Noin kuin jae 24. kertoo tapahtuu toiset uskoo ja toiset ei uskoApt. 28. 24. antaa viitteen jakaasta 17-25 . sen .sel .Ne Juutalaisten
ensimmäiset .Jotka Paavali kutsui luokseen , eivät olleet kristittyjä ,
mutta monet heistä tulivat halukkaasti kuulemaan häntä . Osa heistä
tuli uskoon , toiset heistä asettuivat vastustamaan hänen julistustaan
Kristuksesta : Jeesus oli lainannunut Jesajan kirjan , 6:9-10. samoja
sanoja , Mat. 13:13-15. kuin Paavali tässä . Ne liittyvät läheisesti apostolin
sanoihin ,Room. 9ja 11 Luvut
Mat. 13:13 Sen tähden minä puhun heille vertauksilla , että Että he näkevillä silmillä ei näklisi , eikä kuulevilla korvillaan kuulisi , eivätkä ymmärtäneet ...
ja heissä kävisi toteen Jesajan ennustus Jes.6:9-10. ; 29:10. Sillä palanut
on tämän kansan sydän ,.. vertaus Mark. 4:11. ..
Apt. 28. 29 sel. Tämä puuttuva jae , jota ei ole vaNHIMMISSA KÄSIKIRJOITUKSISSA , " On ; ja kun Hän oli tämän puhunut , Lähtivät juutalaiset pois väitellen paljon keskenään , " jakeesta 30.
on paljon kerottu Paavalin vankeudesta v, 60-62 , ja niistä kirjeistä
joita sinaaikana laadittiin 3 kpl Filemolle. 4kpl.
- su
Niin Matti. Minä en olekkaan minkään uskoliikkeen jäsen, enkä kannattaja. Vaan vapaa ihminen Jumalan armosta, joka kuulun virallisesti kirkkoon. Kerron omasta puolestani samaa lahkolaisuuden törkyä teidän syntisyydestänne lahkolaisuuteen.
Kato, lahkolainen on uskonliikke joka käyttää Jumalan sanaa apunaan solvatakseen toisin ajattelevia. Piiloutuu Jeesuksen selän taakse.
Esimerkki,jos tämä nimimerkki Jeesus pelastaa, sen nimimerkin alla olettaa olevansa uskovainen ja solvaa minua juuri lahkolaisen tapaan.
Pitää itseänsä synnittömänä hyvänä uskovaisena.
Jos minä solvaan häntä, en solvaa uskovaisena, enkä käytä Jeesuksen nimeä tukenani. Tunnustan olevani syntinen ja Jumalan armon alla viimeiseen päivääni asti.
Sivistyksen sanakirja ei väheksy raamattua, mutta raamatun selittäjät väheksyvät sivistyksen sanakirjat. että näin.
Tekopyhyys on meissä kaikissa, lestadiolaisissakin. Mutta heidät on opetettu sen huomaminen unohtamaan.
Se, että taas tulee tämä Tehkää parannus, se on juuri sitä lahkolaisuuden omia oikeuksia. Se sanamuoto varsinkin, kun sanojina on yhtälailla syntiä tekevät. Heillä on vain se harhaluulo, että he saavat kaikki töppäyset, insestistä tupakan polttoon, anteeksi jos vai pyydetään lahkon nimissä.
Vielä, mitä mieltä olette anteeksi pyynnöstä ja antamisesta heiltä ulkopuolisilta, vahvan suljetun liikkeenne jäseniltä, ettei vain oman pesän sotkijoilta, loukkauksista ja murjomisista, joita te myös osaatte.
Se kielteinen kanta on teidän lahkolaisuutennne "peruskivi"- matti
Mun täytyy sanoa , etten tunne ollenkaan itseäni noista suunnista , ja
periaatteissa en muita niin hyvin tunne , koska minulla ei ole silmä
kuin Jeesuksella , joka näki ihmis sydämeen , Ja jota sanottiin todel-
liseksi "kulmakiveksi " Hän on rakennusmiesten hylkäämä kivi . josta
tuli paras kulma kivi , mikä on "kulma kivi" siinä on ero tavalliseen kiveen
silla se pärjää yhdellä julkisivulla , seon . että sitä ei koskaan katsota kuin
yhdeltä sivulta , jos on hoitanut asiansa kuntoon siltä puolelta se riittää .
Siihen asti ,mutta mikä on kulmakiven tehtävä , sillä on oltava kaksi julki
sivua , sileätä, puhdasta , ei lohkeemia , ei vikoja sen on kestettävä sen
rakennuksen ikä jos se murentuu läheltä murentuu muitakin kiviä ,
Hengellisesti Jeesus Kristus täytti nämä kaikki kohdat ,,Hän jopa kuoli
meidän tähtemme , että Jumalan asettamat vaatimukset tuli täytettyä .
Hänet herätettiin henkiin kolmantena päivänä , se oli meille ohjeeksi ..
Opiksi ja nuhteksi .. Uskovien usko perustuu tähän kuolemasta herättämiiseen jonka me olemme saaneet jo lapsena Kasteessa
silloin me olemme saaneet , Pyhän Ristinmerkin Rintaamme , että
me pelastumme , ja saamme ylösnousemuksen kuten Kristus .
Koska me olemme Jumalan lapset , olemme perilliset , samalla
me olemme Jeesuksen kanssaperilliset Koska Hän on JUMALAN
POIKA.. - su
matti kirjoitti:
Mun täytyy sanoa , etten tunne ollenkaan itseäni noista suunnista , ja
periaatteissa en muita niin hyvin tunne , koska minulla ei ole silmä
kuin Jeesuksella , joka näki ihmis sydämeen , Ja jota sanottiin todel-
liseksi "kulmakiveksi " Hän on rakennusmiesten hylkäämä kivi . josta
tuli paras kulma kivi , mikä on "kulma kivi" siinä on ero tavalliseen kiveen
silla se pärjää yhdellä julkisivulla , seon . että sitä ei koskaan katsota kuin
yhdeltä sivulta , jos on hoitanut asiansa kuntoon siltä puolelta se riittää .
Siihen asti ,mutta mikä on kulmakiven tehtävä , sillä on oltava kaksi julki
sivua , sileätä, puhdasta , ei lohkeemia , ei vikoja sen on kestettävä sen
rakennuksen ikä jos se murentuu läheltä murentuu muitakin kiviä ,
Hengellisesti Jeesus Kristus täytti nämä kaikki kohdat ,,Hän jopa kuoli
meidän tähtemme , että Jumalan asettamat vaatimukset tuli täytettyä .
Hänet herätettiin henkiin kolmantena päivänä , se oli meille ohjeeksi ..
Opiksi ja nuhteksi .. Uskovien usko perustuu tähän kuolemasta herättämiiseen jonka me olemme saaneet jo lapsena Kasteessa
silloin me olemme saaneet , Pyhän Ristinmerkin Rintaamme , että
me pelastumme , ja saamme ylösnousemuksen kuten Kristus .
Koska me olemme Jumalan lapset , olemme perilliset , samalla
me olemme Jeesuksen kanssaperilliset Koska Hän on JUMALAN
POIKA..Nyt Matti ei mennyt perille mitä tarkoitin vähäisellä ilmaisutaidollani.
