Mikä on mullistanut maailmasi?
Mikä on ollut elämäsi järkyttävin asia
117
1548
Vastaukset
- Olen robotti!
Käsi katkesi ja paljastui johtoja ja hydrauliikkaputkia!
- ...........
Ufo kaappasi minut ja seuraavana aamuna heräsin sängystä, ja perseeseeni oli asennettu kauko-ohjain, jolla ufomiehet ohjaavat käytöstäni.
- lask laulellen vesiä
Kävin kusella, eikä kirvellyt!
- oiskohan?
Cocoomuksen "demokratia" höpinät?
- keskustan mies.
kun kepun kannatus romahti
- ei äidin.
Näin tussun! Siis oikean. luonnossa.
- tussu lover.
Melken sama: kun näin miten kaunis tussu on.
- älä ihannoi aviota
tussu lover. kirjoitti:
Melken sama: kun näin miten kaunis tussu on.
Tussu on kaunis, mutta muija on frigidi. Ei suostu edes kosketteluun. Pakko käydä vierailuilla. Onneksi normaaleja naisia on. Se siitä avioliiton ihanuudesta.
- voivoismör
Suomenrååtsalaisten diktatuuri maassamme?
- Pöyristyny
No se, kun tajusin, kuinka pöljiä suomalaiset äänestäjät ovatkaan.
Muka homoja naimisiin,-Kuka on kieltäny JÄRJEN, ja viisauden SELKÄRANGAN ?
Kuka päästi riivaajat irti !- kommentti...,,.,.
Kuka se sosiopaatti tällä Suomi24- foorumilla on, joka kirjoittelee minulle uhkauksia ja roikkuu perässäni haukkumassa minua mielisairaaksi ja syytellen minua kirjoituksista, joihin minulla ei ole osaa?! En ole vastuussa sen kahelin tekemisistä. Kiinnitän huomiota noissa skitsoissa jutuissa pariin piirteeseen: kirjoittaja käyttää esimerkiksi sanoja " nuin" ja "miähet": Millainen ihminen käyttää kirjallisessa viestinnässä systemaattisesti sellaisia sanoja? JA MIKSI JOKU PSYKOPAATTI ROIKKUU MINUN PERÄSSÄNI Suomi24:ssa?
Kiinnitän huomiota myös väkivaltaisuuteen ahdistelijani viesteissä: huumeslangia esiintyy myös... Menenkö poliisille vaiko lopettaako se SAIRAS ihminen minun kiusaamisen tällä foorumilla? Pelottaa. - Terve Johanna! ;-D
kommentti...,,.,. kirjoitti:
Kuka se sosiopaatti tällä Suomi24- foorumilla on, joka kirjoittelee minulle uhkauksia ja roikkuu perässäni haukkumassa minua mielisairaaksi ja syytellen minua kirjoituksista, joihin minulla ei ole osaa?! En ole vastuussa sen kahelin tekemisistä. Kiinnitän huomiota noissa skitsoissa jutuissa pariin piirteeseen: kirjoittaja käyttää esimerkiksi sanoja " nuin" ja "miähet": Millainen ihminen käyttää kirjallisessa viestinnässä systemaattisesti sellaisia sanoja? JA MIKSI JOKU PSYKOPAATTI ROIKKUU MINUN PERÄSSÄNI Suomi24:ssa?
Kiinnitän huomiota myös väkivaltaisuuteen ahdistelijani viesteissä: huumeslangia esiintyy myös... Menenkö poliisille vaiko lopettaako se SAIRAS ihminen minun kiusaamisen tällä foorumilla? Pelottaa.Eikös poliisi juuri tullut sinun luoksesi?
- en toivu koskaan,
ei stondannut
- revi siitä
Kun näin EU:n byrokratian ja miten kalliikksi se tulee, tämän maan ennestäänkin optiomiljonäärien ja pelureiden ym. koijareiden lisäksi.
- biologi.
eka organismi
http://fi.wiktionary.org/wiki/eliö - shokkioli
Kun huomasin, että naisetkin paskoo.
Ajattelin aina vain, että miehet paskoo vain pelkästään..- Paska!
Ja oikein toivon et joku naenen paskois sun pärställesi.....ÄÄÄLIÖ!!!!
- nytsittekyllä
Lukea tämän viestin vastaukset. Lapset ovat oppineet kirjoittamaan?
- Isot miähet
Luuletko sä että joku täällä ottaa tämän tyyppisiä huuhaa-aloituksia tosissaan? Jos luulit niin olet väärällä palstalla.
- vieläkin odottava...
Mieheni katoaminen,tapauksesta jo 7v.
Kamalinta on kun 6,5v lapsi kysyy missä isi on,eikä ole hänestä näyttää kuin vanha kuva,mitä sellaiseen voi vastata,lapsi ei ymmärrä että joku voi nuin vain kadota.- huhuuhuhuuu
hahahahhahaa, elä huijaa poika meinaan meitä
- Benny Hill
Mun järkyttävin asia on ollut kun mulla oli lotossa täysosuma ja sit mä hukkasin sen kupongin. Kone oli arponut ne numerot enkä mä tiennyt niitä.
- JK
MIEHENI KUOLEMA
- Lentopelko
Paska meni lentokoneessa oikeesti housuun!!
- Hyvinpörisee
-parit tosi rankat rytmihäiriöt
-vakava auto-onnettomuus
-ahdistus- ja paniikkihäiriöt
-masennus
-alkoholismi
ym.- kovia kokenut
melkein samat mullakin.
