Me allekirjoittaneet lupaamme, ettemme mene naimisiin tai rekisteröi parisuhdettamme ennen kuin Suomeen on säädetty tasa-arvoinen avioliittolaki. Me haluamme elää Suomessa, jossa jokaisella ihmisellä on samat oikeudet riippumatta siitä......
No mutta kun alko PANETTAA terv A.Sinnetännemäki
7
118
Vastaukset
- nyt kulkee
toukanalku putkessa
- Anni Sinnetännemäki
mähän oon vaan VIHREÄ ei mun tarvii vastata teoistani eikä puheistani olenhan siis Vihreä-POLITIIKKO. T Anni Sinnetännemäki
- ö aapises
Avioliitto voi olla vain kirkon siunaama parisuhde kahden eri sukupuolota olevan ihmisen välillä. Näin sanotaan Sanassa. Amen.
Muut senkaltaiset suhteet on nimettävä muulla nimellä.
Miksi joitain kirkon opeista pitää hyväksyä, mutta toisia ei. Kuka osaa valita ne oikeat opit, joita pitää kannattaa Herran nimessä ja veressä? - NEMA
mitä yrität änkyttää Sanassasi AMEN ???
- Tutti i diritti
Entäs terrorismi?
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu//showthread.php?t=475202 - einaimista
Kuinkakovassa kännissä täyrtyy olla että ilkeää Anni Sinnetännemäkeä naimaan...itse en jumalauta koskisi edes tuohon kahdenmetrin pituisella kepilläkään.
"Me allekirjoittaneet lupaamme, ettemme mene naimisiin tai rekisteröi parisuhdettamme ennen kuin Suomeen on säädetty tasa-arvoinen avioliittolaki. Me haluamme elää Suomessa, jossa jokaisella ihmisellä on samat oikeudet riippumatta siitä...... "
Niinpä...... Allekirjoittanut Sinnetännemäki tuossa pitää lupauksensa :) - KYLLÄ SEON
NIIN tiineksi tuleminen oli herran siunaus toisenkerran olikan ukki rovasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462