SUOMI HERÄSI 12 VUODEN PAHASTA UNESTA

Aatosmies

Oi autuus!

Pienimmänkin salotöllin umpisuolattua silakkaa järsivä köyhä perhe suorastaan säikähti umpiharmaan aamun leimahtaessa yhtäkkiä häikäiseväksi auringonpaisteeksi! Nyt ovat huolet poissa, enää ei paha presidentti tuhlaa köyhien roposia ulkomaille vaan omien kansalaisten etua valvookin kunnon mies.
Kyynel seilmäkulmasta vierähtäen salotöllin uupunut vaimo laittaa pöydälle ainoan valkoisen pöytäliinan ja sytyttää sinivalkoisen kynttilä keskelle pöytää.
Sitten keitetään piilossa pidetystä Presidentti-paketista juhlakahvit ja pienet piltit toteavat että tämähän on kuin joulu, enemmänkin !

25

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antikom.

Oi, Suomi, katso, sinun päiväs' koittaa,
      Yön uhka karkoitettu on jo pois,
      Ja aamun kiuru kirkkaudessa soittaa,
      Kuin itse taivahan kansi sois'.
      Yön vallat aamun valkeus jo voittaa,
      Sun päiväs' koittaa, oi synnyinmaa.

Oi, nouse, Suomi, nosta korkealle,
      Pääs' seppelöimä suurten muistojen.
      Oi, nouse, Suomi, näytit maailmalle,
      Sa että karkoitit orjuuden,
      Ja ettet taipunut sa sorron alle,
      On aamus' alkanut, synnyinmaa.

Eläöön, eläköön, eläköön !!!

• Tarjan liivit

punainne raakkuja on poissa ...ihanaa !

• Halonen on POISSA!!!

HIP HURRAA!!!

• hyi hyi hyi

mautonta ja sivistymätöntä

• muna 5

työn orjat jo palkan korotuksen saavat ja maa lamaan vajoaa.....

• ooie
        hyi hyi hyi kirjoitti:

mautonta ja sivistymätöntä

ei oo

• niinooo
        ooie kirjoitti:

ei oo

ei niin

• Elannon lyhty

Katsokaa Te ihmiset !
        Sadepilvet nuo tummat saa-tanat (lue: haloskan esikunta)
        ovat väistyneet (lue: hävinneet vaalit).
        Elämä alkaa uudelleen ( lue: kokommus voitti vaalit)
        Ies on väistynyt ( lue: sos demonit hävis vaalit)
        Vanha joutui jo unholaan (lue: tervemenoa Haloska)
        Uusi airut mielet kohottaa ( lue: Sauli Niinistö presidenttinä)
        Ei vanha enää valtikkaan kajoa ( lue: Haloska meni valintalatoon ostamaan launtaimakkaraa penan kanssa)
        Vaan korpit enää vanhaa raakkuu ( lue: Jäbä 45 oiojoii salekutia egonisteja vitut-taa)

• Niin oli!

Todella, 12 viime vuotta on ollut täynnä mauttomuutta ja sivistymättömyyttä. Oikeassa olet.

Mutta nyt aika muuttuu kun tsavallan ohjaksissa on KUNNON PRESIDENTTI!

• tusinoita ompi noita

Kummasti tuo KAKSITOISTA "kummittelee".

Kun edellinen presidentti istui KAKSITOISTA vuotta, niin onpa uusi presidentti KAHDESTOISTA armon vuonna kaksituhattaKAKSITOISTA.

Tiu, tiu, tiu, kevät koittaa.

Psalmi 146:3-6 Älkää luottako ruhtinaihin älkääkä ihmislapseen, sillä ei hän voi auttaa.
        4. Kun hänen henkensä lähtee hänestä, niin hän tulee maaksi jälleen: sinä päivänä hänen hankkeensa raukeavat tyhjiin.
        5. Autuas se, jonka apuna on Jaakobin Jumala, se, joka panee toivonsa Herraan, Jumalaansa,
        6. häneen, joka on tehnyt taivaan ja maan, meren ja kaiken, mitä niissä on, joka pysyy uskollisena iankaikkisesti.

Rukoilkaamme kansamme puolesta sekä maamme edustajien puolesta!

• Taksi

Halosen teot on otettava nyt tarkasteluun ja aloitettava oikeustoimet valtiota ja kansalaisia vahingoittaneesta toiminnasta!