- Tyhmä palsta
Joukossa tyhmyys tiivistyy. Kun yksi alkaa kirjoittaa paska-juttuja niin toiset jatkaa siitä samasta. Keskustelun aloitus on hyvä ja antaa mahdollisuuksia vaikka kuinka syvällisiin juttuihin, mutta tulos on tässä. Täyttä huuhaata ja paskan puhumista. Muutenkin suomi24-sivujen keskustelun taso on aika kaavamaista, kielteistä ja surkeaa. Köyhä rupusakki käy purkamassa pahaa oloaan. Minä vaihdan kanavaa nyt heti.
- niin...,,.
Älä nyt.;) Ei muakaan mollattaisi, jos olisin rikollinen ja jotenkin skrubusakkia.;) Köyhän "skrubusakin" osalta on pakko sanoa, että minä en tunne köyhiä: lapsuudessa minulla ei ollut pulaa merkkivaatteista, ei hyvistä harrastuksista, eikä mistään, mutta silti olen varmaan sisäistänyt tietyntyyppisen köyhiä kunnioittavan asenteen mm. siksi, että eräskin läheiseni on viiden lapsen sodissa kuolleen miehen yksinhuoltajanaisen perheestä ja kenestäkään ei köyhyydestä huolimatta tullut k*sipäitä, vaan osasta jopa akateemisia ja kaikista rehellisiä ja siksi toisekseen jos vaikka mun faija oli viiden laudaturin ylioppilas, niin tosi ikävää, jos joku kusipää jaksaa kadehtia. Itseäni saan hävetä vain siitä, että mulla on vain puolet esimerkiksi oman isäni älystä tai ja että ainakin mulla on sellaiset "kantimet" elämään, ettei kukaan voisi parempia lähtökohtia saada, jos omaisi niin välittävän perheen kuin esmerkiksi mulla itsellänikin on.
Rikkaista en tiedä ja varmaan siksi köyhänä pysynkin, etten koskaan ole ollut kiinnostunut rikastumisesta.Se mikä mulle merkitsee, on rehellisyys,ihmiskunnioitus ja tietyntyyppinen laaja sivistys. Kukaan ei tee mitään rikkaalla pässillä, joka ei osaa käyttää rahojaan yhteiskunnan hyväksi, mutta kaikkina aikakausina yhteiskunnat ovat hyötyneet fiksuista ja muidenkin etuja ajattelevista ihmisistä.
- nimenomaan tyhmä palsta tämä Suomi24!
- Läheisen menetys...
Elämässä kaikkein järkyttävintä mitä voi tapahtua on se, kun menettää rakkaan ihmisen/ihmiset yhtäkkisesti, ennakoimatta. Se on kyllä niin kipeä kokemus sielulle ja sydämelle, ettei siitä koskaan toivu kokonaan. Mutta ajan kanssa sen surunkin kanssa oppii elämään, siihen turtuu ja tottuu lopulta. :)
- ikijärkkyy
Luin maailman menoa palstaa....
- Näkemiin taas.
Samat sanat. Kun avaa tämän saitin, se on todella järkyttävää, mikä iskee silmille. Siinä syy etten viihdy täällä. Käyn joskus lukemassa, jopa kommentoin, joskus.
- Elossa
Todettiin pahanlaatuinen syöpä!
- assole
Niin minullakin mutta selvisin, miten sinä voit nim. Elossa?
- Elossa
assole kirjoitti:
Niin minullakin mutta selvisin, miten sinä voit nim. Elossa?
Minut leikattiin 2009 alkuun ennuste oli huono. Minun sairauteni ennuste viidenvuoden jälkeen on 40% menehtynyt 60% selvinnyt en tiedä kumpaan kuulun toivottavasti siihen 60%
- assole
Elossa kirjoitti:
Minut leikattiin 2009 alkuun ennuste oli huono. Minun sairauteni ennuste viidenvuoden jälkeen on 40% menehtynyt 60% selvinnyt en tiedä kumpaan kuulun toivottavasti siihen 60%
Tsemppiä sinulle, toivon että olet voittaja.
Minun ennusteeni oli 2003 kun leikttiin että 50% on elossa viiden vuoden jälkeen...
- Tikku tuli
Sain kerran tikun sormeeni. Ai ai kun sattui. Se oli kyllä ihan hirveää.
- noh vastaus
Se, että muka olen niin kauhea ihminen, kuin Suomi24:n kirjoittajat ovat minulle nimettömästi näissä julkisissa nettipalstakeskusteluissa väittäneet. Siinä ehdottomasti kauhein elämäni kokemus. Suomi24:ssa minulle on kerrottu mm., että olisin narsistisesta persoonallsiuushäiriöstä kärsivä, jotenkin perverssi, skitsofreenikko ja puolituttujen mollaaja. Huolimatta siitä, että asia sadan prosentin perusteella ei pidä paikkaansa, ihmettelen ihmisten vihaamistarvetta kun tajuan, että kukaan niistä kirjoittajista ei omilla naamoillaan mulle samaa vihapuhetta kirjoittaisi.
- Ryömäläinen
Minä en vihaa, enkä pilkkaa Sinua, vaan rakastan Sinua enemmän kuin itse elämää, joka on tyhjää ilman Sinua, kun et ota yhteyttä.
Tietäisitpä mitä kiusaamista olen saanut kärsiä etsiessäni Sinua, rakas. Olemme äitini kanssa ajaneet satoja kilometrejä saadaksemme vain pilkaa tai paikalla ei ole ollut ketään. Fyysistäkin tuskaa olen saanut kärsiä, kun jouduin tappeluun ylivoimaa vastaan, mutta se ei ole mitään siihen verrattuna, mitä tuskaa tunnen sydämessäni.
