Motivaatiota ja intoa on liiaksi asti, mutta itse rummuista en tiedä mitään :D Sähkörummut varmaan? Mites sitten, pärjääkö niiden kanssa yksin tälläinen tampio joka ei ole ikinä koonnut rumpuja tai muutakaan, "soitto"kerratkin on kahden käden sormilla laskettavissa? Netistä kyllä varmaan löytyy apua. Olisko kellään suositella jotain nettikauppaa tai tiettyjä rumpuja?
Kiitos avusta!
Minkälaiset rummut aloittelijalle kerrostaloon?
5
275
Vastaukset
- ...
Kerrostaloon ei oikein muuta vaihtoehtoa ole kuin sähkörummut. Niiden kanssa pääsee alkuun tampiokin mutta parempi olisi jos joku viisaampi olisi auttamassa alkuun. Kerrostaloon parempi vaihtoehto on ns. mesh head -setit eli niissä on oikeita kalvoja muistuttavat verkkokalvot joista ei lähde juurikaan ääntä. Halvimmissa on kumiset pädit jotka kopisee selvästi enemmän. Tämän lisäksi saatat tarvita vielä lisäeristystä, muusikoiden.netin keskustelusta löytyy runsaasti tietoa tästä. Muutenkin em. saitin sähkörumpukeskusteluosasto on tutustumisen arvoinen paikka. Jos vaan rahaa on niin merkiksi suosittelen Rolandia, toki esim. Yamahalla ja muutamalla muullakin on ihan "soivia" settejä. Erityisesti kehotan välttämään millenium, eastone tms. halpissettejä mutta on nekin parempia kuin olla ilman jos rahaa ei paljoa ole. Nettikaupoista tunnetuin on varmaan saksalainen thomann mutta löytyy niitä ihan normaaleista suomalaisista musiikkikaupoistakin.
- Rumpaliwally
Jep Millenium... en suosittele ostamaan, mutta jos rahasta on kiinni niin kyllä niillä alkuun pääsee
joo kannattaa eristää kunnolla varsinki kerrsotalossa,kokemusta on.alakerran vanha mummo tuli riehumaa ku ei ollu eristystä ja "kattokruunut helisee"...nyt on eristeet ja eipä oo mummosta kuulunu.ps.itelläni on milleniumin sähkörummut,olikos se thomannilta joku päälle 300e,hyvin oon pärjänny
- ...
"ps.itelläni on milleniumin sähkörummut,olikos se thomannilta joku päälle 300e,hyvin oon pärjänny"
Aika nopeasti sinulla mieli muuttuu kun 10 minuuttia myöhemmin toteat ettei sähkörummuista ole mihinkään....
- Roland td 4
Itellä on tuo http://www.thomann.de/fi/roland_td4kx2_vdrum_compact_set.htm ja tuo. http://www.thomann.de/fi/roland_pm10_drum_monitor_system.htm ja tuo tarvit nuitten lisäksi kapulat,penkin ja kuulokeet Hinta on noin 1300e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483