Mitenkähän siitä saisi tuhkakupin tyhjennettyä, ettei sormet likaannu?
Minulla on Jaguaari, vuoden 2012 mallia
10
68
Vastaukset
- Jalo Metalli
Kuule efraim. Pidä sormet erossa tuhkaluukusta.
- samuel väsy
En tiedä. Olen aina vaihtanut uuteen kun tuhkis tulee täyteen.
- Efraim Kyttä
No niinhän tuo tyttöystävä sanoi, että elä ala tuhkahommiin. Vaimo kyllä on eri mieltä.
- nero ratkaisee
Tilaa jostain vuokrafirmasta siihen työntekijä.Ei maksa paljon, yhdeksi päiväksi ja saat sen tyhjennetyä jotain ? 50 kertaa?
- Robert Huju
Usko vain tyttöystävää. Vaimot on usein nitkuja ja teettäisivät miehellä kaikkee vaikeaa hommaa.
Anna tuhkakupin olla täynnä ja lopeta autossa tupakointi. Siitä on muutakin hyötyä, kuin se, ettei tarvitse tyhjentää tuhkakuppia.
- Rattus sp.
Uusavuttomuus ei pue miestä, ei myöskään naista. Tupakointi autossa.. hmm.. sääli kaunista autoa..
- Robert Huju
Katos mulla on varaa olla uusavuton. Tekniset jutut kuuluu eri henkilöille. Mie maksan niille käyvän hinnan.
- Rattus sp.
Kednah? Tuli vain mieleeni, kun käytit tuota mie-sanaa. Kaikki tuntemani vähän varakkaammat ihmiset eivät ole uusavuttomia. Jos ihmisellä on kyky rikastua, niin hän yleensä hallitsee myös monta muutakin asiaa.
- :/
Nehän ovat jo likaiset, jos tupakkaa pörnyytät.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701