Huumeet tappaa,Tupakka tappaa,Alkoholi tappaa, Mut voihan siihen porkkanaakin tukehtua. En ymmärrä miks kaikki höösää huumeista et ne on vaarallisia, tai tupakasta että se on vaarallista. tiedän että me kaikki kuolemme joskus, joten mulle ainakin se on sama ketkä käyttää päihteitä sun muuta, sillä kaikki me joskus kuolemme, jotkut vanhana, jotkut nuorena Eiks jeh?
Eiks jeh?
17
240
Vastaukset
- hulluus
ilmeisesti tää on provo, mutta siltä varalta että ei olekkaan...
ootko miettiny mitä muita haittoja päihteiden käytöllä on.. Kuinka se vaikuttaa käyttäjän läheisiin, minkälaisia kytköksiä siinä maailmassa luodaan...
Ei ei eie ei... se ei ole todellakaan vain jonkun oma asia, kun vaikuttaa myös niin monen elämään!tottakai tiedän että ne on terveydelle haitaksi. nykyään kaikki mitä ihmiset käyttävät, on jollain tavalla haitaksi. rikollisuus kasvaa jos huumeet óis suomes laillisia mutta jokainen päättää ottaako sen amfetamiinin suoneensa vai ei. ketään ei pakoteta sille tielle.
(tämä viesti ei ole Provo!)- näkökulmista katsoja
eric-manson kirjoitti:
tottakai tiedän että ne on terveydelle haitaksi. nykyään kaikki mitä ihmiset käyttävät, on jollain tavalla haitaksi. rikollisuus kasvaa jos huumeet óis suomes laillisia mutta jokainen päättää ottaako sen amfetamiinin suoneensa vai ei. ketään ei pakoteta sille tielle.
(tämä viesti ei ole Provo!)Mä oon vetäny 20 vuotta piriä hihaan, ja oon terve kun pukki. Alkoholia käyttäneet nuoruudenkaverini alkavat jo olla mullan alla.
Poika ei oo nyt ajatellu asioita ihan loppuun, kun väittää että rikollisuus kasvaisi jos huumeet ois laillisia. Mun ei ainakaan ois tarvinnu tehdä kuprun kuprua, jos oisin poreen apteekista voinut hakea.
Vielä kolmas asia, että suoneen pistäminen on terveydelle vaarattomampaa kuin amfetamiinin syöminen tai nokkaan vetäminen. Vehkeiden hygieenisyydestä on tosin huolehdittava, niinku muissakin hommissa.
(tämäkään viesti ei ole provo.) - annaperkele
näkökulmista katsoja kirjoitti:
Mä oon vetäny 20 vuotta piriä hihaan, ja oon terve kun pukki. Alkoholia käyttäneet nuoruudenkaverini alkavat jo olla mullan alla.
Poika ei oo nyt ajatellu asioita ihan loppuun, kun väittää että rikollisuus kasvaisi jos huumeet ois laillisia. Mun ei ainakaan ois tarvinnu tehdä kuprun kuprua, jos oisin poreen apteekista voinut hakea.
Vielä kolmas asia, että suoneen pistäminen on terveydelle vaarattomampaa kuin amfetamiinin syöminen tai nokkaan vetäminen. Vehkeiden hygieenisyydestä on tosin huolehdittava, niinku muissakin hommissa.
(tämäkään viesti ei ole provo.)Meinaatko et saat ostettua 100% piriä? Etköhän säkin vedä sitä piriä missä on 30-50% amfetamiinia ja loput tuntematonta jatketa. Ei varmaa tee hyvää suonille
- nföo
Onneks kaikki ei oo yhtä välinpitämättömiä kuin sinä.
- asdadasdasdasdasdasd
KETÄÄN ei kiinnostaisi jos huumeista olisi haittaa vain käyttäjillensä. Juuri ketään ei narkkien elossaolo ylipäätään kamalasti liikuta. Kysymys on siitä, kuinka paljon vahinkoa ja tuhoa pahimmat sekopäät aiheuttavat ympärillee ja viattomille.
- prael
Jos huumeiden laittomuuden aiheuttamia ongelmia ei laskettaisi pakon sanelemana yhtälöön, eivät kovinkaan paljoa. Sääli että kaltaistesi asenteet (joita yleensä seuraa käsi kädessä tämä "kannabisnarkkarit linnaan ja/tai hirteen, maxo mitä maxo" -periaatteellisuus) estävät miettimästä miten päihdeongelmia voitaisiin tehokkaasti rajoittaa.
