Farkut muskelireisiin

Melkoiset reidet

Miltä merkiltä löytäisin farkut, joihin mahtuisivat pyöräilijän reiteni ja toisaalta kapea lantioni ja vyötäröni?

Pituutta mulla on vain 157 cm.

En ole vielä löytänyt Suomesta sellaisia housuja, jotka olisivat sopivat sekä vyötäröltä että reisistä. Jos saan reiteni mahtumaan, vyötärölle jää 10-15 cm tyhjää. Pohkeetkin on melko paksut. Enkä ole vielä päässyt nauttimaan yksistäkään pillifarkuista.

Sopivia housuja olen löytänyt ainoastaan matkoiltani. Esimerkiksi Venäjällä, Ukrainassa ja Brasiliassa melkein housu kuin housu oli aina sopiva. Meillä Suomessa myytävät housut on mitoitettu jotenkin erilailla. Urheiluhousuni ostan poikien osastolta. Myyjät on näissä tilanteissa joskus melko tahdittomia ja kyräilee. Ilkeitä eukkoja.

Onko kenelläkään samaa ongelmaa? Mitä merkkejä käytätte?

10

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shejeans

Ootko kokeillu Blendin farkkuja? Niissä on tilaa ainakin pepulle...

• sik sak suit sait

Ostatte reisistä sopivat ja joku kaveri tai ompelija kaventaa vyötäröosan nätisti. Ompelijalle voi viedä vaikka useammat farkut ja pyytää tarjousta vyötäröiden kavennuksesta.

• Melkoiset reidet

Kiitos vinkistä. Farkuissa on kuitenkin niin paljon erilaista saumaa, että 10-15 cm ottaminen vyötäröltä muuttaisi leikkauksen huomattavan rumaksi.

• Reisiliisa

Täällä on sama ongelma! Olen kyllä pitempi, 168cm. Varsinkin nyt kun olen alkanut liikkua enemmän ja reisiin on rasvan lisäksi alkanut kasvaa lihaksia, housujen löytäminen on mahdotonta. Minulla on myös todella kapea lantio ja vyötärö, joten jos jotkut housut menisivätkin jalkaan niin ne ovat aaaaaivan liian isot lanteilta eikä vyökään auta kun jäisivät niin kurttuun. Lanteilta sopivat farkut olisivat olleet 26", jos olisivat menneet ylös asti. Tänään viimeksi kävin kaupoissa kiroilemassa.. :D

En osaa aloittajaa valitettavasti auttaa. Itse ajattelin opetella pitämään hameita, sinne mahtuu muodokkaatkin reidet eikä purista! :)

• Melkoiset reidet

shejeans: Kiitos vastauksestasi. Täytyy tsekata tuo merkki. Peppuni on kyllä pieni, mutta ainahan voi kokeilla.

Reisiliisa: Kokeile Levi´s Bold Curve -mallia. Siinä on muotoon leikattu reisi ja pieni vyötärö. Mul on yhdet tuon mallin farkut. Muuten hyvä malli, mut siinä on myös pyllyä litistävä leikkaus, jota pieni pyllyni ei kaipaisi yhtään.

Ilmoittele tällä, jos löydät reisiystävällisen merkin kapealanteisille. :) Mäkin ilmoittelen.

• Söpöys

Mulla ihan sama ongelma. Mistä löytää housuja?

• Mahtireisi
    • petyin

Mulle ne eivät sopineet. En saanut vedettyä edes pepusta ylöspäin, ku olivat niin pienet. Olen lyhyt ja siksi kokeilin, jos saisi istuvat housut. Hinnallakaan ei ole väliä, jos löytäisin sopivat.

• Billy Jeans
    • ninja4

Nomo tekee juuri asiakkaan mitoilla farkkuja, mallin, värin, tikkaukset voi itse valita ja kun kerran on mitat otettu, voi uusia tilata vaikka joka kuukausi. Välillä kestänyt aika kauan, välillä tullut nopeastikin kun sieltä tilaa. Vaatii toki ekalla kerralla paikanpäälle menon että otetaan ne mitat. Hinnat normi hyvälaatuisten farkkujen luokkaa. Suosittelen!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe