Tahtoisin ERITTÄIN PALJON yksille festareille toiselle puolelle suomea, tapahtuis ens kesän lopuilla.
Ongelmana on että mun yks parhaimmista ystävistä ei voi / halua lähteä sinne ja mulla ei ole kuin yksi toinen kaveri kenen kanssa sinne voisin lähteä, joka ei varma ole lähtisikö, luultavasti ei.
Oikeen muuta seuraa ei olisi kavereista eikä sukulaisistakaan.
Paikkakunta on ihan vieras ja ei sinne yksinäänkään huvita lähteä, vaikka iän puolesta periaatteessa voisin. Enkä äidinkään kanssa sinne halua. :D
Mä tahtoisin NIIN valtavasti sinne kun siellä esiintyy yks lemppari artisteita, joka ei Suomeessa vieraile kovin monesti.
Pitäiskö mun hankkia seuraa jostain netistä vai mitä ?
Olin nii innostunut ku kuuliin kyseisestä tapahtumasta ja siitä kuka siellä esiintyy, mutta sitten ei ookkaan seuraa sinne, ihme pask** tää elämä.
FESTAREILLE, mutta ei kaveria :
5
749
Vastaukset
- 17v poika
Mitkä festarit ja mikä bändi?
Kyllä sitä yksinki festareilla selviää ihan mainiosti, pystyy keskittymään paremmin esiintyjiin :DD
Ja majotuksesta sen verran että jos on festarit nii tod.näk telttailu on majotuksena sitten - eeefaerewasde
Espoon Weekend festival, skrillex ois keikkailemassa :D Tulee sinne lisääkin mut tuossa mitä nyt tässä vaiheessa on kiinnitetty sinne.. Menisin kyllä vaikka ois pelkkä skrillex :D
En oo ikinä käyny espoossa, enkä kyllä yksin siellä viiti olla, mähän kuolen sinne festarisekoiluun :D
Luultavasti tässä käy niin ettei oo kenen kanssa mennä sinne ja mun pitää taas oottaa, olisin halunnu mennä circukseen viime kesänä kun sonny siel oli, mutta sinne oli k-18 raja ja ite olin vasta 17.
(hienoo ku saan käyttää alkuperäistä nickiäni taas.. -.-) - tyttö19
ootko minkä ikänen? itellä ois nimittäin sama tilanne ku sulla, weekendeille tekis niin paljo mieli muttei oo kaveria :D ja mietin ite kans et voisin vaikka netistä koittaa hommata festarikaverin, haluan tosissaan niin paljo tonne. oisko sulla mese/fb/meili nii voitais jutella vähän? :)
- efbsebeseb
Noniin tässä teille eeppinen neuvo:
Meet yksin sinne, etit jonkun pantavan näkösen miehen/naisen. Sanot että kaverit joutu lähtee tai jotain jne, ja jäit itekseen tänne. Sit pyydät päästä nukkumaan niiden telttaa kun itelläs ei oo... ja loppu käy itsestään
En tiiä oliko vaan munkkia vai mitä mutta yhelle tutulle kävi näin ja toimi ;P - tyttö19
^ no ainahan sitä nukkumapaikan löytää, ja seuraa, mut kiva ois jos ois joku kaveri ihan alusta asti mukana. ja kuitenkin itelläki sen verran välimatkaa tonne espooseen nii ei viittis ottaa riskiä :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462