Olen jo luopunut toivosta, enkä halua enää elää. Miksi eläisin, sillä ei tämä elämä tarjoa minulle kuin tyhjää ja nyt vielä hitosti lapiomista.
Menisin avantoon, mutta äiti ei anna. Menehtyisi kuulemma suruun. En usko, sillä hän pitää minua hulluna ja on vain kiitollinen, kun pääsee minusta. Niin taidat Sinäkin, rakas, olla?
Jää siis hyvästi, rakkaani! - huonovastaus.
Ei omilla naamoillaan vihapuhetta kirjottaisi. Joo huomaa et sul ei taija muuta elämää olla kun tää suomi24. kirjottelu :D Ihmiset yleensä PUHUVAT .. Joo on se kauheeta kun koneen voi laittaa kiinni ja mennä vaikka haukkaa happee eikä jäähä miettimään mitä jotkut tuntemattomat sulle kirjottelee.
ps. Kannattaa ehkä miettiä se pari kertaa mitä tänne kirjottelee,kuka tahansa voi sua haukkua . Ihan omalla vastuulla - jaa...,,.
huonovastaus. kirjoitti:
Ei omilla naamoillaan vihapuhetta kirjottaisi. Joo huomaa et sul ei taija muuta elämää olla kun tää suomi24. kirjottelu :D Ihmiset yleensä PUHUVAT .. Joo on se kauheeta kun koneen voi laittaa kiinni ja mennä vaikka haukkaa happee eikä jäähä miettimään mitä jotkut tuntemattomat sulle kirjottelee.
ps. Kannattaa ehkä miettiä se pari kertaa mitä tänne kirjottelee,kuka tahansa voi sua haukkua . Ihan omalla vastuullaJoo no mutta minä nyt sanon, että on asiatonta käytöstä esimerkiksi tuon sairaan nimimerkki "Ryömäläisen" teksti minulle... Eivät joo omilla naamoillaan vihapuhetta kirjoittaisi: Mitä siinä on vaikeaa ymmärtää? En ymmärrä, että millaiset mielisairaat saavat jotakin sairasta tai sadistista nautintoa kirjoitellessaan paskatekstejä mun kaltaiselle viattomalle tällaisella netin julkisella palstalla, mutta tervettä se käytös ei ole ja kusta päässä niillä kirjoittajilla on, jotka siten toimivat. Samaten muille kuin mulle voivat kirjoitella v*tun tappeluistaan ja uhkailuistaan - tässä tavallista ihmistä vaan pelottaa, että mitä sekopäitä tällä Suomi24- foorumilla on.
En tiedä kuka tuon aloituksenkin laati, mutta asiaton se on, koskei liity palstan aiheeseen.
Minulle ei tarvitse tuntemattomien nimettömien tulla opastamaan, että milloin minun pitää "laittaa kone kiinni" tai mennä "haukkaamaan happea". Osaan tehdä niin ihan itse sitten kun päätän, enkä minä ole siten nettiriippuvainen, että sekoilisin tuntemattomien viattomien kimpussa keskustelemiseen tarkoitetulla palstalla.
Koen tämän foorumin kirjoittelun tason ja kirjoitusten tyylin erittäin epäasiallisena ja epäterveenä. Samaten pelkään, kun luen hullujen kirjoituksia. Syyksi ei taida riittää pelkkä mielenterveyslääkkeiden ottamatta jättäminen sekopäillä, jotka alkaa vainota minua mielikuvitustarinoilla julkisen nimettömän palstan keskusteluissa ilman nimiään. Eipä paljoa tarvitsis miettiä, että mitä tuntemattomat nimettömät mulle kirjoittelee, jos tekstit olisi normaalijärkisiä....
En ymmärrä, en kertakaikkiaan, että miksi Suomi24 EI poistata foorumeiltaan huijareita, jotka alkaa kirjoitella selkeästi kusipäisiä mielikuvitustarinoita sivulliselle kaltaiselleni, joka en tiedä tai tunne pätkän vertaa, että keiden kanssa edes keskustelen.
Itse en aloituksia Suomi24 paukuta: minä kehoittaisin niitä menemään hoitoon, jotka työkseen laatii asiattomia avauksia Suomi24:n näille nimettömille keskustelupalstoille: kertonee vähintäänkin nettiriippuvuudesta, jos paukuttaa paskaa niin paljon kuin ikinä jaksaa näppiksiltään keskustelupalstoille...
JA todellakaan mitään väkivaltajuttuja en halua lukea. Haluaisin edesvastuuseen ne ihmiset, jotka minua ovat pelotelleet Suomi24:ssa ja ne eivät ole tuntemiani. Itse ainakaan en kierrä nettipalstalla haukkumassa mitään yhtä ja samaa viatonta kirjoittajaa, kuten mulle tuntemattomat kiertävät ja roikkuvat perässäni ahdistelemassa minua keskusteluissa tällä foorumilla.
- 7+4
Että ihmiset utelee täällä toisten elämää.
- oonpiilos
tuntuu kuin joku yrittäisi saada selville kuka olen. Joten tarkkailen kirjoituksia eri puolilla ja sähköpostiani
- SAIRAS FOORUMI
Ehdotttomasti järkyttävintä on tuo väkivaltainen sairas ihminen, joka kirjoittelee uhkauksia... Kielenkäyttökin niin laiskanlötköä ja paskamaista, että pakosti kyseessä täytyy olla rikolliset. Nyt sitten odottelen, että milloin Suomi24n ylläpito ymmärtää poistattaa laittomat jutut ja väkivaltaan kiihottamiset tältä mielisairaalta foorumiltaan... Itse häpeän vain sitä, että kirjoittelen niin sairaiden kanssa, kuin Suomi24 näyttää. HUIJARIT VITTUUN FOORUMILTA!
- hmm...,.,.
Niin ja kun eivät vain "utele", vaan käyvät sairaimmat keskusteluissa haukkumaan tietäen, että haukkujensa kohde ei voi edes puolustautua - se on ainakin minun kokemukseni Suomi24:sta... En ikinä olisi uskonut, että tämä foorumi on niin sairas,että kun tälle nimettä kirjoittaa jotakin itsestään jollekin palstalle, että häiriintyneet tulevat uteliaaksi henkilöstä. Minua ahdistelee joku kymenlaaksolainen tai jotkut sellaiset: ei tietenkään kukaan tuntemani, eikä kukaan sivistyskansalainen, mutta joku umpisairas, joka mustamaalaa minua mielisairaaksi tällä palstalla ja jollaisten nettikiusaajien jutut tunnistan räikesäti läpi paistavasta kymenlaaksolaismurteesta. Keksivät myös päästänsä minulle "persoonaa" tällä foorumilla. Kiva kyllä olisi tietää, että kuka puolituttu vuotaa IRL , tuntemattomille nettikiusaajille minuun liittyviä asioita, kun kerran netissä on tuntemattomia vihaajia, jotka eivät herjatessaan tietenkään edes nimiään mulle kerro näissä keskusteluissa...Itse pidän _sosiopaatteina_ sellaisi, jotka selvittävät jonkun nimettömän keskustelupalstalle kirjoittavan kirjoittajan henkilön uteliaina ja sitten alkavat riekkua herjauksilla näillä keskustelupalstoilla kimpussani palstalta toiselle, keskustelusta toiseen. Nimettömillä ahdistelijoillani on myös hyvin yksityiskohtaista tietoa minusta, eli sillä ihmettelen, kuka kusipää minusta tuntemattomille ihmisille puhuu ja miksi joku sairas ihminen haluaa vahingoittaa mainettani.
Itseäni ei koskaan v*ttujakaan ole näissä nimettömissä keskusteluissa kiinnostanut, että keitä he nimettömät henkilöinä olisivat, joiden kanssa keskustelen nimettömällä keskustelupalstalla... Sehän nyt olisi ihan sairasta! - totuusseerumia veres
Eihän noihin uteluihin ole pakko vastata.
Vain tuntuuko että on pakko vastata?
Ei voi olla vastaamatta?
- 5+3+3
Järkytys tästä palstasta!
- Biubaum
Kyllä se on vähän silleen, että ei tässä maailmassa mikään järkytä, kaikkeen voi varautua. Ehkä järkyttävää voisi olla se, jos päättäjät tekisivät jotain sellaista josta olisi keskiverto suomalaiselle jotain iloa, koska siihen olisi varmaan joku järkyttävä koira haudattuna.
- rööki & ryyppy
Lopetin ryyppäämisen ja tupakoinnin, elämäni hirveimmät 29 minuutti.
- Pulikuu-ukko
Se on vittumainen tunne kun ehtii miettiä jotain muutakin kuin ryyppäämistä ja tupakointia. Kun huomaa että nyt on maksa ihan saatanan kipeä ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa, niin pitää äkkiä sulkee silmät ja juoda ykkösellä pullo viinaa, sitten röökille. Ei pidä antaa todellisuudelle valtaa dominoida sitä ihanaa röökin savun ja viinankatkuista maailmaa.
- Viisaan neuvo
Kannattaako eritellä, eikö tämä koko elämä ole käytännössä yksi iso järkytys meille jokaiselle ?
Olisi järkevämpää pohtia sitä, kuinka voisimme auttaa ja lohduttaa toisiamme, lieventää järkytyksiä, tehdä toistemme elämistä helpompaa.
Ratkaisukeskeisesti nääs.- Im all out of love
Mun mielestä kannattaa mieluummin jäädä rypemään siihen tunteeseen kun alkaa hakemaan jotain "ratkai-suja" mitä se sitten ikinä tarkoittaakin.
Mä ainakin tykkään, että kun on ongelma niin meikäläinen syö, syö, syö ja syö...
Sitten se syömisen jälkeinen masennus on kivaa. Siellä kylmän suihkun alla on oikeasti ihan mukava itkeä pari tuntia sen jälkeen.
Yöllä on kanssa mukava tirauttaa pari kyyneltä ja... Tieks? Juice Leskistä siteeraten "itkin ja itseni uniin onanoin" Tietysti unet on aika luksusta, ja tarkoitettu lähinnä niille jotka voivat nauttia omista saavutuksistaan.
Itse tykkään tuijotella kattoon ja itkeä silmät päästäni, lähes kirjaimellisesti...
Pyyhkiä kyyneliä vielä aamuruskonkin sarastaessa kunnes silmät ovat niin punaiset ja ärtyneet etten enää näe mitään.
- ....................
Kaikki kaverit katosi jonnekkin. Se saa mielen melankoliseksi.
- 2011
oman lapsen sairastuminen masennukseen :(
- toive elää
mulla sama huoli ja varsinkin koulunkäynnin motivaation puute.
- maximit 13
tajusin että pippelini on alimittainen. n13cm max.
- paha mies
Nainen syytti mua ryöstöstä jota en tehnyt. Olin toisella paikkakunnalla silloin ja en saanut korvauksia oikeudessa väärästä ilmiannosta joten hakkasin naisen sairaala kuntoon. Se nimenomaan järkytti ettei syyttömiä puolusteta suomessa.!
- TIEDÄN tunteen!
Äidin menetys lapsena ja koulukiusaus.
- Laitonta pizzaa
Elämäni tähän mennessä järkyttävin asia oli kun ostin kaupasta pakastepizzan. Kotona sitten nälissäni ajattelin että nyt voisikin lämmittää vähän pizzaa.
Laitoin uunin päälle, ja revin pizzan ympäristä pahvipaketin ja muovin pois.
Kun heitin pizzan pellille niin huomasin että...
Se on halki. :(
Keskeltä halki... *sniff*
Laitonta pizzaa... *nyyh*
Päiväni on pilalla!
*yhyy...* - Muuanäiti
Lapseni kolmas itsemurhayritys.
- se tyhjensi mielen
Vuosi 1993.Tyttäreni 5v vakavasti sairas..Olimme sairaalassa hän sylissäni,havahduin kun tyttäreni kysyi"kuolenko minä".odottamaton kysymys..vastasin"ehei et kuole sulje silmäsi ja nukahda,aamulla olet terve"Hän sulki silmänsä,eikä avannut niitä enään koskaan..ei koskaan
- Mä aattelen panemist
se tyhjensi mielen kirjoitti:
Vuosi 1993.Tyttäreni 5v vakavasti sairas..Olimme sairaalassa hän sylissäni,havahduin kun tyttäreni kysyi"kuolenko minä".odottamaton kysymys..vastasin"ehei et kuole sulje silmäsi ja nukahda,aamulla olet terve"Hän sulki silmänsä,eikä avannut niitä enään koskaan..ei koskaan
No eikös se o nääs parempi vaan että ei tarvi täsä maasa elää. Tyttäres pääs varmasti parempaan paikkaan kuin tämä paskamaa.
- hölmö nainen
Parvekkeelta menin tippumaan humalassa, nyt sitä sitten istutaan pyörätuolissa..
- ikuinen rakkaus
just siistii onneks olkoo vaa idiootti! nauti elämästäs!
- Hedonistibotti
-äidin itsemurhayritysten seuraaminen vierestä lapsena
-isän narsistinen persoonallisuushäiriö -> väkivalta, haukkuminen, itsetunnon lyttäys
-raiskaus
-masennus
-anoreksia
-alkoholismi ja mm siitä johtunut ystävien menetys
-jätetyksi tuleminen (ei sinänsä kamalaa, mutta jos se toinen on ollut ainoa ystäväsi niin silloin se on aika rankkaa)
Ei pysty laittaa yhtä järkyttävintä, kaikki on yhteydessä kaikkiin.- just niin varmaan...
Ettekö te mielisairaat epäsikiöt epäsivistyneet voi lopettaa edes tuon sanan "narsistinen persoonallisuushäiriö" viljelemistä mielipuolisissa palstojen mustamaalausjutuissanne? Jokainen jolla on _alkeellistakaan_ yleissivistystä, tietää että "narsistinen persoonallisuushäiriö" on mielenterveydellinen sairaus tai henkinen sielun sairaus ihmisessä, joka on diagnosoitu korkeintaan n. 1:lle prosentille väestöstä ja tyypillisimmin sillä diagnoosilla paiskataan tunnekylmiä rikollisia ja psykopaatteja, joilla ei ole empatiaa. Se että jos te ette tykkää jostakin ihmisestä, ei tarkoita, että vihaamallanne ihmisellä olisi "narsistinen persoonallisuudenhäiriö". V*ttu millaisten idioottien tekstejä tässä Suomi24:ssa pitää lukea, millaisten!??
Onneksi mulla on sen verran terveet piirit, ettei ystävissäni ole yhtäkään ihmistä ainakaan Suomi24- kirjoittajista!! Sekopäitä suurin osa, jotka tälle foorumille kirjoittaa tai ainakin sellaisen oloisia!
Ihanko totta, että sulla vai tollanen tausta ja oikein nimettömästi kerrot? Mahtaa olla rankkaa!
- Veeliksi
Kun huomasin että maanteitä suolataan tappajarekkoja varten, ja kuitenkaan ne ressukkakuskit ei osaa ajaa jos sataa tai tuulee tai on pimee tai paistaa. Ja onnettomuusuutieten perusteella naiset kuuluu samaan joukkoon! Talvella on talvikeli ja jäinen tie. Opetelkaa ressukat ajamaan!
- AdamEeva
Homot! Kuinka voidaan sietää näin järjetöntä ällöttävää ruskeareikäisyyttä. No tv raatiotoimittajat kuuluu itse tähän kastiin ja ihannoivat sitä ohjelmissaan. Missä on suvaitsevaisuus normaaliseksiä kohtaan?
- ottaisko sekään?
Talviunikokeilu menee persiilleen tänäkin talvena. Rahaa ei ole muuttaa Intiaan äiti Amman leiriin laupeudenduuneihin.
- pikkupiika1231
14-vuotiaana kotoani lähteminen.
Se herätti kun isä lähti yhtäkkiä ja odottamatta rakentamaan toista perhettä tuntemattoman naisen kanssa, eikä hyvästellyt meitä, hänen lapsiaan.
Vasta muutaman viikon päästä se jysähti äidin ja meidän sisarusten päähän, että meidän isä tosiaan lähti. Viimeisen kerran, kun hän haki auton pois äidiltä, hänen kaulansa oli täynnä fritsuja. Minkälainen nainen voi tehdä näin avioliitossa elävälle kahden lapsen äidille, lähettää isä hakemaan yhteinen auto pois kun ämmällä ei omaa ollut ja vielä kaula syötynä, ikään kuin merkattuna hänen omistukseensa. Isäni oli tällöin 55-vuotias!!! Tästä on lähes 4 vuotta, enkä ole vieläkään nähnyt tuota miestä, jota en enää isäkseni kutsu. Se sattuu, vaikka aikuiset lapset ovatkin kyseessä. Hän vaihtoi meidät jonkun nettihuoran vammaiseen poikaan. Se sattui, sattuu yhä ja aina.- sorrow all time
Tyttöystävän kuolema.
