Konttisen sivuilla TomTom- kameratolppapäivityksiä. Samalla ilmoittaa lopettavansa kannan ylläpidon. Harmi, oli sen verran hyvä. Kuka jatkaisi ??
Konttisella viimeiset
7
344
Vastaukset
- takkari
on jo olemassa, muihinkin merkkeihin;
http://navitieto.fi/lataa.php?cat=50
ynnä muuta
http://www.abico.liitin.net/TomTom/links.html - Marko Konttinen
Aikansa kutakin, liki kahdeksan vuotta tuli tuota kantaa ylläpidettyä.
Vuosien aikana käyttäjämäärät ovat tasaisesti vähentyneet huippuvuosien yli 20000 kuukausittaisesta käyttäjästä nykyiseen noin 5000 kuukausittaiseen käyttäjään. Kannan tarve siis tuntuu vähentyneen.
Suurin syy lopettamiseen oli kuitenkin siinä, että olen itse siirtynyt käyttämään sellaista navigointiratkaisua, joka ei omaa kantaani tue -- ei siis ollut suuren suurta motivaatiota jatkaa.
Jos joku tuntee suurta poltetta jatkaa ylläpitoa, voi ottaa yhteyttä minuun sivuston ylläpito-osoitteeseen mk [email protected]. Kustannuksia ylläpidosta ei aiheudu, jos vain tuo osoite saadaan siirrettyä toiselle omistajalle ilman kommervenkkejä.
Kiitos kaikille käyttäjille ja erityisesti kannan ylläpitoon osallistuneille!- 29,90
Kiitos näistä vuosista, jos nyt satut olemaan oikea Marko konttinen.
Harmi, että palvelu loppui. Ymmärrän, että motivaatiosi loppui, kun kerroit syyn. Kiitos hyvästä palvelusta ja hyvää jatkoa!
- Sieniä sateella
Tarve on tällä hetkellä vähentynyt, koska uusia tolppia ei ole montaa tullut viime kesän jälkeen.
Aika näyttää miten määrärahoja heruu jatkossa, tosin tutkimustulosten mukaanhan näiden pömpeleiden ihmevaikutus on pienenemässä, joten voi olla että pahin kasvukausikin on jo mennyt. - takkari
Eiköhän tosiaan enimmät tolpat ole jo laitettu, joten tästä eteenpäin lisätolpat ole enää kuin pientä säätämistä. Riippuu myös ELYjen rahoituksesta (asentaa tolppia) ja poliisien resursseista (tutkia tolppakuvia)! Useimmilla alkaa jo olla navigaattorit, joten niiden kohdilla osataan hidastella.
- tuli järkiin
Konttinen osti Garminin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1184359- 1513704
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1013478Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392839- 1321758
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371575Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk151217Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191194Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221154Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140