Kauheat BORGit valtaavat planeettamme!

maallikkoUFOilija

Leikittelen tässä vaan ... mutta en halua mitenkään loukata ... eikä niin suurta leikkiä etteikö puolet olisi totta.

Näin kirjaston uusien kirjojen hyllyssä uuden UFO-kirjan jonka kirjoittajan nimi oli tenniksestä ja Scifi-elokuvista tuttu Björn Borg. Siitä kipinä.

Tietääkseni BB kirjoittelee täälläkin, joten onnea vaan uuden kirjan johdosta. Kirjassa oli jotakin raportteja, en lähemmin tutustunut. Sinne se jäi Rauman kaupunginkirjaston uusien kirjojen hyllyyn jonkun halullisen sielun ensimmäisenä asiakkaana lainattavaksi.

Olen jonkin verran kiinnostunut UFO-ilmiöstä, mutta en niin paljon että pyhittäisin sille elämäni tmv.

Omia kokemuksia ei ole, ellei sellaiseksi lasketa lievää lapsuuden tapausta 1960-luvun puolivälistä maaseudulta. Äiti heräsi yöllä johonkin ääneen, oli peloissan ja ... oliko pyytänyt minua menemään katsomaan pihalle mikä siellä oikein on ... vai oliko vain harkinnut asiaa.

Ei kai äiti minua sitten herättänyt kun en tapausta muista muuten kuin hänen kertomanaan. Äidin kertomuksessa oli jotakin UFOihin liittyvää - vaikka hän ei ilmeisesti oikeasti mitään nähnytkään kun ei uskaltanut edes katsoa.

Ehkä joku hörhelö siellä vaan yöllä ajeli autolla. Kyllähän sellaisia omituisia kuljeskelijoita on, millä asioilla liikkunevatkaan, ehkä jotakin hyödykettä vailla, nautintoaineiden vaikutuksen alaisia tai sekoilevat muuten vaan? Olen joitakin sellaisia inhimillisiä kummajaisia kyllä myöhemmin havainnut. Pirunviuluakin minua hiukan vanhemmat pojat soittelivat erään sexykkään naisopettajan ikkunan alla, eivät olleet humanoideja, ei antenneja päässä, eivätkä ajelleet lentävillä lautasilla.

Minua eniten kiehtoo sellainen malli vakavasti otettavien UFO-ilmiöiden selityksenä että kyse olisi jonkinlaisesta "murtautumisesta ulottuvuuksien läpi". Avaruuden todellinen luonne saattaakin olla jotakin aivan yllättävää?

Esim. M31 on hiton kaukana astronomian mukaan, mutta jospa 3D-avaruus onkin korkeammassa ulottuvuudessa jotenkin "poimulla" niin että esim. 4D-avaruudessa maapallo ja Andromedan galaksi ovatkin ihan vierekkäin? Entäpä jos joku sieltä Andromedasta pystyykin tunkeutumaan sen avaruuden poimun avulla 4D-avaruuden läpi tänne ikäänkuin oikotietä, esim. jonkinlaista robottia käyttäen?

Heikko teoria, myönnän, mutta on sillä ansionsakin. Mielestäni se selittää kauniisti monien UFO-ilmiöiden "järjettömyyden". Ei voine odottaa että tuollainen avaruuden läpi ilmeisesti hyvin väkivaltaisesti tuleva ammus käyttäytyisi erikoisen johdonmukaisesti, eettisesti tai ennakoitavasti. Ainakaan se ei sanosi selvällä enklannin kielellä että "viekää minut johtajanne luo".

21

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvää järkeä

      Björn Borg on suhteellisen selväjärkinen ufotutkija, toisin kuin kaikenmaailman kanava-Keijot.

    • maallikko UFOilija

      "Take me to Your Leader!"

      Siis jos UFOt ovat vieraan sivilisaation avaruusaluksia (ns. lentäviä lautasia) ja jos ne ovat täällä tutkimusmatkalla ja jos lentävän lautasen miehistöt ovat ihmisen kaltaisia ja jos heidän elämänsä tavoitteenasettelu (kaikki-mulle-tänne-heti), etiikkansa ja logiikkansa ja hallintohierarkiansa on samanlaista kuin meidän ... niin kaiketi he etsisivät - orientaatiostaan riippuen - tämän sivilisaation johtajia tai ylipappeja tai johtavia tiedemiehiä tai noitia, eivätkä vain kiusaisi tempuillaan jotakin ýksinäistä mökin äijää ... heti kun toteavat että täällä on teknisesti kehittynyt sivilisaatio.