Tarkoitin, että teillä lestadiolasvaikuttajilla on kulmakivenä se, että ette voi loukkauksianne pyytää anteeksi ulkopuolisilta, vaikka loukkauksia on tullut, ette vain itse pidä niitä loukkauksina, sekä ei teillä ole luontoa anteeksi pyytää henkilöiltä, koska se sotii teidän uskonylpeyttänne vastaan. Ettehän te missään muodossa eikä asiassa VOI OLLA ANTEEKSIPYYTÄJIÄ "SYNTISITÄ" ULKOPUOLISILTA. Olettehan te ainoita taivaaseen menijöitä, puhdistettuja omasta mielestänne parempia muita. Se onkin sitten lahkolaisuuden esimerkillinen esimerkki.
Teidän uskonseinästänne on pää lohkaisia tämä, joka käyttää Jeesuksen nimeä kilpenään nimimerkissään. Kiroaa, tuomitse, nimittelee, pikkaa rumin sanoin. Ja te uskonveljet olette hänen jees miehiä ja naisia. Mitä tämä hevosmies lokaisee seinästä, ettei se sortuisi, te toiset yritätte paikata, ettei koko lestadiolaisuuden seinä rojahda lahkolaisuuden raunioksi.
Toitotatte omaa pelastumistanne, vai omaa pelastustanne fariseuksien tapaan. Vaikka Jeesus on kuollut puolestamme, niin jokainen nukkuu ikiuntansa omassa taivaassaan. herätystä ei tule teille eikä meille. Minä olen oman lahkonilainen siinä asiassa. Jumala on suurin, armahtava kaikille maailman ihmisille. Sen pitäisi kaikkien maailman ihmisten tunnustaa ja tajuta.
Ainoa tukeva kulmakivi on usko Jumalaan, ja hänen suojeluunsa ja armoonsa. Se pitää meidän elämän talomme pystyssä, tai sitten ei jos emme usko näin. - matti
su kirjoitti:
Nyt Matti ei mennyt perille mitä tarkoitin vähäisellä ilmaisutaidollani.
Tarkoitin, että teillä lestadiolasvaikuttajilla on kulmakivenä se, että ette voi loukkauksianne pyytää anteeksi ulkopuolisilta, vaikka loukkauksia on tullut, ette vain itse pidä niitä loukkauksina, sekä ei teillä ole luontoa anteeksi pyytää henkilöiltä, koska se sotii teidän uskonylpeyttänne vastaan. Ettehän te missään muodossa eikä asiassa VOI OLLA ANTEEKSIPYYTÄJIÄ "SYNTISITÄ" ULKOPUOLISILTA. Olettehan te ainoita taivaaseen menijöitä, puhdistettuja omasta mielestänne parempia muita. Se onkin sitten lahkolaisuuden esimerkillinen esimerkki.
Teidän uskonseinästänne on pää lohkaisia tämä, joka käyttää Jeesuksen nimeä kilpenään nimimerkissään. Kiroaa, tuomitse, nimittelee, pikkaa rumin sanoin. Ja te uskonveljet olette hänen jees miehiä ja naisia. Mitä tämä hevosmies lokaisee seinästä, ettei se sortuisi, te toiset yritätte paikata, ettei koko lestadiolaisuuden seinä rojahda lahkolaisuuden raunioksi.
Toitotatte omaa pelastumistanne, vai omaa pelastustanne fariseuksien tapaan. Vaikka Jeesus on kuollut puolestamme, niin jokainen nukkuu ikiuntansa omassa taivaassaan. herätystä ei tule teille eikä meille. Minä olen oman lahkonilainen siinä asiassa. Jumala on suurin, armahtava kaikille maailman ihmisille. Sen pitäisi kaikkien maailman ihmisten tunnustaa ja tajuta.
Ainoa tukeva kulmakivi on usko Jumalaan, ja hänen suojeluunsa ja armoonsa. Se pitää meidän elämän talomme pystyssä, tai sitten ei jos emme usko näin.Ei se noin mene , mutta mikä velvollisuus minulla on sinut saada
uskoon , joka et puoltanaa ymmärrä , etkä viitsi olla mukana ,
sulla jää tieto siihen mihin haluat , ja loput saa sinusta nähdnen olla
Hyvä on sitten sinä kuulut niihin jotka ei usko ...
Mitä kumaa sinä ymmärrät lahkolaisuudesta ehkä sitä on pikkusen
sivuuttu , voisi paremminkin saada asia tietoa Mikä on lahko ?
Se on uskonnollinen yhteisö joka on eronnut valtakirkosta kuin
Suomessa luterilaisesta .
Juutalaiset oli kaikki jotakin Lahkolaisuutta ,, Vasta Jeesuksen tulua
ja kun Hän oli käynyt Kasteella hänellä oli se Jumalan usko joka sitten
pikkuhiljaa Levisi ensoin Hän opetti 12 opetus lastaan joista tuli apos-
tolit , sittenmmin Hän oli opastanut ne 70 opetuslasta jotka lähtivät Hänen
käskystään ja vielä toiset 70 . tottahan sellainen määrä saa kristittyjkin
käännytetyksi .
Muutamia sen ajan lahkolaisia saivat käännettyä siellä oli , fariseukset ,
saduccekset , kirjanoppineet , lainoppineet ja muutania muita lahkoja ,
LAHKOJA , Joista Jeesus sanoi ei heistä tule uskovausta , Enkä minä
ole tullut hurskaita pelastaamaan , vaan syntisä , Se edellyttää USKOA
Jumalan Poikaan meidän Herraamme .
Eikä keneekään ihmiseen esimekiksi : Ylipappi , siis juutalaisten ylipapi
Joka oli lähes Rosvokoplan päällikko , ennenmin kuin pappi sen tähden
heitä piti saada pois tai ohittaa eikä missään nimessä olla tukena vaan
niin kuin ei täälläkään ei missään bnimessä kannata kuulla ÖRVELÖA.
pALATAAN lahkolais asiaan kun aika ehtii. - n-r-44
matti kirjoitti:
Ei se noin mene , mutta mikä velvollisuus minulla on sinut saada
uskoon , joka et puoltanaa ymmärrä , etkä viitsi olla mukana ,
sulla jää tieto siihen mihin haluat , ja loput saa sinusta nähdnen olla
Hyvä on sitten sinä kuulut niihin jotka ei usko ...
Mitä kumaa sinä ymmärrät lahkolaisuudesta ehkä sitä on pikkusen
sivuuttu , voisi paremminkin saada asia tietoa Mikä on lahko ?
Se on uskonnollinen yhteisö joka on eronnut valtakirkosta kuin
Suomessa luterilaisesta .
Juutalaiset oli kaikki jotakin Lahkolaisuutta ,, Vasta Jeesuksen tulua
ja kun Hän oli käynyt Kasteella hänellä oli se Jumalan usko joka sitten
pikkuhiljaa Levisi ensoin Hän opetti 12 opetus lastaan joista tuli apos-
tolit , sittenmmin Hän oli opastanut ne 70 opetuslasta jotka lähtivät Hänen
käskystään ja vielä toiset 70 . tottahan sellainen määrä saa kristittyjkin
käännytetyksi .
Muutamia sen ajan lahkolaisia saivat käännettyä siellä oli , fariseukset ,
saduccekset , kirjanoppineet , lainoppineet ja muutania muita lahkoja ,
LAHKOJA , Joista Jeesus sanoi ei heistä tule uskovausta , Enkä minä
ole tullut hurskaita pelastaamaan , vaan syntisä , Se edellyttää USKOA
Jumalan Poikaan meidän Herraamme .
