Se aika kuukaudesta

ap

Suoraan asiaan siis:
Harrastatteko seksiä kuukautisten aikana? Eroaako kuukautisten aikana harrastatteva seksi muusta seksistä?
Ihan mielenkiinnosta kyselen.

29

1295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap

Niin ja nautitteko seksistä yhtä paljon/enemmän/vähemmän kuukautisten aikana? Kieltäydyttekö suuseksistä?

• Ap

Aika jännä vastaanotto. Ihan nainen olen ja parisuhteessa. Kyselin ihan mielenkiinnosta, sillä itse en koe kumppanini kuukautisia inhottavana asiana, mutta omani kyllä, joten omien kuukautisteni aikaan minuun ei saa koskea. Mutta pitäkää palstanne, turha tänne on ilmeisesti väliin tunkea.

• really?

Anna olla.
        Naiset, eivä tee tälläisiä kysymyksia.

your a right wing jackass....

• lezzielady
        really? kirjoitti:

Anna olla.

Ja sä tietysti itseoikeutetusti puhut noin 3,5 miljardin naisen puolesta?
        Olen omissa pidemmissä suhteissani naisiltani kysynyt haittaako menkat seksin harrastamista. Kolmesta suhteesta kahta ei haitannut, yhtä haittasi.
        Mielestäni on tärkeää, että myös tällaisista asioista voi kysellä ja keskustella, oli kysyjänä nainen tai mies.

• ei mee läpi

ja sitten itse vastaa väliin ikään kuin olisi nainen, ja vähän loukkantuneena ja saa kuin saakin jonkun tyhmän yksilön mukaan vastaamaan... mee kotiis

• ap
        ei mee läpi kirjoitti:

ja sitten itse vastaa väliin ikään kuin olisi nainen, ja vähän loukkantuneena ja saa kuin saakin jonkun tyhmän yksilön mukaan vastaamaan... mee kotiis

Sä oot kyllä niin mahottoman pelle yksilö :D Kukaan ei oo pakottanu vastaamaan tähän topiciin, joten painupa sä vaikka kotiisi vikisemään vääriä luulojasi. Haluun mielelläni kuulla asiallisia vastauksia, en tollasta säälittävää vinkumista.

• Half Woman
        really? kirjoitti:

Anna olla.

Eikä naiset anna tollasia vastauksia niin kuin sä, really.

• kokematon lepakko

Ihme vastauksia, eikö sitä nyt lesbot saa lesboseksistä kysellä? Mäkin haluaisin tietää!

• ncncn

Niillä eroaa, jotka eivät saa nautintoa muutenkuin tunkemalla jotain sisäänsä.
      Itse sanon ettei eroa. Nautinnollista seksiä osaa harrastaa ilman suoraa "sisäistä" kosketusta sukupuolielimiin. Suuseksi alapäässä ei kiinnosta muutenkaan.

• oraloral

Missä muussa ruumiinosassa voi suuseksiä harrastaa kuin alapäässä?

• 10+6
        oraloral kirjoitti:

Mulla ja tyttöystävällä menkka-aikaan tamponit käytössä, niitä saa ihan kaupasta ;) Eli ei haittaa mitenkään suuseksiä, ja orgasmi helpottaa myös kuukautiskipuja ja siihen aikaan kroppa on muutenkin herkkä hyväilyille.

• sanan merkitys?
        oraloral kirjoitti:

Kaikissa muissa paitsi alapäässä, hassu. Suuseksi-termiä ei tarvitse rajata vain yhteen asiaan.

• sanan merkitykselle
        sanan merkitys? kirjoitti:

Kaikissa muissa paitsi alapäässä, hassu. Suuseksi-termiä ei tarvitse rajata vain yhteen asiaan.

Virallisesti suuseksi rajataan niin sanotusti yhteen asiaan eli seksuaaliseen kanssakäymiseen, jossa vähintään yksi osapuolista käyttää suutaan esim. kieltä toisen sukupuolielinten (täällä referoidun alapään) hyväilyyn.

• Elejous

Joo, ehdottomasti harrastetaan. Se on villeintä silloin.
      Ja jos kärsii kuukautiskivuista, niin nekin katoo.
      Ja sitäpaitti vuoto lakkaa, kun kiihottuu...mutta onhan se hyvä laittaa tampooni.
      Suuseksiä ei tu harrastettua muutenkaan.
      Se ei kyllä liene normaalikäytäntö lesbopiireissä.
      Tyttikset on pitäny ylipuhua lähes järjestään, ennenkö on käytännöksi muuttunut
      hyvien puolien ansiosta :D.

• ei kaikkea voi tietä

Mitä? eikö suuseksi ole normaalikäytäntö lesbo biireissä? Olen aina olettanut näin koska omalla kohdallani se on ollut lähes itsestään selvää ja nautin siitä hirrrrrveeesti.

• ,.,.,.,.

Kai se yhtä normaalia on, kuin hetskupuolella. Nainen ottaa mieheltä suihin ja mies ns. naiselta.
        Mutta niinkuin hetsku- ja lesboseksissä, ei ole mitenkään epänormaaliakaan, jos ei sellaisesta tykkää. Oikeastaan aika outoa luulla sen olevan itsestään selvää, että jokin tietty vähemmistö nauttisi siitä......

• rivit ja välit

Varmaankin Elejous tarkoitti, että seksi/suuseksi _kuukautisten aikana_ ei liene normaalikäytäntö.

• tällanen meininki

Kai sitä seksiä pyrkii ensisijaisesti välttelemään (varsinkin omien) kuukautisten aikana mutta sit jos molemmat käy kuumana niin ei siinä vaiheessa enää oo väliä eikä muisteta enää koko kuukautisia. haittaakse?

• Järkevä.

En silti koskaan kuukautisten aikana,koska kokeiltu kerran.Se ei oikein sovi kuukautisten aikana..En tykännyt tästä vaan mieluiten ennen tai jälkeen kuukautisesta.

• ap

Hienoa, että kyynisistä lesboista huolimatta tänne on tullut ihan asiallistakin viestiä, kiitän siitä. Ja ei, en edelleenkään ole mies :D
      En näe mitään hävettävää kuukautisista puhumisessa, koska se kuitenkin on osa (melkein) jokaisen naisen elämää ja varmasti kaikilla tulee jossain vaiheessa elämäänsä vastaan "kuukautiset ja seksi" -kysymys.

• hilavitunvitkutin

Menkkojen aikana korkeintaan tyyliin vikoina päivinä taikka sitten suihkussa, tamponia käyttäessä (voi kun pystyisi koko menkkojen ajan käyttämään!) tietty jotain satunnaista pikkukivaa.. ;P suuseksi ei taas niiden aikana tulisi mieleenkään, ei sitten puolin tai toisin!

• Kylläkyllä!

Olen yleensä vähintään yhtä halukas tai jopa halukkaampi seksiin kuukautisten aikana, kuin muulloin. Eli kyllä rakastellaan. Minua eivät omat kuukautiseni häiritse, eikä kukaan seurustelukumppaneistani ole koskaan kieltäytynyt minua rakastelemasta niiden aikana. Yleensä nakkaan sängyn suojaksi jotain, mikä sattuu osumaan käsiin, kuten pyyhkeen. Eipä se silti yleensäkään kovin sotkuista ole, sillä vuoto usein lakkaa rakastelun aikana. Useimmiten sitä saattaa tapahtua vain orgasmin tullessa. Toki voi myös käyttää tamponia, mutta se tietenkin rajoittaa rakastelua. Suihku tai kylpy ovat myös hyviä vaihtoehtoja.

Rakastelu ja nimenomaan orgasmi voivat tosiaan auttaa kipujen suhteen. Sen, miltä itse rakastelu tuntuu, olen huomannut vaihtelevan melko suuresti. Joskus kuukautisten aikana on herkkiä päiviä, jolloin rakastelua ei hirveän pitkään kestä, joskus taas päinvastoin. Kaikki siis riippuu päivästä ja antaisinkin sellaisen neuvon, että jos seksi joskus tuntuu vähemmän hyvältä kuukautisten kannalta, ei kannata vetää siitä sellaista johtopäätöstä, etteikö se voisi muutoin tuntua nautinnolliselta. Yleensä seksi tuntuu kuitenkin tosi hyvältä ja pääsääntöisesti haluan aina seksiä kuukautisten aikana, samalla tavoin kuin haluan sitä koko ajan muutoinkin. :D

Myöskään naiseni kuukautiset eivät minua häiritse, miksi häiritsisivät? Minusta se nyt vain sattuu olemaan hyvin luonnollinen asia ja etenkin silloin, kun parisuhteessa kuukautiset eivät ole vielä alkaneet tai eivät tunnu noudattavan samaa kiertoa, seksin harrastaminen olisi aika rajoittunutta, jollei sitä voisi harrastaa myös kuukautisten aikana. Suuseksin pelkääminen on minusta aivan turhaa, sillä ennen seksiä voi peseytyä.

Yleensä naiset ovat aluksi suhtautuneet rakasteluun kuukautisten aikana hiukan varauksella. Monet kaiketi pelkäävät sitä, miltä maistuvat ja sen sellaista. Olen seurustellut useamman naisen kanssa, ja eipä ole oikeastaan osunut kohdalle sellaista kumppania, joka olisi esimerkiksi aina halunnut seksiä kuukautisten aikana. Pari ei ole halunnut seksiä koskaan kuukautisten aikana, ja muut satunnaisesti. :) En halua koskaan naistani seksiin painostaa, mutta olen yrittänyt vakuuttaa, etteivät kuukautiset minua häiritse.

• dd766

Mä en näe toisten kuukautisissa mitään häiritsevää, toisaalta en saa mitään erityiskiksejäkään eli suhde on neutraali. Omat kuukautiset tottakai vähän ujostuttaa, mut jos kumppani vakuuttaa, että se ei ole ongelma niin ei se sit ole mullekaan. Eikä tietysti saman kumppanin tarvitse montaa kertaa vakuuttaa, asiasta kyllä tulee poikkeuksetta mainittua, onhan se hyvä toisenkin tietää.

Tampooni meilläkin käytössä enkä oo ikinä huomannut ylimääräisiä hajuja/makuja kuukautisten takia.

• kuukuppiiii

Meillä seksiä harrastetaan joskus myös kuukautisten aikana. Joka tapauksessa joka ikinen kuukausi kiitän kuukautiskupin keksijää siitä, miten älyttömästi tämä älyttömän fiksu ja helppo kuukautissuoja on helpottanut elämääni!

Kuukupin kanssa seksin harrastaminen sujuu erinomaisesti, tosin silloin ei sisälle voi mitään laittaa. (Itse en siitä niin välitäkään.)

Jos kuukuppi on tuntematon juttu, niin kannattaa tutustua: http://kuukuppi.fi/?SID=m7is8f1haennn91l3k1adhkdu1

Eikä vain seksinharrastamisen takia, vaan muutenkin. :) Säästymme samalla jätevuoritla ja myös ajan myötä rahan säästö on melkoinen!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5040
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1209
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1149
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1103
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      872
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      743
    Aihe