• Iskat

Oikein!
        Odotan Sinulta, hyvä toveri, rohkeutta ja rehellisyyttä ottaa yhteys kotipaikkasi oikeusviranomaisiin asian eteenpäin viemiseksi, ja tarkkaa yksilöimistä vahingoittaneista toimista.

Itse olen sellainen raukka, että en uskalla esiintyä omana itsenäni, vaan turvaudun nimimerkkiin.

• Keuruu...
        Iskat kirjoitti:

Oikein!
        Odotan Sinulta, hyvä toveri, rohkeutta ja rehellisyyttä ottaa yhteys kotipaikkasi oikeusviranomaisiin asian eteenpäin viemiseksi, ja tarkkaa yksilöimistä vahingoittaneista toimista.

Itse olen sellainen raukka, että en uskalla esiintyä omana itsenäni, vaan turvaudun nimimerkkiin.

Miten olisi tämä:

"Suomi liittyi Ottawan sopimukseen marraskuussa 2011, kun eduskunta hyväksyi ehdotuksen äänin 110-47.[7] Suomessa henkilömiinakieltoa ajoivat erityisesti ulkoasiainministeriö ja presidentti Tarja Halonen. Puolustusministeriö taas vastusti sopimusta." Wikipedia

"Törkeä maanpetos on maanpetoksen törkeä tekomuoto, josta tuomitaan vankeutta vähintään neljä vuotta ja enintään elinkautinen vankeusrangaistus. Maanpetoksen tekee törkeäksi se, että siinä aiheutetaan vaara valtakunnan tai sen osan joutumisesta vieraan vallan alaiseksi taikkamuutoin aiheutetaan Suomelle erityisen suurta vahinkoa ja rikos on kokonaisuutena arvostellen törkeä." Wikipedia

• Korkein Oikeus

Tuomio on elinkautinen kuritushuonerangaistus.

• mATALIN vÄÄRYYS
        Korkein Oikeus kirjoitti:

Tuomio on elinkautinen kuritushuonerangaistus.

Kuritushuone rangaistuksena on lopetettu.

• iskat
        Iskat kirjoitti:

Oikein!

minä nimimerkki iskat menne tunnustamaan syntini johonkin kirkkoon. Löytyiskö joku imaami , jolle voisin kertoa syntini, jotta olen haloskan pers-eennuolija!

• elannon lyhty

den haag ja heti

• taas kerran

saatu väärät lääkkeet ja nekin ottamatta.

• L. Ähetä

Halosen toimet KGB:n ja Stasin kanssa ja osallistuminen Koiviston konklaaviin on tutkittava !

• G4

On perustettava totuuskomissio tutkimaan vasuripoliitikoiden toimintaa.

Rötöksiä löytyy lukemattomat määrät.

• totuus esiin het...

Haloska etunenässä

• Olisipa oikea presid

Kataisen ja valepersidentti Salen toimet on tutkittava. Rahaa kannetaan etelänmaihin ja valepersidentti niitä riistää Suomen kansalta. Lisäksi hän haluaa lähettää NATOlle rahaa, vaikka suomalaiset vastustavat NATOa. Kauppatoimet Korean kanssa on tutkittava. Tokkopa Sale siitä selviää ilman valtakunnan oikeutta, jos oikeuslaitos on puoleeton ja rehellinen.

• elannon lyhty

Kuulos pyhävala kallis suomenmaa ....poista jo punikkis ja talaa suohon vaan.
      Sua me suojelemme verin varjelemme ... komukat tietää vaan paikkansa saunan taa ! ! !

• Makkunutti

Menes jo päiväunille!

• Talleygr

On perustettava totuuskomissio kokoomuksen toimista, joilla jatkuvasti valehdeltiin Tarjasta ja hänen hyvistä töistään. Persut myös totuus-komission eteen. Soini kuuluu katoliseen kirkkoon, ja lähettää almuja koko katolliselle Etelä-Euroopalle, vaikka muuta puhuu ja valehtelee. Kokoomuksen hyväksymät suuret miljoonien eurojen palkat pitäisi myös laittaa tutkintaan. Niistä kokoomus on hyötynyt karmeasti, ja vielä usuttanut yrityksiä siirtymään pois Suomesta, jollei köyhälistön palkkoja alenneta entisestään. Siinä teille koko kansan valepersidentti Sale.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2118
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1326
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      718
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      39
      509
    Aihe