Saan firmalta kyseisiä seteleitä vuosittain. Miksi nämä eivät käy tanssipaikoilla? Onhan tanssiminen liikuntaa ja myös kulttuuria. Ennemmin menen lavoille kuin istumaan oopperaan. Kuitenkaan ooppoeroita väheksymättä.
Kulttuuriseteli ja liikuntaseteli
7
1065
Vastaukset
- Lisää alkoholia
Tanssin harrastajat povat lähes kaikki tavallisia ihmisiä. Eli toisin sanoen eliittiväkeä ei ole tanssin harrastajissa juri lainkaan. Ja koska eliittiväkeä ei ole hyödyntämässä tanssin tukemista, niin tanssia ei myöskään tueta.
Lisäksi tanssi on epäesteettistä ja epähygieenistä koska tanssiessa tulee hiki. Myös syke nousee tanssiessa mikä tekee siitä arveluttavaa liikuntaa.
Suurin syy miksi liikuntaseteli ei tansseihin kelpaa on alkoholin käyttö. Jos alkoholin käyttö olisi selvästi korkeammalla tasolla, niin kuin esimerkiksi urheilukilpailujen yhteydessä, niin voisi olla jotain edes jotain toivoa olla saada liikuntasetelitkin kelvollisiksi lavatansseihion. Nykyisellä olemattomalla alkoholinkäytöllä ei liikuntasetelit tule kelpaamaan lavatansseissa.- Vai arveluttavaa??
"Myös syke nousee tanssiessa mikä tekee siitä arveluttavaa liikuntaa. "
- onpa "älykäs" kommentti, sykkeen nousu liikuntasuorituksissa on käsittääkseni normaalia.
- Turhaa kulua
Sehän on kiinni pelkästään siitä haluaako tanssinjärjestäjä lähteä mukaan Smartumin rahastussysteemiin. Smartum ottaa itselleen 4% palkkiota järjestäjälle tilitettävistä maksuista. Asiakkaalta ei saa periä Smartumin seteleiden käytöstä maksutapalisää, joten se on pois järjestäjältä. Jos tansseissa on kävijöitä muutenkin, niin miksipä järjestäjä maksaisi Smartumille?
- setelit sytykkeeksi
Kiitos asian selventämisestä. Jopas on systeemi!
- s-dlfkmsd-h.ksdm
Entäpä jos harrastaisit vaikkapa uimista tai kuntosalia? Eihän tuo kovin paljon joku viisi kuusi seteliä palkansaajalle ole, mutta jotakin porkkanaa kuitenkin!
Sama jos sitten laittaisi sen 30 suoraan takkaan!- Kaikki käyttöön
Viisi kuusi seteliä? Minä saan puolen vuoden välein 20 setelin nipun kerralla, eli 100 euron edestä. Ei sitä ihan takassa viitsi poltella. Käyttöpaikkoja on sentään aika paljon. http://www.smartum.fi/content/fi/11501/10834282/Kayttokohdehaku.html
- Smartum
Tanssikursseilla liikuntasetelit kuitenkin yleisesti käyvät. Kannattaa hyödyntää tätä mahdollisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483