      Siinä oli monta "jos":saa, mutta tarvitsen tämän konstruktion vain esittääkseni että tuo ongelma poistuu jos se UFO onkin vain koepallo joka tulee tänne sattumalta avaruuden meille tuntemattomien ulottuvuuksien läpi. Se koepallo ei tiedä meistä etukäteen mitään. Se on vain ammus. Se on luotain. Se ei odota löytävänsä älyllistä elämää (koska hyvin harvinaista) joten miksi se käyttäytyisi älyllisesti. Joku siellä toisella puolella haluaa vain "kepillä" kokeilla mitä täällä on. Siihen voi liittyä meille tuntemattomia fysikaalisia ilmiöitä koska 3D-avaruuden ulkopuoliset ulottuvuudet ovat meille käytännössä tuntemattomia.

    • maallikkoUFOilija

      Sielläpä se Uforaportti 17 lauantaina edelleen oli Rauman kaupunginkirjaston uusien kirjojen hyllyssä kun kävin kurkkaamassa. Ovatko raumalaiset niin skeptisiä etteä raportit eivät kiinnosta?

      • Skeposetä

        Ufoja ei ole olemassa.


      • maallikkoUFOilija

        Jaa mutta huomaampa että Porin UFO-tapaus on rankattu korkealle ja saanut kunniamaininnan "ehkäpä varteenotettavin UFO-ilmiö Suomessa koskaan."

        Jos Pori on kärjessä UFO-listalla, se selittääkin raumalaisten mielenkiinnon puutteen!


      • Juutas Käkriäinen
        maallikkoUFOilija kirjoitti:

        Jaa mutta huomaampa että Porin UFO-tapaus on rankattu korkealle ja saanut kunniamaininnan "ehkäpä varteenotettavin UFO-ilmiö Suomessa koskaan."

        Jos Pori on kärjessä UFO-listalla, se selittääkin raumalaisten mielenkiinnon puutteen!

        Erikoista, että sitä Porin tapausta ei näemmä ole ufotutkijoiden toimesta käytännössä ollenkaan tutkittu. Herää kysymys miten hyvin tutkitaan vähemmän varteenotettavat tapaukset... ;D


      • Ja päinvastoin.
        maallikkoUFOilija kirjoitti:

        Jaa mutta huomaampa että Porin UFO-tapaus on rankattu korkealle ja saanut kunniamaininnan "ehkäpä varteenotettavin UFO-ilmiö Suomessa koskaan."

        Jos Pori on kärjessä UFO-listalla, se selittääkin raumalaisten mielenkiinnon puutteen!

        Porilaiset ovat UFOja Raumalta katsoen.


    • Avaruus ei

      voi olla poimuilla, koska avaruus ei ole litteä kuin sanomalehti.

      • litteä kuin lätty

        En pitäisi mitenkään varmana etteikö n-ulotteinen avaruus voisi olla n x ulottuvuudessa "litteä" ja "poimuilla".


      • nulla nullimus 0

        Sanomalehti on 3-ulotteinen kappale.

        "Litteä" ei ole ihan oikea nimitys kun puhutaan ulottuvuuksista. Esim 2-ulotteisen tason "paksuus" 3:ssa ulottuvuudessa on _tasan_ nolla, eli paksuutta ei ole lainkaan, ei ollenkaan, ei yhtään.


    • 16

      jos perimämme on kierteinen, ja galaksimme, ja moni muukin asia aivoissamme, voiko kierteisestä dnasta, joka sijaitsee aivoissa, hypätä silmänräpäyksessä esim. varpaankynnen johonkin solun dna:han?

      Vai onko ainoa reitti verisuonisto tms.?

      Skitso varmisti pysyy hyppäämään narulla samalla aikaa kun väittää vaihtaneensa aivon varpaaseen, vai? siis leikisti?

      Eli, jospa meillä vain yksinkertaisesti on vielä mieletön työ ymmärtää tätä kaikkea? Ja vielä suurempi matkustaa varpaankynnestä aivoihin???

      • reeännaa

        Meillä jokaisella on aivan sama oma DNA koko ruumiissa, aivoista varpaisiin saakka.


    • Invaasio

      Näin on. Invaasio alkaa.

    • maallikkoUFOilija

      Vieläkin oli lauantaina UFOraportti 19 korkkaamattomana Rauman kaupunginkirjaston uusien kirjojen hyllyssä. Vai oliko se edellinen numero 17?, en muista varmasti. Joka tapauksessa siellä on uusi UFOkirja neitseellisen koskemattomana odottamassa ensimmäistä lainaajaansa.

      • Näkärä

        En yhtään ihmettele jos mokoma moska ei kiinnosta edes raumalaisia... ;)


      • Luoannikast reissu
        Näkärä kirjoitti:

        En yhtään ihmettele jos mokoma moska ei kiinnosta edes raumalaisia... ;)

        Jos raumalaisil joku kertois, et se uhvo o oikiastas avaruuspaat, ni kyl ne sit kiinnostuis. Ja sanois siihe viäl, et niis o Vikströmi kone.