Eikä keneekään ihmiseen esimekiksi : Ylipappi , siis juutalaisten ylipapi
Joka oli lähes Rosvokoplan päällikko , ennenmin kuin pappi sen tähden
heitä piti saada pois tai ohittaa eikä missään nimessä olla tukena vaan
niin kuin ei täälläkään ei missään bnimessä kannata kuulla ÖRVELÖA.
pALATAAN lahkolais asiaan kun aika ehtii.Osoita Jumalan tai Jeesuksen Omalla Sanalla, että Heidän Lakia ja oppeja noudattavat ovat lahkolaisia???
Ellei sitä ilmoitusta raamatun UT:ssa ole, niin lahkolaisia ovat vain uskontunnustuksen luciferilaiselle rikolliselle kristinuskon epäjumalille antaneet.
Jeesus ei ole luciferilaisten piispoille, papeille, kanttoreille jne virkoja jakanut.
Jeesus ei ole luciferilaisten seurakuntia perustanut.
jne...
luciferilainen on luciferivainen vaikka se kuinka esiintys Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimissä Heitä pilkaten murhaajia, pedofiilejä, väärän todistuksen antajia jne rikollisten lakoissa ihmisyyden kieltäneennä uskontunnustuksessaan. - matti
n-r-44 kirjoitti:
Osoita Jumalan tai Jeesuksen Omalla Sanalla, että Heidän Lakia ja oppeja noudattavat ovat lahkolaisia???
Ellei sitä ilmoitusta raamatun UT:ssa ole, niin lahkolaisia ovat vain uskontunnustuksen luciferilaiselle rikolliselle kristinuskon epäjumalille antaneet.
Jeesus ei ole luciferilaisten piispoille, papeille, kanttoreille jne virkoja jakanut.
Jeesus ei ole luciferilaisten seurakuntia perustanut.
jne...
luciferilainen on luciferivainen vaikka se kuinka esiintys Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimissä Heitä pilkaten murhaajia, pedofiilejä, väärän todistuksen antajia jne rikollisten lakoissa ihmisyyden kieltäneennä uskontunnustuksessaan.Minä kirjoiti tuossa ylenpänä , lahkolaiset .. vataus oli sU. eikö mennyt perille .
joka ainoasta lahkosta on Jeesus Kristus sanonut : ei sellaisessa valmiissa
hurskaassa ole mitään tarvis , täydessä ei pysy mitään ,ei voi laisätä mitään. - .v.re.3-
matti kirjoitti:
Minä kirjoiti tuossa ylenpänä , lahkolaiset .. vataus oli sU. eikö mennyt perille .
hurskaassa ole mitään tarvis , täydessä ei pysy mitään ,ei voi laisätä mitään.okei... unohdin melkein ettei luciferilaiset Jumalallisuuden asioita ymmärrä... uskontunnustuksen antaneita pitää ymmärtää... eksytettyinä...
- kalle
matti kirjoitti:
Minä kirjoiti tuossa ylenpänä , lahkolaiset .. vataus oli sU. eikö mennyt perille .
hurskaassa ole mitään tarvis , täydessä ei pysy mitään ,ei voi laisätä mitään.Minusta .olahkolainen on on sellainen , kuin Jeesus sanoi ,täydessä
ei pysy enää mitään , vaan lahkolainen on valmis kaavihinsa kangistunut
Joka ei ota mitään vastaan enää , koska hän on jo täysi , siihen e mahdu
mitään , eikä Hän kuuntele Jeesuksen sanaa , ei Jumalan sanaa eikä
eikä kuuntele ketään toista ihmista sanalla sanoen he ovet täynnä omaa
itseään ja omavanhurskauttaan , en paremmin sano ..
- b.e.3-32
Lahkoja on vain Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaavilla rikollisen kristinuskon luciferia ja sen epäjumala herrojen kirkon piireissä.
Jeesuhan ei kirkkoja perustanut; Matt 24 ja Jeesus ei piispoille, papeille, kanttoreille jne virkoja jakanut joten uskontunnustuksen antaneidenkin pitäs ymmärtää ketä todellisuudessa Jumalan ja Jeesuksen Lakin rikkoen palvelevat esim. vielä 2000 luvulla noitarovio murhia tilaavina uskovaisina joille ei Jumalan ja Jeesuksen Laki ja opit kelpaa:
Galatalaiskirje:
5:20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,- matti
Onko örvelö sitä mieltä , että kun on saanut pastalta riidän pois ,
että hän saamellastaa sitten kuin ite örvelö , eihän asia noin mene
eihän sulla ole muuta tietoa kun että me emme tottele sinua , siksi
se on ainoa oikea asia ,,me emme tule tottelmaan koskaan örvelöä'
Meillä on tutkittu ja tarkasti asiat , ne ei mene solmuun vielä
tollasista kätyreistä , tarkoittaa sitä , että pitää olla asioiden
tutkimismahdollisuus ja kun se on havaittu JUMALALLE :
sopivaksi asia on hyvä ei niinkuin örvelö hän tekee kunhan
luulee että se on hyvä , huomaatko eron , siinä on ero kuin
huonolla rannuskivellä ,,ja kulma kivellä .. - v.e.3,--
matti kirjoitti:
Onko örvelö sitä mieltä , että kun on saanut pastalta riidän pois ,
että hän saamellastaa sitten kuin ite örvelö , eihän asia noin mene
eihän sulla ole muuta tietoa kun että me emme tottele sinua , siksi
se on ainoa oikea asia ,,me emme tule tottelmaan koskaan örvelöä'
Meillä on tutkittu ja tarkasti asiat , ne ei mene solmuun vielä
tollasista kätyreistä , tarkoittaa sitä , että pitää olla asioiden
tutkimismahdollisuus ja kun se on havaittu JUMALALLE :
sopivaksi asia on hyvä ei niinkuin örvelö hän tekee kunhan
luulee että se on hyvä , huomaatko eron , siinä on ero kuin
huonolla rannuskivellä ,,ja kulma kivellä ..en ollut odottanut että minua tottelisitte kun sinäkin olet kieltänyt kaikki Lait koko uskonsuuntien ja lahkosi puolesta
MUTTA
Olin odottanut että Jumalan ja Jeesuksen Laki sekä Suomen Lain olemassa olemisen oppisitte jotenkin ymmärtämään uskontunnustuksesta huolimatta mutta ainakin sinun osalta se vaikuttaa vaikealta Jeesusta rikolliten seurakuntien perustajaksi syyttäjänä.
sinulle kelpaa Jeesuksen Pyhä Nimi pilkattavaksi kun rikollisen järjestöjen papeille jakelet virkoja Jeesuksen Nimessä valehdellen joten et ole vielä ymmärtänyt että sinulle luciferi on (epä)jumalana häntä palvelevine herroineen ja rikollisine rippi ja salarippi isineen rikollisten suojaanina ettei vaan Suomen Laki pääse toimimaan sille tarkoitetulla tavalla, se pahentaisi luciferia ja sitä palvelevien mieltä.... - matti
v.e.3,-- kirjoitti:
en ollut odottanut että minua tottelisitte kun sinäkin olet kieltänyt kaikki Lait koko uskonsuuntien ja lahkosi puolesta
MUTTA
Olin odottanut että Jumalan ja Jeesuksen Laki sekä Suomen Lain olemassa olemisen oppisitte jotenkin ymmärtämään uskontunnustuksesta huolimatta mutta ainakin sinun osalta se vaikuttaa vaikealta Jeesusta rikolliten seurakuntien perustajaksi syyttäjänä.
