Moro, oon 16v jätkä ja mun pitäs päästä "salaa" yleislääkärin vastaanotolle. Eka kysymys: Maksaako se käynti mitään jos on kela kortti :D ? Toka kysymys: Jos maksaa niin paljon ja tuleeko siitä lasku postiin vai miten maksu hoidetaan? Kolmas: Irtoaako alaikäiselle helposti vaikka mieto kipulääke resepti kuten Panacod tai Tramal, jos valitan kovista selkä kivuista ja sanon vaikka että olen syönyt niin paljon buranaa ja panadolia ja aspiriina mutta ei auta ja blaa blaa blaa.. Onks kukaa muu tän ikäinen saanu reseptiä Bentsodiatsepiineihin? Kiitos :)
Lääkärin vastaanotolle? 16v(bentsoja)
6
284
Vastaukset
- Kikki Hiiri
- huoh...
Ei helvetti näitä es-jonneja. Kannattaa mennä sinne lääkäriin ihan oikeasta syystä eikä pelleillä. Kolmiolääkkeisiin tulee helposti riippuvuus ja alkoholin kanssa käytettynä voi lähteä henki.
- teksteksnipatsu
Ei vittu pakko olla trolli tää aloitus... Nojoo mutta jossei, niin voin sanoa, ettet alle 18v saa mitään bentsoja, opamoxeja voisit ERITTÄIN hyvällä tuurilla 30kpl saada, mutta tuskin. Selkäkivuista turha mennä itkemään, eivät varmasti anna tramaleita sulle ja tuskin panacodejakaan... Itte oon korvaushoidossa ja vedän subut ja pörret ränniin...
- fwghfs
Vihaan tota ikäluokkaa.
- huhhuh
>panacod
>bentso
not sure if trolling or stupid... ite menin ku täytin 18v ykityiselle ja sanoin että on pahat ahistuskohtaukset julkisilla paikoilla, univaikeuksia, yms, sit sanoin että joskus oon parikertaa saanu 10mg diapamin niin oon unta saanu ja ei ole ahistanu.
kyllä siinä sitte sai reseptin... nyt miettii että iha turhaa touhuu kaikki nuo ja noide lääkkeide yms sekoiluje jälkee tullu oikeeta ahistusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k683751On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382381Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712338Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602228Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.321675Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711584- 761487
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581061Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?681012Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40909