Vuosia sitten joku kirjoitti tällä palstalla el-uskoon liittyen, että Luoja on kätkenyt Lapin maaperään rikkauksia uskovaisten varalle. Ennustettiin muistaakseni tuhoa Etelä-Suomelle. Asia liittyi vanhoihin lestadiolais-hajaannuksiin ja niissä tapahtuneisiin väärinkäytöksiin.
Kysyisin
7
59
Vastaukset
- Valehtelija tuomitaa
Ei ole kukaan tuollaisia kirjoittanut, - koskaan.
Kysymys on ainoastaan sinun perättömistä höpötyksistäsi. Lapissa ei ole mitään sellaista, mitä ei olisi ollut jo Jerusalemissa vuonna 0033.- v.f-ew
Oletkohan valehdellut muutakin?
- katos pirua taas
PIrulta ei täällä kysellä vastauksia, Herra ISOherra Simonaho. Lähde vetämään kun vielä pääset!
- v.d-we-2
Istut pirun polvelle vai?
Lännestä Lappiin aikaan tuli yksi juoppo huorapukki ja toi mukanaan "Lapin helvetti" nimen paikalle joka on kaunis. Olen käynyt sielä usein.
Eräs paikan historian tuntija kertoi sen paikkan nimen synnystä; mummoja ja lapsia itkettävän valehtelemalla itselleen leipää tienaavan helevetin ihailija omien sanojen mukaan kirkonmies. Kukapa muut helvettiä kotinaan pitäs!!!
Se paikka länsi rajan lähistöllä kuusi rajan etelä puolella.
En ole kuullut koskaan että Jerusalemissa olisi Lapin helvettiä!!!
- savosta päin
Olen satavarmasti sellaisen ennustuksen lukenut ja juuri tältä palstalta.
- teuta.
Osaatko mennä historiaan sinne voi upota n. 10 vuotta taaksepäin tästä
hetkestä , sinne pääsee vain pätkisä , pitää tietä edes karkeesti paljonko
siitä oli aikaa .
nykyisin tulee 2-3 vko ja sivu arkistoon se voisi ikkuisen nopeuttaa , koska
meidän vauhdilla sivuja tulee 25-.30 vuodessa , nyt on noin 50 rivistä sivustoo
aikaisemmin se oli pienemmissä osissa , arvioin n.30 . tämä isompi sivu on on ollut käytössä vajaan vuoden , eli pieni esimerkki jos arvelet että asiasi on ollut
n. 4 v. takaa heität arviolta 112. siitä voi sitten selata eteen tai tääksepäin.- teuta
Siellä takana on monia sivuja joissa on 15- 20 riviä eli menee pidemäll
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701