sinulle kelpaa Jeesuksen Pyhä Nimi pilkattavaksi kun rikollisen järjestöjen papeille jakelet virkoja Jeesuksen Nimessä valehdellen joten et ole vielä ymmärtänyt että sinulle luciferi on (epä)jumalana häntä palvelevine herroineen ja rikollisine rippi ja salarippi isineen rikollisten suojaanina ettei vaan Suomen Laki pääse toimimaan sille tarkoitetulla tavalla, se pahentaisi luciferia ja sitä palvelevien mieltä....Sinulla on sellainen vaikeus , että sinä näe niitä asioita lainkaan mikä
koskisi sinuun itseesi , kuten nuo lai , turha sinun on odottaa Jumalalta
jos olet noita asiota ain vaan täynnä .
sinä vieläkin luulet että minä olen ,,, pilkannut ,totuussa on että sinä
olet se joka pilkkaa ,muista se ..tuli poika kylään hän varmasti haluisi
heittää hetulaa .täytyy mennä syömään . - vv.er-32
matti kirjoitti:
Sinulla on sellainen vaikeus , että sinä näe niitä asioita lainkaan mikä
koskisi sinuun itseesi , kuten nuo lai , turha sinun on odottaa Jumalalta
jos olet noita asiota ain vaan täynnä .
sinä vieläkin luulet että minä olen ,,, pilkannut ,totuussa on että sinä
olet se joka pilkkaa ,muista se ..tuli poika kylään hän varmasti haluisi
heittää hetulaa .täytyy mennä syömään .Niin kauan kun että pysty esimerkiksi todistamaan Jeesuksen perustaneet rikollisen kristinuskon rikollisia seurakuntia niin OLET JEESUSTA RIKOLLISUUDEN PERUSTAJAKSI SYYTTÄVÄ luciferilainen ja Jeesusta pilkkaava ateistipiru.
Ainakin kahdesti olet syyttänyt ja ainakin viisi kertaa yrittäny muka seliseliselittää ettet olet syytön!
Minulla on sinun antamat faktat tallessa joten ateistipiru olet vaikka kuinka kilpees kiillotat!
- matti
Onkoha sull sillä kiitoradalla vikaa , minä olen tuonut asian
selväksi , että sinun väärin käsitykset ei vaikuta minun asioiini
en ole vastuussa sinun väittämin vääryyksiin , van sinä vastaat
niistä ihan itse .- v.r.4,
*ystävällinen hymy*
olet jo moneen kertaa valehtelijan viittaasi käännellyt ja aina vaan selvemmin todistat itse sellaiseksi Jeesuksenkin vihaajana että luciferilaisen jumaloi sinua epäjumalanaan. - sebastian örvelö
v.r.4, kirjoitti:
*ystävällinen hymy*
olet jo moneen kertaa valehtelijan viittaasi käännellyt ja aina vaan selvemmin todistat itse sellaiseksi Jeesuksenkin vihaajana että luciferilaisen jumaloi sinua epäjumalanaan.örvelö-simonaho olet imbesilli idiootti epäjumalien palvelija sieluton Suomen Lain rikkoja VALEHTELIJA paskiainen ateistipiru. Vedä kätees paska.
EIKÖ JO SANA KUULU ETTÄ HÄIVY !!! - su
sebastian örvelö kirjoitti:
örvelö-simonaho olet imbesilli idiootti epäjumalien palvelija sieluton Suomen Lain rikkoja VALEHTELIJA paskiainen ateistipiru. Vedä kätees paska.
EIKÖ JO SANA KUULU ETTÄ HÄIVY !!!siinäs kuulit "örvelö"Helvetin hevosmies on katsonut raamatustaan, mitä sinun pitää tehdä, heh heh. Että sinun tulee käteen vetämän...heh heh
- bgll-,mfd
su kirjoitti:
siinäs kuulit "örvelö"Helvetin hevosmies on katsonut raamatustaan, mitä sinun pitää tehdä, heh heh. Että sinun tulee käteen vetämän...heh heh
en lainaa hevosmiehen seurakunnan yksityis omaisuutta, kuppasta aasiakaan =))
- kalle
bgll-,mfd kirjoitti:
en lainaa hevosmiehen seurakunnan yksityis omaisuutta, kuppasta aasiakaan =))
Jollei muuta ole , kuin mita noi viimeiset viestit ,, niin olisi parenmpi kuin ei niitäkään ,olisisi tänne kirjoitettu..
- b,.e.3-
kalle kirjoitti:
Jollei muuta ole , kuin mita noi viimeiset viestit ,, niin olisi parenmpi kuin ei niitäkään ,olisisi tänne kirjoitettu..
Älä sie tyhjee räksytä sontatorvees, jos kiukuttaa niin lainaa kaveris aasia:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9950396
Jeesus on tie
30.6.2011 22:30
Mitään Jumalan ja Jeesuksen lakia ei ole olemassa.
Mitään jumalallisuuden tietoa ei ole olemassa.
Laki on sitä varten, että myös kiimainen assimme tuntisi syntinsä ja rientäisi parannuksen lähteelle.
- su
Oleko Kalle huomannut kuinka "kirkas kruunu"pääsi päällä on.
Tyttö kuiskas, Kalle, Kalle,
pane käsi pyllyn alle.
Napa oli vasten napaa,
Kalle käytä aina tätä tapaa.
Otteita Eino Leinon runoista. - MATTI
TÄMÄ KUULUU SAMAAN KATEKORIAAN .Jos olisisi edees tietoa ,
siis siihen mitä on soveliasta kirjoittaa , mutta ei vain, LUULOOA.. - Bwana1
Lahkoja ovat sellaiset Jumalan Sanasta (=Raamattu) poikkeavat liikkeet, kuten mormoonit, jehovantodistajat, muslimit ja skientologit, jotka vääristelevät Jumalan Sanaa, eli Pyhää Raamattua.
On täysin skitsofreenista väittää esim. että Raamattu mm. Paavalin sanoin vääristelisi Raamatun Sanaa. Paavalihan ON Jumalan Sanaa siinä missä muuki Raamattu!
Vielä syvemmälle jakomielitautisuuteenne menette te, jotka yritätte pistää kirkkomme eri herätysliikkeitä jotenkin tuohon "lahkolaisuuden" muottiin.
Eripuraa, eli lahkolaisuutta tälläkin palstalla edustatte te eri nimimerkit, jotka Raamatusta poikkeavin omin "teorioinenne" tuotte "totuutena" esiin aatteita, jotka eivät löydä totuuspohjaa Jumalan Sanasta. Teillä ei ole uskoa, joka yhdistää kaikki Kristityt. Teillä on viha joka hajoittaa teidät Kristityistä.
Ei jokainen Lestadiolainen pysy uskontiellä jatkuvasti, sen paremmin kuin jokainen Helluntailainenkaan. Silti me kaikki Kristityt olemme "armahdettuja syntisiä" Jeesuksen sovitustyön tähden. Uskon ja kasteen tähden. Ja parannuksen tekemisen tähden. (Siihen kuuluu syntiensä tunnustaminen, syntiensä anteeksianominen, sekä Kristuksen anteeksi-antamus synneistämme). Tässä on se parannuksenteon alku.