- Bitch ass corps :)
All women are bitches. Hyvä ku delas. Saat olla rauhas.
- Otan
osaa teidän kaikkien suruun:(
- perusta muuttuu
RAKASTUMINEN, ehdottomasti mullistavin! Elämä ainakin järkkyi perustuksia myöden.
- Syntymähorror
Järkytyin, kun synnyin ja olkapääni eivät meinanneet mahtua . Pelkäsin jääväni sinne. Pelkoani lisäsi, kun synnyttyäni joku tuli sakset pystyssä nipsasemaan sihen astisen elämänlankani. Huusin täyttä kurkkua.
- haamujenni
Kuolemani vuonna 2010.
Kirjoittelen tässä aaveena.- T-Ghost
Moro jenni-haamu, määkin delasin viime vuoden alus. Täs vuos menny ny haamuna. Koitetaan jaksaa.
- haamujenni
T-Ghost kirjoitti:
Moro jenni-haamu, määkin delasin viime vuoden alus. Täs vuos menny ny haamuna. Koitetaan jaksaa.
Moro T-Ghost
Täällähän me leijaillaan, ja katellaan tätä maailman menoo, koita sääkin jaksaa. :)
- pummi haisee
näin nuoren pummin
- musta päivä.
Nuorena asuessani vielä äitini kanssa hän meni naimisiin mustan miehen kanssa ja jouduin muuttamaan kotoa pois ja nopeasti. Katkera olin rahattomana ja unohdettuna.
- Edelleen mullistettu
Ihan se perus; aviomies kuuluikin ryhmään pettävät puolisot 25 yhteisen vuoden jälkeen
- Luonnollista7667
Mitä oikein luulit? Jos on ollut 25vuotta naimisissa, niin ei tuon nyt pitäisi tulla edes yllätyksenä. Siinä vaiheessa 99.9% on naimisissa jonkun aivan muun motiivin kuin rakkauden takia, joten tuollaisen nyt luulisi ohittavan ihan olan kohautuksella. Siinäpä pettävät jos pettävät... Se nyt vain on luonnon laki että puoliso etsii aina sitä nuorempaa ja parempaa, ei meidän auta kun luovuttaa, koska edes me ei mahdeta mitään sille että meistä tulee vanhoja ja seksuaalisesti epämiellyttäviä akkoja ja äijiä. Vain ajan kysymys koska ihminen alkaa haaveilemaan paremmasta...
- Näin se etenee
Ihan se perus: vaimo kuuluikin ruhmään"Itseään etsimään lähtevät nelikymppiset naiset".
Kukaan ei liene saanut sellaiselta kunnon perusteluja, että miksi koti täytyy rikkoa?
Kodin rikkoja ja jättäjä on useimmiten nainen ja jos ei ole, niin on saanut miehen tolaltaan haaveilemalla järjettömiä,
Sääliksi käy kymmeniätuhansia lapsia, jotka joutuvat joka vuosi kokemaan tämän, että koti rikotaan ilman syytä ja muutetaan omasta huoneesta johonkin heIvetilliseen vuokramurjuun elämään kurjuudessa.
Minun lapseni muuttivat vähän ajan kuluttua luokseni, kun saivat tarpeekseen hullun kanssa asumisesta.
Jos tätä sattuu lukemaan tästä asiasta kärsivä lapsi, niin sano sille haihattelevalle äidillesi, että haluat isän luo asumaan, että saat rauhassa nauttia elämästäsi.
Itseään hän on silloinkin ajatellut, kun on kotinne rikkonut. Ei hän sinusta välitä. Isäsi välittää, eikä olisi halunnut rikkoa kotianne, mutta äitisi päätti toisin.- kommentti..,,.,.
Mahtaa olla 2010-luvun yhteiskunnassa paska kotitausta sellaisella naisella, jos joku muka neljäkymppisenä jo on joku ämmä, jonka pitäisi lähteä "etsimään itseään liittojensa jälkeen", kun meillä hyvien perheiden kasvateilla ei välttämättä ole edes ensimmäistäkään perhettä edes perustettuna vielä 40-vuotiaana ja ihan omasta tahdosta ( eri asia saattpoi olla joskus 50-luvulla tai vielä ehkä 60-luvullakin)...Muutenkaan en tunne yhtäkään ihmistä, joka olisi; jos siis on 70-luvulla syntynyt tai sen jälkeen, tehnyt lapsia ennen 25. ikävuotta.
- Maailmanloppu....
Kun tajusin mitä termodynamiikan toinen pääsääntö tarkoittaa.
- arvaa v.ituttiko ??
Olin 4 v ilotyttönä ja vasta viidentenä vuonna tajusin että siitä pitää ottaa maksu !!
- kommentti..,,.,.
Puhutko paritusringeistä, kenties, paritusrikollisuudesta? Sanon, että poliisilla tavataan, jos tämä foorumi todella on niin sairas ja valvomaton, että esimerkiksi minun henkilölläni olisi tällä foorumilla jollakin paskapäällä ollut tai olisi profiili.
- Luuloväärtti
Kirjoitin 5 vuotta päivittäin Suolisensuuri24/7 palstoille ja yhtäkään kirjoitusta ei ole kuulema ennakkosensuurin takia julkaistu......snif
- Asuntokupla poks
Asuntojen hinnat eivät ole romahtaneet, kaikki muu on romahtanut mm. osakkeet, vaikka lama on ollut päällä 90-luvusta saakka
- Mitä Äksyin Ämmä
Viina-piru
- Halvaannuin
liikenneonnettomuudessa ja akka jätti, nyt olen parantunut muuten mutta toinen korva jäi kuuroksi.
- tämä kaikki on yhtä
pakkoliittyminen eu:n ja sen myötä suomen itsenäisyyden myynti eu:lle ja siitä johtuva ikivelkaisuus...työttömyys...asunnottomuus...toivottomuus...johtajien/päättäjien jatkuva ahneus/roistomaisuus ja röyhkeä oman edun tavoittelu ryöstöpalkkoineen,mamutus ja em. sos-sotkujen jättäminen tuleville polville.
veteraanien sotiminen meni aivan hukkaan ja heidän kunnioitus haudattiin eu:n.- OLÉ!
On siitä EU:ta hyötyäkin. Minäkin pääsin aurinkorannikolle tuosta vain.
Jos kuvittelet, että vain Suomessa on oman edun tavoittelijoita, niin täällä niitä vasta onkin. Puolet Marbellan entisistä johtajista lusii linnassa ja tuhansille ilman oikeaa rakennuslupaa rakennetuille asunnoille yritetään hankkia lupa jälkikäteen. Aina se ei onnistu, vaan pillari tulee panemaan mökin matalaksi.
Johtajilla on täällä ilman lahjuksiakin suuremmat palkat kuin Suomessa ja duunareilla reilusti alle puolet suomalaisen kollegan palkasta, joten tuloerot ovat tähtitieteelliset Suomeen verrattuna.
Se on tietysi minulle hyvä, kun suomi-tuloilla elää täällä varsin leveästi, koska moni asia on niin halpa, kun sitä väsää paikalliset 600 euron palkalla.
Ei se sotiminen aivan hukkaan mennyt, sillä jos olisimme antautuneet ehdoitta, kuten balttian maat, niin eipä olisi palkat kolmen tonnin paremmalla puolella, ei todellakaan.
Siellä minäkin polkisin vielä räntäsateessa ja toivoisin, että asiat voisivat olla toisinkin. - eu on tuho
OLÉ! kirjoitti:
On siitä EU:ta hyötyäkin. Minäkin pääsin aurinkorannikolle tuosta vain.
Jos kuvittelet, että vain Suomessa on oman edun tavoittelijoita, niin täällä niitä vasta onkin. Puolet Marbellan entisistä johtajista lusii linnassa ja tuhansille ilman oikeaa rakennuslupaa rakennetuille asunnoille yritetään hankkia lupa jälkikäteen. Aina se ei onnistu, vaan pillari tulee panemaan mökin matalaksi.
Johtajilla on täällä ilman lahjuksiakin suuremmat palkat kuin Suomessa ja duunareilla reilusti alle puolet suomalaisen kollegan palkasta, joten tuloerot ovat tähtitieteelliset Suomeen verrattuna.
Se on tietysi minulle hyvä, kun suomi-tuloilla elää täällä varsin leveästi, koska moni asia on niin halpa, kun sitä väsää paikalliset 600 euron palkalla.
Ei se sotiminen aivan hukkaan mennyt, sillä jos olisimme antautuneet ehdoitta, kuten balttian maat, niin eipä olisi palkat kolmen tonnin paremmalla puolella, ei todellakaan.
Siellä minäkin polkisin vielä räntäsateessa ja toivoisin, että asiat voisivat olla toisinkin.marbella on tosiaan aurinkorannikon pahin rötösherra alue ja asiat kuten sanoit.
turhan kallis paikka tavikselle,lienee rannikon kalleinta. hyväpalkkaset siellä voi elää,enkä
kyllä tiedä, mikä siellä on enää edullista?
suomalaisten keskinäinen leuhkuus paljastuu rannikolla paljon pahemmin kuin suomessa. sanoisin,siellä vasta halutaan näytellä & elvistellä komiaa ja kaunista ällöttävän pöyhkeästi ja typerästi. mistä johtunee ?
rannikolla on myös paljon monenlaisia suomi "pakolaisia" ja yleensä veroja tai muita ex-sekoiluita paossa. tämä on tietoa siellä vuosien aikana olleena.
kylmää on rannikollakin osin marraskuu-maaliskuun väli, en tykkää..jopa 10-15 pitkiä aikoja ja kaameita sateita tuulia jopa viikkoja. vaatetus oltava kuin suomessa syksyllä...menee luihin ja ytimeen kostea kylmyys.
sota meni hukkaan,suomi annettu ilmaiseksi eu:lle ja se kyrsii sielua rankasti kuolemaan saakka.
- maxsimus32
Kun luulin, että perseellä syödään.
- kiille
niinistön vaalivoitto
- veeeeeeeeeeeeeeet
Minä luulin pentuna,että vain suomessa kasvaa koivuja.
Voi sitä järkytyksen määrää kun amerikkalaisessa lännenleffassa oli sitten kokonainen koivumetsä!
Kehtasivatkin murskata maailmankuvani!
Asia vaivaa vieläkin 35 vuotta myöhemmin. - nyt kylmä ja kyynine
Järjyttävin asia on ollut varmaan se jota en edes tajua eli kun äiti kuoli ennenkuin täytin edes yhtä vuottakaan.
- Työväen Mies
Maailmani järkyttävästi mullisti tänään virkaan astunut kokoomuslainen Presidentti, vaikka kunnon kommunistikin oli tarjolla!
