Ollut upea talvi!

Bmw 540i 286hp

Takavedolla saanut viedä hirmu luistoissa pitkin stadia... Tehoa riittää ja mummot ihmeissään, varmasti muillakin takavetokuskeilla suu hymysssä!! Paras talviauto mitä voi olla on takaveto ja saksalainen!

17

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oma valinta

Ai sinäkös se olit kun vetoapuja oli vailla, noh, enpä minä viitsi tuollaisiin vaivautua. Ole siellä siellä ojassa sitten, minä ajan tyylikkäästi jenkki SUVilla ohi.

• Hanki auto

Siis ajelet sä jollain kelkalla kun luistelet pitkin stadia? Hanki auto.

• Kaks pask--.

BMW ja Mersu Sprinter 315 on kesäautoja! Molemmat sutivat mutta eteenpäin ei pääse talvella.

• Vauhti valloillaan

Detrompez vous Monsieur! Kyllä ne menevät hyvinkin nopeasti eteenpäin. Jos otamme avaruudesta kiintopisteen, niin siihen verrattuna nopeus on sekunneissakin käsittämätön.

• Ei luistossa ole sinänsä mitään hienoa. Se on tekniikka, jota käytetään hitaissa mutkissa, ettei tarvitse ihan niin paljoa hidastaa. Kiihdytyksissä ja jarrutuksissa se on lähinnä haitallinen...

• Provoilulla onneen?

Jotenkin tuntuu että tälle foorumille lähetetyt provoviestit huononevat vuodesta toiseen. Joskus provot olivat jopa hauskoja mutta nykyään tuntuu että niiden tekijät joutuvat kirjoittamaan provonsa väkinäisesti ja siitä johtuen viestien taka-ajatus eli pelkkä provoilu loistaa kirjoituksista läpi kovin helposti. No yhteistä hyville ja huonoille provoille on tietysti se että kirjoittajat saavat niistä ainakin jonkinlaista tyydytystä. Ja siitä ovat varmasti tyytyväisiä!

• IHAVE_785_HP

miten nuin isosta koneesta voi saada nuin vähän tehoja? NUHAPUMPPU!

• *

Jos on tehoa autossa ja osaamista ratin takana, ei luistatteluun mitään talvea vaadita. Talvella voi vedellä sladissa vaikka 200:lla Diesel- mersulla.

• jskkd

Vituttaa tollaset tientukot, sama kuin joku karavaanari.

• Leopard 7050GH

Vai on mummot ihmeissään? Mitähän ne ihmettelee? Tarhasta karannutta pikkupentua.

• ..Ayuto-Antero

Meikä vetelee kahdeksikkoa nelivedolla ympärilläsi V-8 tuplaturbo 540hp. Huiput 315km/h.
      Kyllä lähtee....

• seppochuuuuu

Jos noin on, niin kyllä on mopot kehittyny omasta nuoruudestani. Kun mopollahan sä oikeesti ajelet

• aetbae

mä vedän sun fyysisellä ja henkisellä kapasiteetilla kahdeksikkoa stanan aivovaurio mikkihiiri

• ..Auto-Antero
        aetbae kirjoitti:

mä vedän sun fyysisellä ja henkisellä kapasiteetilla kahdeksikkoa stanan aivovaurio mikkihiiri

Imaseppa poika P E R S E T T Ä !!!!
        RUAHAHAHHAAA!!! HåMå !!!

• Söpö bi-kundi
        ..Auto-Antero kirjoitti:

Imaseppa poika P E R S E T T Ä !!!!
        RUAHAHAHHAAA!!! HåMå !!!

Milloin voin tulla imemään??

• Anteroko tyhmä?

Oispa mukava nähdä kun Paskakuula ajaa autollaan jonka ilmanvastus on samaa luokkaa kuin ison kerrostalon yli 300km/h!!! Pari tonnia vielä painoakin päälle niin siinä Paskis taas fysiikanlakeja kumoaa. Heheh no sehän on Paskikselta jo tuttua. On se vaan kummaa miten jollain on kulkuneuvoja jotka tosiaan rikkoo luonnonlakeja. Anterolla sellaisia tuntuu olevan enemmänkin kuten nyt vanha moottoripyöränromu ja tämä hehheh loistoauto. Molemmilla hän pystyy kumoamaan fysiikanlait. Juu niin kova kaveri on tämä persettään imemään pyytävä huumoriveikko.

• bkuj

höpö juttuja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      79
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1260
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      195
      563
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe