Kohta se alkaa ysätävät. Nimittäin osingonmaksut... Helppoa rahaa pamahtaa tilille yhteensä 152 tonnia - verot eli suunilleen satku puhdasta rahaa! Onneksi en velkaantunut vaan olen ollut säästäväinen. Ja omistuskämpästä velkaa 4300 euroa jäljellä. UPEA KEVÄT TULOSSA!
Kohta alkaa tilipäivät :)
15
399
Vastaukset
- kojpdkpokpo
Oujeah! KAtkase sähkös!
- voimoro0
Taisinkin palvella sua tänään kaupassa, kun niissä pieruverkkareissa tingit vesipullosta.
Onse hianoo olla säästäväinen... toisaalta minunkin mielestäni on tulossa upea kevät, vaikka velkaa onkin parikymppiä ja ikää vasta saman verran. Sun is shining 8)- rikkailla on hianoo
Hienoo sullon varmaan mesekin?
- toimeentuleva
Tää onkin ihan hyvä juttu että aletaan laittelemaan palsta vaihteeksi täys näitä viestejä joissa raha haisee.
Mulla on kans osinkoja tulossa ja muutenkin rahaa niin ettei tarvi joka penniä miettiä.
Palkankorotuskin tulossa ensi kuun tiliin. Mikäs tässä on kevättä odotellessa.
Näin käy kun ei ota pikavippejä ja takaile luusereiden lainoja. Ja käy töissä. - fuji moto
Onneksi olkoon.
Sulla on varmaan aika vähän kavereita, jotka suostuvat kuuntelemaan tuollaista omakehua, kun pitää täällä leuhkia.- toimeentuleva
Minun kavereideni määrääkö kyselit? On minulla kavereita ihan montakin eikä ikinä raha-asioista puhuta saati leuhkita.
Mutta kavereiden siivellä ei eletä puolin eikä toisin.
Nämä nuoruudessaan kavereilta vippaajat tuntuu jatkavan sitä samaa lopun ikää kun siivestämisen makuun ovat päässeet.
- Tuskin sentään
Sinulla on silloin varmaan 2 miljoonan arvosta osakkeita, koska parhaimmillaankaan osingot eivät ole kuin noin 8% osakkeen arvosta. Joten miksi sinulla on edelleen velkaa omistuskämpästä, jos olet kerran miljonääri?
- Vurppi
Kun lainan korko on 2 % ja osingot 5 - 8 %, pitää pikemminkin kysyä, miksi ei olisi velkaa. Varakkaaltahan löytyy vakuudetkin. En tietenkään tarkoita köyhille tarkoitettuja pikavippejä ja vastaavia, joiden korko on aivan eri tasolla.
- Alkup.
Vähän perittäy ja paljon säästettyä. Korkoa korolle on loistohomma. Osingot vaan AINA takaisin kiertoon niin rahaa tulee jossain vaiheessa niin ettei ranteet taivu. Ei se sen vaikeampaa ole. Mutta jos uusi käsilaukku tai taulutelkkari on tärkeämpi niin sehän on oma valinta.
- Ozymandias
Onnea sulle. Olet oivaltanut miten elämä pitää hoitaa. Raha ei tee onnelliseksi ja sillä ei voi ostaa rakkautta - paskapuhetta, tarkemmin köyhien, tietämättömien ja kateellisten sellasta.
Rahaa alkaa olemaan juu ja ikääkin kyllä jo reilu 30. On kiva työ ja hyvät vuokralaiset sijoituskämpässä. Jännää vaan että mitä enemmän varallisuutta on niin sitä vähemmän tulee tuhlattua. Kattelen kaupassa kun haalariväki ostaa kaiken mahollisen euroshopperin ja kaiken missä on -x% / melkeen pilaantunutta tarra. Etenkin hintojen noustessa sitä vaan on kiva sijoittaa nyt kun kaikki pörssiosakkeet on poikkeuksetta halpoja. Pääomatulosidonnaiselle ajattelin siirtyä tuossa 40 korvilla..
Jos köyhät tulee toimeen ilman luksusta niin miksen minäkin? Miksi minun pitäisi tuhlata vaivalla ja oikeutetusti ansaitsemaani parempaa ansiotuloa turhuuksiin ja palveluihin kun verottaja jo muutenkin nappaa mielestäni aivan liikaa. Mitä enemmän tienaa sitä enemmän menee veroja, lienee ainoa keino kerätä kunnon varallisuus sijoittamalla kaikki liikenevä tuottosaan rikastuakseen tässä maassa, tuhlailu ja sukanvarteen säästely saa jäädä. Pyörittäköön joku muu tämän maan työllisyyttä kuluttamalla. Hanat entistä tiukemmin kiini. Oravanpyörää saavat polkea ne ketä kiinnostaa, mua ei. - enjoy...
Näinhän se menee. Itellä ei centäkään velkaa, sijoitukset n.300k€ ja netto varallisuus n.600k€. Osinkoja tippuu n.15k€ ja korkoja n. 5k€. Firma maksaa kämpän (350m2 omakotitalo) ja palkkaa tulee reilu 10k€/kk. Niin maaliskuussa maksetaan bonarit 30k€. Asun ulkomailla niin verojakaan ei mene kuin 25%. Lähtekää pois sieltä kylmästä Suomesta. Niin itse olen aloittanut miinukselta eli tekusta ulos opintovelat niskassa sitten vaan kovaa työtä ja eteenpäin yrittämistä. Tsemppiä
PS. Solidarisuus vero on hieno asia :)- 2+18
jos o rahaa muutenki miksi niitä veroja pitää kiertää?
- 18+1
eli sellaset 2-3 miljoonaa osakkeissa? jotenki tuntuu siltä että sellane ihmine ei tulis leijuu tänne suomi palstalle jolla todella olis nii paljo
- leiju lisää
onks tää sellane leijumis palsta?
ite oon 16 vuotta ja osakkeis 8 tonnii- leiju lisää
ja 12 vuotta ollu jo osakkeita alotin 1500 markal eli noin 300 eurol
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama295099Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644091Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve773657Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732718Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1512520Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602378Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792189Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272167- 1381695
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko401538