Miten sitä painoa saa?

adrfhdfhdhf

Okei, eli olen 17 vuotias poika, olen vähän reilu 170cm pitkä ja painan 56 kiloa.

Muutaman kerran viikossa tulee vedeltyä sarjoja; leuanvetoa, vatsalihas liikkeitä ja punnerruksia ja pientä treeniä käsipainoilla.
Urheilua harrastan säännöllisesti. mm. Jalkapallo treenit 2-3 kertaa viikossa.
Sixpacki näkyy tietysti helposti kun ei ole läskiä ja lihakset ja vartalonmuodot omasta mielestä kondiksessa, mutta olemus on muuten hieman luinen ja painon haluaisin ainakin tuonne 60kg luokkaan. Tietenkin saattaa tulla pituuttakin vielä muutamia senttejä.

Mutta asiaan. Nyt aloitan arkipäiväni heräämällä klo6 ja syön lautasellisen kaurapuuroa tai pari leipää. Koulussa syön n.9 aikaa vielä koulun aamupalan, joka on täytetty sämpylä ja lasi mehua. Siitä sitten 11 aikoihin on varsinaeinen koulu lounas, jossa olen pyrkinyt syömään isoja annoksia, mielestäni syön enemmän kuin muut luokkalaisenikaan ja syön itseni aina täyteen. Jos on pitkä koulupäivä, (4 asti) haen yleensä kaupasta 2 aikoihin pari pasteijaa tai croisanttia välipalaksi, ellei koulun välipalana satu olemaan jotain kiisseliä täyttävämpää. Yleensä myös ostan jonkun 0,5l limun siinä samassa. Kotiin päästyäni siinä 5 aikoihin syön taas kunnon kotiruuan ja oikeen kunnon annoksen pyrinkin syömään. Seuraavaksi syönä illalla mahdollisesti eines hampurilaisen tai muutaman leivän.

Viikonloppuisin pyrin myös syömään kunnolla ja välillä kebabillakin tulee käytyä. Tietenkin arkiinkin osuu välillä enemmän juotavia tai karkkeja, mutta hyvin syöneenä harvemmin tulee naposteltua.

Tätä kuuria noudattaen sain vähän vajaassa 2 kuukaudessa aamupainon nousemaan vain n. kilon.

Mitä pitäisi tehdä, että alkaisi paino nousemaan? Ei sitä viitsi liikuntaakaan lopettaa. Kiitän vinkeistä!

4

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22

Symisestäsi iso on täyttä roskaruokaa. Opettele syömään oikeata ruokaa, limut, kebabit, hampurilaiset, pasteijat ja croisanit eivät kuulu kenenkään ruokavalioon.

• dsfgdshdsghdgj

No voinhan nuokin vaihtaa, vaikka hampurilaiset täyteettyyn ruisleipään ja pasteijat jättää ostamatta ja odottaa, että tarjolla on kunnon ruokaa. Kebab nyt oli vain heitto, enkä pidäkkään sitä mitenkään vakituisessa ruokavaliossani niinkuin luulin teksitstä selviävän. Kuitenkin en usko, että roskaruoan vaihto muuhun toisi järin painoa lisää. Olisiko jotain ruoka ja eväs vinkkejä joillai voisi massan saaminen olla helpompaa?

• ikjhgf

Juo kaljaa ,se on hyvää

• juippijoo

kyllä sillä kuule on vaan valtava merkitys LIHASKASVUUN, syötkö kunnon ruokaa, eli saat hyvistä lähteistä prozkut hiilat rasvat vai vedätkö kebab-eläintä ja muuta. Toki massaa(ihraa) niillä saa hyvin ja äkkiäkin jos haluaa mut jos puhdasta lihasta haluaa, niin ei.

välipaloiksi suosittelen vaikka, että teet edellisenä iltana jonkun rahka marja/hedelmä sekoituksen ja pistät pari kananmunan valkuaista sekaan ja vedät ne kaikenmaailman croisantien ja pasteijoiden sijasta, jotka kuitenkin on pääasiassa rasvaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe