miten viritän soittimen?
Siin o kolme tuplahumia, seitsemän yks kelasta ja aivva hirrrvee kaikupönttö. Sain eilen jatkotutkintiotodistuksen Levin konservatoriosta, mutta soitinta ei saa hianovirireeseen! Voisko nii nii hirrvee tietävä ja ja ja älykäs mika auttaa?
Rakensin kielettömän kanteleen,
8
81
Vastaukset
- näisemenee
Soos vähän ku helari alkaas ajatteleen. Yhtä tyhjä kans... ;)
- didaa_paskaa
Mut siinhän vois ollla järkee!
- Ole hyvä ;)
Kannattaa laittaa Fenderin tukkuun, niin siellä varastomies säätelee sitä. Näin kuuleman mukaan homma toimii.
- Pitäs tietää
Näkyy ottavan ohimoon jo kielettömän kanteleen hienovirekin!
Voi poitsu äitees pissaliha sentäs! Toivottavasti sulla on edes joku harrastus, josta nautit ja josta edes alkeetluulet osaavas.
Buhug sä gielil helarunggari?
Ps. Löytyi toinen yhtä paska valmistaja kuin Fender - se toinen ylihintainen rakennussarjana myytävä "soitin". Gibson. Ne tosin osaa kyllä juottaa tinaa ja tehdä hituvirtajutut, mutta apukoululainenkin viimeistelee soittimen paremmin.
Osta Toyota, kaasu hirttää kiinne - oma vikas, kun et säätänyt sitä oikein sisäänajon aikana.. Vittu, mikä urpo teikäläinenkin... SÄÄLIKAMAA. - 03:37
Pitäs tietää kirjoitti:
Näkyy ottavan ohimoon jo kielettömän kanteleen hienovirekin!
Voi poitsu äitees pissaliha sentäs! Toivottavasti sulla on edes joku harrastus, josta nautit ja josta edes alkeetluulet osaavas.
Buhug sä gielil helarunggari?
Ps. Löytyi toinen yhtä paska valmistaja kuin Fender - se toinen ylihintainen rakennussarjana myytävä "soitin". Gibson. Ne tosin osaa kyllä juottaa tinaa ja tehdä hituvirtajutut, mutta apukoululainenkin viimeistelee soittimen paremmin.
Osta Toyota, kaasu hirttää kiinne - oma vikas, kun et säätänyt sitä oikein sisäänajon aikana.. Vittu, mikä urpo teikäläinenkin... SÄÄLIKAMAA.Mikähän urpoo riivaa, kun pitää yölläkin purkaa pahaa oloa palstalle...
- 08:48, työtön
03:37 kirjoitti:
Mikähän urpoo riivaa, kun pitää yölläkin purkaa pahaa oloa palstalle...
No kerro tästä olostasi toki lisää, kurapäästö.
- gandelegirurgi
Migägö vigana? Vääräd lääggeed.
- rg rir regipsifvjpåf
Sussa se menee vittuilukin yhtä hukkaan kuin isäs siemen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473