Vain kerran elinaikanani on tapahtunut vastaava onnettomuus, 1946. - keuvo hakkarainen
se kun kakkasin housuuni
- ekinnu
Olin vielä lapsi kun sain oppia uutta:
maailmanloppu on todellisuutta.
Se on meidän pahojen ihmisten
peukaloiden alla.
Atomipommi sen teki. Siihen loppui
luottamus ihmisviisauteen. - markocoolia
Kun synnyin äitini perseestä, se oli kuulemma kivuliasta.
- Erik Eisenbörger
Maailmani mullistui 6.9.1945, kun amerikkalaiset pudottivat atomipommin Hiroshimaan, luulin, että elävä ihminen on amerikkalaisille arvokas...mutta, mutta...
- natoon rauhaan
Elävä ihminen on Amerikkalaisille arvokas, siksi pommi pudotettiin. Ilman pommia maihin nousussa olisi sadat tuhannet japanilaiset menettäneet henkensä ja vielä useampi amerikkalainen. Rauhanpommilla saatiin rauha aikaan ja satojentuhansien henki säästettyä.
Vain Rhyss'älle ihminen ei ole arvokas.
- :(:(:(:(:(
Aina kun ajattelen hajonneita perheitä.
Aina kun ajattelen rikottuja koteja.
Aina kun ajattelen lasten särkyneitä ja itkeviä sydämiä. - huuhisti.
Huuhaa-palstan pilalle meno kotkon yms.ansiosta
- ilmarinens
Kun kotka lensi minun perseeseen, ja jäi kiinni sinne.
- aikuinenm22
Kun hyppäsin lentokoneesta laskuvarjolla, ja putosin lantakasaan.
- Luotto loppu.
Kun tajusin että ihmiset ovat suurimmaksi osaksi pelkkiä paskanpuhujia ja niille oma etu on tärkein ja sen takia tehdään mitä vaan.
- mumiseva muumio
Kun äänitin omaa puhettani nauhalle. Herran isä millaista estyneen tyypin urvellusta.
Ja kun luulin olevani selkeäpuheinen mies. - oikeaainoa
Toteamus siitä että koko maailma ja kaikki sen ihmiset ovat vaan vitun teeskenteleviä paskoja.
- Folio Mulder
Astrid Thorsin pääseminen maahanmuuttoministeriksi, Tuija Braxin pääseminen oikeusministeriksi. Ne ovat mieleenjääneitä painajaismaisia päiviä.
- OLÉ!
Vielä Halonen toiselle kaudelle presidentiksi oli jo liikaa minulle ja muutin aurinkorannikolle.
Täällä on jo täysi kesä ja asunnotkin sopivan hintaisia, joten taidanpa jäädä lopullisesti, vaikka presidentti vaihtuikin. Hallitus on kuiten niin punainen, että oikein luota siihen, että jatkossa menee yhtä hyvin, mitä porvarihallituksen aikana. Sekin raotti liikaa ovea ja niinpä minä livahdin samasta raosta vaihtoon tuhlaamaan rahojani muille maille.
Jokainen saa mielessään miettiä, että saiko Suomi hyvän vaihtokaupan? - pysy pois pois vaan
OLÉ! kirjoitti:
Vielä Halonen toiselle kaudelle presidentiksi oli jo liikaa minulle ja muutin aurinkorannikolle.
Täällä on jo täysi kesä ja asunnotkin sopivan hintaisia, joten taidanpa jäädä lopullisesti, vaikka presidentti vaihtuikin. Hallitus on kuiten niin punainen, että oikein luota siihen, että jatkossa menee yhtä hyvin, mitä porvarihallituksen aikana. Sekin raotti liikaa ovea ja niinpä minä livahdin samasta raosta vaihtoon tuhlaamaan rahojani muille maille.
Jokainen saa mielessään miettiä, että saiko Suomi hyvän vaihtokaupan?Hyvä että on yksi elätti vähemmän rasittamasta Suomen hyvinvointivaltiota. Veronkiertäjät ja muut hämäräheikit aiheuttavat valtavia tappiota yhteiskunnalle.
- OLÉ!
pysy pois pois vaan kirjoitti:
Hyvä että on yksi elätti vähemmän rasittamasta Suomen hyvinvointivaltiota. Veronkiertäjät ja muut hämäräheikit aiheuttavat valtavia tappiota yhteiskunnalle.
Minä mitään veroja kierrä... Maksan sen, mitä laki määrää. En edes voisi kiertää veroja, koska tuloni ilmoitettiin suoraan verottajalle.
Suomessa maksoin veroja n. 16000 euroa ja täällä aika lailla vähemmän.
Jos olen sinusta veronkiertäjä, kun muutin pois, niin se on sinun mielipiteesi. Verottaja itse on toista mieltä, koska ei peri kuin sairasvakuutusmaksun.
Olet siis sitä mieltä, että Suomi tosiaan sai hyvän vaihtokaupan, kun sai vaikkapa yhdistetyn somaliperheen tilalleni paikkaamaan työvoimapulaa?
Eihän tuo minun maksamani vero niin iso ole, mutta puhdasta tuloa kuitenkin, kun en ole koulun jälkeen ollut valtiolta mitään vailla.
Vielä kun laskee, että käytin tuloni aika tarkkaan kotimaisiin hyödykkeisiin, niin rahoistani hyötyi muutama muukin.
Nyt niistä hyötyvät espanjalaiset, joten kyllä minä itse koen, että Suomi hävisi tässä aika tavalla.
Elätti en todellakaan ole kummallekaan maalle.
- bileissä.
Sain eka kerran.
ihmettelin aina että "kuka tyttö mulle koskaan antaa"
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1473992On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole402436Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742407Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732302Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.522083Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl211797Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801643- 791576
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?711117Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581101