Miten saan rohkaistua itseni ja salille mars

82

Häpeen näitä makkaroitani ( 15 kg ) ylipainoo.. Joo tiedän että menen sinne kuntoilemaan mutta kuvittelen kait että joku töllää :/ Pois tämä ajatus, mut eiih..

8

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hempp@

Ota kaveri mukaan ja menkää yhdessä naureskelemaan sille miten kökösti treeni alussa menee ja seuraavana päivänä sille kuinka joka paikkaa kolottaa.

Lisäksi joillakin saleille on sellaisia aloittelijoille suunnattuja saliryhmä-juttuja, sellaiseen mukaan jos ei muuten; siellä taitaa saada opastusta kuinka tehdä liikkeitä / käyttää laitteita ja eiköhän siellä ole samanhenkistä porukkaa, joten ei niin helpolla tule tunnetta että kaikki töllää vain sua.

• Kiva sali

Ja (jos kaupungissa valinnan varaa) etsi kiva, "tavallisten ihmisten" sali. Usein kokeilukerta ilmainen, käy useammassa haistelemassa fiilistä. Parhaimmillaan ilmapiiri on kannustava ja positiivinen.

Toisaalta ns. ammattilaissaleilla tyypit varmaan vasta itseensä keskittyykin, meidän tavallisten räpellyksiä kukaan tuskin katsoo!

Rohkeutta vaan, jokainen kuntoilija on joskus ollut salilla ensimmäisen kerran. Mikset siis sinäkin.

• äööääööä

Kato vaa peilii, nii eiköhä tee mieli mennä sinne salille.

• dsfhgsdfhsd

Itse aloitin silloin kun painoin 90 kg. Pituutta mulla on 170cm. Eli aika rajusti oli ylipainoo.
      Ens alkuun lähti 10 kg hetkessä ja paino jäi pyörimään tuohon 80kg nurkille. Kehossa tapahtui kummia muutoksia :) ylävartalon lihakset kaikki tulivat näkyviin ja miestissit jäi melkein historiaan. Vielä on ihan vähän läskiä rintalihasten päällä. Vaikein paikka polttaa rasvaa on tuo alavatsan seutu. Vaikka kuinka teen niin sieltä se ei kunnolla pala. Rasva on kuitenkin lähteny palamaan vatsan yläosasta ja etenee pikku hiljaa kohti alavatsaa. Nyt näkyy jo ensimmäiset vatsalihaksetkin.

Ja mitäs sitten jos ihmiset sua siellä töllää. Itselles sä sitä reeniä teet etkä kenellekkään muulle. Niin muakin on katsottu monet kerrat ja itsekin olen sortunut samaan. Varsinkin silloin jos salille on tullu joku todella kaunis nainen. Minkä sitä ihminen luonteelleen voi. ?

Kun haluat saada painoo pois.
      niin paljon aerobista reeniä 4-5 kertaa /vko.
      ruokavalio kuntoon. Todella helppoa. Vaatii vaan itsekuria. Ja sitten se vedenjuonti on todella tärkeetä. Pakko juoda tasaisesti vettä päivän aikana. Vähintään kolme litraa.

Ei muuta kun salille lompsis.

• Poos

Sehän on kunnioitettavaa, että olet alkanut välittämään itsestäsi. Luulenpa että aika moni miettii positiivisesti jos huomaa että olet alkanut liikumaan. Tuokilomäärä ei ole niin paha, ettetkö pääsisi siitä treenillä eroon, mutta jos salipuolta ajattelet pyydä kuntosalilta ohjausta eli että joku ksohjaja tekee sulle kunnon treenin. Pidä kuitenkin huolta siitä, että otat selvää ohjaajan koulutusesta, joillakin saleilla kun ohjelmia tekevät henkilöt, joilla ei ole ko koulutusta. Riittävästi painoja laitteisiin ja riittävän paljonmyös aerobista liikuntaa. Hyötylikuntaa ja myös ruokavalio syyniin. Pikkuhiljaa muutoksia, siitä se lähtee. Jos asut e:llä alkavalla paikkakunnalla, voisin jopa olla avuksi. Olen pt.

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

eikait sielä kukaan töllää ellet itse sitte rupee töllään! Ne keskittyy omiin treeneihin ei ne sen takia mee salille että ne aloittelijoita töllää päinvastoin ne voi jopa auttaa ja neuvoo tekeen liikkeet oikein!

• 82

Alotettu on, hyvä fiilis. 4 krt vk salia, 4 krt vk aerobista.. En tarvitse pt.tä. On ennestään kokemusta salista, mutta oli kynnys mennä sinne ku on ylipainoo.

• yksyksyksd

Ajattele miltä näytät kun pääset niistä makkaroista eroon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2255
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1848
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      176
      1393
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      234
      845
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      769
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      766
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      662
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      633
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe