Taivasuutiset kertovat sen rehellisesti ja avoimesti.
http://hoshanii-taivasuutiset.blogspot.com/2012/03/suurin-mahdollinen-salaisuus.html
Suurin mahdollinen salaisuus paljastettuna.
17
136
Vastaukset
- Kari K.
Hämmästyttävä kirjoitus pani ajattelemaan.
- pyh!
Täyttä potaskaa. Mayojen kalenteri ei puhu mitään mistään maailmanlopusta. Se on tasan hysteeristen länsimaisten sumuttajien keksintö. BBCn asiantuntijat tyrmäävät täysin koko 2012-humpuukin.
- aurinko loppuu
Kalenterit loppuu ja päättyy.
Mitäs ihmeellistä siinä nyt on.
Johan näin tietokoneaikanakin kalenterit ovat päättyneet.
Ei tarvitse kuin kännykkää selata ja kalenterivalikkoa sieltä.
Kas kummaa sekin kalenteri loppuu, eikä sekään ala maailman syntyhetkestä.
Turhaan siis jorisette kalentereiden loppumisesta ja päätepisteistä. - HOSHANII 144.000
Ajatelkaa omilla aivoillanne, sillä muuten te ajattelette jonkun toisen aivoilla.
Raamattu ajatteleekin teidän puolestanne, mutta tutkikaa sekin tarkasti.
Raamattu on kuin viidakko, josta tulee vain selvitä. Viisaille viisaudeksi ja vähä älyisille hullutukseksi, kuten Paavalikin sanoi. Vähän on lukutaitoisia, jotka ymmärtävät lukemaansa. Yksinkertaiset ajattelevat kaiken olevan yksinkertaista, siki he lukevat vailla ymmärrystä. Vertauskuvat ovat viisaita varten, viisauden viettelykseksi.- pyh!
Väität sitä, joka et Raamatusta mitään ymmärrä.
- pieru saharasta!
pyh! kirjoitti:
Anna mun nauraa tälle "Pyhhille", on yhtä "viisas kuin lapin saapas", että siinä sitä raamatun ymmärtämistaitoa vaalitaan, kuin lapsi aapiskukkoa yrittäen tankata!
- hoshanii 17.03.
pyh! kirjoitti:
pyh! siitä ymmärtämisestä olen aivan eri mieltä kanssasi. Oletko sinä lukenut Raamattua 40 v. ajatellen tarkasti jokaisen sanan merkitystä?
- pyh!
hoshanii 17.03. kirjoitti:
pyh! siitä ymmärtämisestä olen aivan eri mieltä kanssasi. Oletko sinä lukenut Raamattua 40 v. ajatellen tarkasti jokaisen sanan merkitystä?
Tunnen Raamattuni. Sinä selkeästi et. Koko maya-humpuuki on eksytys eikä mitään muuta.
- turhakejuttu..
Ei kiinnosta pätkääkään, koska asia ei ole lähtöisin Sanasta.
Minnehän tämäkin otsake kuuluu, ei ainakaan tänne. - Taivasuutiset.
1.493 lukijaa jo Taivasuutisilla pian jo 1.500 valkeus leviää ja poistaa pimeyden salat.
Minun näkökulmastani katsottuna suurin mahdollinen salaisuus / paljastuminen on se, että AVK kerran pelastuu. Paavalista lienemme kutakuinkin varmoja, vaikka hän itse vähätteli mahdollisuutta . . .
Fil. 3:11 jos minä ehkä pääsen ylösnousemiseen kuolleista.
Koko luomakunnan vinkkelistä on tietenkin suurin mahdollinen salaisuuden paljastuminen se, että Isä ja Poika ja Pyhä Henki todella ovat yksi ja sama Jumala.
Onhan näet odotettavissa, vaikka emme saata sitä käsittää apinanaivoillamme, että vain yhtä Jumalaa voimme kätellä ja kiittää, kun perille Isän kotiin saavumme. Jeesus Nasarealaisen ksi ojentuu meitä kohti!
Hieman avartanee tämä oivaltamaan tulevaa kirkkauden valtakuntaa . . .
Jes. 9:6 (9:5)
Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.
Jes. 26:4 Turvatkaa Herraan ainiaan, sillä Herra, Herra on iankaikkinen kallio.
1. Kor. 10:4
ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa.
Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi;
ja se kallio oli Kristus.
Kallio on Kristus, JHVH.Joo - kyllä adventismissa on paljon hyviä asioita - mutta rehellisesti sanoen tuota kolminaisuus oppia en voi sanoa Raamatun opiksi - en vaikka kuinka tahtoisin..
Paavali kun kirjoittaa että Isä alistaa Pojan - niin että Jumala on kaikki kaikissa pelastuneissakin juuri samalla tavalla kuin Jumala on Pojassa. Siitähän Jeesuskin puhui kun sanoi että kaikki olisimme YHTÄ Jumalassa..
Minulle Poika on Jumalan kuva .. Voideltu.. Messias.. Vapahtaja.. Lunastaja ja paljon muuta, mutta ei Isä itselleen ..
alex :)
(Peace Antti :)- pyh!
Kuules Alex,
Kyllä Raamatussa on kolmiyhteinen Jumala. Se alistuminen oli vapaaehtoista siksi, että Jumalan Poika tuli ihmiseksi ja IHMISENÄ alistui Isän vallan alle. Ei se kumoa hänen jumaluuttaan. - pyh!
Kolminaisuusoppi ei muuten väitä, että Isä ja Poika olisivat sama henkilö. Se sanoo, että he ovat jumaluuden kaksi eri Persoonaa.
pyh! kirjoitti:
Kolminaisuusoppi ei muuten väitä, että Isä ja Poika olisivat sama henkilö. Se sanoo, että he ovat jumaluuden kaksi eri Persoonaa.
Hei pyh!
No - tästä kolminaisuusopista on niin monta käsitystä että ei oikein tiedä mitä siitä kukin ajattelee. Minä tiedän kuitenkin sen koska luen Raamatusta, että se on Isän tahto joka on Pojan - ja että he siten ovat yhtä - samalla tavalla kuin Jeesuksen omat omat yhtä Jeesuksen kanssa ja kerran jumalan kanssa
Siis kyllä Jeesus on Poika vielä Jumalan valtakunnassakin - vaikka silloin Jumala on kaikissa eikä vain Pojassa...
alex- pyh!
alex.kasi kirjoitti:
Hei pyh!
No - tästä kolminaisuusopista on niin monta käsitystä että ei oikein tiedä mitä siitä kukin ajattelee. Minä tiedän kuitenkin sen koska luen Raamatusta, että se on Isän tahto joka on Pojan - ja että he siten ovat yhtä - samalla tavalla kuin Jeesuksen omat omat yhtä Jeesuksen kanssa ja kerran jumalan kanssa
Siis kyllä Jeesus on Poika vielä Jumalan valtakunnassakin - vaikka silloin Jumala on kaikissa eikä vain Pojassa...
alexOkei. No kerrotaan sitten.
Kolminaisuus = yksi Jumala, joka on kolmen eri Persoonan ykseys.
Onhan niitä harhakolminaisuuksia, joissa väitetään joko, että Isä ja Poika on sama tai sitten että on kolme jumalaa, mutta ne on kumpikin harhaoppia.
Kaikki "Poika alistuu" -tekstit tulevat siitä, että Poika on uusi Aadam. Jumala tuli ihmiseksi Kristuksessa. Fil. 2:5-11. pyh! kirjoitti:
Okei. No kerrotaan sitten.
Kolminaisuus = yksi Jumala, joka on kolmen eri Persoonan ykseys.
Onhan niitä harhakolminaisuuksia, joissa väitetään joko, että Isä ja Poika on sama tai sitten että on kolme jumalaa, mutta ne on kumpikin harhaoppia.
Kaikki "Poika alistuu" -tekstit tulevat siitä, että Poika on uusi Aadam. Jumala tuli ihmiseksi Kristuksessa. Fil. 2:5-11.Paavali kirjoitti asiasta näin 1 Kor, 15:24
Kaikki "Poika alistuu" -tekstit tulevat siitä, että Poika on uusi Aadam..
.. sitten tulee loppu, kun hän antaa valtakunnan Jumalan ja Isän haltuun, kukistettuaan kaiken hallituksen ja kaiken vallan ja voiman. Sillä hänen pitää hallitseman "siihen asti, kunnes hän on pannut kaikki viholliset jalkojensa alle".
Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema. Sillä: "kaikki hän on alistanut hänen jalkojensa alle". Mutta kun hän sanoo: "kaikki on alistettu", niin ei tietenkään ole alistettu se, joka on alistanut kaiken hänen allensa.
Ja kun kaikki on alistettu Pojan valtaan, silloin itse Poikakin alistetaan sen valtaan, joka on alistanut hänen valtaansa kaiken, että Jumala olisi kaikki kaikissa.
-------------
Ollaan yhtämieltä siitä että on olemassa Isä, Pyhä Henki ja Poika :) joilla on sama mieli ..
alex
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732362Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512112Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321857Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma821681Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211123Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi41985Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55874