Lääkärin vastaanotolle? 16v(bentsoja)

"kovat kivut8D"

Moro, oon 16v jätkä ja mun pitäs päästä "salaa" yleislääkärin vastaanotolle. Eka kysymys: Maksaako se käynti mitään jos on kela kortti :D ? Toka kysymys: Jos maksaa niin paljon ja tuleeko siitä lasku postiin vai miten maksu hoidetaan? Kolmas: Irtoaako alaikäiselle helposti vaikka mieto kipulääke resepti kuten Panacod tai Tramal, jos valitan kovista selkä kivuista ja sanon vaikka että olen syönyt niin paljon buranaa ja panadolia ja aspiriina mutta ei auta ja blaa blaa blaa.. Onks kukaa muu tän ikäinen saanu reseptiä Bentsodiatsepiineihin? Kiitos :)

6

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoh...

Ei helvetti näitä es-jonneja. Kannattaa mennä sinne lääkäriin ihan oikeasta syystä eikä pelleillä. Kolmiolääkkeisiin tulee helposti riippuvuus ja alkoholin kanssa käytettynä voi lähteä henki.

• teksteksnipatsu

Ei vittu pakko olla trolli tää aloitus... Nojoo mutta jossei, niin voin sanoa, ettet alle 18v saa mitään bentsoja, opamoxeja voisit ERITTÄIN hyvällä tuurilla 30kpl saada, mutta tuskin. Selkäkivuista turha mennä itkemään, eivät varmasti anna tramaleita sulle ja tuskin panacodejakaan... Itte oon korvaushoidossa ja vedän subut ja pörret ränniin...

• fwghfs

Vihaan tota ikäluokkaa.

• huhhuh

>panacod
      >bentso

not sure if trolling or stupid...

• ite menin ku täytin 18v ykityiselle ja sanoin että on pahat ahistuskohtaukset julkisilla paikoilla, univaikeuksia, yms, sit sanoin että joskus oon parikertaa saanu 10mg diapamin niin oon unta saanu ja ei ole ahistanu.

kyllä siinä sitte sai reseptin... nyt miettii että iha turhaa touhuu kaikki nuo ja noide lääkkeide yms sekoiluje jälkee tullu oikeeta ahistusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      68
      3751
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      38
      2381
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      71
      2338
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      60
      2228
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      32
      1675
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      71
      1584
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1487
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1061
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      68
      1012
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      909
    Aihe