Vaikuttaa tätä palstaa seuranneena, että te lestadiolais-vihaajat olisitte oman viisautenne ja oman vihanne tiellä. Kun taas veljemme ja siskomme Kristuksessa Lestadiolaiset, olemme päinvastoin nöyrästi Sanaa seuraavia anteeksiantamuksen lapsia.
Miettikää hyökkääjät, mikä on se voima taustallanne? mikä ohjaa teitä vain hyökkäämään lähimmäisiänne vastaan valheen keinoin??? Ei Jeesus meitä käskenyt hyökkäämään ja syyttämään, vaan uskomaan ja anteeksiantamaan. Lestadiolaisuuteen kuuluu monia ns. "kehällisiä" ominaispiirteitään, esim -omilta lapsilta anteeksipyytäminen, joita Jeesus rakkaudessaan meitä uudessa liitossa kehoitti tekemään. Joku toinen herätysliike painottaa esim. P.H:n kosketusta ja armolahjoja enemmän, mutta on silti yhtä tärkeä osa Kristuksen morsianta kuin Lestadiolaisetkin.
Ainoastaan te syyttävät saddukeukset ja Areiolaiset harha-oppiset olette niitä "lahkolaisia", joista niin Herramme Kristus itse, kuten Häntä seuranneet opetuslapset ja apostolit lausuivat varoituksen sanoja.- Dar-el-Haraam
Olen tutustunut islamiin lukemalla Koraania, ja kuuntelemalla hadditien kirjoituksia. Islamin jumala Allah on ilmestynyt "väelleen" vain yhden kerran. Toisin sanoen useamman vuoden aikana tapahtuneine "ilmestyksineen" yhdelle ihmiselle; Mohammedille, joka nauttii islamissa yhtälaista kunniaa kuin heidän jumaluutensa Allah.
Islamin oppiin kuuluu väkivaltaan asti ulottuva usko siitä että on vain yksi Jumala, allah. Huomaa tässä yhdenvertaisuus Areiolaisuuteen, eli alkukristillisyydessäkin hetken voimaan-pyrkineeseen oppiin alistaa Jeesus pelkäksi profeetaksi.
Jeesus kuitenkin osoitti niin omilla sanoillaan, kuin teoliiaankin olevansa aivan jotakin muuta kuin Vanhatestamentalliset profeetat. Jeesus osoitti olleensa mukana jo kun koko maailmankaikkeus luotiin!
Yhden Jumalan puolestapuhujat sortuvat jatkuvasti tuohon islamin yhden ihmisen luoman uskonnon doktriiniin. He eivät islamistien tavoin suostu näkemään, että Jumaa (Jahve) on kanssamme täällä katoavaisuuteen pimenevässä Luciferin syntiinlangenneessa olevaisuudessa kaikella sillä voimallan, mikä auttaa meitä pelastukseen. Hänen voimansa nro.1 on se, että Hän todellakin tuli lihaksi maailmaan Jumalana Jeesuksena.
Muslimeiden uskossa Jeesus ei ollut Jumalaista alkuperää, vaan ainoastaan "hyvä muslimi" (Koraanin mukaan). Eikä Jeesusta ristiinnaulittu, Hän ei herännyt kuolleista, eikä Han (Jeesus) koskaan ylösnoussut Taivaallisiin isän tykö. Henki, joka sekulaaria kristittyä väkeä ahdistaa juuri nyt, on tuo Saat)anan masinoima viimeinen yritys riistää iankaikkiseen kadotukseen niin monta miljardia ihmistä kuin suinkin.
Katsokaa, Israelin kansa, aivan kuten Muslimitkin odottavat omaa Messisa-Kuningastan. Niin Juutalaiset kui islamin seuraajat odottavat Messiaan tai Mehdin tulevan Vallassa, Voittajana ja kimalluksestsa. Etteivätpä molemmat "Äärimonoteistiset" veljeskansat haksahtaisi palvomaan islsmin tulevaa messis-hahmoa Mehdiä. Se kuvaillaan Raamatussa olevanANTIKRISTUS. - v,e.3.
kirjoitit:
"Lahkoja ovat sellaiset Jumalan Sanasta (=Raamattu) poikkeavat liikkeet, kuten mormoonit, jehovantodistajat, muslimit ja skientologit, jotka vääristelevät Jumalan Sanaa, eli Pyhää Raamattua."
Eikö Jumalan ja Jeesuksen tahdosta poikkeavia ole omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneet ja tapattaneen ja raiskanneet rikollisen kristinuskon lahkolaiset?
Toisaalta, kirjoituksessasi sen jo tunnustit mustamaalaamalla toisia rikollisen kristinuskon luciferilsuuden edustajana.
Väärennetyssä raamatussa on Pyhää Vain Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan teidot ja osa niistäkin on luciferiä palvelevien herrejen väärentämiä. Vuoden 1992 raamatun väärennöksessä väärensivät Jumalan ja Jeesuksen Laskiakin ja niitä tietoja ei ole Jeesus vahvistanut!!! - b.e-3-
kirjoitit:
"Ei jokainen Lestadiolainen pysy uskontiellä jatkuvasti, sen paremmin kuin jokainen Helluntailainenkaan. Silti me kaikki Kristityt olemme "armahdettuja syntisiä" Jeesuksen sovitustyön tähden. Uskon ja kasteen tähden. Ja parannuksen tekemisen tähden. (Siihen kuuluu syntiensä tunnustaminen, syntiensä anteeksianominen, sekä Kristuksen anteeksi-antamus synneistämme). Tässä on se parannuksenteon alku."
harhaoppia!
Jeesus sovitti vain syntiin pakotettujen synnit. Jos Jeesus olis kaikkien kaikki synnit sovittanut niin Jeesuksen ei olisi tarvinnut Lakia vahvistaa!!!
Tiedän toki, että lestadiolaisetkin ovat Jumalan ja Jeesuksen ja Suomen Lakinkin kieltäjiä. Sen on täällä todistanut teutakin...
Mutta totuus on armoton; uskosi ohjaa sinuakin harhaan...
Ketä rakastat:
Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
Jeesus ei ole luvannut olla rikollisten kanssa maailman loppuun asti:
Matt. 28:20
ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti. - matti
Dar-el-Haraam kirjoitti:
Olen tutustunut islamiin lukemalla Koraania, ja kuuntelemalla hadditien kirjoituksia. Islamin jumala Allah on ilmestynyt "väelleen" vain yhden kerran. Toisin sanoen useamman vuoden aikana tapahtuneine "ilmestyksineen" yhdelle ihmiselle; Mohammedille, joka nauttii islamissa yhtälaista kunniaa kuin heidän jumaluutensa Allah.
Islamin oppiin kuuluu väkivaltaan asti ulottuva usko siitä että on vain yksi Jumala, allah. Huomaa tässä yhdenvertaisuus Areiolaisuuteen, eli alkukristillisyydessäkin hetken voimaan-pyrkineeseen oppiin alistaa Jeesus pelkäksi profeetaksi.
Jeesus kuitenkin osoitti niin omilla sanoillaan, kuin teoliiaankin olevansa aivan jotakin muuta kuin Vanhatestamentalliset profeetat. Jeesus osoitti olleensa mukana jo kun koko maailmankaikkeus luotiin!
Yhden Jumalan puolestapuhujat sortuvat jatkuvasti tuohon islamin yhden ihmisen luoman uskonnon doktriiniin. He eivät islamistien tavoin suostu näkemään, että Jumaa (Jahve) on kanssamme täällä katoavaisuuteen pimenevässä Luciferin syntiinlangenneessa olevaisuudessa kaikella sillä voimallan, mikä auttaa meitä pelastukseen. Hänen voimansa nro.1 on se, että Hän todellakin tuli lihaksi maailmaan Jumalana Jeesuksena.
Muslimeiden uskossa Jeesus ei ollut Jumalaista alkuperää, vaan ainoastaan "hyvä muslimi" (Koraanin mukaan). Eikä Jeesusta ristiinnaulittu, Hän ei herännyt kuolleista, eikä Han (Jeesus) koskaan ylösnoussut Taivaallisiin isän tykö. Henki, joka sekulaaria kristittyä väkeä ahdistaa juuri nyt, on tuo Saat)anan masinoima viimeinen yritys riistää iankaikkiseen kadotukseen niin monta miljardia ihmistä kuin suinkin.
Katsokaa, Israelin kansa, aivan kuten Muslimitkin odottavat omaa Messisa-Kuningastan. Niin Juutalaiset kui islamin seuraajat odottavat Messiaan tai Mehdin tulevan Vallassa, Voittajana ja kimalluksestsa. Etteivätpä molemmat "Äärimonoteistiset" veljeskansat haksahtaisi palvomaan islsmin tulevaa messis-hahmoa Mehdiä. Se kuvaillaan Raamatussa olevanANTIKRISTUS.Kuule Dar.-el.- Haraam Jos Muhammad oli allahin poika
kuinka hän huoli jo 632 jKr. Ja miksi Juman poikaa siis
Jeesusta , ei noterattu paitsi sitten myöhemmin kun siitä nousi
polemiikki , Jeesus sai prohfeetan arvon , muutenkin oli alku
kovin veristä ja julmaa kaikin puolin en nyt kerro niit , mutta
kerron sitten myöhemmin jo joku kysyy ..
- matti
Aivan niin , Tälläistä on sovalias kirjoittaa..
- su
Bwana1 Unohdit lestadiolsisuuden luettelostasi. Kerroit parhaillaan lahkolaisen ominaisuuksin, he pilkkaavat toisi uskontoja!
- Bwana1
su, En unohtanut, vaan jätin tietoisesti lestat ulos "lahkolaisia" raamatun hengessä kuvaamalta listaltani. Eivät lestat ole jättäneet osia Pyhästä Raamatusta pois, Ja lisänneet sinne omia Kristuksen olemukseen, Pelastuneiden määrään, Ylösnousemukseen, Jumalan ominaisuuksiin liittyviä kappaleitaan.
Ei su! Vihasi kohde Lestadiolaiset ovat syvästi Raamatun tunnustavia ja Jumalaa kunnioittavia ihmisiä. Raamatun kuvailevat lahkolaiset löytyvätkin sieltä sekulaarien puolelta, missä monet uskovat malliin:" Joo,joo. Kyl mä johonki korkeempaan voimaan uskon. Nii, ett sen on oltava niinku se Jumala. Ja ett se rakastaa mua ihanasti, ja ottaa mut sit taivaaseen kummä kuolen. Ai Jeesus,vai? Emmätiiä... olisko se enemmä niit satu-juttui? Joku ristinnaulittu ukko kai?."
Tuollainen, arvoisa su, on tämänpäivän suurinta lahkolaisuutta. - n.rd.e-
Bwana1 kirjoitti:
su, En unohtanut, vaan jätin tietoisesti lestat ulos "lahkolaisia" raamatun hengessä kuvaamalta listaltani. Eivät lestat ole jättäneet osia Pyhästä Raamatusta pois, Ja lisänneet sinne omia Kristuksen olemukseen, Pelastuneiden määrään, Ylösnousemukseen, Jumalan ominaisuuksiin liittyviä kappaleitaan.
Ei su! Vihasi kohde Lestadiolaiset ovat syvästi Raamatun tunnustavia ja Jumalaa kunnioittavia ihmisiä. Raamatun kuvailevat lahkolaiset löytyvätkin sieltä sekulaarien puolelta, missä monet uskovat malliin:" Joo,joo. Kyl mä johonki korkeempaan voimaan uskon. Nii, ett sen on oltava niinku se Jumala. Ja ett se rakastaa mua ihanasti, ja ottaa mut sit taivaaseen kummä kuolen. Ai Jeesus,vai? Emmätiiä... olisko se enemmä niit satu-juttui? Joku ristinnaulittu ukko kai?."
Tuollainen, arvoisa su, on tämänpäivän suurinta lahkolaisuutta.Jos lestadiolaiset eivät ole jättäneet mitään raamatun opeista pois niin miksi Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkaten tilaavat murhia kirkollisveroja maksamalla ja lähetystyö rikollisuutta tukemalla?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
Noitavainot nykyaikana
Matteuksen evankeliumi:
5:21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion.'
19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',
Markuksen evankeliumi:
10:19 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
Luukkaan evankeliumi:
18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
Jaakobin kirje:
2:11 Sillä hän, joka on sanonut: "Älä tee huorin", on myös sanonut: "Älä tapa"; jos et teekään huorin, mutta tapat, olet lainrikkoja.
- su
Arvoisa Bwana1. Kyllä minä tunnustan Jumalan voiman ja siten hänen olemassaolon. Mitä taas Jeesukseen tulee, hän on hengessään puhutellut minua unessa. Eilen illalla viimeksi. Jeesus oli hyvä Jumalan henkinen mies joka puhuttelee oikealla hetkellä.
Ehkä hän ei ole teitä tarpeeksi puhutellut , liekö ollenkaan. Hän on vain sellainen kenen "ruumista järsitte"tämä yhden hevosmiehen sanoja lainatekseni.
Älä vääristele asioita ja tuomitse ja pilkkaa ulkopuolisia just lahkolaisen ominaisuudessa. Voisitteko joskun hyväksyä toisten usko, joka voi olla otollisempi kun lantteja lasketaan.
Jumala on Jumala. Jeesus on Jeesus. Ei heidän nimellään saisi ratsastaa oman autuutensa pelastamiseksi. Puhutte niin paljon pas/kaa raamatun ohessa, että se voi mennä sille pilkkatasolle, mistä te nii aina toitotatte.
Vielä kerran. Minä en halua pilkata Jumalaa ja Jeesusta, mutta arvostelen sellaista uskovaisuutta, jossa itse ollaan kukkona tunkiolla joka haisee synnille.
Haukutte kuin koirat joka vähänkin tuntuu teistä syntiseltä. Se on vaikeaa kun pitää pelätä omia syntejään ja helpottaa niiden painolastia, haukkumallla ja tuomnitsemalla toiset.
Syntisiä olemme, vaikka kuinka huutaisimme Hallelujaa. Kun kaikki mikä on teille vierasta on syntiä. Kaikki vain mikä on teidän mielestä hyvää, vaikka se olisi insestin puolustusta, se on taatusti anteeksiannettavaa.
Kuulkaa, meidän syntejä on kaikki mitä teemme lähimmäisellemme. Eikö se ole niin, että sen teemme myös Jumalalle, vaikka te ette sitä uskonhuumassanne tunnusta.
Te ette ole toistenne syntien anteeksiantajia sellaista tekopyhämaallikkopappireppanaa ei ole eikä tuu. Jumala on joka meidän syntimme laskee. Te ette pysty laskemaan edes omia syntejänne.
No niin nyt voit arvoisa Bwana1 taas pilkata ja syyttää minua! - kalle
Lukee .lukee mutta täytyy tietää tarkoitus myös . ei riitä joku su. teksti .
Lahko henki on sitä , mitä koetat kokoaika toisten niskaan . su.
Kyllä , minusta on Jeesuksen pelastaa isot mahdollisuudet päästä .
taivaaseen ,koska hän on pyhä ja puhdas Jeesuksessa Kristuksessa ,
eihän me uskovaiset saada hän kohdalla , yhään vähenpää saada
tuntea sitä uskon sanaa , mitä Paavali sai niistä aikaisemmistä täistään
joita örvelö ei ole antanut vieläkään anteeksi .
Kuinka paljon örvelö joutuu ottamaan Paavalin synnistä p''llensä
niin kuin On sanottu , että joka ei voi anteeksi antaa , ne muuttuvat
Hänen synneikksi , eikä kurmaa jää syntiselle voitko ymmärtää sen
Jos voit , olet aika lähellä ihmistä , mutta jos et voi olet kaukana siitä
mitä Jumala on esittänyt toiveekseen , ja käskykseen ..- f.r-3e3
Jumalan ja Jeesuksen sekä Pyhän Hengen pilkkaajana sekä Suomen Lain vastaistenkin oppien opettajana päästelet aivopierujasi helevetin portilta! Onnittelen!
Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon lahkojen, ei edes lestadiolaisten seurakuntia perustanut - Siis olet Jeesusta pilktaten Hänen Nimissä väärää todistusta antava rikollinen:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10300746
Fered.
11.12.2011 18:24
Jumalan Laissa ei ole kielletty naisilta saarnaajan virkaa. Siis olet Jumalaa pilktaten Hänen Nimissä väärää todistusta antava rikollinen:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-51558840
kalle.
28.9.2011 17:33
Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkaten asetat itsesi Heidän herraksi luciferia palvelevana väärää toditusta levittävänä rikollisena; sinulla ei ole oikeutta päättää milloin Jumalan ja Jeesuksen Laki on voimassa ja milloin ei:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020460#comment-50749566
teuta
31.7.2011 10:38
Ilmeisesti ainoa rehellisyyden ilmaisusi olet tehnyt uskontunnustuksessasi jossa olet tunnustanut itsesi mm. järjettömäksi, ymmärrystä vailla olevaksi ja ihmisten Lakeja noudattomaksi rikolliseksi:
Uskon tunnustuksenne: http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
Lue sivun oikeassa laidassa olevien nuoli-linkkien tekstitkin huolella ja opettele tietämään millainen on tosi luciverilainen!
- matti
Ennen 12.3.12 sinäkin joudut tekemään sopimuksen , joka noudattaa taas
kerran suomen lakia , sen jälkeen sinä voi sanoa paljon näkemiin .
ja minäkin jos en tee sopimusta , sopimuksen tekemätön on ulkona kuin,
kuin lumi ukko ja sellainen kuin örvelö voidaan sulkea ulos välittömästi
eikö ole kivaa , tämä olisi pitänyt vaan olla jo voimassa 4 ,vuotta sitten ..
Tuossa sanot taas kerran että minä olen tehnyt pilkkaa , sinä et edes tiedä
mikä on pilkkaa , Siihen ei kuulu pätkääkään Suomen laki , vaan noihin
pilkkoihin kuuluu Jumalan laki siltäosin kuin sitä Raamatussa on jossa
siitä ainostaan on oikeesti kirjoitettu . Kirjoitat vielä Että Jeesus ei ole
kristinuskon lahkoja ei edes lestaadiolaisten , seurakuntaa perustanut .
Tuon kuitenkin julki sen totuuden että myöhemmin perustettu SEURAKUNTA
heillä on varaa tutkia itseään , ensin perustetun Jeesuksen seurakunnan
kanssa , Tiedämme koska Hän perusti sen se oli senpääsiäsen ekapääsis-
päinänä myöhään illalla , jolloin Hän ilmestyi Yläsaliin ,opetuslapsilleen
ja perusti se seurakunnan ..
Kun nyt osaamme ja haluamme tuksia tätä ensin perustettua seurakuntaa
siinä selviää koko tilanne , varmistuu Jeesuksen tahto ,sitten Jumalan tahto
kaikki yhteensä ne on ne voimat jotka ei koskaan kumarra saa ta naa EIKÄ
perk elettä , Jumalalla on seitsemän Henkeä jotka on tehtävissä Maailmalla
mutta ei maalimassa ..
Jos näitä asioita tutkimme , niin kuin kuuluu ei sinulla ole naputettavaa ,
eikä pois suljettavaa ,kuin omasta mielestä , ja se ei ole paljon mitään ..- v.d-e33
Älä vääristele luciferilaisittain tekstejäni!
Kirjoitin:
"Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon lahkojen, ei edes lestadiolaisten seurakuntia perustanut - Siis olet Jeesusta pilktaten Hänen Nimissä väärää todistusta antava rikollinen:
Fered.
11.12.2011 18:24"
Siis olet rikollisen kristinuskon lahkon rikollinen väärän todistuksen levittäjänä ja vielä kaiken huipuksi Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkaava sekä Heidän Nimissä esiintyvä luciferilainen.
Jokainen rikollisen kristinuskon seurakunta on perustettu luciferia palvelevien toimesta olkoompa ne sitten milloin tahansa perustutettu niin Jeesus ei ole niitä perustanut joten voit sukeltaa helevetiiin valheinesi kertomaan sielä oleville kaltaisillesi aivopierujas.
Minulla on sen verran oikeus naputtaa rikollisille, että väärän todistuksen antaja rikollisten tiedot tulee oikaista niinkuin ne ovat.
Olen todistanut sinulle lukemattoman monta kertaa valheesi väärän todistuksen antamisiksi ja koska lestadiolaiset eivät tuki sontaluukkuasi niin ilmeisesti he ovat kanssasi samaan mielipuolta uskontunnustuksen antajiana Jumalallisuudesta pois eksytettyjä luciferilaisiksi eksytettyjä ilman, että he itse sitä ymmärtävät niinkuin et sinäkään!
Ja kunten jo ilmaisian, niin Jumalan ja Jeesuksen sekä Suomen Lain voimassa olemisen suhteen asia on tarkalleen niin, ettei edes lestadiolaiset ja heidän rakas aivopieru uskonveljellä ole oikeutta päättää milloin Lait ovat voimassa ja milloin ei. Ja sen mukaan itsellesi ja sinua uskoville lahkolaisille raivaat tietä helevettiin kun että halua edes ymmärtää.
Ymmärtämättömyys esim. lain suhteen osoittaan kuinka suuri teho luciferilaisuuden uskontunnustuksella on aivojen pesu kammioissa omia uskovaisia tappaneiden ja vainajia antamasi tietojen mukaan raiskaavien suhteen ollut. Olette syntyneet Jumalan Valtakunnan kaltaisina niinkuin Jeesuksen on tiedoksi antanut mutta olette suostuneet luciferilaisuuden oppiin mielenmanipulointien seurauksena ja hyljänneet Jumalan Valtakunnan kaltaisuuden.
Häpeäisit kirjoituksiensi valheellisuutta mutta uskontunnustuksen ymmärtämättömyys ja järjettömyys on sinusta ihmisyyden vieneet niinkuin uskontunnustuksessa olet tunnustanut. Peto on peto vaikka se kuinka kauniita aivopieruja lurittelis valkeuden enkelinä esiintymällä! - kalle
v.d-e33 kirjoitti:
Älä vääristele luciferilaisittain tekstejäni!
Kirjoitin:
"Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon lahkojen, ei edes lestadiolaisten seurakuntia perustanut - Siis olet Jeesusta pilktaten Hänen Nimissä väärää todistusta antava rikollinen:
Fered.
11.12.2011 18:24"
Siis olet rikollisen kristinuskon lahkon rikollinen väärän todistuksen levittäjänä ja vielä kaiken huipuksi Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkaava sekä Heidän Nimissä esiintyvä luciferilainen.
Jokainen rikollisen kristinuskon seurakunta on perustettu luciferia palvelevien toimesta olkoompa ne sitten milloin tahansa perustutettu niin Jeesus ei ole niitä perustanut joten voit sukeltaa helevetiiin valheinesi kertomaan sielä oleville kaltaisillesi aivopierujas.
Minulla on sen verran oikeus naputtaa rikollisille, että väärän todistuksen antaja rikollisten tiedot tulee oikaista niinkuin ne ovat.
Olen todistanut sinulle lukemattoman monta kertaa valheesi väärän todistuksen antamisiksi ja koska lestadiolaiset eivät tuki sontaluukkuasi niin ilmeisesti he ovat kanssasi samaan mielipuolta uskontunnustuksen antajiana Jumalallisuudesta pois eksytettyjä luciferilaisiksi eksytettyjä ilman, että he itse sitä ymmärtävät niinkuin et sinäkään!
Ja kunten jo ilmaisian, niin Jumalan ja Jeesuksen sekä Suomen Lain voimassa olemisen suhteen asia on tarkalleen niin, ettei edes lestadiolaiset ja heidän rakas aivopieru uskonveljellä ole oikeutta päättää milloin Lait ovat voimassa ja milloin ei. Ja sen mukaan itsellesi ja sinua uskoville lahkolaisille raivaat tietä helevettiin kun että halua edes ymmärtää.
Ymmärtämättömyys esim. lain suhteen osoittaan kuinka suuri teho luciferilaisuuden uskontunnustuksella on aivojen pesu kammioissa omia uskovaisia tappaneiden ja vainajia antamasi tietojen mukaan raiskaavien suhteen ollut. Olette syntyneet Jumalan Valtakunnan kaltaisina niinkuin Jeesuksen on tiedoksi antanut mutta olette suostuneet luciferilaisuuden oppiin mielenmanipulointien seurauksena ja hyljänneet Jumalan Valtakunnan kaltaisuuden.
Häpeäisit kirjoituksiensi valheellisuutta mutta uskontunnustuksen ymmärtämättömyys ja järjettömyys on sinusta ihmisyyden vieneet niinkuin uskontunnustuksessa olet tunnustanut. Peto on peto vaikka se kuinka kauniita aivopieruja lurittelis valkeuden enkelinä esiintymällä!Jollet sinä tule Jeesuken verellä puhdistettuksi , sinä menet tiedät
itse tarkastai , ei minuntarvitse kehoittaa noilla eväillä voidaan
kertoa vain mailmallisille asioita ,,ei uskovaisille. uskotko .. - b.d-3-
kalle kirjoitti:
Jollet sinä tule Jeesuken verellä puhdistettuksi , sinä menet tiedät
itse tarkastai , ei minuntarvitse kehoittaa noilla eväillä voidaan
kertoa vain mailmallisille asioita ,,ei uskovaisille. uskotko ..luciferilaisuuden Paavalikin oli jakomielinen, opetti teille että olette seurakuntanne on kristuksen ruumis... ja siten jyrsitte omaa lihaanne ja läträätte oman verenne kanssa itsellenne tuomiota tienaten:
1. Kor. 11:28 Jokaisen on tutkittava itseään, ennen kuin syö tätä leipää ja juo tästä maljasta.
1. Kor. 11:29 Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion.
1Kor.15:50. Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta.
Tuosta testistä selviää tarkoin Paavalin jakomielisyyden ja olette sen perineet häneltä!
Pietari viisastu kun kysyi Jeesukselta asiaa mutta te eksytetyt kysytte asiaa luciferilaisuuden edustajilta!!!:
Matteuksen evankeliumi:
http://www.koivuniemi.com/cgi-bin/raamattuhaku/?hakuehto=mat 15
15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?
TÄSSÄ TIETO ETTÄ KYSEESSÄ ON VERTAUS:
Markus 4:11 Niin hän sanoi heille: "Teille on annettu Jumalan valtakunnan salaisuus, mutta noille ulkopuolella oleville kaikki tulee vertauksissa,
Markus 4:12 että he näkemällä näkisivät, eivätkä huomaisi, ja kuulemalla kuulisivat, eivätkä ymmärtäisi, niin etteivät kääntyisi ja saisi anteeksi".
Mar 4:13 Ja hän sanoi heille: "Ette käsitä tätä vertausta; kuinka sitten voitte ymmärtää kaikki muut vertaukset?
TÄSTÄ SELVIÄÄ ETTÄ NK. pyhä ehtoollinen ON JEESUKSEN PILKKAAMISTA JOSSA HÄNESTÄ TEHDÄÄN ULOSTETTA:
16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?
JA SAMALLA KUN PILKKAATTE JEESUSTA TEKEMÄLLÄ HÄNESTÄ ULOSTETTA NIIN TODELLISUUDESSA TEETTE ITSE ITSESTÄNNE ULOSTETTA SYÖMÄLLÄ JA JUOMALLA OMAA LIHAANNE JA VERTANNE!
Mar 4:13 Ja hän sanoi heille: "Ette käsitä tätä vertausta; kuinka sitten voitte ymmärtää kaikki muut vertaukset?
JEESUS EI OMIENSA KANSSA SYÖ RAADONLIHAA EIKÄ LÄTRÄÄ VEREN KANSSA NIINKUIN KANNIBAALI PEDOT:
Matteus 26:29 Ja minä sanon teille: tästedes minä e n juo tätä viinipuun antia, ennenkuin sinä päivänä, jona juon sitä uutena teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."
Teidän teksteistä luin: "Ehtoollisen leipä ja viini ovat Kristuksen todellinen ruumis ja veri. Vaikka emme voi ymmärtää tätä salaisuutta,"
SALAISUUS ON PAAVALIN ANTAMASSA TIEDOSSA, JYRSITTE OMAA ITSEENNE LUCIFERILAISUUDEN OPIN VERENNE KANSSA LÄTRÄÄMÄLLÄ.
1.Korinttolaiskirje:
12:27 Mutta te olette Kristuksen ruumis ja kukin osaltanne hänen jäseniänsä.
Kautta aikojen ihmiset, siis IHMISET ovat tienneet, että veren kanssa läträäminen on saatanaa palveelvien rituaaleja.
Pahoittelen sitä, että ette ymmärrä selvää Jeesuksen antamaa oppia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492