Honkatalot - Plustalo - kokemuksia?

Rakentamista suunnittelemassa ja silmään iski Honkatalojen Plus-talomallisto. Onko kukaan rakentanut/rakentamassa lähi aikoina Honkatalojen (eko)puutaloa? Miten on homma mennyt? On lueskeltu läpi aiempia keskuteluja, paljon negatiivista etenkin hirsirakennuksiin liittyen näkyy olevan. Tavaran ja työnlaatu ollut useasti hirsitoimituksissa ala-arvoista sekä viivästyksiä. Puutaloista en löytänyt paljoakaan keskusteluja, yksi rakenteilla oleva plustalo bongattu mutta lisää kokemuksia kaivattais. Kiitoksia jo etukäteen!

4

2493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yrittäjä

      Kivi!

    • alila

      Meille on valmistumassa plus-huvila kesän alkuun mennessä. Toimitettu tavara on laadukasta, ainoastaan on ollut viivästyksiä osassa tavaran toimituksissa. Ja kallista on tänä päivänä rakentaminen.

      • nikunaku

        Onnittelu kivannäköisesta huvilasta ! Minkä mallin valitsitte ? Onko loppuhinta jo tiedossa - miten paljon teitte itse ja miten paljon lisäherkkuja olette asentaneet ?


    • tiia h.

      120-140 neliön plushuvila-paketit maksaa yli 120 000€, talopaketin asennus ilman sähköä ja lvi:tä hongan tarjoaman urakoitsijan kautta 220 000€. ja toki tontti vielä siihen päälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3199
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2811
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2628
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1570
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1426
    Aihe