- asdasdasdasdasdasdas
prael kirjoitti:
Jos huumeiden laittomuuden aiheuttamia ongelmia ei laskettaisi pakon sanelemana yhtälöön, eivät kovinkaan paljoa. Sääli että kaltaistesi asenteet (joita yleensä seuraa käsi kädessä tämä "kannabisnarkkarit linnaan ja/tai hirteen, maxo mitä maxo" -periaatteellisuus) estävät miettimästä miten päihdeongelmia voitaisiin tehokkaasti rajoittaa.
Mitä tarkoitat "kaltaisteni asenteilla"?
- imaseppa itte
Eniten haittoja muille kuin käyttäjälle itselleen aiheuttaa alkoholi.
- prael
asdasdasdasdasdasdas kirjoitti:
Mitä tarkoitat "kaltaisteni asenteilla"?
"Juuri ketään ei narkkien elossaolo ylipäätään kamalasti liikuta" kertoo aika paljon kirjoittajansa sielunmaisemasta.
- näkökulmista katsoja
Huumeiden / lääkeaineiden laillistamisen seuraus olisi, että omaisuusrikokset ym. huumerikollisuuden lieveilmiöt vähenisivät radikaalisti. Jos "huume"kauppa siirrettäisiin Alkon tavoin valtion monopoliksi, myös verotulot kasvaisivat.
Rikollisuus kuihtuisi kannattamattomana pois, kun kenenkään ei tarvitsisi varastella tai myydä huumeita saadakseen jokapäiväisen annoksensa. Poliiseja voitaisiin vähentää, tai siirtää muihin tehtäviin, oikeuslaitoksen kuormitus vähenisi puhumattakaan vankeinhoidosta.
Hetkellisesti ehkä terveydenhoidon asiakkaat lisääntyisivät, mutta kokonaisuudessaan säästettäisiin niin kustannuksia kuin inhimillistä kärsimystä.
Jokaisella ihmisellä tulee olla itsemääräämisoikeus omaan kehoonsa, kun ei aiheuta ympäristölle haittaa. Mieluummin vietän lyhyen onnentunteen täyteisen elämän, kuin kidun pitkän elämän lääkityksettä. - -
Sietäisit saada opetuksen todellisesta tuskasta, idiootti.
- Ehta itiöootti =)
Kodeiini on hyvä kipulääke. Auttaa tuskaan ja rauhoittaa. Pöhisee kivasti.
- yyyteriiin...
Mitäs jos tehtäisiin niin radiikaali veto että huumeita saisi valtiolta ilmaiseksi. Tai jollain pikkurahalla. Ei niiden tuottaminen paljon maksaisi. Näin ollen: 1. Rikolliset eivät saisi niistä rahaa. 2. Huumeista menisi kielletyn hedelmän maku. 3. Aineet olisivat puhtaita ja niiden vahvuutta voitaisiin säädellä (aineita ei tietenkään saa viedä pois jakopaikoilta). 4. Narkomaanien ei tarvitse hankkia rahaa eikä tehdä siis rikoksiakaan.
Näin saataisiin homma hoidettua kliinisti ja käyttö alkaisi varmasti tuntua monesta puisevalta kun siinä ei olisi mitään kapinahenkeä enää. - Samaa mieltä
Se on jokaisen oma asia mitä aineita kiskoo elimistöönsä. Ei kukaan lopeta kuin omasta tahdostaan vaikka kuinka yrittäisitte pakottaa. Saarnaaminen ja moralisointi ovat omiaan lisäämään käyttöä, sillä mikään ei ole ärsyttävämpää kuin toisten sekaantuminen henkilökohtaisiin asioihin.
Muistakaa muuten myös, että passkalla käymiseenkin voi kuolla jos pinnistää liian kovaa ja verisuoni katkeaa päästä. - nihuguiguig
todellakin totta!
- t5t5t5666
Niin näin kun ajattelee että maailmassa on jo nyt liikakansoitusongelma niin mitä siitä seuraisi jos esim. kaikki heroiinin ja kokaiinin ja muiden kovien tappavien huumeiden käyttö loppuisi ja ihmiset alkaisivat keskittyä siihen ainoaan jäljellä olevaan iloon eli lisääntymiseen. Näin ihmiset eläisivät vanhemmiksi, tekisivät enemmän lapsia ja maailma täyttyisi nopeammin. Eikö olisikin hienoa että näin voitaisiin jouduttaa maailmanloppua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole422475Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742447Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl251837Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211108Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40969Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864