        Ku raumalaine kuale, ni ensmäne kysymys o "kummone paat silt jäi?"


      • maallikkoUFOilija
        Näkärä kirjoitti:

        En yhtään ihmettele jos mokoma moska ei kiinnosta edes raumalaisia... ;)

        Kyllä raumallakin on UFO-havaintoja tehty, vaikka uudet UFO-raportit eivät nyt tunnukaan yleisöä kiinnostavan edes ilmaiseksi luettavaksi.

        Muistaakseni jossakin skeptikoiden kirjassa on melko yksityiskohtaisestikin esitelty Raumalla takavuosina tehtyä UFO-havaintoa. Johtuneeko sitten siitä että se erikoisesti tuntuu sopivan yhteen skepojen tarkoitusperien kanssa. Havaitsijoista sai skepojen kuvauksesta valitettavasti sellaisen kuvan että he ovat melkoisia reppanoita.


      • oluyfuitrsd7564
        maallikkoUFOilija kirjoitti:

        Kyllä raumallakin on UFO-havaintoja tehty, vaikka uudet UFO-raportit eivät nyt tunnukaan yleisöä kiinnostavan edes ilmaiseksi luettavaksi.

        Muistaakseni jossakin skeptikoiden kirjassa on melko yksityiskohtaisestikin esitelty Raumalla takavuosina tehtyä UFO-havaintoa. Johtuneeko sitten siitä että se erikoisesti tuntuu sopivan yhteen skepojen tarkoitusperien kanssa. Havaitsijoista sai skepojen kuvauksesta valitettavasti sellaisen kuvan että he ovat melkoisia reppanoita.

        "Havaitsijoista sai skepojen kuvauksesta valitettavasti sellaisen kuvan että he ovat melkoisia reppanoita. "

        Onneksi eivät kuitenkaan lähelläkään UFO intoilijoiden tasoa, joilleKiinalaiset lyhdytkin ovat älykkästi liikkuvia alien aluksia.


      • maallikkoUFOilija
        oluyfuitrsd7564 kirjoitti:

        "Havaitsijoista sai skepojen kuvauksesta valitettavasti sellaisen kuvan että he ovat melkoisia reppanoita. "

        Onneksi eivät kuitenkaan lähelläkään UFO intoilijoiden tasoa, joilleKiinalaiset lyhdytkin ovat älykkästi liikkuvia alien aluksia.

        Se oli muistaakseni Ursan UFO-kirja (vai oliko Paholaisen Asianajaja?) jossa oli yksityiskohtainen kuvaus raumalaisesta "lähikontaktista" piirrosten kanssa. Raumalaiset kertoivat muistaakseni nähneensä jonkinlaisia pieniä olentoja jotka tulivat pienellä avaruusaluksella.

        Skeptikot painottivat tulkinnassaan runsaasti sitä miten havaitsijoiden UFO-kertomus ja heidän kertomuksensa omista henkilökohtaisista ongelmistaan nivoutuivat yhteen. Sain sen käsityksen että skeptikoiden mielestä UFO-havainto oli havainnon tekijöiden jonkinlainen ratkaisu niihin henkilökohtaisiin ongelmiin joiden kanssa he päivittäin painiskelivat. Tämä tietysti sopi skepoille kuin nenä päähän.


    • maallikkoUFOilija

      Viime lauantaina se Rauman kaupunginkirjaston uusien kirjojen hyllyssä oleva Uforaportti oli aivan varmasti numeroltaan 18. Katselin sitä oikein kädestä pitäen. Joten kyllä siellä kirjaston UFOrintamalla jotakin "elämää" on täytynyt olla, numerot ovat vaihtuneet ja kirjat ovat löytäneet tarvitsijansa.

      • maallikkoUFOilija

        Status report
        Intergalactic space
        Warp speed ZZZZZ

        Captains Log , star time XXXXXX
        Kapteenin Loki, tähtiaika XXXXXX

        Täällä galaksien välisessä avaruudessa, SuperHyperTähtiImurin komentosillalla, Lentävien Lautasten sujahdellessa ohi ilkeästi viheltäen avaruuden tyhjiössä ...

        Niin sitä minä vaan että se UFOraportti 18 oli eilen edelleen Rauman kaupunginkirjaston uusien kirjojen hyllyssä odottamassa ensimmäistä lainaajaansa.

        ... saa olla kyllä tosi tarkkana ettei törmää noihin Siriuksen Kyberneettisen Kauppakomppanian [Douglas Adams] röyhkeitten myyntiandroidien uutuuttaan kiilteleviin työsuhdeUFOihin. Noilla itsekeskeisillä rutjakkeilla ei ole siis minkäänlaista käsitystä 3D-avaruuden liikennesäännöistä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe