Miltä merkiltä löytäisin farkut, joihin mahtuisivat pyöräilijän reiteni ja toisaalta kapea lantioni ja vyötäröni?
Pituutta mulla on vain 157 cm.
En ole vielä löytänyt Suomesta sellaisia housuja, jotka olisivat sopivat sekä vyötäröltä että reisistä. Jos saan reiteni mahtumaan, vyötärölle jää 10-15 cm tyhjää. Pohkeetkin on melko paksut. Enkä ole vielä päässyt nauttimaan yksistäkään pillifarkuista.
Sopivia housuja olen löytänyt ainoastaan matkoiltani. Esimerkiksi Venäjällä, Ukrainassa ja Brasiliassa melkein housu kuin housu oli aina sopiva. Meillä Suomessa myytävät housut on mitoitettu jotenkin erilailla. Urheiluhousuni ostan poikien osastolta. Myyjät on näissä tilanteissa joskus melko tahdittomia ja kyräilee. Ilkeitä eukkoja.
Onko kenelläkään samaa ongelmaa? Mitä merkkejä käytätte?
Farkut muskelireisiin
10
398
Vastaukset
- shejeans
Ootko kokeillu Blendin farkkuja? Niissä on tilaa ainakin pepulle...
- sik sak suit sait
Ostatte reisistä sopivat ja joku kaveri tai ompelija kaventaa vyötäröosan nätisti. Ompelijalle voi viedä vaikka useammat farkut ja pyytää tarjousta vyötäröiden kavennuksesta.
- Melkoiset reidet
Kiitos vinkistä. Farkuissa on kuitenkin niin paljon erilaista saumaa, että 10-15 cm ottaminen vyötäröltä muuttaisi leikkauksen huomattavan rumaksi.
- Reisiliisa
Täällä on sama ongelma! Olen kyllä pitempi, 168cm. Varsinkin nyt kun olen alkanut liikkua enemmän ja reisiin on rasvan lisäksi alkanut kasvaa lihaksia, housujen löytäminen on mahdotonta. Minulla on myös todella kapea lantio ja vyötärö, joten jos jotkut housut menisivätkin jalkaan niin ne ovat aaaaaivan liian isot lanteilta eikä vyökään auta kun jäisivät niin kurttuun. Lanteilta sopivat farkut olisivat olleet 26", jos olisivat menneet ylös asti. Tänään viimeksi kävin kaupoissa kiroilemassa.. :D
En osaa aloittajaa valitettavasti auttaa. Itse ajattelin opetella pitämään hameita, sinne mahtuu muodokkaatkin reidet eikä purista! :) - Melkoiset reidet
shejeans: Kiitos vastauksestasi. Täytyy tsekata tuo merkki. Peppuni on kyllä pieni, mutta ainahan voi kokeilla.
Reisiliisa: Kokeile Levi´s Bold Curve -mallia. Siinä on muotoon leikattu reisi ja pieni vyötärö. Mul on yhdet tuon mallin farkut. Muuten hyvä malli, mut siinä on myös pyllyä litistävä leikkaus, jota pieni pyllyni ei kaipaisi yhtään.
Ilmoittele tällä, jos löydät reisiystävällisen merkin kapealanteisille. :) Mäkin ilmoittelen. - Söpöys
Mulla ihan sama ongelma. Mistä löytää housuja?
- Mahtireisi
Onko kukaan kokeillut Nomo-farkkuja? Olis kiva kuulla kokemuksia.
http://www.nomojeans.com/ - petyin
Mulle ne eivät sopineet. En saanut vedettyä edes pepusta ylöspäin, ku olivat niin pienet. Olen lyhyt ja siksi kokeilin, jos saisi istuvat housut. Hinnallakaan ei ole väliä, jos löytäisin sopivat.
- Billy Jeans
Löytyisköhän mitään täältä:
http://www.gazoz.fi/category/24/farkut
Gazozia myy ainakin Helsingissä Jeansroom.
Fitnesstukku: siellä taitaa löytyä vain miehille. - ninja4
Nomo tekee juuri asiakkaan mitoilla farkkuja, mallin, värin, tikkaukset voi itse valita ja kun kerran on mitat otettu, voi uusia tilata vaikka joka kuukausi. Välillä kestänyt aika kauan, välillä tullut nopeastikin kun sieltä tilaa. Vaatii toki ekalla kerralla paikanpäälle menon että otetaan ne mitat. Hinnat normi hyvälaatuisten farkkujen luokkaa. Suosittelen!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462