En tajua miksi varatutkin naiset ihan miehensä silmien edessä koettavat iskeä miestäni. Hän on todella komea, pitkä, lihaksikas.. tällainen unelmamies. Mutta hänellä sattuu sylissään olemaan vauva ja vieressään vaimo ja kaksi muuta lasta. Hän ei edes näe teitä. Mutta minä näen.
Olen ihan tavallisen näköinen, tylsä, pullura.. Mieheni kuitenkin rakastaa ja palvoo minua joten ei teillä ole mahdollisuuksia, minulla vaan ärsyttää kun ei kaupassakaan saa käydä rauhassa..
Kerran baarissa mieheni meni hakemaan meille juotavaa. Minä menin vessaan. Tullessani vessasta oli pöydässämme mieheni lisäksi kolme naista. Mieheni yritti mennä heitä pakoon lihkoamalla sohvalla kauemmas, eipäässyt joten nousi ylös ja käveli vessoille odottamaan minua. Naiset perässään!
Minä sitten menin mieheni viereen seisomaan ja mieheni sanoi "tässä on minun vaimoni, joko uskotte etten halua teidän seuraanne" johon naiset vastasivat " Tuollainen ruma läski, käske se kotiin ja juhli meidän kanssa". Mieheni veti minut pois ja menimme kotiin.
Minulla on edelleen todella paha mieli tapahtuneesta.
Kerran kaupankassalla varattu nainen flirttaili miehelleni miehensä mennessä toiseen päähän kassaa, "hei, mitäs kuuluu?" hän kyseli...
Mieheni siis todella palvoo minua, hän tekee romanttisia tekoja ja huolehtii perheestämme. Olemme erittäin rakastuneita ja luotan häneen 100% silti te häiritsette minua!
Jättäkää meidät rauhaan.
Jättäkää mieheni rauhaan!
7
337
Vastaukset
- Raaka-Rami
Taisivat olla miehesi salaisia tuttuja.
- nainen 756565656565
Sama juttu, meillä välillä puhelin soi tai ovikello soi. Siellä ne vikittelee mutta onneksimies on niin komea, ettei vlitä moisista iskuyrityksistä, on minun! MINUN!!!!
Kerran menimme jäätelöä hakemaan kesällä kaupungilta, niin tämä jäätelönmyyjä yritti iskeä siinä töttöröä tehdessään mun mihene! Sanoin että katsele muualle nainen; n ja kun lähdettiin vilkutteli vielä perään. On kummaa sakkia. Vapaita miehiä on puistikot täynnä kesäisin ja talvisin kin.
Mun mies ei hevillä lhde, olen itsekin kaunis ja miehet katselee perään. Enää emme hae jäätelöä kaupungilta vaan haen sen marketista ja YKSIN!! Mun mies ei ole helppoiskumies. - miehes pano
Miehesi käy panemassa meillä säännöllisesti ja säälistä palaa kotiinsa : D
Sen läskin ja ruman lehmänsä luokse, joka luulee olevansa rakastettu. - Kade läskille
Tämä sama tarina tulee tänne noin puolen vuoden välein hieman muunneltuna. :D
- häirittynainen
Onpa jännää huomata, että tuette tupakoivaa äitiä, mutta minä joka vain haluaisin pitää mieheni omanani saan paskaa niskaan samalla tavalla kuin äiti joka käski lopettaa polttamisen.
Tiedän että hän ei petä minua, sillä missäs välissä hän sen tekisi, kun hän on aina kanssani tai töissä? Hän ei ole sika.
Siitä tässä ei ole kysymys, vaan haluaisimme ihan oikeasti rauhan perheellemme. Minä en ole läski vaan pullukka, ylipainoa 5kg.
Näytettyäni miehelleni nämä teidän viestinne totesi hän, ettei ymmärä miksi miehiä morkataan, kun mies ei koskaa sanoisi toiselle noin, naiset ovat toisilleen melkoisia petoja...
Kiitos teille, enpä enää avaudu palstalla. - miksimukahäiritsee`?
Minusta on myös huvittavaa kun komeaa miestäni yritetään iskeä. Onpa naisilla tympääntynyt ilme kun mies tulee suutelemaan minua. En ole siitä mustasukkainen, ihanaa kun minulla on joku jonka kaikki muut haluavat! Minullekin flirttaillaan paljon ja miehestäni se on hauskaa kun yritän luikerrella iskuyrityksistä :)
Rakas nainen..mä tiiän miltä susta tuntuu mutta tee näin :sun ei tarvi luotta kaikki maailman naisia,sun tarvi vaan luotta yks ja ainoa ja se on sun mies..ole ylpeä sun omasta hunksista ja nauraka noille säälittäville yksinäisille tapauksille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473